Witam. Przenosze numer z Plusa do Play (abonament firmowy). Plus miał wyłączyć mój numer w nocy z 4/5.04.2009r o godz.0:00 natomiast zrobił to już 4.04.09 o godz. 19stej, złożyłem już stosowną reklamację na ten incydent. Natomiast Play do dziś dnia nie raczył aktywować mojego numeru. Pomimo usilnych starań codziennego dzwonienia na obsługę klienta oraz na wsparcie dla salonów (czy jak to tam się zwie). Plus twierdzi, że wypuścił mój numer w momencie deaktywacji, natomiast Play twierdzi, że numeru od Plusa nie dostał. Oni sobie w kulki grają, mają mnie gdzieś, a moja firma jest bez telefonu i bez kontaktu z kontrahentami. Co robić? Czy mogę złożyć wypowiedzenie do Play (bez kary umownej), czy należy mi się odszkodowanie-zadośćuczynienie??? Pomocy!!!
Z Trabantowym pozdrowieniem Cezary DUKLI Duklas