• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #281627  autor: pawciak
 06 sie 2008, 17:11
Witam mam zamiar przenieść się z tak taka do którejś z sieci - do abonamentu. Waham sie między pozostaniem w erze ( wtedy mam 70 minut do wszystkich + 200 do ery ) a innymi sieciami. Najlepszym rozwiązaniem byłby dla mnie orange - z tego względu że moja dziewczyna ma w tej sieci tel więc z wiadomych powodów to byłby najlepszy wybór. Oboje mieliśmy również telefony z simplusa niemniej ja swojego się pozbyłem Ona swój jeszcze trzyma. Wszystko rozbija się oto że studiuję i obecnei przez wakacje mam wolne w pracy - skończyła mi się umowa. Więc z plusem nie mogę podpisać umowy bo wymagane ejst zaświadczenie o zarobkach. Nie wiem własnie jak w orange jest bo era zezwala na podpisanie umowy ze studentami. Który abo wg Was bylby najlepszy? Na korzyść ery przemawia duża liczba minut bo aż 270 i dwa tel natomiast plus i orange mają te zalety że mozna ustawić bardzo tanie/darmowe połączenie z tym jednym wybranym numerem. Zauważyłem też że przy tym abo za 35 zł w orange telefony są hm.. nieciekawe? nie szukam czegoś kosmicznego po prostu chciałbym mieć tel z podstawowymi funkcjami no i na bluetoothie mi zależy.. Playa nie biorę pod uwagę.
Ostatnio zmieniony 06 sie 2008, 17:18 przez pawciak, łącznie zmieniany 1 raz.
 #281629  autor: farfi
 06 sie 2008, 17:17