antekwars pisze:Pod koniec grudnia mija mi rok oferty strzał w dziesiątkę. Zgodnie z umową ostatnie 2 miesiące miały być po 36 zł. Faktura mimo to przyszła na 10 zł a powinna na 36 zapłaciłem. dziś sobie uświadomiłem że powinna być wyższa więc żeby nie mieć nieprzyjemności zadzwoniłem aby sprawdzili bo po co po nie wiadomo jakim czasie upomną się o kasę jak błędu się dopatrzą. Pan sprawdził i faktycznie powinni wystawić wyższą więc mają mi niby korektę dosłać.
Na tym twój post powinien się skończyć. Błąd każdemu może się zdarzyć. Nie ucierpiałeś na tym i tak czy siak byś nie ucierpiał. Zgłosiłeś, bo chciałeś. Poprawili. Spoko.
antekwars pisze:Ja powiedziałem, że błąd jest ich i oni honorowo powinni błąd wziąć na siebie ze swojej winy a nie mnie błędem swoim obarczać. Dodałem, że każda szanująca się sieć kwotę błędu by wzięła w swoje koszty a nie ponownie wystawiała fakturę klientowi. On że oni i tak ją wystawią powiedziałem że złoże skargę jak dostanę wyższa ich błąd. on dodał że i tak by się z czasem dopatrzyli błędu więc lepiej, że ja to zgłaszam. Co radzicie złożyć skargę do urzędu ochrony konsumentów po wcześniejszej reklamacji u nich. Dodam, że od razu po tym fakcie powiedziałem, że składam wypowiedzenie po rozłączeniu się poszedłem do plusa i złożyłem u nich o przeniesieniu z lajta numeru.
Aha. Czyli zgłosiłeś to im, że niby jesteś taki spoko kul i w ogóle zgłaszasz to ci MUSZĄ umorzyć to co zgodnie z umową ZOBOWIĄZAŁEŚ się zapłacić?
Strasznie cebulackie zachowanie. Złóż wypowiedzenie w trybie natychmiastowym. Może ta 1/12 kary umownej przemówi ci co rozsądku i uświadomi jak głupio się zachowałeś i jak spaczony jest twój tok myślenia.
Mi wiele razy zdarzyło się w różnych sieciach, że naliczyli mi za dużo i wystarczył mejl żeby przysłali korektę. Na co liczyłeś w drugą stronę?
I nie. Inne sieci też nie umarzają prawidłowych opłat abonamentowych przez błąd w fakturze. Tak samo jak elektrownie, wodociągi itd.