• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 47 z 54
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 54

 #344566  autor: homzik
 04 lip 2009, 13:21
lol, nie moga mi przedstawic oferty bo nie mozna sie dostac do mojego konta abonenta... oddzwonia w poniedzialek... pff...

ktos wie czy 2699 dziala takze w niedziele? bo moze bym jutro zadzwonil albo jeszcze dzis wieczorem... o ile uda sie dodzwonic, a nie bedzie gadac w sluchawce, ze moj konsultant jest niedostepny i oddzwoni pozniej...

 #344577  autor: pprzemo
 04 lip 2009, 14:04
kris-gd PLUS jest wielki zgadzam sie.........i jak kazdy moloch do KITU

homzik a spieszy ci sie gdzies.??? ile ty masz lat.??? jak zadzwonia to ty stawiasz warunki a jak ty dzownisz to oni cie maja w PUPIE :mrgreen:
ps: zawsze mozesz isc na kolanach do salonu plusa i szybko podpisac umowe bo ci sie spieszy :-D

 #344578  autor: homzik
 04 lip 2009, 14:08
nie, ze sie spieszy, ale jesli sami wysylaja SMS-a to moglby sie chociaz system nie psuc...

 #344587  autor: ominbus
 04 lip 2009, 14:41
lol, nie moga mi przedstawic oferty bo nie mozna sie dostac do mojego konta abonenta... oddzwonia w poniedzialek... pff...

ktos wie czy 2699 dziala takze w niedziele? bo moze bym jutro zadzwonil albo jeszcze dzis wieczorem... o ile uda sie dodzwonic, a nie bedzie gadac w sluchawce, ze moj konsultant jest niedostepny i oddzwoni pozniej...
Nie pracują w niedziele, a w soboty do 17.

 #344588  autor: homzik
 04 lip 2009, 14:55
ok, dzieki, a wiesz moze w jakich godzinach pracuja w dni powszednie?

konsultantka mowila cos o minutach albo rabacie, oby nie byl to rabat 15% tak jak w ofertach dla nowych klientow biznesowych:)

 #344590  autor: ominbus
 04 lip 2009, 14:59
Od poniedziałku do piątku od 8-21.

 #344622  autor: ywis
 04 lip 2009, 18:47
homzik, nie spodziewaj się za wiele odnośnie oferty utrzymaniowej, bo niestety nic konkretnego nie proponują. Wszystko jak dla nowych klientów.

 #344631  autor: homzik
 04 lip 2009, 19:28
ja wiem, ale wielkich wymagan to nie mam, w najgorszym wypadku pomecze sie z nimi jeszcze 12 miesiecy z oferta jak dla nowego klienta, i tak bedzie lepiej niz obecnie.

 #344645  autor: pprzemo
 04 lip 2009, 20:54
homzik pisze:ja wiem, ale wielkich wymagan to nie mam, w najgorszym wypadku pomecze sie z nimi jeszcze 12 miesiecy z oferta jak dla nowego klienta, i tak bedzie lepiej niz obecnie.
jezeli tak to ok....a smski olej robia z klientow glupcow.....

 #344647  autor: homzik
 04 lip 2009, 20:56
jakbym chcial zmienic plusa to bym zmienil, ale przy moim profilu dzwonienia wypada najkorzystniej, najwyzej zmienie za rok.

 #344763  autor: mermi
 05 lip 2009, 16:16
Opiszę wam jaki numer wykręcił mojej kuzynce Plus.
Za moją namową i po dokładnych instrukcjach co i jak poszła ona wypowiedzieć umowę. Oczywiście wcześniej dostała z playa pismo o możliwościach technicznych przejęcia numeru i z nim udała się do salonu plusa. Tam wszystko bez przeszkód zostało zrobione i wyszła z papierem, że złożyła wniosek o rozwiązanie umowy ze względu na brak akceptacji nowego regulaminu oraz, że numer będzie przeniesiony do playa.
I teraz zaczęła się szopka. Jakiś czas później dowiedziała się, że w systemie widnieje iż został złożony wniosek o rozwiązanie umowy ale... bez wniosku o przeniesienie numeru!!! Poszła więc ponownie do tego samego salonu plusa i poprosiła o sprawdzenie. Facet nawet pamiętał ją i zapewnił, że wszystko zostało zrobione poprawnie. No ale jak zaczął sprawdzać w systemie to zrobił wielkie oczy. Telefon do BOKu, który wykonała kuzynka tylko spowodował dodatkowy opad szczęki - koleś powiedział, że w takim razie niech ona anuluje swoje wypowiedzenie i potem złoży je ponownie... Na szczęście kuzynka nie w ciemie bita i powiedziała, że chyba jest nienormalny, bo jak niby miałaby ponownie wypowiedzieć umowę bez konsekwencji????
Pozostało jej więc tylko złożyć reklamację. Szczęśliwie facet z salonu był bardzo pomocny i pomógł to zrobić, pokserował wszystkie pisma i dowody wysłania pism (bo salon wysyła takie wnioski dwoma sposobami - faksem i później też pocztą). Tylko, że teraz trzeba czekać na rozpatrzenie reklamacji i przez to najprawdopodoniej może się opóźnić cała operacja... Normalnie ręce opadają jak się słyszy takie historie...

 #344789  autor: ominbus
 05 lip 2009, 18:48
No ta ja teraz napiszę co odwalił play. Kumpel poszedł do play wnieść wniosek o przeniesienie. Wszystko fajnie. Tylko plus nie zgodził się na przeniesienie. Kumpel dzwoni z salonu play do biura obsługi plusa z pretensjami, co mu odwalają. Konsultant wyjaśnił, że w play ktos wysłał wniosek o przeniesienie pre-paid. Pracownica salonu play pogadała z konsultantem plusa i głupio się cieszyła, ze nie wiedziała ze to nr na abonament, tylko myślała, że na kartę. Stwierdziła, że już wysyła wniosek o przeniesienie nr na abonament. Kumpel się zdenerwował bo w plusie juz mu maja wyłączyc nr, a w playu dopiero wysyłają kolejny wniosek o przeniesienie. Ostatecznie wkurzył się brakiem kompetencji w playu i poszedł do orange.

 #344898  autor: juzef
 06 lip 2009, 10:18
To tak gdyby ktoś był zainteresowany Nokią 5800.
2699 czyli BOK zaproponowało mi ją za 430PLN przy abonamencie 75PLN i za 640 przy abonamencie 55PLN.
A telefon fajniutki :)

 #344913  autor: ywis
 06 lip 2009, 11:45
A ja wczoraj o godzinie 00.00, czyli z 4-go na 5-tego pożegnałem się z iPlus, nr wyłączony :)

 #344921  autor: elrond
 06 lip 2009, 12:43
Nie wiem czy to tak ma wyglądać, czy może to już efekt "jednodniowego" przenoszenia numeru... ale dziś został odłączony Plus i także dziś numer z Plusa włączył się i działa na karcie Play. Co prawda nie ma jeszcze Pakietu Złotówek, ale można normalnie dzownić i odbierać połączenia/smsy :wink:

Dziś także jest pierwszy dzień BRAKU opłat za przenoszenie. I tak sie zastanawiam, że skoro mój numer został dziś przeniesiony to czy możliwe że opłaty w Plusie za zabranie numeru już nie będzie? Liczy sie data zlecenia przeniesienia czy data faktycznej realizacji?

 #344923  autor: rastaman
 06 lip 2009, 12:58
elrond pisze: Dziś także jest pierwszy dzień BRAKU opłat za przenoszenie. I tak sie zastanawiam, że skoro mój numer został dziś przeniesiony to czy możliwe że opłaty w Plusie za zabranie numeru już nie będzie? Liczy sie data zlecenia przeniesienia czy data faktycznej realizacji?
Chyba decyduje data złożenia wniosku. 17-nastego lipca Plus wyłącza mi dwa numery, które następnie przenoszę. Wg pisma informującego mnie o tej operacji Plus pobierze sobie za każdy numer opłatę 50zł.

 #344930  autor: elrond
 06 lip 2009, 13:42
rastaman pisze:Chyba decyduje data złożenia wniosku. 17-nastego lipca Plus wyłącza mi dwa numery, które następnie przenoszę. Wg pisma informującego mnie o tej operacji Plus pobierze sobie za każdy numer opłatę 50zł.
Też takie pismo dostałem... czyli raczej opłata zostaje.

 #344931  autor: homzik
 06 lip 2009, 13:44
ja mysle, ze oni celowo zmienili regulamin od 1 lipca, a nie od 1 sierpnia zeby zarobic troche kasy na oplacie za przeniesienie numeru

do mnie miala dzis oddzwonic babka z 2699 bo w sobote nie dzialal system i nie mogla mi przedstawic oferty, mamy prawie 14, a telefon milczy

 #344933  autor: jab
 06 lip 2009, 13:52
Norma, w piątek 26 miał już już zadzwonić do mnie koleś... najpóźniej w sobotę. I nic.
Czekam, ale już bez emocji jakichś, bo wiem, że jak nie pójdą na to, czego zażądam to idę gdzie indziej, mam to gdzieś.

 #344983  autor: Peet
 06 lip 2009, 16:38
homzik pisze:ja mysle, ze oni celowo zmienili regulamin od 1 lipca, a nie od 1 sierpnia zeby zarobic troche kasy na oplacie za przeniesienie numeru
[...]
A wiesz, że jakoś o tym nie pomyślałem. Plus mnie wczoraj opuścił o 21:45. Obudziłem się w nocy o 2:25, włączyłem telefon i od razu play fresh.

Chciałem zobaczyć ostatnie faktury a tu konto już zablokowane.
  • Strona 47 z 54
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 54
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 54