• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 50 z 318
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 318

 #196320  autor: sabled
 26 cze 2007, 09:44
Może robić problemy. Mi dodał jakieś 362(?) ale tylko dlatego, że u mnie to jest odpowiednik 1 rachunku w przeliczeniu na punkty.

 #196537  autor: sepecat
 26 cze 2007, 19:41
Zamawiając kuriera nie mozna od razu wybrac dowolnych pakietow tylko te uniwersalne x-razy, tak przynajmniej powiedzial mi konsultant.

 #196547  autor: Radezz
 26 cze 2007, 20:15
Czy ktos z Was modyfikowal pakiety? Bo dzisiaj dostalem fakture na ktorej widnieje oplata 5zl za taka zmiane (zmiana zostala dokonana przed uplywem 60 dni i u autoryzowanego przedstawiciela). Ta oplata jest slusznie naliczona?

Nokia 5110 -> Nokia 3210 -> Nokia 3310 -> Nokia 3330 -> Nokia 6210 -> Nokia 6020 -> Nokia 6288 -> Nokia 6300 -> Nokia E71

 #196549  autor: Prometo
 26 cze 2007, 20:19
Radezz, jeżeli zmieniłbyś sam poprzez I-BOA nie byłoby żadnej opłaty.
Radezz pisze:zmiana zostala dokonana przed uplywem 60 dni i u autoryzowanego przedstawiciela
Powiem Ci szczerze, że gdybyś zmieniał poprzez konsultanta to zgoda, ale poprzez autoryzowanego przedstawiciela nie jestem pewien. Zaczekaj aż wypowiedzą się inni :wink:

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #196550  autor: Radezz
 26 cze 2007, 20:22
Napisalem reklamacje w tej sprawie do ERY. Na razie czekam na ich reakcje ale wole byc przygotowany zanim beda chcieli mi wmowic ze wszystko jest OK ;)

Nokia 5110 -> Nokia 3210 -> Nokia 3310 -> Nokia 3330 -> Nokia 6210 -> Nokia 6020 -> Nokia 6288 -> Nokia 6300 -> Nokia E71

 #196567  autor: sabled
 26 cze 2007, 20:44
Radezz, ta opłata jest słusznie naliczana. Tylko jak sam np. przez IBOA zmieniasz to masz to za free.

 #196578  autor: aga
 26 cze 2007, 21:23
Kod: Zaznacz cały
Aktywacja lub dezaktywacja ofert
samodzielnie          bezpłatna
przez konsultanta     6,10 zł z VAT
Wygląda na to, że opłata została słusznie naliczona.

 #196579  autor: przemek910
 26 cze 2007, 21:24
Radezz pisze:Czy ktos z Was modyfikowal pakiety? Bo dzisiaj dostalem fakture na ktorej widnieje oplata 5zl za taka zmiane (zmiana zostala dokonana przed uplywem 60 dni i u autoryzowanego przedstawiciela). Ta oplata jest slusznie naliczona?
Mają rację! W cenniku [regulaminie ENK] jest informacja o koszcie 5 zl za zmiane poprzez autoryz. przedst.

Oni też muszą coś zarobić...

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #196581  autor: Radezz
 26 cze 2007, 21:26
Dzieki wszystkim :) Trudno, zarobili na mnie majatek, niech im w gardle stanie :P ;)

Nokia 5110 -> Nokia 3210 -> Nokia 3310 -> Nokia 3330 -> Nokia 6210 -> Nokia 6020 -> Nokia 6288 -> Nokia 6300 -> Nokia E71

 #196623  autor: abes99
 27 cze 2007, 00:22
Po pierwsze przypomnę posta, może ktoś jednak coś wie i cosik mi odpisze ;)

A po drugie to dzwoniła dzisiaj do mnie babka z BOA z oferta na tel nr 1. Jedyne co była mi w stanie zaoferować to przejście na Nowy Pakiet Biznes i 10 numerow po 1gr/min (w NPB 70 przez 9mc, w NPB 40 przez 6mc abo za usługę gratis, później 1zł/nr). Długo z nią debatowałem, ale nic ciekawego się nie dowiedziałem :(. Nawet twierdziła, że nie może mi przedstawić oferty na pozostanie w taryfach Komfort, bo to taryfy indywidualne, a wręcz straszyła tym, że po skończeniu umowy będę musiał za te trzy pakiety płacić 90 brutto :o. A ceny telefonów które mnie interesowały były wręcz odstraszające (przy NPB 40 -> SE K750i - 337 netto, Nokia 6300 - 487 netto, a SE W810i jeszcze drożej :shock:). Przecież te ceny są sporo wyższe nawet niż w normalnej ofercie utrzymaniowej na www ery. Przez 0,5h przekonywała mnie, że te taryfy są mega super i hiper. I jakie to super usługi w tym mają jak np. tańsze połączenia w erze czy numery za 1gr. Parę razy też wtrąciła, że jakbym się zdecydował to mam się udać do salonu ery z dowodem osobistym i wpisem do ewidencji działalności :shock: jakby nie mogli tego inaczej załatwić. Suma sumarum skończyłem rozmowę tym, że poczekam jaką ofertę przedstawią mi na drugi numer i jak nie będzie sensowniejsza to wynoszę obydwa telefony do innej sieci (Play przypuszczalnie). Płacę rachunki w przedziale 250-300zł miesięcznie, a oni traktują mnie dużo gorzej niż nowego, baaa - nawet gorzej niż klienta indywidualnego który może mieć pakiet Komfortu za 16,5zł, a mnie straszą że jak nie podpisze przedłużenia to będę 30zł płacił :shock:. Wkurzyłem się nieźle dzisiaj tą rozmowę - niestety era sporo straciła w moich oczach, bo nawet już byłem skłonny zostać u nich i płacić ciut więcej niż gdzie indziej, bo w sumie sieć jak dotychczas sprawdzona i w miarę konkretna, a tu taki zonk. Uff, musiałem się wyżalić ;). Może jednak ktoś ma jakieś info na temat utrzymaniówki dla małego biznesu??

Narka i pozdruffka - abes99 ;)

 #196635  autor: Prometo
 27 cze 2007, 07:52
abes99 pisze:Nawet twierdziła, że nie może mi przedstawić oferty na pozostanie w taryfach Komfort, bo to taryfy indywidualne
Przecież nikt Ciebie nie zmusi do wybrania pakietów biznesowych, skoro masz i używasz do tej pory taryf ENK. Jak drugi raz zadzwoni lub Ty zadzwonisz to jej się zapytaj, gdzie jest napisane w regulaminie, że mając firmę musisz tylko i wyłącznie korzystać z pakietów biznesowych. Powiedz jej, że Tobie jest wygodnie korzystać z taryf ENK i niech Ci kitu nie wciska :wink:

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #196651  autor: abes99
 27 cze 2007, 10:46
No właśnie sugerując jej, że jestem zadowolony z pakietów ENK babka zaczynała wręcz straszenie, że jak wygaśnie umowa to będę płacił 90zł ze 3 pakiety, i w tym wypadku przedłużenie umowy i przejście do NPB będzie dla mnie dużo korzystniejsze ;) Twierdziła, że nie ma w systemie przygotowanej dla mnie opcji przedłużenia umowy przy pozostaniu w taryfach indywidualnych więc nie jest w stanie mi tego umożliwić, może coś bliżej końca umowy się pokaże w systemie. I ciekawe jest to, że wcześniej przedłużając umowę załatwiałem to przez BOA, a teraz mnie wysyłają do salonu :shock:. Poczekam, może coś bliżej urodzin ery się pojawi ciekawego, a jak nie to wynoszę się z sieci (w sumie to jakość ich usług tez spadła ostatnio - czasami zrywa połączenia czy wogóle mam info, że sieć chwilowo niedostępna pomimo pełnego zasięgu).

Narka i pozdruffka - abes99 ;)

 #196706  autor: jahu
 27 cze 2007, 13:39
spisywac, spisywac i jeszcze raz spisywac - az teczke zrobi sie ;) Mam tak manie ale zawsze notuj dane personalne konsultanta :lol: i kiedy sie rozmowa toczyla a pozniej opeir skladac na takie zachowanie - bo klamia i tyle

 #196784  autor: przemek910
 27 cze 2007, 16:18
abes99 pisze:Twierdziła, że nie ma w systemie przygotowanej dla mnie opcji przedłużenia umowy przy pozostaniu w taryfach indywidualnych więc nie jest w stanie mi tego umożliwić, może coś bliżej końca umowy się pokaże w systemie
Bo to prawda, też tak mam.

Dowiedziałem się, że zmigorwanie do ENK (z PB) będzie możliwe bliżej końca umowy...

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #196788  autor: kondziu
 27 cze 2007, 16:32
kin pisze:
abes99 pisze:Twierdziła, że nie ma w systemie przygotowanej dla mnie opcji przedłużenia umowy przy pozostaniu w taryfach indywidualnych więc nie jest w stanie mi tego umożliwić, może coś bliżej końca umowy się pokaże w systemie
Bo to prawda, też tak mam.

Dowiedziałem się, że zmigorwanie do ENK (z PB) będzie możliwe bliżej końca umowy...
Ja moglem przejsc z taryfy biznesowej do nowego komfortu juz 3 miesiace przed koncem umowy, z tym ze faktycznie konsultanci nie z dzialu utrzymania klienta sa niezbyt rozgarnieci. Rozmawialem z dwoma i oboje musieli isc do kogos spytac czy to mozliwe i okazywalo sie ze mozliwe. Jak gadalem z kolesiem z dzialu utrzymania klienta to odrazu bez problemu mozliwa byla zmiana na nowy komfort.
Jedynie znizka na 16.5 za pakiet byla mozliwa nie wczesniej niz 2 miechy przed koncem umowy, ale i ja w koncu dostalem :)

 #196888  autor: Prometo
 27 cze 2007, 21:40
abes99 pisze:No właśnie sugerując jej, że jestem zadowolony z pakietów ENK babka zaczynała wręcz straszenie, że jak wygaśnie umowa to będę płacił 90zł ze 3 pakiety, i w tym wypadku przedłużenie umowy i przejście do NPB będzie dla mnie dużo korzystniejsze
Nie daj się zastraszyć, czekaj cierpliwie, czas pracuje na twoją korzyść. Jak jeszcze raz zadzwoni lub Ty zadzwonisz to poproś o połączenie z działem utrzymania klienta i zapytaj się jakie są wymagane dokumenty do wypowiedzenia umowy. Będziesz widział jak zaraz rozmowa i oferta zmieni się na twoją korzyść :wink:

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #197073  autor: sepecat
 28 cze 2007, 14:26
Mimo, iz otrzymalem oferte mailem, SE K750 za 49-, i 3 pakiety po 16,50-, to jak chcialem zamowic telefonicznie kuriera to konsultant nic o tym nie wiedzial i chcial mi wcisnac pakiety za 20-,. Dopiero jak poprosilem o przelaczenie mnie do kogos bardziej kompetentnego to przelaczyli mnie do dzialu utrzymania klienta, a tam bylo wszystko ok. Jedna rzecz mnie tylko zastanawia, czy jest bordowy SE K750??? Bo taki mi proponowali.

 #197076  autor: sabled
 28 cze 2007, 14:29
sepecat pisze:Jedna rzecz mnie tylko zastanawia, czy jest bordowy SE K750???
Jest ale lepiej dowiedz się przy zamówieniu czy mają go na magazynie.

 #197077  autor: przemek910
 28 cze 2007, 14:29
sepecat pisze: czy jest bordowy SE K750???
Jest.

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #197133  autor: elrond
 28 cze 2007, 17:02
sepecat: w sprawie bordowego k750i odsyłam Cie do mojego tematu na jego temat --> http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=16569
  • Strona 50 z 318
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 318
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 318