• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

??

 #23254  autor: Dideq
 07 paź 2005, 19:04
Pytanko. Jak to jest z sieciami komórkowymi?? Złożyłem u Orange pismo z reklamacja rachunku. Konsultant się pomylił i mi zmienił taryfe na inna niz prosiłem (na najniższą, na którą podobno nie wolno w trakcie trwania umowy) i zaje...li mi wszystkie zniżki na połaczenia które miałem, między innymi darmowe minuty uzbierane przez rok, ok. 150. Dzwoniłem bo wiedziałem że mam i mi fakturke do walili 440... Powinno być ok. 200. Mam im to płacić czy do momentu rozpatrzenia reklamacji nie musze i nie powinni mi wyłaczyc fona?? Dzięki z góry za odpowiedź... Piszcie na maila jak chcecie.

Pozdro!!!

 #23270  autor: WitekT
 07 paź 2005, 19:40
Nie mają prawa wyłączyć telefonu do momentu rozpatrzenia reklamacji.

Hmm

 #23272  autor: Dideq
 07 paź 2005, 19:51
A jak wyłaczą to do nich z ryjem??? I czy wyłaczą od razu czy jak mnie poinformują o rozpatrzeniu???

Bo mi przywalili fakturę na kwotę taka, ile zarabiam w miesiącu!!! Co ja mam z tym zrobić??? NA raty mi rozłąza czy zapłacic dopiero po korekcie??? A może mi nowąfaktórę wystawią do zapłacenia???

 #23274  autor: WitekT
 07 paź 2005, 19:54
Muszą poinformować Cię listem poleconym - bez względu na to jakim kanałem składałeś reklamację. Jeżeli nie poinformują Cię o wyniku w ciągu 14 dni (bądź nie napiszą, że potrzebują więcej czasu na jej rozpatrzenie), to reklamacja jest automatycznie uznana.

"D

 #23275  autor: Dideq
 07 paź 2005, 19:58
Dzięki bardzo. Teraz wiem jak z nimi gadac jak do mnie zadzwonią... Mają jeszcze tydzień...

Dzięki bardzoooo!!!!

 #23276  autor: WitekT
 07 paź 2005, 19:59
A co to do dzwonienia... Mają Ci odpowiedzieć poleconym i tyle. Odpowiedzą zwykłym - znaczy jakby nie odpowiedzieli. :)

 #23278  autor: Dideq
 07 paź 2005, 20:04
:-D

Czekam w takim razie i jak wyłączą to się do nich przejde... :twisted:

 #23292  autor: blom
 07 paź 2005, 20:29
wg. polskiego prawa - oraz tego co jest na stronie federacji konsumentow - nie_placi sie ale za tel. stacjonarny do chwili rozpatrzenia reklamacji. za komorkowy to juz masz w umowie napisane ze zaplacisz a ewentualnie bedzie korekta - zobacz w regulaminie mam racje! a co do poleconego - moze byc tez fax lub telefon....

bo to kom.... - i prosze sie nieklucic w regulaminie jest zapis