• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #306808  autor: Robaas
 29 gru 2008, 22:21
Witam serdecznie,
nie wiem czy problem występuje tylko u mnie, ale radzę wszystkim sprawdzić czy dostają dodatkowe 100 punktów za każdą fakturę zrealizowaną bezgotówkowo i w terminie. U mnie od około pół roku punkty nie są automatycznie naliczanie, dopiero po zgłoszeniu ze strony orange on-line są dopisywane. Początkowo myślałem, że to chwilowe problemy ale teraz zaczynam podejrzewać, że nikt nie myśli o wyeliminowaniu problemu, a być może jest to nawet celowe działanie.

Pozdrawiam

 #306812  autor: kowcio
 29 gru 2008, 22:29
Robaas, ja nie dostałem punktów za doładowanie. Dzisiaj dostałem odpowiedź, że punkty zostaną naliczone wszystkim dopiero na koniec danego miesiące. Troszkę dziwne, ponieważ zawsze od razu miałem punkty przyznawane, a teraz tutaj taki cyrk. Więc radzę poczekać do stycznia, jak nic nie ruszy to ja na nich ruszę, ale z kolejną reklamacją :twisted:

 #306814  autor: Robaas
 29 gru 2008, 22:33
pierwszy raz zorientowałem się po ok 3 miesiącach, i mi dodali po mailu, teraz piszę do nich co miesiąc, zawsze za polecenie zapłaty były po kilku dniach, do dzisiaj nie mam za fakturę zapłaconą miesiąc temu - wysłałem kolejnego maila. Jak kiedyś miałem prepaida to było tak jak piszesz, dodawali z większym opóźnieniem, być może raz w miesiącu. Coś musi być bo po każdym moim mailu dodają mi te punkty a nie piszą, że mam czekać itp.

 #306819  autor: kowcio
 29 gru 2008, 22:36
Robaas pisze:Jak kiedyś miałem prepaida to było tak jak piszesz, dodawali z większym opóźnieniem, być może raz w miesiącu. Coś musi być bo po każdym moim mailu dodają mi te punkty a nie piszą, że mam czekać itp.
Ja tam pkt profit zawsze od ręki dostawałem. Ale w grudniu nie ;/ wiec napisałem do nich i mi odpisali... Do dzisiaj nie mam tych punktów. Myślę, że dadzą mi te punkty w styczniu, i obędzie się bez kolejnej reklamacji...

 #306835  autor: piwosz
 29 gru 2008, 23:14
och musze sprawdzic to :shock: zawsze co jakies 4-5 miesiecy dostawalem sms ze mam juz tyle a tyle punktow i moge to i tamto ale juz dawno nie dostalem czegos takiego. jak sie sprawdza ile mam punktow?? jaka komenda?? :evil:

:occasion5:

 #306836  autor: Robaas
 29 gru 2008, 23:17
moim zdaniem lepiej tu sprawdzic biling profit po zalogowaniu, widać przynajmniej kiedy za co i ile punktów.

 #306837  autor: kowcio
 29 gru 2008, 23:18
piwosz pisze:jaka komenda?? :evil:
Jak chcesz SMSem to ślesz SALDO na numer 300. Oni od razu nie odpisują, trzeba troszkę odczekać nieraz...

 #306851  autor: mikage1
 29 gru 2008, 23:54
kowcio pisze:
Robaas pisze:Jak kiedyś miałem prepaida to było tak jak piszesz, dodawali z większym opóźnieniem, być może raz w miesiącu. Coś musi być bo po każdym moim mailu dodają mi te punkty a nie piszą, że mam czekać itp.
Ja tam pkt profit zawsze od ręki dostawałem. Ale w grudniu nie ;/ wiec napisałem do nich i mi odpisali... Do dzisiaj nie mam tych punktów. Myślę, że dadzą mi te punkty w styczniu, i obędzie się bez kolejnej reklamacji...
w prepaidzie chyba nie ma jednak reguły, bo mi się zdarzyło, że za jednym zamachem dostałem punkty za 5 różnych doładowań (które były w różnych dniach (a nawet nie w tym samym miesiącu)) - 4 były po 5 PLN, 1 - 25 i wszystkie mają na bilingu tą samą datę i godzinę przyznania...

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #306852  autor: piwosz
 29 gru 2008, 23:56
[...]
2008-09-26 23:37:28 Punkty za fakturę za 2008.09 +10
2008-09-16 06:26:34 Punkty za doładowanie konta POP +5
2008-08-27 21:43:56 Punkty za fakturę za 2008.08 +10
2008-08-15 21:14:29 Punkty za doładowanie konta POP +5
2008-07-31 01:54:50 Punkty za staż w Programie Profit +300
2008-07-28 21:19:53 Punkty za fakturę za 2008.07 +10
2008-07-23 02:33:44 Punkty za doładowanie konta POP +25
2008-07-17 06:34:48 Punkty za doładowanie konta POP +5
2008-07-17 06:34:48 Punkty za doładowanie konta POP +5
2008-07-17 06:34:48 Punkty za doładowanie konta POP +5
2008-06-29 01:06:36 Punkty za fakturę za 2008.06 +10
2008-06-29 01:06:36 Punkty za opłacenie faktury za 2008.06 za pomocą Direct Debit +100
2008-05-29 11:24:14 Punkty za fakturę za 2008.05 +10
[...]

jak widać ostatnie punkty za fakture miałem z czerwca :!:

Robaas, dzięki za zauważenie problemu i podanie stronki do bilingu(o dziwo pamietałem hasło) i kowcio, dzieki za komende :)

a teraz jak NIE miło złożyć reklamacje szanownej sieci orange??
może i nie wydaje kokosów na tą sieć ale jeżeli należą się punkty to chce je mieć :!:

denerwuje mnie ta sieć powoli.... :evil:

[ Dodano: 2008-12-29, 23:57 ]
mikage1 pisze:wszystkie mają na bilingu tą samą datę i godzinę przyznania...
ale żadna pół roku opóźnienia :wink:

:occasion5:

 #306854  autor: kowcio
 30 gru 2008, 00:02
piwosz pisze:a teraz jak NIE miło złożyć reklamacje szanownej sieci orange??
No ja od razu walę reklamację, nawet nie raczę czekać na nic. A błędy systemowe mnie już nie interesują, gdzieś od połowy grudnia. Ich problem, nie mój. I radzę im przeszkolić personel, bo to też może się dla nich źle skończyć.
piwosz pisze:może i nie wydaje kokosów na tą sieć ale jeżeli należą się punkty to chce je mieć :!:
Dokładnie, i jeszcze dostawać te durne :twisted: SMSy przez to, że jest się w tym programie...
denerwuje mnie ta sieć powoli.... :evil:
Przyznam szczerze, że w tym miesiącu przeszli samych siebie. Ze mnie idioty robić na pewno nie będą.

Ostatnio powaliła mnie na kolana wręcz końcówka e-maila od nich:
Kod: Zaznacz cały
Doradca w Departamencie Rozwoju Relacji z Klientami  
Czyżby przenieśli mnie do działu specjalnego? :smt005

 #306859  autor: Robaas
 30 gru 2008, 00:18
kowcio pisze: Czyżby przenieśli mnie do działu specjalnego? :smt005
o to ja też się im muszę przypomnieć, pamiętam jak miałem więcej czasu to byłem gotowy pisać reklamację o groszowe sprawy, ale skoro w regulaminie było, że wyślą smsa a nie wysłali i przez to zapłaciłem więcej to dla zasady składałem reklamację.

 #306860  autor: mikage1
 30 gru 2008, 00:18
piwosz pisze:[ Dodano: 2008-12-29, 23:57 ]
mikage1 pisze:wszystkie mają na bilingu tą samą datę i godzinę przyznania...
ale żadna pół roku opóźnienia :wink:
4 miesiące mogły być; co więcej pomyliłem się - nie 5, a 10 doładowań za jednym zamachem:

2008-10-26 14:38:44 Punkty za staż w Programie Profit +300
2008-07-14 07:02:16 Punkty za doładowanie konta POP +5
2008-07-14 07:02:16 Punkty za doładowanie konta POP +5
2008-07-14 07:02:16 Punkty za doładowanie konta POP +50
2008-07-14 07:02:16 Punkty za doładowanie konta POP +25
2008-07-14 07:02:16 Punkty za doładowanie konta POP +5
2008-07-14 07:02:16 Punkty za doładowanie konta POP +5
2008-07-14 07:02:16 Punkty za doładowanie konta POP +5
2008-07-14 07:02:16 Punkty za doładowanie konta POP +5
2008-07-14 07:02:16 Punkty za doładowanie konta POP +5
2008-07-14 07:02:16 Punkty za doładowanie konta POP +5
2008-04-26 07:45:54 Punkty za staż w Programie Profit +300
2008-03-05 01:57:18 Punkty za doładowanie konta POP +5
2007-12-22 10:39:30 Punkty za doładowanie konta POP +25
2007-11-15 07:10:02 Punkty za doładowanie konta POP +25

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #306863  autor: piwosz
 30 gru 2008, 00:22
już produkuje reklamacje, musiałem kod abonencki znaleźć, pamietam że był na umowie i zrobiłem przez to mały bałagan... :evil: ale znalazłem ;)

[ Dodano: 2008-12-30, 00:27 ]
niedawno przymknąłem oko na te przysłowiowe "pare groszy" i teraz żałuje.
na tą chwile też zniknęło mi z konta 45 groszy.

:occasion5:

 #306903  autor: Jedrker
 30 gru 2008, 09:26
Orange w programie profit ma problemy i to duże, do niedawna byłem abonentem ich sieci, aktywne polecenie zapłaty, przez kilka miesięcy nie dostawałem punktów profit, teraz widzę, że nie byłem sam...
Niestety po wielkich problemach z siecią, powiedziałem im do widzenia, i rozwiązałem umowę :mrgreen:

 #306911  autor: Prezesek
 30 gru 2008, 10:52
Również napisałem reklamację do Orange, ale na razie od 4 dni nie ma żadnego odzewu. Cóż jeżeli do czwartku nie dostane odpowiedzi to piszę kolejną ale tym razem na 3 strony a4, tak jak to pisałem w sprawie zasięgu, wtedy odpisali.
Kowcio może za ten podpis nie chcą mi odpisać ;D

PozdRoo 4 all xD

 #306938  autor: piwosz
 30 gru 2008, 13:38
Ja napisałem krótko i zwięźle. Nie są mi naliczane punkty profit od pół roku, proszę o uregulowanie ich.

Reklamacja to reklamacja, nie ważne ile zajmuje stron. Powinna to być dla nich informacja że coś jest nie tak i że należy coś z tym zrobić. Będę czekał cierpliwie. 600punktów i to co mam to doładuje sobie konto za 50zł,więc jest na co czekać. I nie wyobrażam sobie czegoś takiego że dłuższa.jakaś szczegółowa reklamacja jest szybciej rozpatrywana niż jedno zdanie określające mój problem...

:occasion5:

 #306940  autor: Jedrker
 30 gru 2008, 14:00
piwosz pisze:Powinna to być dla nich informacja że coś jest nie tak i że należy coś z tym zrobić.
W tym, że oni doskonale znają ten bład, i puki co od 6 miesięcy nic z tym nie robią.
Czyżby to nie był problem dla Nich ? :mrgreen:

 #306942  autor: piwosz
 30 gru 2008, 14:09
Może nie dociera do nich skala problemu i teraz już wiedzą że taki Ja też mam problem z punktami. Mnie reklamacja nic nie kosztuje, oni mają za to robotę. Jak będą mnie olewać to ja ich tym bardziej.

:occasion5:

 #306943  autor: konrad
 30 gru 2008, 14:11
Jedrker,
Jedrker pisze:puki co
a nie póki ?
Co do waszych reklamacji, punktów, itp itd... problem jest bo sam nie otrzymywałem pkt za PZ, dzwoniłem i mi dodawali, teraz jak już mam dostęp 24h do systemu wiem, ze sa problemy do końca roku właśnie z tym naliczaniem PZ, wiec generalnie możecie zadzwonić i poprosić o zgłoszenie do działu technicznego (na WHD - konsultant będzie wiedział o co kaman) i naprawia ;) a reklamacja ? po co pisać, wysyłać i czekać ? można telefonicznie to załatwić wiec nie wiem po co te 3 czy 4 strony... i co tam napiszesz ??

 #306949  autor: kowcio
 30 gru 2008, 14:22
konrad, ja im prostego e-maila napisałem. Prostego dlatego, żeby oni zrozumieli o co mi chodzi. Nigdy nie wiem na kogo tam trafię, a niektórzy nie rozumieją jak im się ładnie wszystko opisze....
Jedrker pisze:Czyżby to nie był problem dla Nich ? :mrgreen:
Nie, to problem klientów. Mówię Wam, kontrolujcie wszystko jak się tylko da. Już w tym miesiacu 10 PLN mi zabrali oraz zorientowałem się, że za Freedoma nie dali mi ani razu 20 PLN, więc po reklamacji otrzymałem 60 PLN... To jest tak, jak ma się za dużo środków na koncie i po prostu nie widać tego :roll: