• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 38 z 53
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 53
 #1178979  autor: KC-KARLOS
 10 wrz 2024, 13:08
No i dobrze, że jest wcześniej.
Nie ogłosili, kiedy wejdzie nowy wygląd faktur, możliwe, że w październiku.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1179016  autor: mateo1995
 11 wrz 2024, 07:34
Skad ta wiadomosc z numeru 100 po zrobieniu speed testa rano po 7? Na pierwszej karcie uzywalem internetu jeszcze w nocy po aktywacji i niczego takiego nie dostalem?

"Wykorzystano pakiet danych. Aby dokupic pakie danych wyslij...."
 #1179023  autor: KC-KARLOS
 11 wrz 2024, 11:15
mateo1995: system billingowy rezerwuje sporą część pakietu internetowego na poczet sesji internetowej, stąd te ostrzeżenie. Im wyższa prędkość transmisji w dłuższym czasie testu, tym więcej prognozowanych GB poleci. Po zamknięciu transmisji niewykorzystana część transferu wraca na konto, albo gdy przeholujemy z transferem - z automatu włączy się lejek 1 mbps.
Ostrzegałem, że z powodu uwolnienia górnej granicy prędkości neta, nasze tanie BEZLIMITy / PLANy S 10 GB kiepsko nadają się do testowania n1/n78 w 5G Playa, ze względu na szybkie wyczerpanie transmisji na szybszego neta.

Przypominam kod USSD na sprawdzenie stanu GB: *106# - aktualną ilość GB poznamy po kilkusekundowym trybie samolotowym, wówczas info o stanie pakietu się odświeży.
To nie jest wina Vectry, a systemów Playa.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1179025  autor: mateo1995
 11 wrz 2024, 11:28
Akurat tam gdzie robilem test jest slaby zasieg playa i predkosci byly do 2mbitps. Moze chodzi o to, ze uslugi w tym 10GB aktywowaly sie godzine pozniej, po 8 przyszly smsy i system wczesniejsze zuzycie potraktowal jako zuzycie platne za kazdy 1MB?
 #1179026  autor: KC-KARLOS
 11 wrz 2024, 11:40
mateo1995: nie, w pierwszym dniu aktywacji karty systemowo masz włączony niewielki pakiet MB, który po ich zużyciu automatycznie prędkość spada do 1 mbps. Lejek zostanie zdjęty o północy, a Ty dostaniesz 10 GB pełnego pakietu do zużycia do końca miesiąca kalendarzowego.
Przypominam, że lejek bez ekstra opłat masz zagwarantowany w umowie + cenniku oferty.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1179200  autor: Durek
 13 wrz 2024, 13:05
Albo jestem ślepy, ale VECTRA się uwstecznia. Podpowiedzcie mi, gdzie w apce lub Strefie Klienta VECTRA jest teraz opcja dokupienia pakietu danych (krajowych/roamingowych). W poprzedniej wersji apki i wersji webowej to było bo w tamtym roku dokupowałem. W tym roku nie mogę tego znaleźć ...
 #1179204  autor: KC-KARLOS
 13 wrz 2024, 13:14
Durek: Logujesz się > klikasz Moje Usługi - telefonia komórkowa > zobacz szczegóły. Poniżej opcji "środki do wykorzystania" które pokazują stan konta masz pakiety dodatkowe internetu.

Taryfy BEZLIMIT mają 4 pakiety jednorazowe: 0,5 GB za 2 zł, 1 GB za 3 zł, 2 GB za 5 zł oraz 10 GB za 15 zł.
Taryfy PLAN XS/S/M/L/XL mają 2 pakiety jednorazowe: 2 GB za 5 zł oraz 10 GB za 15 zł. Dodatkowo promocyjnie mamy do dyspozycji 1 dodatkowy pakiet cykliczny 100 GB za 45 zł/mc, który odnowi się co miesiąc. Możliwość jego włączenia/odnowienia w tej cenie jest dostępna do 31.12.2024 (aktualizacja cennika może ten pakiet pozostawić lub usunąć z oferty).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1179211  autor: Durek
 13 wrz 2024, 13:55
Dzięki Ci dobry człowieku. Tylko już wiem, gdzie był problem. Mianowicie na koncie klienta, które zostało zmienione z bezterminowej BEZLIMIT 10 na ofertę terminową za 9,99 (od 1.05.2024) nie ma tych opcji. Te opcje są widoczne TYLKO w ofertach, które brałem niecałe 2 lata temu (i bezterminowe i terminowe).

Czy ktoś może potwierdzić, a brał umowę niedawno, że tych opcji dodatkowych pakietów też nie ma ani w apce ani w wersji webowej (poniżej tych kółek obrazujących środki do wykorzystania) ??
 #1179405  autor: mateo1995
 16 wrz 2024, 21:09
Jest w tej sieci mozliwosc ustawienia roamingu krajowego na Orange na stale? Osoba, ktorej pomoglem przeniesc narzeka, ze w pewnym miejscu budynku praktycznie nie ma internetu natomiast wczesniej w Orange nie bylo problemu.
Wymuszajac 3G jest ok i najwyzej tak zostanie. Choc Play pewnie tez zacznie wkrotce wylaczac to pasmo. Rozumiem, ze majac wymuszone 3G i bedac w miejscu gdzie brak zasiegu 3G telefon nie przelaczy sie na 2G albo LTE ale straci calkowicie zasieg? Telefon to Xiaomi Redmi Note 9.
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2024, 21:35 przez mateo1995, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1179411  autor: KC-KARLOS
 16 wrz 2024, 21:26
mateo1995: należy skontaktować się z BOK i poprosić o włączenie usługi preferencji sieci. Wówczas nie będzie aż tak wywalać z RK Orange na macierzystego Playa.
Wszystko zależy też od telefonu, lecz ustawienia zasięgowe i tak "dyktuje" Play.
Przypomnę, że nie wiemy, czy po 2025 roku pozostanie wstęp do 2G/3G/LTE RK Orange.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1179435  autor: mateo1995
 17 wrz 2024, 15:57
KC-KARLOS pisze:
16 wrz 2024, 21:26
mateo1995: należy skontaktować się z BOK i poprosić o włączenie usługi preferencji sieci. Wówczas nie będzie aż tak wywalać z RK Orange na macierzystego Playa.
Wszystko zależy też od telefonu, lecz ustawienia zasięgowe i tak "dyktuje" Play.
Przypomnę, że nie wiemy, czy po 2025 roku pozostanie wstęp do 2G/3G/LTE RK Orange.

Ok dzieki. Aby konsultant nie mial problemow ze znalezieniem uslugi to: "Zmiana preferencji sieci".

Rozmowa trwa dlugo bo to nie kwestia klikniecia na panelu u konsultanta ale musial "napisac wniosek do Play" wiec domyslam sie, ze moze tez byc to zalezne od dobrej woli.
 #1179436  autor: KC-KARLOS
 17 wrz 2024, 16:06
mateo1995: Każdy operator MVNO podpięty do systemów Playa ma specjalne narzędzia (zależnie od częstych scenariuszy od danego klienta końcowego), aby takie usługi aktywować czy dezaktywować. Jeśli ich nie ma, to sprawę skierują właśnie do Play.
Cóż, Vectra musi bardziej z Playem się dogadać, gdyż obsługują coraz więcej klientów MVNO - fioletowi też na tym korzystają.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1179556  autor: mateo1995
 18 wrz 2024, 21:00
Ta opcja: "Wybierz sieć automatycznie. Automatycznie łącz z siecią (VECTRA Orange)" ma być włączona czy wyłączona?

Przyszedł sms potwierdzający włączenie usługi preferencji sieci ale zarówno z odznaczoną jak i zaznaczoną powyższą funkcją zasięg z Orange powrócił samoczynnie na Play.
  • Strona 38 z 53
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 53
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 53