• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #301958  autor: hmichal
 06 gru 2008, 00:14
witam
korzystam z abonamentu w play ( 50 zł )
nie wiem jak to jest dokładnie z tymi pakietami złotówek ale tak :
pakiet złotówek u mnie wynosi - 65 zł
saldo niezapłaconych faktur... wynosi 75,35 zł

i jeśli np. dzwonie czy sms-uje to odejmują się te złotówki
i jak to jest jak skończą mi sie złotówki to dopiero płace więcej niż 50 zł czy jak ??

aha i gdy wchodze na stronke play-a i sie loguje i w chodze w finanse i wchodze na faktury to pisze mi że do zapłacenia mam fakture o wysokości - 190 zł :shock: :shock: :shock:

dlaczego tak dużo ( to jest moja druga faktura )

 #301972  autor: Btk_Tomas
 06 gru 2008, 10:04
hmichal pisze:do zapłacenia mam fakture o wysokości - 190 zł :shock: :shock: :shock:

dlaczego tak dużo ( to jest moja druga faktura )
Zadzwoń do BOK i tam się wszystkiego Dowiesz,konsultant Ci powie ile, za co.

 #301988  autor: Jedrker
 06 gru 2008, 11:17
hmichal pisze:dlaczego tak dużo ( to jest moja druga faktura )
na to pytanie nikt nie jest w stanie z nas odpowiedzieć.
Na forum przecież nie ma wróżek, może korzystałeś z sms premium, może co innego.
Na play 24 wszystkiego też sam się możesz dowiedzieć.
W końcu masz bilingi dostępne, możesz prześledzić, co za co i za ile.
Jeśli błędnie wystawili Ci fakturę, najlepiej zadzwonić do OK .

 #301993  autor: tomko111
 06 gru 2008, 11:30
hmichal, zarejestruj się na www.24.playmobile.pl, wejdź w historia połączeń i tam dokładnie sprawdzisz swój biling, a co z tym związane tą kwotę 190zł.

 #302011  autor: microcom
 06 gru 2008, 12:54
daj obraz faktury a ci wszystko rozlicze oraz powiem co i jak, apisz też jaki mas abo będzie mi łatwiej nie będe musiał zgadywać.
Pozdrawiam.

 #302016  autor: BL9393
 06 gru 2008, 13:36
nie wydaje Ci się, że takie coś to powinieneś z PLAY wyjaśnić np dzwoniąc do BOKu pod *500 niż na forum???

czas na Orange

 #302028  autor: microcom
 06 gru 2008, 14:18
tak się składa że pracuje w play :D więc moge Mu to rozliczyć, jak trafi na konsultanta "świeżego" lub takiego co mu się niechce to za wiele się nie dowie a straci czas i nerwy, ale jak chce decyzja należy do Ciebie :wink:

 #302031  autor: hmichal
 06 gru 2008, 14:45
microcom, jak ci dać obraz faktury
możesz dokładniej bo nie wiem oco chodzi

 #302036  autor: microcom
 06 gru 2008, 15:40
napisz mi na forum lub wyślij mi prywatną wiadomość z tym co masz na FV napisane tylko dokładnie będzie mi łatwiej.