• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #254148  autor: !SMART!
 01 mar 2008, 13:12
Witam,
mam teraz abo w Plusie, jednak w najbliższym czasie planuję migrację do Orange, ale ostatnio przeglądałem cennik i mnie jedna rzecz zdziwiła - czy w Orange Pakietowa Transmisja Danych jest naprawdę tak bandycko droga??!! Czy to oznacza, że jak np. w pociągu będę chciał podłączyć laptopa do telefonu, żeby się połączyć z Internetem, to za każde 50kB wysłanych bądź odebrancyh zapłacę 0,25?? Pytam, bo nie znam się na tym do końca, ale może te dane są jakoś inaczej rozliczane niż w Plusie, ale w Plusie jest 0,12 za 100kB. Możliwa jest taka różnica w stawkach?? Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam.

#254152  autor: babeo
 01 mar 2008, 13:27
!SMART!, a o jakiej opcji mówisz? abo? prepaid?

#254156  autor: !SMART!
 01 mar 2008, 13:52
Abo oczywiście; sorry, zapomniałem dodać :wink:

#254171  autor: Vieslav
 01 mar 2008, 16:17
Tak, dane są rozliczane dokładnie tak, jak napisałeś, tylko wysłane razem z odebranymi (jedna paczka). Istnieją usługi obniżające koszty korzystania z internetu jak chociażby pakiet Orange World i Internet w Nowym Twoim Planie (KLIK ). Kiedyś było jeszcze coś takiego jak Orange Free na jeden dzień, Orange Free email ale nie mogę znaleźć na stronie :roll: .

#254178  autor: !SMART!
 01 mar 2008, 18:45
To szczerze, nie za fajnie... :? Tak, widziałem pakiet Orange World i Internet, ale nie odpowiada mi on do końca, bo, jak napisałem, z Internetu przez telefon korzystam tylko w 'ekstremalnych' sytuacjach (jak np. pociąg), jednak to nie jest regularnie, czasami kilka razy w miesiącu, a czasami w ogóle i decydując się na ten pakiet, płaciłbym co miesiąc za MB, które by nieraz po prostu przepadały.