• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 433 z 675
  • 1
  • 431
  • 432
  • 433
  • 434
  • 435
  • 675
 #872168  autor: krzsos
 17 cze 2016, 17:38
wesec88 pisze:Witam... Chciałbym przedłużyć umowę z "Pomarańczą" bez telefonu.Co mogę od nich "wydębić"? interesuje mnie umowa na 12 miesięcy i najlepiej no limit!!! Dodam że złożyłem wypowiedzenie i na razie żadnego kontaktu z ich strony. Umowa kończy się 08.07. PROSZĘ O POMOC
Ja dzisiaj zadzwoniłem do nich i otrzymałem ofertę no limit + 2GB internetu w umowie na 20msc. za 29.90 ale jako że zmieniły się w OO warunki to sumarycznie wyjdzie 10 zł. więcej . Pani powiedziała że od stycznia zabrali im rabat który mogli dawać w wysokości 5 zł. Nie wiem czy jest sens w to wchodzić ?

Pozdrawiam Krzysiek
 #872293  autor: smoxayn
 18 cze 2016, 16:10
Witam ponownie,
Potrzebuję pomocy we wrześniu kończą mi się 3 abonamenty, 2x telefon + 1x internet mobilny.
Z internetu chciałbym zrezygnować, a abonamenty komórkowe przedłużyć wraz z telefonem.
Mogę już wysłać wypowiedzenie? Trzeba zaznaczyć, że rezygnuję z usług wraz z KOŃCEM umowy?
Czy też pisać o przeniesienie numeru na kartę?
Interesują mnie abonamenty za 75 i 55 zł, po zniżce 30% kwoty to: 52,5 i 38,5, zgadza się?
 #872430  autor: perdos1
 19 cze 2016, 19:03
Jak to jest z przedłużeniem umowy w Orange? Umowa kończy mi się 20 grudnia. Wysyłając wypowiedzenie teraz mogę liczyć na nowe warunki od zaraz? Posiadam Smart Plan Mulit II ze zniżką 30% (płacę 61,50). Interesuje mnie przedłużenie umowy bez telefonu, pełny no limit z jak największym pakietem internetu (minimum 6GB). Można wynegocjować coś sensownego?
 #872468  autor: Sowolog
 19 cze 2016, 22:49
Nic sensownego nie da się wynegocjować. Ja mam złożone wypowiedzenie, umowa kończy się we wrześniu i miałem jeden telefon z ofertą taką samą jak na stronie internetowej.
 #872491  autor: chill94ck
 20 cze 2016, 08:09
Siedzę na DUK w Orange więc jak ktoś chce coś przedłużyć to podajcie nr tel na PW i zadzwonie to pogadamy :D
 #872533  autor: perdos1
 20 cze 2016, 10:35
Napisz lepiej co możesz max dać :) jeśli umowa kończy mi się w grudniu to nowe warunki wejdą teraz czy dopiero w grudniu?

Możesz dać -30% na abonament 39,99 lub 59,99 bez telefonu?

Numeru na razie nie podam bo wypowiedzenie złożę dopiero w tym tygodniu.
 #872563  autor: chill94ck
 20 cze 2016, 11:43
Nowe warunki wchodzą od następnego cyklu rozliczeniowego a umowa obecna "anuluje się". Tzn ze od podpisania nowej umowy i od nowego cyklu bilingowego "biegnie" juz nowa umowa.


Jeśli chodzi o rabaty 20/30% to jest ze tak powiem sprawa indywidualna
 #872573  autor: zielony71
 20 cze 2016, 12:17
No chyba niezupełnie się "anuluje", bo przecież nowa umowa jest przedłużana o pozostałą część starej;-)
 #872578  autor: chill94ck
 20 cze 2016, 12:37
od podpisania nowej masz umowe na 12/24/30/36 miesięcy, zależy jak się zdecudyjesz. Okres nowej umowy liczy się od razu po podpisaniu nie jest tak, że masz 6 miesięcy, nową podpisujesz na 24 i masz umowe na 30
 #872709  autor: Pazuzu
 20 cze 2016, 20:23
Planuję przedłużyć umowę.
Taryfa Smart Plan LTE tylko SIM za 39,99 zł + kupon na abo za 0 zł przez 3 msc. Czyli oferta ze strony.

Czy w jakiś łatwy sposób można uzyskać coś więcej? Warto czekać na telefon od konsultanta? Dodam że nie mam czasu na składanie wypowiedzenia i pilnowanie tego.
Oferta mi pasuje, i już teraz planowałem poklikać na stronie i przedłużyć. Jednak jeśli bez problemu dadzą mi jakiś rabat to poczekam.
 #872870  autor: koremi
 21 cze 2016, 17:08
W tych wszystkich wypowiedziach zabrakło jak dla mnie ważnej informacji. Ważne jest czy obniżamy abonament względem abonamentu który już posiadamy, czy go podwyższamy. Trzeba by doczytać pierwszą umowę lub aneks, który posiadamy, bo na 3 umowy które czytałem dokładnie, w każdej zawarty był zapis o karze za obniżenie abonamentu przed zakończeniem umowy. Coś w stylu : Abonent zobowiązuje się nie obniżać abonamentu podczas trwania umowy, itd.
Stąd mówienie, że warunki umowy zaczną obowiązywać od następnego okresu rozliczeniowego i poprzednia umowa się "anuluje"... chyba nie do końca.
 #872873  autor: Pazuzu
 21 cze 2016, 17:36
W łatwy sposób można uzyskać 20% rabatu na abonament, czyli około 2x więcej.
A możesz napisać jaki to sposób. Wydawało mi się że jest zrozumiałem że o to pytam.
 #872892  autor: arasspl
 21 cze 2016, 20:40
Witam,
Ktoś może powiedzieć jak mogę skontaktować się z Biurem Utrzymania Klienta? Konsultanci nic więcej nie oferują niż oferta internetowa.
Umowa kończy się we wrześniu na telefon komórkowy, a w listopadzie/grudniu na TV+internet+tel. stacjonarny. Chciałbym przedłużyć obecnie umowę na telefon komórkowy. Interesuje mnie no limit minuty oraz min. 2 gb internetu.
 #872913  autor: Pazuzu
 21 cze 2016, 22:45
W sklepie internetowym z kuponem rabatowym.
W sklepie internetowym widzę tylko kupon na 3 msc za 0 zł. Nie ma nic na temat 20%

EDIT:
Pobrałęm ten kupon na 3 msc za 0 zł. Przyszedł kod na maila, wpisałem go i nie mogę przedłużyć.
Pojawia się informacja : "Na wybrany numer telefonu nie ma możliwości przedłużenia umowy". Umowa kończy mi się 17.07

1. Na weekend podpisywałem cesje umowy z innej osoby na mnie. Czy w tym przypadku tracę staż jaki miałem na tym numerze? W orange jestem od 11 lat.
2. Czy są jakieś różnice w ofercie przedłużeniowej gdy przedłużam przez internet/infolinie/salon?
 #872942  autor: zielony71
 22 cze 2016, 04:42
Arasspl - z biurem utrzymania nic nie załatwisz jeżeli nie złożyłeś wypowiedzenia umowy.

To, że na stronie internetowej nie ma jakiś kuponów, to nie znaczy, że ich w ogóle nie ma. Są, gwarantuję;-)
3 miesiące za 0 to jest pakiet internetu w nowej promocji (uwolnij swój internet na wakacje), a nie abonamentu za usługę głosową. Faktycznie ten napis na reklamie może być mylący, ale jak pobierasz kupon to już przecież wyraźnie pisze, że to dla przenoszących numer.
Chyba, że Ty o jakimś innym kuponie piszesz, którego z kolei ja nie widzę :-D
 #872978  autor: dawidgdynia
 22 cze 2016, 10:41
Proszę o pomoc.
Chciałbym przedłużyć umowę poprzez stronę orange i....
Wybieram PRZEDŁUŻAM UMOWĘ - > OFERTA Z TELEFONEM -> POSIADAM USŁUGI STACONARNE.
Otrzymuje info że abonamet z 74,99 przeceniony na 37,49 zł i wtedy w szczegółach oferty pojawia się informacja, że w ramach tego otrzymuje: wszytsko no limit, internet 5GB, dodatkowo 2,5 GB za staż i bezpieczny internet w telefonie 5GB za 0 zł a poźniej juz płatne = czyli powinno być 12,5 GB internetu.
A co dalej po kliknięciu dobierz telefon - cena abonam,entu nie zmienia się z 74,99 na 37,49 zł a internet podają mi 7,5GB a nie 12,5 GB.
Jakis chory film...a jak dzwonie do nich to twierdzza ze to bład ale nie poprawiaja tego od tygodnia....
  • Strona 433 z 675
  • 1
  • 431
  • 432
  • 433
  • 434
  • 435
  • 675
  • 1
  • 431
  • 432
  • 433
  • 434
  • 435
  • 675