• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 445 z 692
  • 1
  • 443
  • 444
  • 445
  • 446
  • 447
  • 692
 #844957  autor: 123pla
 13 sty 2016, 11:09
@Karlos20: orientujesz się może jakie są obecnie możliwości negocjowania warunków przedłużenia dla biznesu ? W szczególności chodzi mi o formule komfort dla 3 kart sim ...
 #844958  autor: michal198
 13 sty 2016, 11:22
Podłączam się do pytania. I czy mając FORMUŁA KOMFORT 4.0+ DLA FIRM istnieje możliwość przedłużenia na warunkach słynnej taryfy na forum za 19,90 za no limit i 7 GB neta przez pół roku za free?
123pla pisze:@Karlos20: orientujesz się może jakie są obecnie możliwości negocjowania warunków przedłużenia dla biznesu ? W szczególności chodzi mi o formule komfort dla 3 kart sim ...
 #844960  autor: wilderun
 13 sty 2016, 11:42
Witam,
dopiero/już (niepotrzebne skreślić) za trzecim podejściem udało mi się "zdobyć" ten abonament za 29,99. Z tego co powiedziała konsultantka umowa będzie na kwotę wyższą o około 12 zł i naliczane będą dwa rabaty każdy po 5,99. Pierwszy za fakturę elektroniczną i terminowe wpłaty, drugi za 4 zgody marketnogowe. To "standardowe" warunki :?:
 #844963  autor: KC-KARLOS
 13 sty 2016, 13:00
123pla, michal198: myślę, że jest taka możliwość po złożeniu wypowiedzenia. O szczegóły pytajcie konsultantów *600 > 8 > 2 albo u swojego Doradcy Biznesowego.

wilderun: na umowie będzie widoczna opłata 41,97 zł, nią się nie sugeruj, od tej opłaty będzie rozliczony pierwszy niepełny okres rozliczeniowy (niepełny abonament po przedłużeniu umowy nie jest rabatowany, umowa i regulamin oferty o tym mówią). Kolejny, już pełny miesiąc rozliczeniowy będzie zawierał rabaty, dzięki którym za abonament zapłacisz 29,99 PLN.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #844973  autor: grzesiekgrzesiek
 13 sty 2016, 14:45
Witam,

dzisiaj udalo mi sie przedluzyc 2 numery na firme:
1. no limit w play, 100min. do innych oraz 2GB na czas nie okreslony za 20 PLN
2. pelny no limit i 10GB za 50 PLN

Na poczatku konsultantka mowila, ze dla klientow biznesowych nie ma ofert na czas nieokreslony, a jedynie na 18 m-cy. Potem w rozmowie z DUK okazalo sie, ze to jednak zaden problem.

Dziekuje Wam za wszystkie wskazowki opisane na tych "kilku" podstronach ;-)

Pozdrawiam
 #845012  autor: Asica10
 13 sty 2016, 17:33
yasmay pisze:hej,
właśnie jestem po rozmowie z 500/8/2. Chciałam abo z tel.
Dostałam:
-abo 69,90 z 6 mies za 0 zł czyli średnia 53,13
- umowa 25 mies ale mozliwość wzięcia nowego abonamentu na 6 mies przed koncem umowy
- rozmowy, sms, mms, stacjonarne no limit
- 7GB net
-30 dni roamingu za darmo do wykorzystania przez cały okres obowiązania umowy (czyli nie że pierwsze 30 dni umowy)
-tel lumia 640 + powerbank za 1zł (ale mysle ze inne tel bylyby w cenach z abo 69,90)

czy ktos dostał coś lepszego?
Powiedz mi czy jest to oferta dla klienta indywidualnego czy na firme??
Orientuje się ktoś czy abo za 0zł przez 6 miesiacy jest tylko jak sie dzowni na 500/8/2 czy można to w salonie jeszcze dostać??

Pozdrawiam
 #845107  autor: posmak77
 14 sty 2016, 10:07
JEST , w końcu !! 29,99
Dzisiaj dzwonie kolejny raz twardo, tym razem rano bo za każdym razem dzwoniłem po 20 i nawet nowy nie było o tej ofercie :)
Zapytałem o ofertę przedłużeniową i dostałem na początku 2 opcje:
-44,90 bez stacjonarnych + 4GB neta na 12m
-39,99 wszystko no limit + 5GB na 24m
W tym momencie powiedziałem że chce dostać to co mój znajomy czyli "słynną ofertę za 29,99" bo jeżeli nie to przechodzę prawdopodobnie do konkurencji .
MIły Pan zostawił mnie na 1 minutkę i za chwile przychodzi i okazuje sie że mogę dostać JUŻ tą ofertę bo aktualnie dają ją miesiąc przed końcem umowy.
Widać ze trafił mi sie dobry konsultant i ogarnięty bo wystarczy że powiedziałem ze chcę ofertę na czas nieokreślony za 29,99 i już wszystko wiedział co i jak... a w poprzednich przypadkach tego wrażenia po drugiej stronie nie było ...

Dzięki wszystkim za doradzenie w sprawie przedłużenia.
Pozdrawiam :)
 #845117  autor: Robak85
 14 sty 2016, 11:41
posmak77 pisze:JEST , w końcu !! 29,99
Dzisiaj dzwonie kolejny raz twardo, tym razem rano bo za każdym razem dzwoniłem po 20 i nawet nowy nie było o tej ofercie :)
Zapytałem o ofertę przedłużeniową i dostałem na początku 2 opcje:
-44,90 bez stacjonarnych + 4GB neta na 12m
-39,99 wszystko no limit + 5GB na 24m
W tym momencie powiedziałem że chce dostać to co mój znajomy czyli "słynną ofertę za 29,99" bo jeżeli nie to przechodzę prawdopodobnie do konkurencji .
MIły Pan zostawił mnie na 1 minutkę i za chwile przychodzi i okazuje sie że mogę dostać JUŻ tą ofertę bo aktualnie dają ją miesiąc przed końcem umowy.
Widać ze trafił mi sie dobry konsultant i ogarnięty bo wystarczy że powiedziałem ze chcę ofertę na czas nieokreślony za 29,99 i już wszystko wiedział co i jak... a w poprzednich przypadkach tego wrażenia po drugiej stronie nie było ...

Dzięki wszystkim za doradzenie w sprawie przedłużenia.
Pozdrawiam :)
Kiedy się Tobie umowa kończy?
 #845141  autor: yasmay
 14 sty 2016, 14:28
Asica10 to jest abonament indywidualny. W salonie dostaniesz 6x0 ale tylko w formule rodzina, na indywidualne w salonie nie ma, tylko przez infolinię.
 #845243  autor: andrewzc
 14 sty 2016, 23:13
Brat ma internet mobilny w Play z laptopem i modemem. Łącznie jest cena na fakturze, ale jest opłata za internet i opłata za raty za laptopa i modem. Czy jak złoże wypowiedzenie i zechcę przedłużyć wcześniej na korzystnych warunkach to dalej będzie trzeba spłacać raty, czy przepadną wraz z nową umową?
 #845289  autor: Sowolog
 15 sty 2016, 12:37
Czy abonament za 49zł (wszystko nolimit; 10gb danych), oferta standardowa, bez telefonu, można zrabatować kodem pracowinczym?
 #845340  autor: matozi_
 15 sty 2016, 18:26
Dzisiaj złożyłem wypowiedzenie, po godzinie zadzwoniłem *500/8/2, poprosiłem o przedstawienie oferty przedłużeniowej. Osoba po drugiej stronie zauważyła od razu, że wypowiedzenie zostało złożone i poprosiła o chwilę cierpliwości. Po owej chwili od razu dostałem propozycję oferty za 29,99zł. Koniec poprzedniej umowy 31 marca 2016. Po raz trzeci przedłużam abonament tylko SIM w PLAY, ale dopiero teraz poszło łatwo, gładko i przyjemnie. Jeżeli komuś się nie udaje, musi to wynikać z niechęci ludzi pracujących w Play do zaproponowania tej oferty.
 #845371  autor: pepiszon
 15 sty 2016, 21:16
matozi_ i inni, którym zaproponowano ostatnio bez problemu ofertę za 29,99 - tak z ciekawości, mieliście powłączane zgody marketingowe? Bo ja nie, i zastanawiam się czy przez to byli tacy oporni.
 #845374  autor: andrewzc
 15 sty 2016, 21:43
Brat ma internet mobilny w Play z laptopem i modemem. Łącznie jest cena na fakturze, ale jest opłata za internet i opłata za raty za laptopa i modem. Czy jak złoże wypowiedzenie i zechcę przedłużyć wcześniej na korzystnych warunkach to dalej będzie trzeba spłacać raty, czy przepadną wraz z nową umową?
 #845377  autor: pakierhakierxd
 15 sty 2016, 22:07
Jak któryś z elementów nie został spłacony to dalej będzie trzeba za to płacić pewnie.
Jak ktoś ma abo a przedłuża wcześniej np. 3 mce to te 3 miesiące się doliczają ...

Pozdrawiam :)
 #845402  autor: andrre
 16 sty 2016, 08:44
Witam, po przeczytaniu ostatnich 25 stron tego wątku zdecydowałem się tak jak i Wy skorzystać z oferty za 29,99 no limit + 5 GB internetu i umowa na czas nieokreślony. Do tego planuję poczekać aż cena Samsunga Galaxy A3 2016 spadnie i kupić go na wolnym rynku. Mam jednak kilka pytań, na które nie udało mi się znaleźć odpowiedzi czytając ten wątek.

1. Jeśli umowa kończy mi się 29.03.2016 r. to czy mogę już teraz złożyć wypowiedzenie?
2. Czy na druku wypowiedzenia dopisać trzeba, że wypowiedzenie następuje wraz z końcem bieżącej umowy?
3. Czy nowe warunki wchodzą w życie od razu po podpisaniu aneksu do umowy?
4. A jak jest w tej ofercie z LTE? Jeśli będę w zasięgu tej technologii, to czy nie będzie mi pobierało jakichś dodatkowych opłat, tylko będzie pobierało pakiet danych i po wykorzystaniu całego pakietu net przestaje działać - tak?
5. Dostaliście jakieś potwierdzenie sms-em, że wypowiedzenie zostało zarejestrowane w systemie?
 #845405  autor: matozi_
 16 sty 2016, 08:55
@pepiszon, miałem tylko włączoną efakturę, zgody marketingowe musiałem potwierdzić
@andree
1. tak możesz, 3 miesiące przed zakończeniem trwania Twojej umowy.
2. najłatwiej pójść do salonu, wtedy automatycznie wypowiedzenie będzie już w centrali.
3. tak, warunki aneksu wchodzą jeszcze tego samego dnia, w którym dogadałeś się z DUK.
4. Tylko pakiet internetowy, tak.
5. Nie dostałem ponieważ robilem to w salonie i dostałem tylko papierowe potwierdzenie.
  • Strona 445 z 692
  • 1
  • 443
  • 444
  • 445
  • 446
  • 447
  • 692
  • 1
  • 443
  • 444
  • 445
  • 446
  • 447
  • 692