• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 378 z 624
  • 1
  • 376
  • 377
  • 378
  • 379
  • 380
  • 624
 #901031  autor: otasz
 21 gru 2016, 19:58
dawoo1 pisze:Taka oferta jest jak najbardziej ale możesz jeszcze wywalczyć zniżkę 100zł na samsunga A5 czyli byłby za 199zł i zamiast 4 8 GB internetu.
No właśnie celuję chyba w jakiś ciut wyższy abonament, bo chciałem sobie do tego dobrać jakiegoś Samsunga S6, albo Iphone'a w dobrej cenie.
Pytałem o to, bo czytam forum od dawna i przeważnie dają 10 zł mniej na abonament, a tutaj było 5 zł.
 #901108  autor: deem
 22 gru 2016, 09:02
Przejście z karty. Całość zrealizowana online. Taryfa T3 bez limitu danych. 2 kart ExtraSim do współdzielenia internetu. Międzynarodowa Strefa T-Mobile. Netflix 4 miesiące free. Samsung A5 - 1 pln. Kurier free. 6 miesięcy x 1 pln + 18 miesięcy x 99,95pln. Aktywacja 10 pln. Koszty ogółem 1816,10 pln. Telefon sprzedałem za 1100 pln. Czyli zostało mi 716,10 do zapłaty na 24 miesiące / 29,84 pln na miesiąc. Warto :) Wesołych Świąt :)
 #901123  autor: MatmaN
 22 gru 2016, 10:05
Wczoraj rozmawiałem z przemiłą Panią z SUK.
Mam dwa telefony firmowe i dostałem taką ofertę:
- proFirma M za 54,99 netto (5zł zniżki)
- 12GB internetu
- no-limit krajowy
- no-limit do UE
- bez roamingu
- Lenovo P2 za 49zł

Ew. oferta bez telefonu:
- 39,99 netto
- 10GB internetu
- no-limit krajowy
- no-limit do UE

Zadzwoniłem też do orange, bo tam mamy stacjonarkę i internety :).
-21,98 netto
-10 GB internetu
-no-limit krajowy
- 250 min roamingu
- 300mb net w roamingu
+ ew. telefon na raty (galaxy S6 za 41zł/msc).

Odnoszę wrażenie, że zmienię operatora, a telefony załatwię sobie z innego źródła.
 #901255  autor: kokos-
 22 gru 2016, 18:54
Oferta lenovo P2 cena 289 i abo 59 zl oferta z salonu :twisted:
 #901309  autor: danielkl
 22 gru 2016, 22:45
kurde znowu nowy cennik sluchawek dla nowych od 21 grudnia a aneksowy dalej z 9 czy oni nie mogo obydwoch na raz aktualizowac uplodowac i dawac te same fony w obydwoch
 #901318  autor: kokos-
 22 gru 2016, 23:40
Zmieniają cenniki bo prawdopodobnie w którymś telefonie była dobra cena za niego ;-)
 #901336  autor: otasz
 23 gru 2016, 08:59
Coś już nakombinowali na stronie T-Mobile.
W przedłużeniu umowy wybieram taryfę (ProFirma), po czym wyskakuje mi komunikat, że mam w koszyku ofertę dla firm i jeśli chcę ją kupić to muszę kliknąć dalej. Cokolwiek bym jednak nie kliknął to wracam do strony głównej, sama oferta jest w koszyku i nie mam możliwości dobrania żadnego telefonu. Nie chcę w ten sposób dokonać zamówienia, ale mogłem sobie chociaż sprawdzić orientacyjne ceny telefonów w poszczególnych abonamentach.
Sprawdzałem na kilku przeglądarkach.

Może ktoś to sprawdzić u siebie?
 #901995  autor: mk888
 28 gru 2016, 13:04
Mam prośbę,Ojciec przedłużał i nie dostał karty mikro sim do nowej słuchawki, jak poszedł do punktu sprzedaży w swojej pipidówce to koleś wydając powiedział mu ze on żadnych kart w nowym telefonie nie będzie zakładał niech Ojciec idzie do komisu oraz bez pytania aktywował nowa karte od razu pozbawiając Ojca możliwości dzwonienia ze starej. Działał na prawie czy mogę pójść mu na wtykać?
 #902008  autor: zoon__
 28 gru 2016, 14:19
@mk888

Z Twojej wypowiedzi wynika, że do telefonu dostarczonego przez klienta została kupiona i dostarczona umowa z sim only z dołączona karta sim, która była niezgodna z urządzeniem od klienta. Konsultant chroniąc się przed ewentualnymi problemami z uszkodzeniem sprzętu klienta odmówił instalacji karty sim w waszym telefonie. Z punktu prawnego nie musiał tej karty instalować i miał prawo odmówić. Dodatkowo usługa musiała po wymianie karty sim zostać aktywowana na nowej karcie.

Jak dla mnie konsultant wykonał swoją prace prawidłowo, możliwe że miał złe doświadczenie przy ingerencji w sprzęt klienta.
 #902040  autor: mk888
 28 gru 2016, 16:54
@zoon

To nie tak. Przedluzyl umowe i do nowego aparatu kurier nie dostarczył karty mikroSIM.Kiedy poszedl do placówki Tmobile dostal ta karte ale koles mu powiedzial ze On nie jest od tego zeby mu zainstalowac w zakupionym w T-Mobile telefonie tej karty, niech sobie ojciec do komisu pojdzie.Ponadto nie powiedzial ze bez pytania aktywował w sysytemie mikro deaktywujac stara karte.To mi sie nie podoba i chce pojśc do niego i wyprostowac.
 #902076  autor: zoon__
 28 gru 2016, 18:28
@mk888

W takiej sytuacji lepiej pisać reklamacje prosto do operatora za niedostarczenie odpowiedniej karty sim oraz nieodpowiednią obsługę w punkcie sprzedaży. Nic nie uzyskasz idąc do takiego konsultanta, jedynie stracisz czas i nerwy.
W T-Mobile bez najmniejszych problemów zgłoszenie takiego traktowania zostanie odnotowane. Najlepiej napisać dokładnie kto obsługiwał (musi być pieczątka oraz podpis konsultanta przy dokumencie potwierdzającym wymianę karty sim), powód wizyty i sposób obsługi. Pewnie dostaniecie jakiś bonus albo obniżka w ramach przeprosin.
 #902663  autor: Andaar
 30 gru 2016, 23:40
Witam,
Wykreuję Wam na początku zaistniałą sytuację:
Mój dziadek kilka tygodni temu podpisał/zaakceptował (chyba telefonicznie, ewentualnie przez stronę internetową T-Mobile) umowę przedłużającą (chyba, być może też zmieniającą) jego poprzednią umowę z tymże operatorem. Szkopuł tkwi w tym, że umowa ta jest 3-letnia.

Moje pytanie jest następujące. Czy istnieje możliwość zerwania tej umowy bez ponoszenia kosztów (ponieważ z tego co się orientuję, to od dłuższego czasu umowy zgodnie z prawem mogą być zawierane tylko i wyłączenia na okres 2 lat).


Dodam też, że byłem w niemałym szoku z tego powodu, iż strona dla klientów T-Mobile nie została zmieniona przez 2 lata! Zresztą, pamiętam taką samą, nieintuicyjną stronę, ale sprzed 4 lat!
Wisienką na torcie okazał się cennik do umowy. Kliknąłem i wtedy wyskoczył Error 404!
CO TO ZA SIEĆ JA SIĘ PYTAM?!
 #902720  autor: uki83
 31 gru 2016, 11:22
Odnośnie umów dłuższych niż 2 lata to chyba to ograniczenie dotyczy "nowych" umów. Przy przedłużaniu można zawrzeć dłuższa...ale pewny nie jestem
 #903176  autor: miarek
 02 sty 2017, 18:19
mk888 pisze:bez pytania aktywował nowa karte od razu pozbawiając Ojca możliwości dzwonienia ze starej. Działał na prawie czy mogę pójść mu na wtykać?
Wymiana karty SIM polega na tym, że dają nową kartę (zapakowaną) przy jednoczesnej dezaktywacji starej. Czyli wykonano usługę poprawnie.
Zamiast "na wtykać" w salonie sugeruję poczytać słownik. :)
 #903177  autor: dawoo1
 02 sty 2017, 18:27
RABIN1983 pisze:Witam dziękuję za wasze sugestie przedłużyłem umowę na 24 mce profirma s z8Gb neta za 44,99 zł z tel. Samsung A3 pozdrawiam i dziękuję.
A ile dałeś za tego samsunga? Ciekawi mnie wielkość zniżki. To 44.99 to oczywiście netto?
  • Strona 378 z 624
  • 1
  • 376
  • 377
  • 378
  • 379
  • 380
  • 624
  • 1
  • 376
  • 377
  • 378
  • 379
  • 380
  • 624