• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1178758  autor: KC-KARLOS
 05 wrz 2024, 22:18
rafmik: nie ma minusów. Najważniejszej pierwszej korzyści ze starych ofert nju abo już się pozbyłeś (obecnie stała fakturka niezależnie od zużycia).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1178809  autor: rafmik
 06 wrz 2024, 20:36
KC-KARLOS pisze:
05 wrz 2024, 22:18
rafmik: nie ma minusów. Najważniejszej pierwszej korzyści ze starych ofert nju abo już się pozbyłeś (obecnie stała fakturka niezależnie od zużycia).
Dzięki za info. Zaraz zmienię, bo rodzicom neta brakuje :shock: :shock: :shock:

Nie wiesz czy zmiana pakietu wchodzi w życie od razu, czy od kolejnego okresu rozliczeniowego?
 #1178810  autor: KC-KARLOS
 06 wrz 2024, 20:39
rafmik: to abonament, więc zmiany wchodzą na nowy okres rozliczeniowy. Jeśli się rozpocznie np. za tydzień (wielu Abonentów ma okres rozliczeniowy w połowie miesiąca), to tym bardziej warto zmienić pakiet. Wszystkie informacje znajdziesz w panelu klienta po zalogowaniu na stronie https://njumobile.pl/logowanie.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1184672  autor: PiotrG-dz
 23 gru 2024, 12:19
Mam pytanie,mianowicie przy przeniesieniu NR jest 3 miesiące ABO za free a jak bym chciał potem przejść na kartę to jak bym miał to zrobić?Kodem czy wysłać pismo do Opa?I ile by to trwało?
 #1184673  autor: KC-KARLOS
 23 gru 2024, 12:42
PiotrG-dz: z nju abo - aby przejść na kartę, trzeba wysłać wypowiedzenie. Trwa miesiąc i warto to zrobić już w trakcie darmowego drugiego miesiąca. Więcej info udzieli infolinia *610. Sposób najprostszy, bezbolesny i bezpłatny.

Drugi sposób (hardkorowy i ryzykowny) to nieopłacenie 2 faktur w nju abo, po tym 3-miesięcznym okresie darmowym, w tej sytuacji numer przejdzie na kartę samoczynnie w ciągu 2 miesięcy, ale aby uniknąć windykacji, trzeba po przejściu na kartę natychmiast opłacić należności z odsetkami i koniecznie przesłać potwierdzenie tej płatności. Nie zalecam tego sposobu.

Trzeci (też niezbyt fajny, bo trzeba wpłacić tymczasowo 35 zł przy Flexie, które można odzyskać w 100%) to migracja do Flexa, następnie przejście do OFNK, a stamtąd płatnym smsem (po wzięciu kredytu 2 zł) do nju na kartę - zaleta to czas operacji - można to w 1 dzień ogarnąć, choć sposób jest mega pokrętny.

We wszystkich opcjach zachowujemy numer i kartę SIM. Ewentualne nadpłacone środki z salda zamienią się na kasę na koncie prepaid po przejściu bezpośrednim z abonamentu nju. Przy migracji pokrętnej między prepaidami Flex/OFNK nabyte/zużyte środki są kasowane.

W moim wypadku, gdy mam abonament nju internetowy aby nie przejść samoczynnie na kartę, muszę maks co 5 miesięcy wykonać i opłacić nawet 1 groszową aktywność na fakturze, ze względu na stare warunki limitera wydatków i oferty "im dłużej tym lepiej". Przy taryfach głosowych, fakturka będzie wystawiana, póki płacisz za te usługi - reszta, wg "sposobu drugiego" (patrz wyżej).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1184679  autor: PiotrG-dz
 23 gru 2024, 13:55
U mnie w Galerii jest Wyspa NJU ale tylko do ABO i NJU światłowód.A te wypowiedzenie można zrobić mejlem z pimiem czy musi być specjalny druk?
 #1184698  autor: KC-KARLOS
 23 gru 2024, 22:37
PiotrG-dz: aby nie wprowadzać w błąd, polecam o kontakt z doradcą na infolinii *610 lub 690610610 - całkiem możliwe, że nawet przez telefon możesz złożyć dyspozycję przejścia na kartę z abonamentu z wypowiedzeniem miesięcznym. A nju to marka lubiąca sprawy załatwiane zdalnie, więc dodatkowych utrudnień tam nie uświadczysz.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1184781  autor: rafmik
 27 gru 2024, 00:25
Mam pytanie dotyczące następującej sytuacji.

Aktualnie mam w nju dwa numery telefonów, które są używane przez rodziców (umowa jest na mnie).
Jest numer "A" - który był pieszym numerem i jest "główny" oraz jeat numer "B" który jest numerem dodatkowym.
Aktualnie bym chciał przenieść do nju swój numer, który był by kolejnym, trzecim numerem, nazwijmy to "C"
Teraz pytanie - czy da się jakoś zrobić z tego numeru "C" numer główny? Czyli żeby na niego szły powiadomienia SMS przy logowaniu, potwierdzenie zmian pakietów etc?
 #1184797  autor: as1as
 27 gru 2024, 13:32
Kontakt z BOK i zlecasz który nr ma być główny.
 #1184929  autor: rafmik
 31 gru 2024, 10:53
as1as pisze:
27 gru 2024, 13:32
Kontakt z BOK i zlecasz który nr ma być główny.

Właśnie rozmawiałem na czacie i dostałem info, że nie da się tak. Jedyna opcja to wypowiedzieć umowę na dwóch numerach (przejść na prepaid) i wtedy przenieść ten trzeci numer który ma być główny i ponownie podpisać umowę na pozostałe dwa...

Szkoda kombinowania.
 #1184932  autor: KC-KARLOS
 31 gru 2024, 10:58
rafmik: w abo nju możesz mieć na jednym koncie do 3 numerów: 1 główny + 2 dodatkowe. Nie ma przeszkód, aby na tym samym nr PESEL mógł pojawić się kolejny numer na osobnym koncie Abonenckim (zaczynający się od 1.2xxxx). Każdy klient postpaid w Orange domyślnie dostaje osobny, swój nr. konta Abonenckiego, jeśli w nju nie wybierzesz opcji numeru dodatkowego, który przylega do tego samego konta.
Na czacie opowiadają bzdury, więc polecam za friko zadzwonić na numer *610 i poprosić Maxa o połączenie z doradcą w sprawie obsługi konta. Jest szansa, że trafisz na odpowiednią osobę, która wszystko wyjaśni.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1185046  autor: PiotrG-dz
 02 sty 2025, 12:30
KC-KARLOS pisze:
23 gru 2024, 22:37
PiotrG-dz: aby nie wprowadzać w błąd, polecam o kontakt z doradcą na infolinii *610 lub 690610610
Zadzwoniłem pod podany przez Ciebie NR automat żąda podania podania NRu w NJU a ja takiego nie mam.
Ale za to zadzwoniłem pod 690 300 400 i tam jeśli wierzyć konsultantowi to przejście z ABO na kartę może się odbyć drogą telefoniczną z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.
 #1185051  autor: KC-KARLOS
 02 sty 2025, 12:58
PiotrG-dz: no i tak jest, zgodnie z tym, co pisałem. Bezboleśnie i płynnie na infolinii. Max pyta o numer, dla którego dotyczy sprawa, jeśli byś go podał, po połączeniu z doradcą zapyta, czy zrealizować operację dla podanego numeru (przyspiesza to załatwienia sprawy, inaczej musisz podać swoją godność i numer PESEL dla weryfikacji).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1185321  autor: mknd1123
 05 sty 2025, 14:16
Cześć, cześć, korzystam z NJU abo 39+19+9, mam staż już w NJU jakoś 1,5 roku i dostaje 225GB. Chciałbym przejść na ofertę 29+19+9, moje pytanie jest
1.Czy staż liczony jest od nowa od 70 GB czy będę miał 175GB?
2.Jak odbywa się zmiana takiej taryfy? Przyjeżdża kurier z nową umową, czy nie ma takiej konieczności i wszystko w pełni online?
Z góry dziękuję za odpo wiedź :D
 #1185328  autor: KC-KARLOS
 05 sty 2025, 14:47
mknd1123:
1. Staż jest zachowany, zmieniasz ofertę z nju39 na nju29 z TV (polecam, bo dostajesz pakiet podstawowy telewizji mobilnej Orange TV GO + wstęp do sieci 5G). Będziesz mieć mniej neta względem taryfy 39+19+9 - zamiast 225 będzie 175, ale wkrótce będzie już 210 GB za staż. Ważne jest to, że będziesz płacić o 10 zł mniej niż obecnie.
2. Nie, zachowujesz swoje karty SIM, umowa bez zmian, żadnego kuriera nie bedzie - zmieniasz tylko plan cenowy, a zmiana cenowa będzie odczuwalna w kolejnym okresie rozliczeniowym, dokonujesz ją na swoim koncie na stronie njumobile.pl/logowanie

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1185666  autor: zwariowany.kurczak
 09 sty 2025, 17:46
+im s-t a-i pv6 - strefa domowa
Witajcie takie coś mam na bilingu i liczy normalnie 19 groszy za megabajt. nju mobile abonament od kilku lat i nie było problemu jest złożona reklamacja ale możesz ktoś się spotkać już z tym problemem i wie jak to zaradzić może telefon jest gdzieś źle ustawiony?
Telefony są w Polsce czasami korzystają z wifi calling
Telefon skorzystał z internetu w Polsce po sieci ipv6 i dlatego są opłaty??
Muszę ręcznie zrobić APN i wymusić IPv4?