• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 48 z 52
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 52
 #1185509  autor: Durek
 07 sty 2025, 16:27
Panowie, sprawdźcie sobie na *800# ilość jaką macie w UE. Owszem, aplikacja graficznie pokazuje błędnie, ale w systemie pod *800# pokazuje poprawnie wartości w UE.

W przypadku BEZ LIMIT 10 GB jest 10111 MB co odpowiada 9,87 GB w UE.
 #1185510  autor: KC-KARLOS
 07 sty 2025, 16:28
Oki, drodzy, znalazłem dokument z nowymi limitami. Dla starych i nowych planów:
PLAN / limit do 31.12.2024 / limit od 1.1.2025:

Plan S 10 GB / było 9,46 GB / powinno być 10,00 GB - ogólnie 11,28 GB, więc 1,28 GB może pójść na lejku 1 mbps.
Plan M 30 GB / było 11,82 GB / powinno być 14,10 GB
BEZLIMIT 10 GB / było 8,28 GB / powinno być 9,87 GB
BEZLIMIT 30 GB / było 11,82 GB / powinno być 12,69 GB.

Pełna informacja > https://tvo-8-2.e.blueonline.tv/s/vectr ... a-2025.pdf

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1185512  autor: KC-KARLOS
 07 sty 2025, 16:33
Durek: systemach Play, a w interfejsie Vectry już tak nie jest, stąd podnosimy alarm.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1185515  autor: Freszasty
 07 sty 2025, 16:49
Durek pisze:
07 sty 2025, 16:27
Panowie, sprawdźcie sobie na *800# ilość jaką macie w UE. Owszem, aplikacja graficznie pokazuje błędnie, ale w systemie pod *800# pokazuje poprawnie wartości w UE.

W przypadku BEZ LIMIT 10 GB jest 10111 MB co odpowiada 9,87 GB w UE.
U mnie pokazuje 13000MB. U nich jest problem za pewne po stronie softu.
 #1185517  autor: Durek
 07 sty 2025, 17:55
Freszasty pisze:
07 sty 2025, 16:49
U mnie pokazuje 13000MB. U nich jest problem za pewne po stronie softu.
Czyli pod *800# wartość jest prawidłowa. Jedynie w apce jest błąd w prezentowaniu wartości tego pakietu.
 #1185522  autor: Durek
 07 sty 2025, 18:34
Dużo, mało ? W mojej ocenie szału nie ma. Oferta jest OK, jakość usług też OK, ale zrazili ludzi dziwnymi kombinacjami i tak się niesie niezbyt przychylna opinia ...

Tylko tego eSIMa dalej brak ... No i jakby na dokładkę zaimplementowali przenosiny z wykorzystaniem mObywatela / eDO to byłoby nie 19k a dużo więcej. Ale im widocznie nie zależy.
 #1185523  autor: PiotrG-dz
 07 sty 2025, 18:41
Czy jeśli dziś złożyłbym wniosek MNP to przeniesienie NR do Vectry mogłoby poczekać aż do końca stycznia,żeby załapać się na Promo S za 15 zł?
 #1185526  autor: KC-KARLOS
 07 sty 2025, 19:07
Durek: konkurencyjni Vikingowie mają bardziej rozwinięte możliwości i są bez umowy abonamentowej, a dali się Vectrze wyprzedzić o 0,5 tys numerów. Tutaj jednak niska cena i proste warunki zdecydowały, a... i internet bez ryzyka nabicia rachunku, bo zwalnia do 1 mbps, co u innych nie jest oczywiste.
Zobaczymy, jak będzie w tym roku.

PiotrG-dz: ja bym się nie zastanawiał i przenosił numeru bez zwłoki - i tak termin przenosin musisz ustawić na minimum 2-3 tygodnie licząc od dzisiaj, bo na taki okres możesz ustalić najwcześniejszą datę (z tego względu, że w 14 dni od podpisania umowy możesz się wycofać). Pamiętaj, że Plan M droższy o 5 zł i większy o 20 GB niż Plan S ma promocję cenową do końca marca.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1185527  autor: Remington
 07 sty 2025, 19:17
KC-KARLOS pisze:
07 sty 2025, 19:07
konkurencyjni Vikingowie mają bardziej rozwinięte możliwości i są bez umowy abonamentowej, a dali się Vectrze wyprzedzić o 0,5 tys numerów.

Tylko o tyle. Trzeba pamiętać, że Vikingowie mają ograniczone możliwości marketingu, za to Vectra do ogromnej bazy swoich klientów „kablowych” może słać reklamy na potęgę. No i też Vectra prowadzi marketing samych usług komórkowych jak np. promocje z partnerami moneyback. Taki wynik potwierdza, że Vikingowie bardzo mocno się trzymają.
 #1185529  autor: KC-KARLOS
 07 sty 2025, 19:23
Chodziło mi, że szybko wyrabiają się z przenoszeniem numerów i ich obsługą, w porównaniu do Vectry, która jednak jest molochem.
I tak sporo Vectra w wielu oczach zyskała, ze względu na normalne, playowe działanie internetu, bez dziwnych spowalniaczy górnej granicy prędkości. Mają też IMSa i to pełnego. Jeszcze bardziej by zyskała bez automatycznych podwyżek opłat już po roku od podpisania umowy bezterminowej lub po 23 miesiącach umowy terminowej. Plush już z tego zrezygnował, mając nóż na gardle.
No i czekamy na eSIM.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1185565  autor: Freszasty
 08 sty 2025, 10:54
Durek pisze:
07 sty 2025, 17:55
Freszasty pisze:
07 sty 2025, 16:49
U mnie pokazuje 13000MB. U nich jest problem za pewne po stronie softu.
Czyli pod *800# wartość jest prawidłowa. Jedynie w apce jest błąd w prezentowaniu wartości tego pakietu.
Tak i kiedyś pamiętam coś takiego reklamowałem i jako rekompensata dołożyli pakiet internetu krajowego na stałe. Zobaczymy jak teraz na to zareagują.
 #1185566  autor: KC-KARLOS
 08 sty 2025, 11:07
Uwaga! Odwołuje alarm!
System zaktualizował u mnie limit danych w UE. Wszystko się zgadza w Strefie Klienta.
Proszę sprawdzić u siebie.
Przypominam, że macie już na swoich kontach dodatnie salda do opłacenia najbliższej faktury, a to okazja, aby interfejs Vectry zaktualizował te informacje.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1185568  autor: Freszasty
 08 sty 2025, 12:25
KC-KARLOS pisze:
08 sty 2025, 11:07
Uwaga! Odwołuje alarm!
System zaktualizował u mnie limit danych w UE. Wszystko się zgadza w Strefie Klienta.
Proszę sprawdzić u siebie.
Przypominam, że macie już na swoich kontach dodatnie salda do opłacenia najbliższej faktury, a to okazja, aby interfejs Vectry zaktualizował te informacje.
Zgadza się, dzisiaj już jest ok. Informatycy musieli rękawy zakasać heh
 #1185581  autor: KC-KARLOS
 08 sty 2025, 17:30
koszalineo941268: pospieszyłeś się z tym wszystkim. Sprawdź w Strefie Klienta czy masz już prawidłowe wartości. Chyba nas czytają, bo stopniowo aktualizują te informacje. >> viewtopic.php?p=1185510#p1185510

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1185740  autor: muszyna2
 10 sty 2025, 11:58
KC-KARLOS pisze:
17 paź 2024, 14:49
muszyna2: po przejściu na czas nieokreślony zostaje wszystko po staremu. Możesz próbować powalczyć o ofertę z 30 GB, ale nie ma pewności czy doradca będzie dla Ciebie łaskawy. Numer do Utrzymania Klienta: 588 588 588 (w ramach no-limitów jest taryfikowany).
Niestety nie udało się zmienić mojej taryfy na to 20 zł i 30 giga. Wiem że dział nie odpowiedni ale WYMODEROWANO Pozdrawiam i z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony 10 sty 2025, 12:00 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Zadaj pytanie we właściwym dziale forum
  • Strona 48 z 52
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 52
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 52