• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #29613  autor: altopalo
 11 lis 2005, 10:15
Hej :) Wczoraj stałem się posiadaczem Sagema MYX6-2 w Orange, abonament został wykupiony w ofercie E-Plan. Aktywowałem się wg instrukcji na stronie Orange, ale telefon ciągle nie pokazuje sieci i wyskakuje komunikat 'Problem z abonamentem'. Strona Orange pokazuje, że 'aktywacja została przekazana do realizacji'. No i mam pytanie: ile czasu trwa taka aktywacja? Czy można to zrobić jakoś inaczej niż poprzez internet?

 #29615  autor: bigman
 11 lis 2005, 10:23
Nie wiem jak to z E-Planem ale zwykly Twoj Plan jest aktywny od razu jak aktywujesz karte. Na moj gust powinna do Ciebie przyjsc juz aktywna karta z ktorej powinienes moc dzwonic. Poszukaj w umowie ile operator ma czasu na wlaczenie karty. Gdzies powinno byc napisane.

 #29616  autor: altopalo
 11 lis 2005, 10:38
Automatyczna aktywacja ma nastąpić w ciągu 3 dni, to spoko, ale ja aktywowałem się też przez www i dziwię się czemu nie mogę jeszcze korzystać z telefonu...

 #29668  autor: Michu
 11 lis 2005, 17:35
Czesc! Ja kupilem w e-planie aktywacja numeru trwala mniej niz 24h... ale problem jest taki ze zamiast e-planu dostalem twoj plan.... i nikt nie chcial przyjac przez 1 tydzien reklamacji a teraz ju 20 dni czeka na rozpatrzenie. Pomine fakt ze prezentu na start tez nie dostalem, ale orange to zbytnio nie obchodzi!!

Zdecydowanie nie polecam!!

 #29701  autor: altopalo
 11 lis 2005, 22:01
Mija już doba od aktywacji i ciągle nic :(

 #29715  autor: bigman
 12 lis 2005, 00:52
A odwiedziles juz strone: http://www.orange.pl/aktywacja??

Idac za regulaminem oferty Twoj E-Plan i Twoj E-mix:
Aktywacja konta abonenckiego nastąpi w momencie, gdy Abonent sam aktywuje konto poprzez www.orange.pl/aktywacja wpisując numer nowej karty SIM oraz kod aktywacji, który Abonent otrzymał w momencie oświadczenia woli zawarcia umowy. Jeżeli Abonent nie dokona sam aktywacji konta, aktywacja nastąpi automatycznie do 3 dni od momentu zawarcia umowy.

 #29727  autor: altopalo
 12 lis 2005, 09:23
Tak, byłem na tej stronie - wyświetlił mi się komunikat, że aktywacja została przekazana do realizacji :?

 #29797  autor: bigman
 12 lis 2005, 15:46
Odczekaj te 3 dni po czym jak nie wlacza to udaj sie salonu firmowego. Powinni Ci to zrobic od reki. Wspomnij od razu o bonusach jakie Ci przysluguja i ze masz Twoj e-Plan bo zapewne moga o tym zapomniec i zaktywuja Ci "zwykly" Twoj Plan.

 #29809  autor: Adam_SX
 12 lis 2005, 17:13
Mam pytanie: Czy jak kupujesz Sagema myx6-2 to dostaje się karte pamięci w zestaiwi ?
Jakie róznice miedzy planem a e-planem ?

Operator: Orange
Obecny telefon: Nokia 6230i

 #29815  autor: altopalo
 12 lis 2005, 17:30
W zestawie z Sagem myX6-2 nie ma karty pamięci, są natomiast słuchawki do telefonu (jak mniemam do mp3, ale jeszcze nie używałem).

Twój E-Plan to możnaby rzec Twój Plan z bonusami, przez rok dostajesz dodatkową kwotę na połaczenia z Orange i stachonarnymi, masz też bonus na internet. Długość umowy i inne warunki te same dla E-Planu jak i Twojego Planu.

 #29825  autor: altopalo
 12 lis 2005, 18:16
W zestawie z Sagem myX6-2 nie ma karty pamięci, są natomiast słuchawki do telefonu (jak mniemam do mp3, ale jeszcze nie używałem).

Twój E-Plan to możnaby rzec Twój Plan z bonusami, przez rok dostajesz dodatkową kwotę na połaczenia z Orange i stachonarnymi, masz też bonus na internet. Długość umowy i inne warunki te same dla E-Planu jak i Twojego Planu.

 #29842  autor: grobelas
 12 lis 2005, 19:56
Witam! Przed chwilką dzwoniłem do PROPOZYCJI ORANGE, gdyż kończy mi się umowa i chciałem dowiedzieć się jakie to są oferty dla mnie :) Jednak nic ciekawego mi nie zaproponowali i obliczyłem, że korzystniej będzie jak na nowo przeprowadzę aktywację (nowy numer - nie ma problemu). Zainteresował mnie Twój E-Plan, w którym jest troszkę tych bonusów (10 zł. na internet, multi box platinium i jeszcze dodatkowo 50% głownej kwoty deklarowanej). Dla pewności zadzwoniłem do BOK aby się wszystkiego upewnić. Jednak tam się rozczarowałem, bo Pani powiedziała, że E-Plan jest w całości 'internetowy' (jak to ujęła) i wszystkie pytania i wątpliwości należy przesyłać na adres [email protected] . Wydaje mi się to bardzo DZIWNE i chyba tak nie powinno być, skoro to ich oferta, to dlaczego muszę mailować, tak jakby ta oferta nie była ICH. ALTOPALO widzę, że korzystasz z tego E-Planu napisz proszę jak to jest. Czy faktycznie za każdym razem jak masz problem, to musisz kontaktować się z BOK przez maile ? Czy np. stan konta możesz sprawdzić łącząc się z numerem *200, czy też musisz się zalogować na swoje konto aby to sprawdzić? Pozdrawiam

 #29857  autor: altopalo
 12 lis 2005, 21:38
Ja jeszcze z E-Planu nie korzystam :wink: Dopóki nie nastąpi aktywacja to nie mogę nawet smsa wysłać :-)

Jeśli chodzi o kontakty mailowe z BOK to jest z tym kiepsko, niedługo miną 24h gdy wysłałem do nich ([email protected]) maila z pytaniem czemu aktywacja następuje tak powoli a odpowiedź jeszcze nie nadeszła. Spodziewam się, że odpowiedzą za kilka dni :wink: Kiedy pytałem o szczegóły zakupu E-Planu mailem to odpowiedź szła gdzieś tak z tydzień :wink:

Wiem, że na pewno można się zalogować na stronie i sprawdzić swój stan konta, nie wiem czy użytkownicy E-Planu moga dzwonić pod *200

A co do tej internetowości... Podobno nie będę otrzymywał faktur, tylko wszystkie informacje dotyczące płatności będą 'dostępne na stronie Orange', więc pewnie trzeba płacić przelewem bankowym lub coś w tym stylu.

 #30266  autor: Michu
 14 lis 2005, 12:31
A wiecie ze do tej pory nie umieja rozwiazac prblemu... zmiana na e-plan (samowollnie wlaczyli twoj plan) i nie wlaczaja prezentu na start reklamacja zostala zlozona 22 października.... cierpliwie poczekam nie bedzie odpowiedzi, to zloze podanie o zerwanie umowy z winy operatora!! Zobaczymy co powiedza!!

Wie ktos czy przy zerwaniu umowy nalezy mi sie odszkodowanie w skutek zlamania prawa przez operatora?

 #30269  autor: bigman
 14 lis 2005, 13:47
altopalo pisze:Jeśli chodzi o kontakty mailowe z BOK to jest z tym kiepsko, niedługo miną 24h gdy wysłałem do nich ([email protected]) maila z pytaniem czemu aktywacja następuje tak powoli a odpowiedź jeszcze nie nadeszła. Spodziewam się, że odpowiedzą za kilka dni :wink: Kiedy pytałem o szczegóły zakupu E-Planu mailem to odpowiedź szła gdzieś tak z tydzień :wink:
Bo tydzien to standardowy czas odpowiedzi w Orange (standardowy nie znaczy ze taki wlasnie powinien byc) :( Zadzwon bezposrednio do BOK-u, najlepiej z innej komorki Orange - wtedy zalatwisz sprawe od reki a przynajmniej powinienes. W najgorszym wypadku oddzwonia do Ciebie wiec warto bys mial jakis inny telefon pod reka.
Michu pisze:Wie ktos czy przy zerwaniu umowy nalezy mi sie odszkodowanie w skutek zlamania prawa przez operatora?
Mozesz, podstawe do tego masz wyjasniona ponizej (na to powienienes sie powolac):

W regulaminie promocji Twoj e-Plan i Twoj e-Mix ostatni punkt to:
30. W kwestiach nieuregulowanych stosują się postanowienia Warunków Umowy i Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci cyfrowej GSM 900/1800 przez Spółkę pod nazwą Polska Telefonia Komórkowa Centertel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z 19 września 2005
Odnoszac sie do regulaminu swiadczenia uslug telekomunikacyjnych
§ 32
...
12. Prowadzenie przez Operatora postępowania reklamacyjnego nie ogranicza prawa zgłaszającego do dochodzenia odszkodowania z tytułu
niewykonania lub nienależytego wykonania usługi w postępowaniu sądowym.
Pytanie tylko czy warto bawic sie w sady i ciagniecie operatora o pare zlotych bo mysle ze za duzo z tego tytulu nie dostaniesz.. Przed samym pozwem przejrzyj dokladnie (albo daj prawnikowi do przejrzenia) oba regulaminy i umowy bo moze sie okazac ze jest cos przeoczone i roszczenia nie beda Ci przyslugiwac.

Osobiscie bym sobie odpuscil. Szkoda czasu i nerwow.