• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #308415  autor: yagi
 05 sty 2009, 20:34
Tafel, to zalezy czy karta czy abo. Jak Tak Tak bez umowy to okolo tygodnia. Jak abo lub mix to okolo 1,5 miesiaca...

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #308432  autor: tomko111
 05 sty 2009, 20:55
yagi, czasem nawet do dwóch miesięcy. :wink:

 #309400  autor: bodalski
 09 sty 2009, 16:54
Właśnie dostałem smsa z Orange, że "potwierdzają przyjęcie rozwiązania umowy z przeniesieniem numeru"
Widać coś się dzieje. Sms przyszedł po 3 tygodniach i 2 dniach od podpisania dokumentów w salonie Play.
Jak narazie zero problemów.

 #310672  autor: jagood
 15 sty 2009, 16:27
Witam
Mam małe pytanko, mianowicie chce się przenieść z ery do playa i czy muszę iść najpierw do ery rozwiązać umowę czy najpierw do play żeby złożyć papiery o przeniesienie numeru? I jeszzcze jedno, czy play odrazu da mi abonament i np. numer zastępczy bo umowa mi się kończy 16.01 tj jutro...?

 #310765  autor: yagi
 15 sty 2009, 21:10
jagood, wszystko jest w tym watku (nawet na tej stronie). Poczytaj zanim napiszesz...

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #311708  autor: bodalski
 20 sty 2009, 08:44
Witam, właśnie opłaciłem ostatnią fakturę z Orange, 15 lutego mają mi wyłączyć telefon. Na fakturze jest opłata za abonament (16.01-15.02) i za przeniesienie numeru (61zł), nie ma natomiast opłaty za wcześniejsze rozwiązanie umowy. Ciekaw jestem kiedy mnie za to skasują?? Liczę, że koło 15-16 lutego dostane telefon z Play, że mogę już podpisać z nimi umowę.
Czy opłatę za wcześniejsze zerwanie umowy mogę dostać na jeszcze kolejnej fakturze z Orange?? Powiedzmy 16 lutego??

[ Dodano: 2009-02-15, 16:57 ]
No to tak w skrócie. 17 grudnia podpisanie papierów w salonie Play. 16 styczeń początek ostatniego okresu rozliczeniowego. W tym czasie dostałem pisemko, że Orange wyłączy mój numer 15 lutego. Teraz chyba najlepsza część. 15 luty godzina 00:01 numer odłączony od Orange, godzina 00:10 numer aktywowany w Play. Operacja odbyła się błyskawicznie. Byłem bez telefonu dosłownie 10 minut.

 #328315  autor: dukli
 09 kwie 2009, 13:57
Witam. Przenosze numer z Plusa do Play (abonament firmowy). Plus miał wyłączyć mój numer w nocy z 4/5.04.2009r o godz.0:00 natomiast zrobił to już 4.04.09 o godz. 19stej, złożyłem już stosowną reklamację na ten incydent. Natomiast Play do dziś dnia nie raczył aktywować mojego numeru. Pomimo usilnych starań codziennego dzwonienia na obsługę klienta oraz na wsparcie dla salonów (czy jak to tam się zwie). Plus twierdzi, że wypuścił mój numer w momencie deaktywacji, natomiast Play twierdzi, że numeru od Plusa nie dostał. Oni sobie w kulki grają, mają mnie gdzieś, a moja firma jest bez telefonu i bez kontaktu z kontrahentami. Co robić? Czy mogę złożyć wypowiedzenie do Play (bez kary umownej), czy należy mi się odszkodowanie-zadośćuczynienie??? Pomocy!!!

Z Trabantowym pozdrowieniem Cezary DUKLI Duklas

 #328465  autor: bodalski
 10 kwie 2009, 02:10
Ja po 2 miesiącach od przejścia do Play namówiłem na to samo moją mamę. Ona przenosi się z mixa Plusa na ofertę Play Fresh. Ma podobną sytuację. Numer w Plusie wyłączony 3 dni temu ale w Play jeszcze nie aktywowany. Chodzi codziennie do salonu Play, sprzedawca mówi, że jest jakaś awaria systemu. Kobiecina już 4 dzień bez telefonu. Musi być jakaś poważna awaria skoro już 4 dni z tym walczą.

 #328480  autor: tomko111
 10 kwie 2009, 08:54
Nic dziwnego, ten system Playa ciągle wariuje. Gdy ja przenosiłem numer to musiałem przyjść kilka razy, bo pracownik nie mógł NAWET złożyć wniosku o przeniesienie numeru, bo była 'awaria systemu'.

 #329829  autor: Zagi
 17 kwie 2009, 14:05
czy mogę przenieść nr z Ery abonament do play fresha? jaki to jest koszt (50zł)?

i co się dzieje jeśli umowa wygasa 30 czerwca a przeniesienie nastąpi powiedzmy 15 maja?
co się dzieje z numerem przez te 15 dni?

proszę o odpowiedź

 #329832  autor: tomko111
 17 kwie 2009, 14:18
Zagi pisze:czy mogę przenieść nr z Ery abonament do play fresha? jaki to jest koszt (50zł)?
Tak zapłacisz 50zł, a Play zwróci Ci koszty przeniesienia z nawiązka - odda 60zł w 3 doładowaniach miesięcznych po 20zł.
Zagi pisze:i co się dzieje jeśli umowa wygasa 30 czerwca a przeniesienie nastąpi powiedzmy 15 maja?
co się dzieje z numerem przez te 15 dni?
Umowa wygasa 30 maja chyba powinno być. Nie ma takiej opcji, przeniesienie numeru dopiero będzie zakończone po 30 maja, nie mniej jednak więcej niż miesiąc wcześniej musisz złożyć wniosek o przeniesienie numeru w salonie Playa.

 #329837  autor: Zagi
 17 kwie 2009, 14:23
wygasa 20 maja ;) a 20 czerwca to poniedziałek

 #329841  autor: ziomq
 17 kwie 2009, 14:48
Jestem zainteresowany ofertą Play dla firm bez telefonu na 12 m-cy. Chcę przenieść numer z Ery. Czyli muszę 2 razy zgłosić się do Playa aby podpisać umowę ?
Oferta jeden podpis przenosi numer do Play dotyczy tylko umów na 24 miesięcy ?

 #330145  autor: express100
 19 kwie 2009, 01:14
ziomq pisze:Jestem zainteresowany ofertą Play dla firm bez telefonu na 12 m-cy. Chcę przenieść numer z Ery. Czyli muszę 2 razy zgłosić się do Playa aby podpisać umowę ?
Oferta jeden podpis przenosi numer do Play dotyczy tylko umów na 24 miesięcy ?
Jeden podpis przenosi i na fresha, i na mixa, i na abo.
Tak musisz się dwa razy zgłosić do Salonu Play, po pierwsze aby wypełnić formularz i złożyć na nim podpis, a później aby odebrać kartę SIM i podpisać umowę, tak przynajmniej mi odpowiedział Play na mojego maila.
Pozdrawiam! :-D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #330169  autor: yagi
 19 kwie 2009, 09:43
express100 pisze:tak przynajmniej mi odpowiedział Play na mojego maila.
A ja potwierdzam z doswiadczenia ;)

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #330268  autor: ziomq
 19 kwie 2009, 21:49
Czy przenieść numer teraz (interesuje mnie opcja oferta dla firm czyli 50% rabatu przez cały okres umowy czyli 12 m-cy) czy poczekać do lipca na obniżkę MTR ?
Jeśli teraz przeniósłbym numer korzystałbym z usług PLAY od czerwca zgodnie z regulaminem abo Ery.

 #330269  autor: express100
 19 kwie 2009, 21:53
Obniżka MTRu wcale nie musi spowodować obniżenia stawek dla klienta końcowego, ale według mnie może się tak stać.
Pozdrawiam! :-D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #331112  autor: Zagi
 23 kwie 2009, 09:54
co się dzieje jak złożyłem wymówienie(!)abonamentu wcześniej tj do 20.05 a przeniesienia jeszcze nie, jeżeli teraz je złoże to era naliczy mi jeszcze jeden okres czy po prostu numer będzie nieaktywny przez pewien czas (od 21.05 do czasu zakończenie procesu między era a play)?

 #331114  autor: yagi
 23 kwie 2009, 10:10
Sprobuj zlozyc wniosek o przeniesienie bez pelnomocnictwa i idz z dokumentem do Ery - powinno dac sie przeniesc numer 20.05 ;)

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #331118  autor: soyerski
 23 kwie 2009, 10:57
15 kwietnia złozylem podanie o przeniesienie
17 kwietnia orange odmowilo poniewaz telefon został niepoprawnie zarejestrowany
20 kwietnia poprawnie zarejestrowałem telefon

23 kwietnia i klops
od tego czasu bylem 2 razy w play gdzie mowili ze narazie sprawa w toku i nic nie mogą zrobic. Poza tyn oczywiście zero kontaktu z ich strony.
na www:

W dniu 2009-04-17 otrzymaliśmy informację od Twojego operatora o niezgodności jego danych z danymi jakie podałeś nam na wniosku. Już teraz możesz sprawdzić jakie Twoje dane posiada dotychczasowy operator udając się do jego dowolnego salonu lub dzwoniąc na jego Infolinię. Jednocześnie informujemy, że w przeciągu 3 dni skontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnienia zgłoszonych nieprawidłowości. W zależności od wyniku przeprowadzonej rozmowy, przekażemy Twoje wyjaśnienia do operatora lub zaprosimy Cię do Punktu Sprzedaży PLAY w celu złożenia nowego wniosku. O dalszych decyzjach operatora zostaniesz poinformowany na www, poprzez SMS lub e-mail.



troche zaczynam sie denerwowac.