• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #292395  autor: elfrid
 12 paź 2008, 20:03
Witam!
Czy spotkaliście się z takim problemem, że operator niechronologicznie taryfikował usługi telekomunikacyjne. Tzn., ze w bieżących połączeniach mieszczą się smsy czy rozmowy z dzisiaj oraz przesyłane dane, ale dla przykładu z wczoraj brakuje smsów i połączeń z netem, są tylko wykonane rozmowy. Jest to dość dokuczliwe, bo uniemożliwia kontrolę środków. W usłudze saldo konta mam info o minutach do wykorzystania, MB z pakietu danych z uwzględnieniem ostatniego połączenia z dzisiaj, ale co z tego skoro jeszcze nie uwzględniono wszystkich usług telekomunikacyjnych z wczoraj. Era pewnie będzie twierdzić, że jest czysta, bo przecież ma prawo taryfikować usługi telekomunikacyjne nawet z opóźnieniem kilku okresów rozliczeniowych, co skrupulatnie zastrzega w regulaminie, ale w takim razie po co usługa Saldo Konta (płatna w dodatku), skoro nie podaje prawidłowych danych? Co mogę w takiej sytuacji zrobić? Czy w Plusie, Play, Orange takie sytuacje też są na porządku dziennym?

 #292401  autor: yagi
 12 paź 2008, 20:32
Zloz reklamaje i opisz dokladnie w czym jest problem. Wg mnie tak bedzie najlepiej ;) Moze im to da kiksa zeby zbadac problem...

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #292408  autor: elfrid
 12 paź 2008, 21:06
yagi pisze:Zloz reklamaje
znajac zycie odpowiedz bedzie brzmiala: zgodnie z regulaminem operator nie ma obowiazku taryfikowac uslug telekomunikacyjnych w jednym okresie rozliczneiowym, a usluga saldo konta podaje dane orientacyjne i nie moze stanowic pdostawy reklamacji.

 #292424  autor: aga
 12 paź 2008, 22:44
Ja kiedyś w tej sprawie dzwoniłam do BOA i konsultant twierdził, że dane w systemie mogą pojawiać się z 24-godzinnym opóźnieniem i stąd nie do końca aktualne dane.

 #292434  autor: dechomenon
 13 paź 2008, 00:21
elfrid pisze:Czy w Plusie, Play, Orange takie sytuacje też są na porządku dziennym?
w Plusie wygląda to inaczej bo jeśli korzystasz eboka, to nie widzisz bilingu...tylko ile minut Ci pozostało albo ile już masz do zapłacenia kasy...co innego e-biling, który własnie ma wykazywać wszystko..(niestety nie miałem okazji go zobaczyć)

 #292442  autor: elfrid
 13 paź 2008, 06:27
aga pisze:dane w systemie mogą pojawiać się z 24-godzinnym opóźnieniem
no ok, rozumiem, ze info nie jest w czasie rzeczywistym. mi przede wszystkim chodzi o to, ze pozniejsze polaczenia powiedzmy z 12.10 juz sa, a brakuje wszystkich z 11.10. i to mnie wkurza bo przez to tak na prawde nie wiem ile mi zostalo minut w ramach abonamentu albo MB z pakietu

[ Dodano: 2008-10-13, 06:28 ]
dechomenon pisze:tylko ile minut Ci pozostało albo ile już masz do zapłacenia kasy
no i wyobraz sobie ze w erze nie ma takiej informacji. musisz zadzwonic pod specjalny nr (platny 0,29za minute) aby dowiedziec sie ile z poszeczgolnych pakietow zostalo ci do wykorzystania. co wiecej ta informacja nie jest wiarygodna, bo nie sa uwzgledniane wszystkie polaczenia.

 #292509  autor: krystian1022
 13 paź 2008, 15:22
elfrid pisze:musisz zadzwonic pod specjalny nr (platny 0,29za minute)
za połączenie :D

 #292528  autor: elfrid
 13 paź 2008, 16:40
krystian1022 pisze:za połączenie :D
biorąc pod uwagę, że wszystkie info sa podawane w 40sek, to jest to dla nas mniej korzystne niz gdyby bylo za minute z naliczaniem sekundowym :mrgreen: