• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1031737  autor: perdos1
 30 paź 2018, 14:51
W ofercie na abonament tak. Ja właśnie otrzymałem zwrot, wszystko przebiegło bez problemów.
 #1031741  autor: WellDone
 30 paź 2018, 15:00
To, że otrzymałeś zwrot to normalne, bo tak jest w regulaminie, ale nie oznacza to, że oferta dalej obowiązuje...
Na stronie tibombajla nie ma na ten temat wzmianki.

Dostałeś jakieś oferty utrzymaniowe jak złożyłeś reklamacje?
 #1031773  autor: perdos1
 30 paź 2018, 19:06
Nie napisałem, że oferta dalej obowiązuje, bo otrzymałem zwrot. To była dodatkowa informacja. W salonie bez problemu dalej dostaniesz tą ofertę.

Zleciłem przeniesienie numeru do innej sieci, nie interesowałem się ofertami utrzymaniowymi, ale nikt też do mnie nie dzwonił
 #1032464  autor: Pabloeq
 02 lis 2018, 17:22
Z ciekawostek, migracja prepaid do abo T mobile, na stronie z zamówieniem wszystko ładnie pięknie że opłata 1,01zł ale... już w podsumowaniu mailowym a później papierowym doręczonym od kuriera jest 10zł :lol: Jakie to typowo T mobilowe :lol:
Dalej z ciekawych hitów, zgód marketingowych oczywiście nie wyrażam, w podsumowaniu na stronie przy składaniu zamówienia abonament powiększony o 5zł, wszystko gra. Przychodzi kurier z umową i...... wszystkie zgody marketingowe wyrażone na TAK! i kulturalnie naliczony rabat 5zł..... który mi akurat zwisa bo zgody miały być wyłączone. No ręce opadają.
 #1032466  autor: SACZI
 02 lis 2018, 17:35
Pabloeq pisze:Z ciekawostek, migracja prepaid do abo T mobile, na stronie z zamówieniem wszystko ładnie pięknie że opłata 1,01zł ale... już w podsumowaniu mailowym a później papierowym doręczonym od kuriera jest 10zł :lol: Jakie to typowo T mobilowe :lol:
Dalej z ciekawych hitów, zgód marketingowych oczywiście nie wyrażam, w podsumowaniu na stronie przy składaniu zamówienia abonament powiększony o 5zł, wszystko gra. Przychodzi kurier z umową i...... wszystkie zgody marketingowe wyrażone na TAK! i kulturalnie naliczony rabat 5zł..... który mi akurat zwisa bo zgody miały być wyłączone. No ręce opadają.
Oo, dobrze wiedzieć, że tak postępują!

Edit
A wiesz co jest najgorsze?
To, że nie ma na kim się "wyżyć".
Wszystkie usługi to outsourcing ...
 #1032473  autor: Pabloeq
 02 lis 2018, 17:58
Ja już nie wiem o co w tej sieci chodzi, czy tam ktoś celowo robi takie babole, czy to skrajna niekompetencja, czy skopany na max ich system informatyczny? No nie wiem, i chyba nikt tego nie wie.
Oczywiście wszystko da się odkręcic ale pisz im zgłoszenia i reklamacje wiecznie...

Co mogę doradzić wszystkim którzy chcą robić interesy z T mobile poprzez ich stronę, róbcie sobie kolejne screeny składanego zamówienia, gwarantuję dobrą zabawę i zdziwienie co będzie później ;-)
 #1032480  autor: SACZI
 02 lis 2018, 18:41
A ja sadze, ze tm pl to po prostu korpo-moloch.
Jakiekolwiek emocjonalne podejście do nich (i do pozostałych opów) jest nie na miejscu.
"Problem" polega na tym, że ja na ich usługach przez 10 lat ani razu się nie zawiodłem, czego o Plusie powiedzieć nie mogę (reklamacja po 3 miesiącach od podpisania umowy).

PS
To jest moje prywatne zdanie.
 #1032481  autor: piotrzet
 02 lis 2018, 18:47
Dokładnie i to wszystko zależy czy trafi się na konsultanta, który ma pojęcie o tym co robi czy nie. I niestety tak jest w każdej sieci. Trafienie na konsultanta, który ma pojęcie o tym co oferuje sieć i jak rozwiązać problemy to jak trafienie szóstki w lotto niestety.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1032483  autor: Pabloeq
 02 lis 2018, 18:51
SACZI pisze:A ja sadze, ze tm pl to po prostu korpo-moloch.
Dobrze, ale czy to ich od czegokolwiek usprawiedliwia? Ja zawsze oddzielam obsługę typowo techniczną sieciową (jakość połączeń, dostępność sieci, szybkość internetu) od obsługi klienckiej (zarządzanie kontem, błędy, kontakt, fakturowanie), i tu sieciowo Tm jest OK ale już z obsługą klienta jest gorzej.
 #1046404  autor: spotify
 12 lis 2018, 16:09
W moim przypadku jeszcze dzielę na pre-paid i post paid.
Faktycznie platforma TMobile to jakaś porażka. Wstyd na całej linii.
Ale jako abonent na umowie przez dwa lata kilka lat temu nie miałem żadnego złego słowa. Wszystko działało jak należy. Ani jednej reklamacji nie składałem. Nawet telefonu do BOK nie składałem.
Mój ojciec to samo.
Natomiast tyle dobrego o BOK Play czy Orange powiedzieć nie mogę. Platformę mają zdecydowanie lepszą od TM ale obsługa jest jeszcze gorsza.
Zresztą każdy ma inne doświadczenia.
Natomiast jakość sieci (technicznie) jest jedna z najlepszych na rynku. Cenowo już gorzej ale wszystkiego mieć nie można.

@SACZI
A jaka jest różnica między Plusem czy Orange w stosunku do TM? To również molochy korpo.
Chyba jeszcze jako jedyny się jeszcze Play wyróżnia. Do czasu....
 #1046430  autor: piotrzet
 12 lis 2018, 16:13
Jeśli chodzi o mnie to ja ostatnią reklamację składałem w T-Mobile wtedy kiedy były pakiety 10 GB w promocji za darmo i naliczało dodatkową opłatę od tamtego czasu żadnych problemów.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1046536  autor: f0ku5
 12 lis 2018, 16:31
Ja bym bardzo chętnie wrócił do T-Mobile, ale jakby oferta była taka, jak do wakacji, tj. w cenie abonamentu 50 zł bez telefonu było wszystko, łącznie z aplikacjami bez limitu i dodatkowo trzeba było zapłacić za supernet video. Dla mnie to była uczciwa opcja.
Obecnie 50 PLN to podstawa, a w tym są tylko nielimitowane rozmowy, smsy, mmsy i 10 gb internetu, który później zwalnia. Za wszystkie aplikacje bez limitu trzeba dopłacać, więc na razie siedzę w Nju ;)
 #1046572  autor: piotrzet
 12 lis 2018, 16:39
Dla przedłużających nie ma są w cenie do tego supernet za 10zł zamiast 15zł. Więc możesz kupić opcję za 29,95 na 6 miesięcy a za moment przedłużyć z SUK za 40zł 20 GB plus aplikacje i za 10zł dopłata do supernetu video.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1046613  autor: f0ku5
 12 lis 2018, 16:47
Zarówno supernet social&chat, jak i muzyka są w tej cenie 40 zł? I do tego dopłata 10 zł za supernet video HD?
Tym był był zainteresowany, jakieś regulaminy czy coś?
 #1046783  autor: piotrzet
 12 lis 2018, 17:29
To jest oferta SUK dużo osób pisze o niej w odpowiednim wątku, ale tak jak mówię jest to oferta na przedłużenie, a nie dla nowych klientów.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1046784  autor: f0ku5
 12 lis 2018, 17:36
Wiem, dlatego też w sumie byłbym zainteresowany wzięciem tego abonamentu na 6 miesięcy. Można to od razu przedłużyć? Jest szansa, że oferty o której mówisz się nie dostanie?
 #1046787  autor: piotrzet
 12 lis 2018, 17:44
Z tego co śledzę wątek o przedłużaniu umów widziałem kilka postów, że tak robili i się udawało. Ale gwarancji ci nie dam, bo przecież ktoś mógł sobie tylko tak napisać. Ja niestety nie jestem wstanie tego zweryfikować.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1046830  autor: SACZI
 12 lis 2018, 21:05
spotify pisze:...
@SACZI
A jaka jest różnica między Plusem czy Orange w stosunku do TM? To również molochy korpo.
Chyba jeszcze jako jedyny się jeszcze Play wyróżnia. Do czasu....
Różnic żadnych, a wnerwia Cię ten operator, którego usługi Ci szwankują, a obsługa dręczy i nie załatwia spraw po Twojej myśli.
Mi TM pasuje mimo ciągłych narzekań na forach. Na Plusa mam uczulenie, ale speed test jak Excel, prawdę mówi ...

f0ku5 pisze:Wiem, dlatego też w sumie byłbym zainteresowany wzięciem tego abonamentu na 6 miesięcy. Można to od razu przedłużyć? Jest szansa, że oferty o której mówisz się nie dostanie?
Teoretycznie można przedłużać 6 miesięcy przed końcem umowy. Biorąc jednak pod uwagę, że będziesz (o ile będziesz) nowym Klientem, to bezpiecznie jest poczekać 2-3 okresy rozliczeniowe, wtedy na 100% przedłużą umowę.
Natomiast np w moim przypadku, gdy nieprzerwanie mam abonament od 9 lat, taki "numer" i to z SUK mógłby się udać zaraz po podpisaniu umowy.
Może sprawdzę w marcu 2019r ;)