DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

 #1025916  autor: Karlos20
 14 paź 2018, 18:16
spotify pisze:1) W jednym dniu jadę ulicą i rozmawiam idealnie
2) W innym dniu jadę i już jest zasięg na granicy i przerywa (3G sięga -114/-115 dBm)
3) Kolejnego dnia jadę tą samą ulicą i wywala mnie z sieci podczas rozmowy
4) Innego dnia jadę znowu wszystko działa
5) Innego dnia jadę i nie mam zasięgu lub też - wybieram połączenie i wypadam z sieci.
Takich anomalii to ja w życiu nigdy nie widziałem w żadnej sieci.....
Gdyby to były powtarzalne objawy w każdej miejscowości, na wielu kartach Play i/lub telefonach, to sam bym wybrał Heyah, T-Mobile lub Orange / nju.
Ale przy wyborze operatora zasięg i działanie usług to połowa sukcesu.
 #1025924  autor: marcin19883
 14 paź 2018, 19:17
patrix-83 pisze:A możesz wskazać link do takiej oferty ORANGE bo z chęcią bym się nią zainteresował a nie widzę jej nigdzie na stronie i nie słyszałem o niej???
Nie słyszałeś o taryfie Orange Free na kartę? https://www.orange.pl/view/oferta-na-ka ... owy-klient 25zł no limit i 15GB + z doładowania za 30zł drugie tyle.
Druga kwestia to czy volte i vowifi będzie działać na telefonie P20 Lite kupionym w Play czyli prawdopodobnie posiadającym jego brand?
Jeszcze nie działa. Za nowy telefon. Radze aktualizować telefon z poziomu systemu. Co chwilę wychodzi nowy rom. Może za którymś razem będzie VoLTE i VoWifi.
 #1025934  autor: Robin560
 14 paź 2018, 20:07
spotify pisze:
SACZI pisze: Wybrałem nr sklepu, a w słuchawce słyszę, że "nie słyszę Pana wyraźnie" - z karty TM, na nr, a jakże, Play :D
Też tak wcześniej słyszałem od ludzi z drugiej strony słuchawki albo od znajomych. Ale te "sieroty" nawet nie wiedziały, że w tym momencie gadają po roamingu. Do jakości sieci macierzystej Play nie ma co się czepiać za jakość. Jest nie gorsza od innych ale w stosunku do Orange czy Tmobile jest jakby trochę ciszej.
Jedno co mnie zaskakiwało w Play, to że:
1) W jednym dniu jadę ulicą i rozmawiam idealnie
2) W innym dniu jadę i już jest zasięg na granicy i przerywa (3G sięga -114/-115 dBm)
3) Kolejnego dnia jadę tą samą ulicą i wywala mnie z sieci podczas rozmowy
4) Innego dnia jadę znowu wszystko działa
5) Innego dnia jadę i nie mam zasięgu lub też - wybieram połączenie i wypadam z sieci.
Takich anomalii to ja w życiu nigdy nie widziałem w żadnej sieci.....
W każdym razie to nie ten temat Play ale chciałem zwrócić uwagę, że Play z braku jeszcze pokrycia jest strasznie nieprzewidywalną siecią. Co do jakości rozmów po sieci macierzystej - nie jest lepiej ani gorzej - jest inaczej ale w dobrej jakości.
Ja takie przygody to w plusie miałem a play już 4 rok bez problemów. wszystko zależy od miejsca
 #1025944  autor: spotify
 14 paź 2018, 21:14
Hmm..
Byłem pewny, że Saczi w tym temacie odpowiedział i napisał o wadach Play. Ktoś to usunął?

W każdym razie - w innych sieciach zdarza mi się zrywanie połączeń na jakieś ulicy bo wiadomo, że zależy od obciążenia czy propagacji sygnału. Ale takie anomalie na jednej ulicy jak napisałem wyżej zdarzały mi się tylko w P4.
 #1025947  autor: Pabloeq
 14 paź 2018, 21:19
Kryniczanin pisze:Data przeniesienia numeru z karty - oczywiście 29 październik bo okres zaczyna się 28-go i mamy cię na kolejny miesiąc:-)
Nowy numer brałeś czy to migracja z karty? Pytam bo też się zastanawiam nad tą opcją 29,95 (+5) na 6 miesięcy ale przy migracji piszą że "za przyłączenie" biorą 1,01zł Nie wiem tylko czy przy migracji z karty na abo wydają nową kartę SIM czy przełączają tylko na dotychczasowej?

Edit: doczytałem, migracja:)
 #1025955  autor: spotify
 14 paź 2018, 21:53
Opłatę aktywacyjną łatwo się pozbyć. Wystarczy telefon do sklepu internetowego przed zamówieniem i problem z głowy.

EDIT Za 1 zybla nie ma sensu nawet dzwonić :wink:
 #1025958  autor: SACZI
 14 paź 2018, 22:02
spotify pisze:Hmm..
Byłem pewny, że Saczi w tym temacie odpowiedział i napisał o wadach Play. Ktoś to usunął?...
Sam usunąłem swój post, bo od kiedy zrobiło mi się zielono, muszę bardziej trzymać jęzor za zębami ;)
 #1025962  autor: spotify
 14 paź 2018, 22:18
A to jakaś cenzura funkcyjnych na forum obowiązuje? Jeśli ktoś pisze obiektywnie to dlaczego ma trzymać jęzor za zębami?
 #1029089  autor: WellDone
 29 paź 2018, 01:16
Czy ktoś orientuje się jak wygląda dokupienie dodatkowego neta w tej promocji na 6 miesięcy?

Wg, regulaminu mogę sobie włączyc np. Supernet Limit 10 GB za 10zł. Tylko czy wówczas będę miał 15GB czy 10GB?

Samsung Galaxy S10 - Play SIM1 / T-Mobile SIM2
Huawei E5785 MiFi Cat6 - PLUS
Umidigi A3 Pro 3/32GB
Google Pixel
 #1029190  autor: WellDone
 29 paź 2018, 08:19
A jeśli w połowie miesiaca - po wyczerpaniu 5GB, uruchomię ten pakiet 10GB to będzie on działał od razu? I wówczas od nowego okresu rozliczeniowego będzie już 10, nie 5. Tak?
A są jakieś inne opcje zwiększenia pakietu? Dokupienia jednorazowo jakiejś paczki?

Samsung Galaxy S10 - Play SIM1 / T-Mobile SIM2
Huawei E5785 MiFi Cat6 - PLUS
Umidigi A3 Pro 3/32GB
Google Pixel
 #1031703  autor: perdos1
 30 paź 2018, 10:55
Na pół roku to lepiej wziąć ofertę z gwarancją satysfakcji. 10GB internetu, potem lejek 1Mb/s a po 6 miesiącach przy rezygnacji zwracają pieniadze za 6 pełnych okresów rozliczeniowych+1 niepełny (oczywiście tylko podstawę abonamentu, za SMS premium itp. nie zwrócą:) ).
 #1031707  autor: WellDone
 30 paź 2018, 11:11
Ta oferta jeszcze obowiązuje?

Samsung Galaxy S10 - Play SIM1 / T-Mobile SIM2
Huawei E5785 MiFi Cat6 - PLUS
Umidigi A3 Pro 3/32GB
Google Pixel