• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #291493  autor: szyman12
 07 paź 2008, 14:22
Witajcie

We wrześniu wziąłem sobie Play`a ONLINE (10 GB) na próbę. Zostałem poinformowany, że niezależnie czy wezmę opcję 5 czy 10 GB to i tak po zrezygnowaniu z niego zapłacę 1 zł. Dzisiaj dostałem fakturkę, a w niej : Opłaty naliczone w okresie 02/09/2008 - 19/09/2008. Abonament za Okres 02/09/2008 - 19/09/2008 (pierwsza uwaga to taka, że podpisałem umowę z Play`em 2 września, a oddałem go 8 września, a nie 19 !!) Usługi telekomunikacyjne => 9,00 zł (OK), Usługi telekomunikacyjne - Internet => 46,45! (powinno być 9 zł).


Czy mi policzono abonament (tyle, że sprzedawca okłamał mnie mówiąc, że za opcję 10 GB po rezygnacji zapłacę tylko 9 zł) czy jednak źle??

 #291495  autor: kowcio
 07 paź 2008, 14:57
Ja bym dzwonił do BOKu albo poszedłbym do salonu (raczej punktu) Playa. W celu wyjaśnienia naliczonej opłaty, oczywiście.
Tak, w ciągu 7 dni od aktywacji można oddać Play Online i płacisz tylko kwotę aktywacyjną (czyli 9 PLN).

 #291569  autor: roni_
 07 paź 2008, 21:39
Podejrzewam, że ten ktoś kto odebrał od ciebie rezygnacje wbił ją do systemu dopiero 19stego. Udaj się najlepiej do punktu w którym rezygnowałeś i wytłumacz sprawę.

 #291626  autor: tomko111
 08 paź 2008, 14:55
Tak samo jak roni_, uważam, że osoba u której rezygnowałeś z Play Online źle wprowadziła do systemu datę rezygnacji z internetu, proponowałbym Tobie napisać reklamację poprzez stronę, lub nawet lepiej wysłać faksem, wtedy reklamacja wygląda bardziej wiarygodnie, powinni Ci uznać. :wink: