Dlaczego arbitralnie? Wypowiadam się tutaj, oraz piszę posty z doświadczenia, które już aktualnie posiadam w tej branży. Mój bardzo dobry znajomy pracuje dla Play'a i miał kilka razy podobną sytuację.
a ja mam na odwrót, więc też piszę ze swojego doświadczenia, klient podpisał umowę, już normalnie w systemach zatwierdzona dzwoni do mnie po dwóch tygodniach, ze nie ma 5bezpłatnych numerów i ze mu rachunek bije na kilka stówek. I się mnie pyta co robimy? Poszło pismo, z prośbą o anulowanie, konkretne argumenty...i w toku indywidualnego podejścia załatwili sprawę i tyle. Więc ja zawsze podkreślam warto pisać reklamacje, obojętnie czego by ona dotyczyła. Tak samo jak ja walczyłem z serwisami po 4 razie jak napisałem reklamacje w końcu dali mi nowy telefon, dwa razy tak miałem. Dlatego ja nigdy nie zniechęcam na starcie. Co Ci szkodzi napisać pismo? Ile stracisz czasu, koszt wysłania listu? Jest to prawie zerowe, a korzyści mogą być spore.