DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 5 z 54
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 54
 #904604  autor: rafmik
 11 sty 2017, 00:03
tytoos pisze:A ze zużyciem danych... *136# nie działa? :)
Pokazuje aktywne promocje (jest internet 10GB).

A *121# daje "brak pakietów"
 #904615  autor: Kryniczanin
 11 sty 2017, 07:35
Reklamacja poszła telefoniczna i mailowa.

U mnie takie cudo pojawiło się na bilingu

601XXXXXX +48502XXXXXX 2016-12-20 10:50:00 258 121,26
601XXXXXX +48666XXXXXX 2016-12-20 10:50:47 258 121,26
601XXXXXX +48530XXXXXX 2016-12-20 10:51:47 258 121,26
601XXXXXX +48788XXXXXX 2016-12-20 10:54:12 258 121,26

To kwota netto za te 4 MMS.

Kazali mi nie opłacać faktury nawet na bezsporne pieniążki do czasu wystawienia korekty.

Koleżance wystawili ok miało być około 17 pln było 17 z groszami.

Kolega miał ciekawy wypadek

Aktywację w Lajt miał 3 stycznia a wystawili fakturę teraz nie w lutym za okres 3-31 styczeń na 9,36 bez aktywacji która ma zostać rozliczona na następnej fakturze.
 #904808  autor: macc
 12 sty 2017, 09:16
w tytule zapłaty za telefon co trzeba pisać?
 #904818  autor: Kryniczanin
 12 sty 2017, 10:08
Wczoraj reklamacja rozpatrzona pozytywnie, tylko w korekcie się rypli i policzyli 2,31 za te mms - pójdzie następna.

Duży Plus za tempo rozpatrzenia i wydłużenie terminu płatności o 5 dni, do tej pory jedynie w Play spotkałem się z takim tempem rozpatrzenia.
Minus za te 2,31 pójdzie jeszcze jedna reklamacja.
 #904951  autor: rafmik
 12 sty 2017, 19:09
macc pisze:w tytule zapłaty za telefon co trzeba pisać?
Dokładnie to co jest na Fvat ;)
Faktura VAT numer:
XXXXXXX/12/2016
 #904961  autor: macc
 12 sty 2017, 20:28
Jakby ktoś potrzebował bo trudno to znaleźć:

CHCĘ ZABLOKOWAĆ POŁĄCZENIA Z NUMERÓW ZASTRZEŻONYCH.

Aby zablokować połączenia z numerów zastrzeżonych wpisz kod *101*11*17# i naciśnij zieloną słuchawkę, aby wyłączyć *101*00*17# Usługę można również włączyć i wyłączyć poprzez kontakt z naszą infolinią 727-700-700 lub e-mail: [email protected]
 #905012  autor: macc
 13 sty 2017, 08:45
Jestem już w lajt mobile. Numer włączony 8:16, jak na razie nie zauważyłem problemów.
 #905194  autor: macc
 14 sty 2017, 12:43
Na razie nie ma problemów. Dzisiaj zleciłem przeniesienie 2 numeru.
Rozmowy idą w hd voice.Fajnie słychać rozmówce z przeciwnej strony.

Po właczeniu przyszły 2 smsy z ustawieniami internetu i mms-a. Wsio działa.

Tylko trzeba pamiętać:
DOSTĘP DO INTERNETU W TECHNOLOGII LTE
Uruchomienie bezpłatnego dostępu do LTE - *101*11*24#
Sprawdzenie stanu usługi LTE - *101#
 #905318  autor: niestela2
 15 sty 2017, 11:50
Witam, u mnie za to kiszka. Dwa numery miały zostać przeniesione z 14/15 stycznia. Jedna karta zadziałała koło 02.00. Nie przyszły jednak sms-y konfiguracyjne. Próba wymuszenia ich otrzymania bezskuteczna. Ustawiłem internet ręcznie i zadziałało. Nie udało mi się też zalogować do e-boka Lajtmobile. Komunikat, że mój nr nie należy do ich sieci. No, ale jeden nr działa.
Za to drugi nr (oba przenoszone z Play na kartę) nie został przeniesiony. Dalej siedzi w Play. Pomyślałem, że zadzwonię na infolinię, ale infolinia w sobotę czynna do 17.00 a w niedzielę .............. w ogóle nie czynna!!! To żart??? Niestety nie! A więc czekam do jutro i chyba zrobię aferę. Jestem pełen obaw. A miało być tak pięknie, czytaj tanio!
 #905327  autor: taki44
 15 sty 2017, 12:34
Podejrzewam, że to raczej wina play, że nie zwolnił numeru. Zbieg okoliczności, że akurat w niedzielę. Sam pewnie zapierasz się jak możesz przed pracą w dni wolne. Jutro sobie wszystko wyjaśnisz. Najważniejsze, że numer działa.
 #905342  autor: macc
 15 sty 2017, 13:56
niestela2 pisze:Nie przyszły jednak sms-y konfiguracyjne.
Poczta głosowa lajt mobile numer długi: 727 700 100, numer krótki: 7777.
JAK SKONFIGUROWAĆ INTERNET I MMSY W TELEFONIE?

1. Po aktywacji karty w sieci lajt mobile automatycznie otrzymujesz smsa z konfiguracją internetu oraz mmsów.

2. W przypadku gdy takiego smsa nie otrzymasz wyślij bezpłatnego smsa pod numer 8090 o treści "INTERNET", "MMS" w zależności od tego czego ma dotyczyć konfiguracja. W przypadku gdy chcesz skonfigurować internet i mmsy wyślij dwa osobne smsy, jeden o treści "INTERNET" drugi o treści "MMS".

3. Jeśli konfiguracja automatyczna nie powiodła się sprawdź ustawienia swojego telefonu zgodnie z parametrami zamieszczonymi na stronie Ustawienia internetu i mms.
https://lajtmobile.pl/konfiguracja-internetu-mms/45
 #905383  autor: tomiangelo
 15 sty 2017, 17:08
Jak wygląda przeniesieni do Lajt Mobile ?
Wybieram ofertę, wypełniam formularz i czekam na telefon od nich w celu weryfikacji moich danych ?
Po weryfikacji uruchamiają procedurę przeniesienia numer i wysyłają papiery do mnie kurierem. Po odesłaniu do 2-3 dni dostaje jakiegoś sms że przeniesienie będzie konkretnego dnia ?
 #905387  autor: niestela2
 15 sty 2017, 17:17
Oczywiście wysłałem smsy na 8090. Nic nie przyszło. Może w niedziele smsy konfiguracyjne też nie działają? ;) Na przeniesionym numerze na razie rozmowy ok. Jutro dzwonię ws prawie nieprzeniesionego numery i dam znać o co poszło.

tomiangelo
Radze Ci od razu zadzwonić na infolinię i z panią wypełnić wniosek. Ja się nie doczekałem oddzwonienia po wypełnieniu wniosku. A czekałem chyba ze 4 dni.
 #905395  autor: macc
 15 sty 2017, 17:46
Radze Ci od razu zadzwonić na infolinię i z panią wypełnić wniosek
ja też raczej z panią bo z panem może być dłużej :D
  • Strona 5 z 54
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 54
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 54