Cześć,
W poniedziałek (14 lipca) przedłużyłem umowę w Orange (która kończy sie we wrześniu), wszystko poszło gładko wybrałem telefon, kwotę zobowiązania, bonusy.
Dostałem 11 cyfrowy kod mojego zamówienia oraz i informacje, że na podanym przeze mnie adres e-mail zostanie przesłany dodatkowy kod który wraz z 11 cyfrowym kodem zamówienia
posłuży mi do zalogowania sie na Orange i sprawdzeniu statusu mojego zamówienia.
Dzisiaj jest już 17 lipca i nic na mój adres e-mail nie zostało przesłane (adres na pewno poprawny), a także nikt nie dzwoni do mnie do domu czy zamówienie jest ok.
I teraz pytanie czy mam czekać jeszcze, bo tak długo to może trwać czy jednak zadzwonić do nich i spytać się co sie dzieje.
Jeśli ktoś przedłużał umowę przez internet lub ma o tym pojęcie to proszę o pomoc.
Z góry wielkie dzięki.
Pozdrawiam