• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 46 z 54
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 54

 #343847  autor: michal218
 30 cze 2009, 13:09
Ladnie po mnie pojechaliscie,ale... ja nie bronie Plusa,a oferta jest akceptowalna,a nie rewelacyjna jak dla mnie i wcale nie zachwalam,tylko pisze na co sie zdecydowalem i w jaki sposob.
zielony 71-to o czym piszesz tyczy sie Umowy Minutowej 6000,a to jest raczej odpowiednik Kubali 100,wiec i tak 100zl/mies. W tej tanszej fon znowu bylby zbyt drogi.Doczytalem tez ze daloby sie za 74 zl/mies poleciec na tej umowie...ale trwala by (o zgrozo)40 miesiecy...tod opiero absurd...Jesli wiec chcialbym w miare terminowo(2lata) zakonczyc to i tak 100zl i tak.Niemal na 1 wychodzi.
pprzemo-wypunktowales moje cytaty zupelnie powyrywane z kontekstu,ale zawsze tak wygodniej...co do bandy oszolomow pisalem,na temat oferty,ktora rozsylaja do klientow sms-ami i listowni i sie nie pomylilem.Zreszta nawet wczoraj dostalem ta smieszna ulotke i nawet konsultant stwierdzil,by traktowac takich ofert powaznie,bo to standard dla wszystkich.
Dla 5800 nie wzialbym 120,bo mi nie potrzebna,bo faktycznie nie rozmawiam nawet na te 90,ale skoro mialbym wziac 75 i zabulic za samego fona chore pieniadze,to wole dolozyc 15 zl(wychodzi ta sama kasa przez cala umowe) i miec rezerwe minutowa,gdybym faktycznie potrzebowal ich duzo.Juz raz mialem sytuacje,ze zona lezala miesiac w szpitalu w innym miescie(mial byc tydzien) i musialem dobierac minuty z 5Plus,a i tak ich bylo zbyt malo.Wole inne nagrody,niz minuty.
Fresha tez odpuscilem,bo nic w sumie na tym sie nie zyskuje(nno moze niewiele,a na starcie spory wydatek.Teraz nie mam luznych srodkow na takie zabawy.
Od poczatku nie mialem zadnej oferty,nawet gorszej,wiec niczego nie moglem miec od poczatku.
Z MixPlusa zrezygnowalem po glebszym zastanowieniu,gdyz mixowcow w kazdej sieci sie slabo traktuje,a i sam sposob jest malo wygodny.
A to ze pracuje na Poczcie,to nie znaczy,ze mam jak polowa spoleczenstwa naduzywac wszystkich dostepnych mozliwosci i wydzwaniac z pracy.Nie jestem kadry kierowniczej,dyrektorskiej,ani nawet biurowej,by siedziec w ciepelku i wydzwaniac gdzie mi tylko trzeba prywatnie ze sluzbowego telefonu.Dla mnie jest to naduzycie,podobne do wyjazdow wakacyjnych sluzbowym samochodem(nie kazdy ma w umowie taka mozliwosc,a korzysta).
Jeszcze raz napisze,ze niczego tu nie wychwalam i nie mialem takiego zamiaru,a Ty pprzemo jak chcesz,to ciesz sie swoim 6210 w Playu.Kazdy bierze co chce,na tym polega wolny wybor i dyskusja tutaj...

 #343899  autor: pprzemo
 30 cze 2009, 16:22
wiesz masz duzo racji ale czytajac twoja subiektywna opinie mozna by [zakladajac ze dopiero zajrzalem w ten watek]odniesc wrazenie ze plus tak dba o ciebie i taka super oferte daje...
co do bandy oszolomow to z nimi bedziesz mial stycznosc;) a ja nie odchodze z plusa bo chce koma lepszego lub zeby cos zarobic [umowa tak czy tak konczy mi sie w lipcu]
chcialem tylko powaznego traktowania mnie jako klienta i nie lubie jak se ze mnie ktos robi debila a PLUS o dwukrotnie zrobil po moim zlozeniu rezygnacji o smsach i listach i mailach z obietnicami nie wspomne..
dzis do mnie dzwonili z plusa z numeru nie plusowego [boja sie?] i zapraszali do salonu firmowego bo spelnia moje oczekiwania........wkurzylem sie podziekowalem i powiedzialem ze dziekuje za propozycje..........stawiam 100000zl ze znow by probowali wcisnac mi kity ...a wiele nie oczekiwalem od nich nawet juz mialem dogadane w maju ale jak zwykle 2699 olal mnie.......wiec wobec powyzszego skorzystalem z okazji PLAY i wziolem koma jaki mnie sie podobal i to za 1zl.!!! i taryfe 65 za 50zl:)+ pakiet 100min na stacjonarne za 5zl.
i mam to samo co w plusie ,plus dobrego koma bez wyklucania sie o cene...

 #343950  autor: krzysiaq
 30 cze 2009, 21:22
zielony71 pisze:krzysiaq - no ale Ci dali oferte! smiech na sali:-) w standardowej taryfie taniorozmownej za 79 zl masz 240 minut do wszystkich i do tego nokie e51, ktora mozesz zgolic za 500 zl.
To jest nic, pierwsza oferta to był rabat 15% na abonament hahaha :-D

Teraz patrze, że tanio rozmowna bez telefonu jest za 79 zł gdzie jest 300 minut.

zresztą, za to że straszyli mnie karą 1000 zł to niech się bujają. W PLAY za 30 zł będę mieć 170 do wszystkich a do tego 2 tyś min w sieci i na stacjonarkę. Normalnie chyba z VOIP zrezygnuję :D

 #344000  autor: zielony71
 01 lip 2009, 04:09
michal218 pisze:.....
zielony 71-to o czym piszesz tyczy sie Umowy Minutowej 6000,a to jest raczej odpowiednik Kubali 100,wiec i tak 100zl/mies. W tej tanszej fon znowu bylby zbyt drogi.Doczytalem tez ze daloby sie za 74 zl/mies poleciec na tej umowie...ale trwala by (o zgrozo)40 miesiecy...tod opiero absurd... ...
Masz racje. Na skrzydelko.pl jest blad. 40 miesiecy to bez sensu.

 #344027  autor: ibrm
 01 lip 2009, 11:31
Witam,
Mógłby mi ktoś podesłać wzór reklamacji jaką składa się kiedy straszą karą 1000 PLN?
Info o zmianie regulaminu dostałem 1 czerwca (rachunek elektroniczny), a fakturę 6 czerwca z terminem do 22 czerwca. 21 wysłałem pocztą wypowiedzenie ze względu na brak akceptacji regulaminu.

 #344045  autor: krzysiaq
 01 lip 2009, 13:34
Napisz po prostu to co tu napisałeś, wyślij z informacją że to reklamacja, zgłoś dodatkowo do UKE i napisz to Plusowi że zgłosiłeś ich zagrywki do UKE.
Nie ma potrzeby spuszczać się nad tą reklamacją, a jakbyś miał problem z napisaniem, postaram się wieczorkiem wrzucić moje pismo jak będę w domu.

 #344068  autor: pawel400
 01 lip 2009, 15:22
Właśnie dzwoniła do mnie Pani z plusa i zaproponowała mi taką ofertę: abonament 25 PLN a w tym 100 darmowych minut do wszystkich + ewentualnie za 10 PLN miesięcznie 200 minut do wybranego numeru w plusie, umowa na 18 miesięcy bez telefonu z możliwością wzięcia nowego telefonu po 6 miesiącach:)

 #344091  autor: Peet
 01 lip 2009, 17:24
Spotkał się ktoś z was z sytuacją że konsultanci plusa dzwonili z cywilnych numerów 691******? Byłem w pracy i nie mogłem odebrać, teraz dzwonię a tu miła pani mówi że to dzwonił konsultant i że jeszcze będzie próbował się kontaktować przez 2 dni. Od poniedziałku będzie freszcie, a plus dalej nie odpuszcza.

 #344198  autor: mendes
 02 lip 2009, 00:18
Peet pisze:Spotkał się ktoś z was z sytuacją że konsultanci plusa dzwonili z cywilnych numerów 691******? Byłem w pracy i nie mogłem odebrać, teraz dzwonię a tu miła pani mówi że to dzwonił konsultant i że jeszcze będzie próbował się kontaktować przez 2 dni. Od poniedziałku będzie freszcie, a plus dalej nie odpuszcza.
do mnie 2 razy dzwonili z "cywilnych numerów" jednak w obu przypadkach spławiłem ich tłumacząc się brakiem czasu :)

 #344202  autor: ominbus
 02 lip 2009, 03:00
ibrm pisze:Witam,
Mógłby mi ktoś podesłać wzór reklamacji jaką składa się kiedy straszą karą 1000 PLN?
Info o zmianie regulaminu dostałem 1 czerwca (rachunek elektroniczny), a fakturę 6 czerwca z terminem do 22 czerwca. 21 wysłałem po okresu, pocztą wypowiedzenie ze względu na brak akceptacji regulaminu.
Nie sugeruj sie datą nad listem przewodnim, bo też mam napisane 01.06.2009. natomiast wiem, że go dostałem duzo wcześnie tj. wraz fakturą majową. Zresztą nie bez powodu wyznacznikiem okresu w którym była możliwość złożenia takiej rezygnacji był właśnie termin płatności tejże faktury + 7 dni. Innymi słowy ten list zawsze i w formie papierowej i elektronicznej był wysyłany razem z fakturą.

 #344298  autor: jab
 02 lip 2009, 15:27
Chyba w zeszły piątek (pierwszy post na 58 stronie) pisałem tu o moich perturbacjach z Plusem. Po interwencji obiecali telefon z działu lojalnościowego jeszcze w piątek, lub w sobotę. Mija czwartek. Ustaliłem w firmie u siebie, że jak nie zadzwonią do jutra do 12:00 to ja dzwonię z info, że mogą już nie dzwonić. Nie trawię takiej chamówy.

BTW, rezygnację z usług złożyłem bez przeniesienia numeru. Czy gdybym teraz poczekał, aż umowa wygaśnie, to te numery mogę mieć w simPlusie? A jeśli tak, to czy takiego simPlusa mogę przenieść do innej sieci od razu?

 #344314  autor: krzysiaq
 02 lip 2009, 17:33
dla osoby co chciała wzór pisma reklamacyjnego, daję swoje wysłane swoje do UKE.

Kod: Zaznacz cały
W dniu 12.06.2009 r. złożyłem wypowiedzenie o świadczenie przez Polkomtel S.A. usług telekomunikacyjnych dla numeru 601XXXXXX, wraz z możliwością przeniesienia tego numeru do sieci PLAY.
       W odpowiedzi na moje wypowiedzenie otrzymałem pismo z dnia 15.06.2009 (numer sprawy: 006-XXXXXXXXXXX) z informacją, że wniosek został przyjęty, ale została naliczona mi kara w wysokości 1000 zł. Nie zgadzam się z naliczoną mi karą za zerwanie umowy, gdyż w dniu 05.06.2009 r. otrzymałem fakturę wraz z nowym regulaminem, gdzie w przypadku braku akceptacji tego regulaminu mam możliwość wypowiedzenia umowy.
       Nie rozumiem, na jakiej podstawie naliczono mi karę, skoro sam Polkomtel S.A  poinformował mnie o możliwości rozwiązania umowy w związku ze zmianą regulaminu.
       Jako klient z 8 letnim stażem w Polkomtel S.A. uważam, że działania tej firmy są nie fair. Firma za wszelką cenę próbuje zniechęcić swoich klientów do zmiany operatora. Numery wskazane przez automat w BOK-u dotyczące rozwiązania umowy w ostateczności okazują się niedostępne albo nieprawidłowe. Na podany numer faxu nie mogę wysłać reklamacji, gdyż od dłuższego czasu jest on niedostępny. Natomiast w Punkcie Obsługi Klienta pracownicy zbywają klientów chcących zrezygnować ze świadczonych usług telekomunikacyjnych, tłumacząc że "padł system, albo nie działa drukarka". Spotkałem się z tym nie tylko ja ale i wielu moich znajomych (którzy nawet przez 2 tygodnie próbowali złożyć wypowiedzenie, bez skutku). Również na forach internetowych czytam, że ten problem dotyczy sporej ilości osób.

     

 #344478  autor: lemur6666
 03 lip 2009, 16:42
pawel400 pisze:Właśnie dzwoniła do mnie Pani z plusa i zaproponowała mi taką ofertę: abonament 25 PLN a w tym 100 darmowych minut do wszystkich + ewentualnie za 10 PLN miesięcznie 200 minut do wybranego numeru w plusie, umowa na 18 miesięcy bez telefonu z możliwością wzięcia nowego telefonu po 6 miesiącach:)

Do mnie też dzwonili

Powyższą ofertę też otrzymałem z tymże dorzucili mi 25 minut, które wynegocjowałem 1,5 roku temu strasząc ich przejściem do Play. :smt005

Tak czy siak Panu dzwoniącemu z 691 ****** powiedziałem, że chcę Nokię E75 (na allegro za 1100) a oni że spoko w abonamencie 150 zł telefon otrzymam za 179 zł. Obecnie płacę 55. Miałem kalkulator pod ręką więc łatwo się dało obliczyć, że chcieli mi sprzedać E75 za 95+ 24*95, czyli za jakieś 2400. :smt005

Wydaje się, że opłaca się podpisywać umowę z nimi na rok bez telefonu i co roku wnioskować o przeniesienie numeru do innej sieci. :roll: Jak ktoś ma czas na takie zabawy. :smt009

 #344519  autor: homzik
 03 lip 2009, 22:31
a ja w zeszly wtorek rano wyslalem wymowienie poleconym priorytetem i do tej pory nie ma tego w systemie... list zaginal? plus go zgubil? co robic? 31 lipca powinni mi wylaczyc 4 numery, a chcialbym cos ponegocjowac:)

 #344537  autor: ywis
 04 lip 2009, 08:22
Wysłałeś za potwierdzeniem odbioru? Jeśli tak, to idź na pocztę, masz świstek, że taki list został nadany i pytaj u nich co się dzieje, Oni będą wiedzieli. Słałeś priorytet polecony, czy zwykły? Bo jak zwykły, to może sobie iść trochę, niestety tak działa nasza Poczta Polska.

 #344544  autor: homzik
 04 lip 2009, 10:44
polecony priorytet bez polecenie odbioru, ale chyba wczoraj w koncu z tym cos zrobili bo przyszedl sms z prosba kontaktu pod 2699, co prawda tylko na 1 z 4 wypowiadanych numerow, ale ja ze swojego numeru tez moge sie dodzwonic

 #344545  autor: ywis
 04 lip 2009, 10:52
No to zadzwoń i się przekonasz, czy doszło, czy też nie.

 #344546  autor: homzik
 04 lip 2009, 10:54
zadzwonie pozniej, poki co musze zrobic kilka innych rzeczy

 #344547  autor: ywis
 04 lip 2009, 10:59
Zdaj relację, co za ofertę utrzymaniową dla Ciebie zaproponowali.

 #344557  autor: kris-gd
 04 lip 2009, 11:51
Witam forumowiczów,
przejrzałem sobie posty w tym temacie. Trudno mi uwierzyć, że Plus robił takie numery uciekinierom. W moim przypadku nie było problemu. Pod koniec maja złożyłem wniosek o rozwiązanie umowy na iplusa w salonie firmowym w Gdyni. Żadnych utrudnień, cała akcja trwała może 3 minuty. Teraz dostałem ostatni rachunek a za dwa tygodnie rozwiązanie umowy. Mimo tego, że mam netbooka w promocji grudniowej nie robili mi żadnych trudności ani nie straszyli. We wniosku był mój numer komórki z plusa ale nikt nie dzwonił z propozycjami. Miałem za to na Connection Managerze full informacji o próbach połączenia głosowego na numer karty SIM która cały czas siedzi w modemie netbooka. Komuś z działu utrzymaniowego zabrakło chyba wyobraźni. Nie wysłali nawet SMSa ani pisma pocztą. Bez łaski, traktuję mojego Samsunga NC10, który kosztował mnie łącznie ok. 500 zł jako miłą pamiątkę za ponad 12 lat współpracy z Plus GSM. Iplus w Gdyni chodzi średnio. Przeważnie mam transfer down ok. 800 kb - 1,1 Mb/s. Najlepszy wynik to 2,68 Mb/s. Zaletą jest mobilność i zasięg. Dlatego postanowiłem wrócić do iplusa tylnymi drzwiami. Dzień po wygaśnięciu mojej umowy moja żona podpisuje umowę na iplusa w opcji 110 zł z routerem Huawei B970 za 1 zł i 3 m-ce abonamentu za 1 zł. Będę miał w domu łączność po WIFI na wszystkich 3 kompach. Ponadto w iplus prywatnie można koszt do 760 zł odliczyć od podatku. Jednym słowem same korzyści. Polecam. PLUS jest wielki. :-D

kris-gd
  • Strona 46 z 54
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 54
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 54