Btk_Tomas pisze:Każdy ma różne doświadczenia z BOkiem.
D@rio nie sądziłes chyba że zwykły konsultant odpisze Ci na Twoje zarzuty.
Kolega wyżej napisał że powinineś to napisać do rzecznika, i ma racje.
Wczoraj o 20.50 napisałem meila do BOKu i po ok 2 h miałem odpowiedz, chyba jednak nie są tacy powolni.
Może to zależy od natężenia wiadomości z problemami wysyłanych od uzytkowników sieci.
No zgadza sie. Kazdy ma inne zdanie. Ja jednak swojej opinii nie zmienie

Natomiast zwykly konsultant jak najbardziej powinien mi odpisac. Bo w jego zakichanym interesie jest to zeby odpisac co sie dalej dzieje z moja sprawa lub ewentualnie skierowac ja do innego dzialu albo napisac zeby sie skontaktowac/napisac tu i tu. I tyle. Nie bylo by problemu. A nie e-mail idzie do kosza a klienta ma w sie w d***. Juz pomijam to ze w Centertelu panuje kompletny balagan i troche sobie firma nie radzi z obsluga klienta i w ogole...ale to juz na inny temat sprawa
A do szanownego Pana rzecznika....macie racje...ale nie w tym wydaniu

Nie chce ingerowac w kompetencje rzecznika Orange ale jednak sadze ze to nie ten czlowiek na tym stanowisku

wiecej nic nie powiem....
Pozatym....to chora firma z dziwnym kierownictwem calkowicie oddanym TP S.A. Orange to firma ktora z nastawienia ma przynosic zyski i tylko to sie liczy dla niej.
Możecie mi wierzyć lub nie.
Koniec kropka.
Pozdrawiam
