• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #288893  autor: tricki
 18 wrz 2008, 13:04
Witam,
w weekend rozmawiałem z konsultantem pod nr *400 w celu przedłużenia umowy w taryfie ODF 160 na 12 m-cy bez telefonu. W trakcie rozmowy ustaliliśmy warunki, które potwierdziłem z rozmówcą dwukrotnie na jej zakończenie. W poniedziałek dotarł kurier z umową i okazało się że w umowie znajdują sie zupełnie inne, gorsze warunki umowy, mało tego bez regulaminów itd.

Co mozna w takiej sytuacji zrobić? Prosiłem o kontakt z konsultantem - niestety bez odzewu z jego strony, identycznie wyglada sytuacja przy prośbie o kontakt z jego przełożonym.

Dla mnie jest to jawna próba oszustwa!!! Doradźcie proszę co mogę zrobić w tej sytuacji, czy moge liczyc na jakąś rekompensatę? Jestem w Orange od ponad 5 lat, posiadam tam jeszcze 2 numery w taryfach biznesowych. Dotychczas nie miałem takich problemów.

Z góry dziekuje za pomoc.

 #288895  autor: vinc
 18 wrz 2008, 13:14
Pozostaje tylko złożenie reklamacji. Wtedy zostanie odsłuchana rozmowa i jak będzie wszystko ok to powinni Ci zmienić warunki na te uzgodnione z konsultantem podczas rozmowy. Oczywiście możesz też ubiegać się o rekompensatę za problemy, które nie wynikły z Twojej winy.

Obrazek

 #288902  autor: farfi
 18 wrz 2008, 14:19
vinc pisze:Pozostaje tylko złożenie reklamacji. Wtedy zostanie odsłuchana rozmowa i jak będzie wszystko ok to powinni Ci zmienić warunki na te uzgodnione z konsultantem podczas rozmowy. Oczywiście możesz też ubiegać się o rekompensatę za problemy, które nie wynikły z Twojej winy.
zakładając, ze została nagrana .

A sms z podsumowaniem dostałeś?

 #288909  autor: kowcio
 18 wrz 2008, 15:06
farfi pisze:vinc napisał/a:
Pozostaje tylko złożenie reklamacji. Wtedy zostanie odsłuchana rozmowa i jak będzie wszystko ok to powinni Ci zmienić warunki na te uzgodnione z konsultantem podczas rozmowy. Oczywiście możesz też ubiegać się o rekompensatę za problemy, które nie wynikły z Twojej winy.
zakładając, ze została nagrana .
Chyba wszystkie rozmowy są nagrywane, zgadza się?

 #288918  autor: przemekk
 18 wrz 2008, 15:42
kowcio pisze: Chyba wszystkie rozmowy są nagrywane, zgadza się?
Z tego co się orientuję to jeżeli rozmowa ma być nagrywana musisz zostać o tym poinformowany.

A co do umowy to jeżeli ją podpisałeś to sądzę, że masz małe szanse na bezproblemowe załatwienie tej sprawy.

Skrzydelko.pl - zobacz ile naprawdę kosztuje telefon za złotówkę.

 #288919  autor: przemek910
 18 wrz 2008, 15:48
jezeli podpisales umowe przez kuriera masz prawo ja zerwac (umowa podpisana poza lokalem operatora) w ciagu bodjaze 10 dni.

p.s. po co podpisywales, skoro widziales co jest?

 #288922  autor: tricki
 18 wrz 2008, 16:01
co do nagrywania rozmowy, nie zostałem o tym poinformowany,więc nie wiem czy ja nagrali. Umowy oczywiście nie podpisałem. Odmówiłem przyjecia przesyłki. Sytuacja zmieniła sie o tyle ze własnie ok. 2 godziny temy zadzwonili do mnie z Orange. Sprawa jest załatwiana w ramach reklamacji. Po dotarciu do nich zwrotu przesyłki, odezwą się ponownie - podobno z dodatkową rekompensatą. Wiecej info mam miec najpózniej do poniedziałku.

PS
Czy po takiej rozmowie z konsultantem powinienem otrzymac sms podsumowujacy ustalenia? - ja takiego nie otrzymałem

 #288931  autor: Btk_Tomas
 18 wrz 2008, 16:57
PS
Czy po takiej rozmowie z konsultantem powinienem otrzymac sms podsumowujacy ustalenia? - ja takiego nie otrzymałem
Nie ustalenia tylko imię i nazwisko konsultanta.

 #288956  autor: Tajemniczy28
 18 wrz 2008, 18:59
Umowa zawarta pod wpływem błędu,lub gdy zostałeś wprowadzony wbłąd jest nieważna. a zostałeś bo co innego ustaliłeś a co innego dostałeś.ja bym sie znimi nie cyckał

 #289060  autor: corner
 19 wrz 2008, 10:05
Tajemniczy28 pisze:Nie ustalenia tylko imię i nazwisko konsultanta.
Ustalenia też powinny przyjść.

 #289063  autor: przemekk
 19 wrz 2008, 11:37
przemek910 pisze:jezeli podpisales umowe przez kuriera masz prawo ja zerwac (umowa podpisana poza lokalem operatora) w ciagu bodjaze 10 dni.
Ale to dotyczy tylko osób prywatnych, a nie firm.

Skrzydelko.pl - zobacz ile naprawdę kosztuje telefon za złotówkę.

 #289064  autor: Misiek123
 19 wrz 2008, 11:54
Witam!Jeśli nie podpisałeś żadnych papierów związanych z umową to oni to anulują i będziesz mógł ponownie zawrzeć ją na takich warunkach jakie ustaliłeś.Wiem coś o tym ponieważ sam jestem Konsultantem w Orange.Pozdrawiam!

Misiek123

 #289162  autor: tricki
 20 wrz 2008, 09:23
tak jak pisałem wczesniej, po przeczytaniu niczego nie podpisałem. Obawiam sie ze konsultant obiecał za duzo. Tak na marginesie. Czy istnieje w Orange usługa, która obniza koszt minuty po wykorzystaniu kwoty z abonamentu do 45gr brutto i kilkunastu groszy brutto do Orange? Taką informacje otrzymałem od konsultanta :) Dzwonie do róznych sieci i to mnie dodatkowo przekonało.

 #289164  autor: maniek
 20 wrz 2008, 09:50
tricki zadzwon do orange i zapytaj czy te warunki ktore zaproponowal ci konsultant sa w ogole do zrealizowania jesli tak to niech ci nowa umowe przysla.

 #289166  autor: hettman
 20 wrz 2008, 10:04
tricki pisze: Obawiam sie ze konsultant obiecał za duzo.
-jeżeli konsultant coś Ci zaproponował (w imieniu firmy np:Orange w tym przypadku)a rozmowa została nagrana (czyli jest dowód)to masz prawo zarządać w spełnienia tych obietnic. A do Wszystkich-NAGRYWAJCIE ROZMOWY!!! (reklamacyjne i wszystkie inne ważne)wtedy nie ma problemu jak coś (tak a"la Ziobro :-D ) ja tak robię i już raz mi to pomogło-polecam :!: :-D

 #289182  autor: corner
 20 wrz 2008, 12:20
hettman pisze:ja tak robię i już raz mi to pomogło-polecam :!: :-D
A jak ci to pomogło? Orange poprosiło o prezentację twojego nagrania? :shock:

 #289187  autor: kowcio
 20 wrz 2008, 12:38
corner pisze:hettman napisał/a:
ja tak robię i już raz mi to pomogło-polecam :!: :-D

A jak ci to pomogło? Orange poprosiło o prezentację twojego nagrania? :shock:
Zapewne hettman poprosił, żeby rozmowa została nagrana, i później jak był jakiś problem Orange odsłuchało sobie rozmowę. Wiadomo co dalej... Reklamacja została pozytywnie rozpatrzona.

 #289200  autor: hettman
 20 wrz 2008, 14:34
corner pisze:A jak ci to pomogło? Orange poprosiło o prezentację twojego nagrania?
kowcio pisze:Zapewne hettman poprosił, żeby rozmowa została nagrana, i później jak był jakiś problem Orange odsłuchało sobie rozmowę
-żle mnie zrozumieliście,mój problem nie dotyczył orange (chodziło o angielskie virgin media) ale to nie o tym,ja ogólnie polecam każdemu nagrywanie na własny telefon rozmowy która dotyczy czegoś istotnego i w razie wątpliwości jesteś na wygranej pozycji (teraz prawie każdy fon ma dyktafon na który można nagrać rozmowe,u mnie w k800 wystarczy w czasie rozmowy dać dżoja w lewo i już się nagrywa)-w tym sensie to napisałem :!: :-D

 #289214  autor: tricki
 20 wrz 2008, 17:08
obawiam sie ze nagrywanie kogos bez jego wiedzy jest na granicy prawa :). Ale nie zmieniajmy tematu. W poniedziałek powinienem miec juz jasną sytuację. O wynikach oczywiście poinformuję.

Dla zainteresowanych przy umowie ODF 160 na 12 m-cy bez telefonu miałem otrzymać :
400 min do wszystkich sieci /po 9 m-c 240min/ + koszt minuty poza abonamentem do wszystkich 45gr brutto a do Orange i stacjonarnych 18 gr brutto.

Jak to oceniacie?

 #289221  autor: hettman
 20 wrz 2008, 17:36
tricki pisze:obawiam sie ze nagrywanie kogos bez jego wiedzy jest na granicy prawa
-jak pokazują nasi drodzy politycy-nie :mrgreen: :mrgreen:
tricki pisze:400 min do wszystkich sieci /po 9 m-c 240min/ + koszt minuty poza abonamentem do wszystkich 45gr brutto a do Orange i stacjonarnych 18 gr brutto.

Jak to oceniacie?
- nic co by było niemożliwe,fajna oferta ale w granicach "oranżowskiego"rozsądku :roll: