Witam!
Czy spotkaliście się z takim problemem, że operator niechronologicznie taryfikował usługi telekomunikacyjne. Tzn., ze w bieżących połączeniach mieszczą się smsy czy rozmowy z dzisiaj oraz przesyłane dane, ale dla przykładu z wczoraj brakuje smsów i połączeń z netem, są tylko wykonane rozmowy. Jest to dość dokuczliwe, bo uniemożliwia kontrolę środków. W usłudze saldo konta mam info o minutach do wykorzystania, MB z pakietu danych z uwzględnieniem ostatniego połączenia z dzisiaj, ale co z tego skoro jeszcze nie uwzględniono wszystkich usług telekomunikacyjnych z wczoraj. Era pewnie będzie twierdzić, że jest czysta, bo przecież ma prawo taryfikować usługi telekomunikacyjne nawet z opóźnieniem kilku okresów rozliczeniowych, co skrupulatnie zastrzega w regulaminie, ale w takim razie po co usługa Saldo Konta (płatna w dodatku), skoro nie podaje prawidłowych danych? Co mogę w takiej sytuacji zrobić? Czy w Plusie, Play, Orange takie sytuacje też są na porządku dziennym?