• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 39 z 54
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 54
 #919695  autor: macc
 08 kwie 2017, 07:56
Sprawdzajcie swoje faktury bo liczą jak chcą. Złożyłem reklamację.
 #919696  autor: Safiro
 08 kwie 2017, 07:59
Widzę, że mają w zwyczaju wysyłać faktury przed północą . Faktura naliczona prawidłowo, tyle, że w przeciwieństwie do Kolegi macc ten numer z internetu korzysta sporadycznie.
 #919697  autor: macc
 08 kwie 2017, 08:05
Oto chodzi, że z tego internetu z lajta też korzystam sporadycznie dlatego moje zdziwienie, że doliczyli 2 zł za internet skoro mam 10GB a wykorzystałem max. 1GB i za sms-y skoro mam no- limit sms. Mam stałe łącze w vectrze i teraz jeszcze testuje internet w a2 mobile i praktycznie nie korzystam z tego internetu w lajcie.
Coś widzę, że po skończeniu promocji 'strzał w dziesiątkę' pożegnam się z telestradą bo mam dosyć co miesięcznego przeglądania faktury czy się wszystko zgadza.
 #919701  autor: Safiro
 08 kwie 2017, 08:40
Wybacz, widocznie źle odczytałem Twój pierwotny post. Pojawił mi się i dość szybko zniknął. Na fakturę wystarczy rzut oka by dostrzec nieprawidłowości, dzięki temu, że oferta jest prosta jak drut. Doświadczamy błędów dzieciństwa tej oferty, bo niejako robimy za testerów. Pozostaje mieć nadzieję, że z czasem takie sytuacje będą rzadkością a nie regułą.
 #919702  autor: Phenresin
 08 kwie 2017, 08:42
U mnie faktura prawie się zgadza, jednak naliczyli mi za połączenie 801 jako numer specjalny ?! :|
czy to nie podchodzi na stacjonarke? dodam, że mam właśnie opcje 2zł dodatkowo na stacjonarki...

Dzwoniłem do deutche banku lol...

Obrazek
 #919703  autor: Safiro
 08 kwie 2017, 08:44
800-tki to nie numery stacjonarne a specjalne.

To by Cię wyszło taniej :D
+48 12 625 80 00
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2017, 08:51 przez Safiro, łącznie zmieniany 2 razy.
 #919704  autor: stirlitz
 08 kwie 2017, 08:46
macc pisze:Sprawdzajcie swoje faktury bo liczą jak chcą. Złożyłem reklamację.
U mnie wszystko się zgadza. Jest 12zł, tak jak być powinno.
 #919709  autor: macc
 08 kwie 2017, 09:39
Safiro pisze:Wybacz, widocznie źle odczytałem Twój pierwotny post. Pojawił mi się i dość szybko zniknął. Na fakturę wystarczy rzut oka by dostrzec nieprawidłowości, dzięki temu, że oferta jest prosta jak drut. Doświadczamy błędów dzieciństwa tej oferty, bo niejako robimy za testerów. Pozostaje mieć nadzieję, że z czasem takie sytuacje będą rzadkością a nie regułą.

Safiro nie do końca. Przy 1 numerze tak faktura vat lajta jest czytelna , ale tak jak u mnie przy 2 numerach już nie. Wszystko jest wymieszane i przemieszane. Trzeba po kolei śledzić, który numer gdzie i kiedy dzwonił. Dlatego, że to wszystko jest takie namieszane to oni sami w lajcie się w tym gubią jak ktoś ma więcej jak 1 prosty abonament czy korzysta więcej niż z 1 usługi.
Trochę się im dziwię, że łączą ze sobą 2-3 numery na jedną fakturę vat i gubią się bo nie mają dobrego programu czy systemu bilingowego przez co wystawiają ludziom bzdety. Łatwiej byloby by do każdego numeru osobna faktura vat ze szczegółowym bilingiem połączeń na fakturze a konto do wpłaty mogłoby być te same.
Konsultant do mnie, że to chodzi tylko o 2,50zł. Ok, to tylko 2,50zł, ale razy ileś tam tysięcy użyszkodników i wychodzi już spora dodatkowa sumka za nic.

Już dzwoniłem, mają skorygować fakturę. Konsultant widział te złe naliczenie opłaty.
 #919720  autor: Gregrin
 08 kwie 2017, 12:10
macc pisze:Oto chodzi, że z tego internetu z lajta też korzystam sporadycznie dlatego moje zdziwienie, że doliczyli 2 zł za internet skoro mam 10GB
A to po tym 10GB nie ma lejka tylko płaci się według cennika ?
 #919740  autor: macc
 08 kwie 2017, 14:26
Jest lejek tylko wiesz Gregrin co zrobili po prostu

Smsy i internet z numeru w strzale w dziesiatkę
przypisali do
taryfy w drugim telefonie, gdzie są tylko rozmowy no limit za 14,99
 #920055  autor: Janek11
 10 kwie 2017, 11:49
witam mam pytanie znalazłem ofertę no limit komórki i stacjonarne za 14,99 czy poza aktywacją 5 żł są jeszcze jakieś opaty ukryte i jak z zasięgiem to normalnie chodzi ? nie ma jakieś zaników czy dobrze słychać rozmówcę i takie tak
 #920100  autor: antekwars
 10 kwie 2017, 17:29
Opiszę moją dzisiejszą bardzo pozytywną rozmowę. Mam jeden numer na siebie główny w ofercie strzał w dziesiątkę od stycznia. Drugi numer także 2 miesiące temu przeniosłem na ofertę tą no limit rozmowy za 14,99 zł oba numery na mnie. Tydzień temu jak pojawiła się oferta no limit za 9,90 zł w a2mobile zgłosiłem przeniesienie numeru tego drugiego tam. W ten piątek zadzwonił pan z lajta i pyta się czego przenoszę numer powiedziałem wprost, że w a2mobile za to samo no limit będę płacił 9,90 zł a nie 14,99 zł Pan podziękował za odpowiedź i się rozłączył. Dziś ten sam Pan z lajta zadzwonił z nowa ofertą pyta się czy jak na tym drugim numerze dadzą mi no limit w cenie tej z a2mobile za 9,90 zł od następnego miesiąca czy zostanę zgodziłem się. Także bardzo polecam za podejście lajta do klienta i o walkę o niego. Teraz będę miał na drugim numerze no limit rozmowy za 9,90 a nie za 14,99 zł jeśli macie podobną sytuacje to próbujcie może wam także się uda i sami jak mi dzadzą lepsze warunki aby tylko zostać.
 #920244  autor: coleslaw7
 11 kwie 2017, 14:17
Podpisałem umowę z lajt mobile na strzał w 10tkę (taryfa z rozmowami na stacjonarne) i chciałem zapytać, ponieważ jak wchodzę na konto internetowe na ich stronie w bilingi to tam przy rozmowach mam ich koszty. Natomiast na samej górze mam takie podsumowanie:

Podsumowanie połączeń za miesiąc kwiecień 2017
połączenia wychodzące wiadomości SMS/MMS transfer danych łączny koszt
0s 4/1 202084023kB / 25570236kB 32zł 26gr

Czy mam zacząć się martwić czy to jest normalne?
 #920252  autor: macc
 11 kwie 2017, 15:19
coleslaw7 pisze:Podpisałem umowę z lajt mobile na strzał w 10tkę (taryfa z rozmowami na stacjonarne) i chciałem zapytać, ponieważ jak wchodzę na konto internetowe na ich stronie w bilingi to tam przy rozmowach mam ich koszty. Natomiast na samej górze mam takie podsumowanie:

Podsumowanie połączeń za miesiąc kwiecień 2017
połączenia wychodzące wiadomości SMS/MMS transfer danych łączny koszt
0s 4/1 202084023kB / 25570236kB 32zł 26gr

Czy mam zacząć się martwić czy to jest normalne?
rafmik pisze:
Kilka spraw które już zaobserwowałem:

- w tym starym panelu administracyjnym nalicza opłaty za internet. połączenia i SMSy - tym się mam nie przejmować, koszta będą zgodnie z umową. Po prostu tak będzie do momentu włączenia nowego panelu administracyjnego
(wtedy też będzie można sobie opcje wy klikać - blokady premium itd), na razie pozostaje telefon do BOK lub USSD.

- pakiet internetu jest odnawiany zgodnie z datą przeniesienia numeru - czyli jak przeniosłem numer 29 grudnia, to każdego 29 dnia miesiąca będę miał nowy pakiet do netu.
Faktury są wystawiane w okresie pierwszy-ostatni dzień miesiąca.

Ostatnio zmieniony 14 kwie 2017, 07:10 przez macc, łącznie zmieniany 1 raz.
 #920450  autor: peterka90
 12 kwie 2017, 18:57
Jeżeli ja jestem w promocji Strzał w 10tkę i chciałbym polecić znajomego na strzał w 10tkę to nie ma żadnych korzyści na to?
 #920867  autor: macc
 14 kwie 2017, 20:53
/
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2017, 07:08 przez macc, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 39 z 54
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 54
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 54