• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #311397  autor: benders
 18 sty 2009, 19:18
Witam
miesiąc temu przedłużyłem umowę z Erą przez BoA wybierając taryfę moja era 120/i195 za 195 zł i IPhona 3G za 299 zł. Pani, z którą rozmawiałem wprowadziło prawidłowe dane zamówienia (co potwierdzają kolejni konsultanci, z którymi rozmawiałem) telefon został dostarczony przez kuriera za 299 zł. Jednak przy pierwszej fakturze okazało się, że do zapłacenia mam abonament za 120 zł nie mam dodatkowego pakietu minut 70 min i mam naliczane opłaty za połączenia internetowe czego nie powinno być w zamówionym przeze mnie abonamencie. Zgłosiłem to w BoA pani stwierdziła, że nie wie czemu tak jest, zgłosiła problem do działu technicznego, po czym dodano mi pakiet dodatkowych 70 min przewidzianych w zamówionym przeze mnie abonamencie, na kolejnej fakturze mam wyrównanie abonamentu za poprzedni miesiąc do kwoty 195 zł przy czym cały czas naliczane mam koszty za korzystanie z internetu czego nie powinno być w zamówionym abonamencie. Od momentu kiedy zauważyłem problem i go zgłosiłem minął ponad miesiąc. Każdy konsultant, z którym rozmawiam twierdzi, że nie wie czemu tak jest i że najprawdopodobniej będą wystawione faktury korygujące za koszty internetu jednak nie wie kiedy problem będzie rozwiązany. Na moim abonamencie cały czas jest bałagan. Moje pytanie: gdzie można znaleźć osoby bardziej kompetentne niż konsultantki w BoA, które jedynie wprowadzają zgłoszenie do systemu i na każde pytanie odnośnie sposobu rozwiązania problemu, a przede wszystkim czasu w jakim problem będzie rozwiązany odpowiadają - nie wiem. Przy czym nawet nie wprowadzają zgłoszenia tylko stwierdzają, że zostało zgłoszenie już wprowadzone, że dział techniczny ma 5 dni na załatwienie sprawy, a czemu trwa to ponad miesiąc to nie wiadomo, kiedy problem będzie rozwiązany też nie wiadomo. Jednym słowem do kogo się zwrócić kto będzie wiedział i kto będzie właściwy do rozwiązania tego problemu? Chcę mieć tylko taki abonament jaki zamówiłem, czy to dla ery tak dużo?

 #311403  autor: Artur051
 18 sty 2009, 19:34
Napisz reklamację i wyślij na [email protected]