• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #38478  autor: tomaszek
 28 gru 2005, 17:45
Czy ktoś pisał emaila do bok w orange?
Jak długo czekaliście na odpowiedź ?

 #38483  autor: waldekzawiercie
 28 gru 2005, 18:11
ja pisałem kilka razy. najczesciej czekałem ok jednego dnia choć raz po 3godzinkach odpowiedź dostałem:)

Future is bright.... future is ORANGE

 #38485  autor: Klusek
 28 gru 2005, 18:21
Zdrzyło mi się już dwa razy pisać maila do nich. Pisałem wieczorkiem a rano przy pierwszym sprawdzeniu poczty miałem odpowiedź.

Obrazek
Obrazek

 #38521  autor: Bobb
 28 gru 2005, 19:47
Ja nie narzekam na kontakt z BOKiem PTK :D Odpowiedz dostaje najczesciej nastepnego dnia...

Allways look at the bright side of life :D

Najlepsze TAPETY w sieci www.tapetki.bo.pl

 #38526  autor: tomaszek
 28 gru 2005, 20:03
Wprawdzie napisałem reklamacje 21 grudnia - czyli mają czas 30 dni, ale prosiłem o przyspieszenia rozpatrzenia ( z 2 razy ) reklamacji. Ciekawe kiedy odpowiedzą

 #38546  autor: D@rio
 28 gru 2005, 21:17
A ja juz wiele razy pisalem do tego BOKu ;) takze troche znam ich style odpowiedzi :) ...
i powiem tak :) Jesli o mnie chodzi to jesli pisze sie o jakas blachostke, pierdole to odpowiedz masz za 1 - 3 dni max. Natomiast jak zaczalem ich krytykowac i prosic o przekazanie pisma do jakiegos konkretnego wyzszego dzialu to czesto sie zdarzalo ze w ogole nie odpisywali ;) ...z doswiadczenia wiem ze oni odpisuja jak im sie chce i jak nie ma za duzo negatywow na ich temat :D ;)

 #38571  autor: Btk_Tomas
 28 gru 2005, 22:13
A co im pisałeś ,że mama Cie bije po głowie???

Z tego co widze masz telefon w ERZE.
Często pisze meile do Bok-u i nie zdarzyło sie żeby odpisali pózniej niz 24H.

 #38575  autor: Frasio
 28 gru 2005, 22:18
Btk on wie o Orange więcej niż ty. ;)
Chciałem powiedzieć "niż ty o sobie" ale jednak się powstrzymałem.
Btk on miał karty w różnych sieciach i duuużo wie.

Obrazek

 #38600  autor: D@rio
 29 gru 2005, 00:02
Btk_Tomas pisze:A co im pisałeś ,że mama Cie bije po głowie???

Z tego co widze masz telefon w ERZE.
Często pisze meile do Bok-u i nie zdarzyło sie żeby odpisali pózniej niz 24H.
Co im napisalem?

1. Krytykowalem wprowadzenie marki orange z uwzglednieniem Orange GO. Prosilem o przekazanie wypowiedzi do dzialu marketingu. (bez odpowiedzi)

2. krytykowalem i chcialem wyjasnien i podania powodow wprowadzenia podwyzki w POPie na SMSy za 6gr. (bez odpowiedz).

3. Pisalem prosbe o przekazanie do odpowiedniego dzialu w kwestii rozbudowania systemu o "ruchomy" CLIP/CLIR w POPie. (bez odpowiedzi)

I jeszcze bylo pare rzeczy, dot. zbudowania nowego IVRu i SPAMu w MBOXie, braku antywira czy braku informacji o rozmiarach otrzymywanych e-mail'i :-)

...a wiec jak widzisz nie pisalem ze mnie mama wali po głowie :)
 #38605  autor: bigman
 29 gru 2005, 00:51
tomaszek pisze:Czy ktoś pisał emaila do bok w orange?
Jak długo czekaliście na odpowiedź ?
Zawsze 7 (!!!) dni jak pisalem na [email protected] lub [email protected]. Szybciej odpowiedz uzyskiwalem (po 2-3 dniach) jak skladalem pismo przez Idea(Orange) 24-online.

EDIT: Jakos nigdy nie przerazal mnie ten termin. Byc moze dlatego ze zawsze dostawalem odpowiedz ;) Reklamowalem jednak indywidualne problemy na koncie albo pytalem o rzeczy ktorych nie moglem znalesc na stronie (np. jak doladowac sms-y na mboxie). Nigdy nie pisalem takich maili jak D@rio wiec nie wiem jak to bywa z odpowiedziami. BTW D@rio - z takimi pytaniami trzeba bylo dzwonic wprost do rzecznika prasowego ;)
 #38610  autor: D@rio
 29 gru 2005, 03:03
bigman pisze:
tomaszek pisze:Czy ktoś pisał emaila do bok w orange?
Jak długo czekaliście na odpowiedź ?
Zawsze 7 (!!!) dni jak pisalem na [email protected] lub [email protected]. Szybciej odpowiedz uzyskiwalem (po 2-3 dniach) jak skladalem pismo przez Idea(Orange) 24-online.

EDIT: Jakos nigdy nie przerazal mnie ten termin. Byc moze dlatego ze zawsze dostawalem odpowiedz ;) Reklamowalem jednak indywidualne problemy na koncie albo pytalem o rzeczy ktorych nie moglem znalesc na stronie (np. jak doladowac sms-y na mboxie). Nigdy nie pisalem takich maili jak D@rio wiec nie wiem jak to bywa z odpowiedziami. BTW D@rio - z takimi pytaniami trzeba bylo dzwonic wprost do rzecznika prasowego ;)
Niby tak powinienem zrobic. Ale za tym rzecznikiem prasowym nie przepadam dlatego nie chce sie nawet z nim kontaktowac. Pewnie by mnie zmył albo albo odpisał że dla niego wszystko jest cacy (jak zawsze). Jak na patrze na to wszystko co on robi to sie czasami zastanawiam...po co on tam w ogole jest. Sam Pan rzecznik pewnie nie wie tak naprawde po co.

 #38613  autor: Btk_Tomas
 29 gru 2005, 08:48
Każdy ma różne doświadczenia z BOkiem.
D@rio nie sądziłes chyba że zwykły konsultant odpisze Ci na Twoje zarzuty.
Kolega wyżej napisał że powinineś to napisać do rzecznika, i ma racje.

Wczoraj o 20.50 napisałem meila do BOKu i po ok 2 h miałem odpowiedz, chyba jednak nie są tacy powolni. :wink:

Może to zależy od natężenia wiadomości z problemami wysyłanych od uzytkowników sieci.

 #38622  autor: D@rio
 29 gru 2005, 10:26
Btk_Tomas pisze:Każdy ma różne doświadczenia z BOkiem.
D@rio nie sądziłes chyba że zwykły konsultant odpisze Ci na Twoje zarzuty.
Kolega wyżej napisał że powinineś to napisać do rzecznika, i ma racje.

Wczoraj o 20.50 napisałem meila do BOKu i po ok 2 h miałem odpowiedz, chyba jednak nie są tacy powolni. :wink:

Może to zależy od natężenia wiadomości z problemami wysyłanych od uzytkowników sieci.
No zgadza sie. Kazdy ma inne zdanie. Ja jednak swojej opinii nie zmienie :)
Natomiast zwykly konsultant jak najbardziej powinien mi odpisac. Bo w jego zakichanym interesie jest to zeby odpisac co sie dalej dzieje z moja sprawa lub ewentualnie skierowac ja do innego dzialu albo napisac zeby sie skontaktowac/napisac tu i tu. I tyle. Nie bylo by problemu. A nie e-mail idzie do kosza a klienta ma w sie w d***. Juz pomijam to ze w Centertelu panuje kompletny balagan i troche sobie firma nie radzi z obsluga klienta i w ogole...ale to juz na inny temat sprawa ;)

A do szanownego Pana rzecznika....macie racje...ale nie w tym wydaniu :) Nie chce ingerowac w kompetencje rzecznika Orange ale jednak sadze ze to nie ten czlowiek na tym stanowisku :) wiecej nic nie powiem....
Pozatym....to chora firma z dziwnym kierownictwem calkowicie oddanym TP S.A. Orange to firma ktora z nastawienia ma przynosic zyski i tylko to sie liczy dla niej.
Możecie mi wierzyć lub nie.

Koniec kropka.

Pozdrawiam ;)

 #38814  autor: tomaszek
 29 gru 2005, 21:16
Niestety złożyłem reklamacje dot zmiany okresu rozliczeniowego na 29 grudnia w ofercie twój MIX .
Beszczelni nie odpisali mi na emaila( pisałem chyba codzienne czyli ok. 8 maili) tylko musiałemzadzwonić do BOk gdzi epani laskawie powiedziała mi że reklamacja nie została uwzględniona i odpisali mi pismem poleconym.
Zapytałem dlaczego nie odpowiedzieli mi też mailem to powiedział że dostane odpoweidz na piśmie.
Beszczelne chamy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
z dala od ORANGE !!!!!!!!!!!!!!!!!

 #38857  autor: bigman
 30 gru 2005, 01:51
tomaszek pisze:Niestety złożyłem reklamacje dot zmiany okresu rozliczeniowego na 29 grudnia w ofercie twój MIX .
Beszczelni nie odpisali mi na emaila( pisałem chyba codzienne czyli ok. 8 maili) tylko musiałemzadzwonić do BOk gdzi epani laskawie powiedziała mi że reklamacja nie została uwzględniona i odpisali mi pismem poleconym.
Problem ze zmiana okresu rozliczeniowego dotyczy nie tylko Orange.. Wierz mi. Kiedys walczylem z innym operatorem - przez 2 lata i nic to nie dalo.. Najlepiej wziac telefon w takim czasie by termin zaplaty sam sie ustalil. Zwykle w salonie konsultanci doradza na ten temat.

 #39003  autor: tomaszek
 30 gru 2005, 15:04
Tylko jest problem - bo guła z salonu nic mi o tym nie powiedział.
Gdyby nieuk mi to powiedział nie miałbym pretensji do orange

 #40696  autor: gemelli
 04 sty 2006, 18:11
zazwyczaj odpowiedź na e-mail otrzymywałem po 24h. żadkie kiedy byłało to szybciej. niektóre odpowiedzi mijały się z prawdą. np. zapytałem dlaczego nie zostały dopisane mi pkt profit za promocje w pakiecie rozmów.... odpowiedź brzmiała, że niestety nie zmieściłem się w terminie przewidzianym w promocji, tj usługę uaktywniłem później. wkońcu zgłupiałem i mówię. drobnostka i olałem kilka pkt. po kilku dniach logując się do mBoxa widzę jakieś nieprzewidziane pkt. za co? za pakiet rozmów. ahhh....

 #43617  autor: k3333
 11 sty 2006, 13:49
No ja napisałem reklamację 5 grudnia 2005 roku a odpoweidź dostałem 10 stycznia 2006 roku.
Trochę krótko, co??
 #43630  autor: Irek
 11 sty 2006, 14:25
tomaszek pisze:Czy ktoś pisał emaila do bok w orange?
Jak długo czekaliście na odpowiedź ?
Najdłużej czekałem około 24 godzin, ale w przypadku większych problemów czas oczekiwania może być dłuższy!

"And one more thing..."

 #50181  autor: gemelli
 31 sty 2006, 08:26
25 stycznia wysłałem reklamację na adres [email protected] w sprawie planu taryfowego. Na początku stycznia skorzystałem z programy propozycja i podpisałem nową umowę w której to plan taryfowy znacznie się zmienił. Umowa miała obowiązywać od nowego okresu rozliczeniowego, czyli od 24 stycznia br. Jednakże tak nie jest. Pozostaję nadal przy starym planie. Z niecierpliwością czekam na odpowiedź BOK. Nie wiem czy mogę dzwonić i wysyłać SMSy i MMSy na darmowy, który sobie wybrałem….

Czy ktos miał podobną sytuację