• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 37 z 54
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 54

 #341267  autor: kalion
 16 cze 2009, 18:00
Ja otrzymałem, ale trochę innej treści ;).

 #341268  autor: cesarz
 16 cze 2009, 18:01
W Plusie można wynegocjować mówiąc o rezygnacji - :mrgreen: 25min dodatkowo na cały rok , minuty z chodzą przed abonamentem. :lol:

CNN
 #341295  autor: endi_1980
 16 cze 2009, 19:36
Witam ponownie. Plus chyba poszedł na całość żeby utrzymać klienta. Dzis dostałem takiego smsa:

Nie przegap okazji, wymień telefon! Do końca tygodnia w punkcie Plusa czekają na ciebie super oferty z telefonami od złotówki. Pozdrawiamy, Plus !!

Ale i tak mam ich gdzieś. Przechodze do sim +

Pozdro

 #341298  autor: baszar
 16 cze 2009, 19:42
Składałem rezygnacje 27 maja - do dzisiaj potwierdzenia nie dostałem (w sumie troche "długich weekendów" po drodze było).
W każdym razie BOK rezygnacje ma w systemie i mówi, że potwierdznie niedługo powinni przysłać.

 #341300  autor: kubik
 16 cze 2009, 19:46
hehhehehehe, ciekawe kiedy dostanę swoje potwierdzenie, bo jutro już środa, a z soboty na niedzielę numer wędruje na Taśmową ;)

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje
 #341351  autor: juzef
 16 cze 2009, 23:03
endi_1980 pisze:Witam ponownie. Plus chyba poszedł na całość żeby utrzymać klienta. Dzis dostałem takiego smsa:

Nie przegap okazji, wymień telefon! Do końca tygodnia w punkcie Plusa czekają na ciebie super oferty z telefonami od złotówki. Pozdrawiamy, Plus !!
Dostałem tego samego SMSa :) Tak myślę pisemko też przyszło jakiś czas temu w którym była informacja że gdybym chciał jednak zostać to proszę skontaktować się z numerem 2699 w celu omówienia oferty. Dobra dzwonie...

I dzwoniłem tak z 5-6 razy słysząc że mój konsultant jest zajęty i że oddzwoni. Doczekałem się telefonu wieczorem. Przesympatyczna pani stwierdziła jednak... oferta jeszcze nie jest dla mnie przygotowana, być może pomyłka w podesłanym piśmie, a na pytanie odnośnie SMSa stwierdziła że w systemie brak informacji o tym by taki SMS był do mnie wysyłany. Mam jeszcze 2 tyg. do daty rozwiązania i być może ktoś się ze mną skontaktuje.

Tak sobie teraz myślę czy to nie jest czasem jakaś ściema. Tak tylko aby klient przyszedł do salonu i kupił po prostu nowy telefon, na nowej umowie bez żadnych gratisów od PLUSA.

 #341364  autor: ywis
 17 cze 2009, 10:43
baszar pisze:Składałem rezygnacje 27 maja - do dzisiaj potwierdzenia nie dostałem (w sumie troche "długich weekendów" po drodze było).
W każdym razie BOK rezygnacje ma w systemie i mówi, że potwierdznie niedługo powinni przysłać.
U mnie jest to samo, tylko że ja złożyłem 26-go wypowiedzenie. W systemie wszystko jest jak dzwoniłem na BOK, a czy przyjdzie list to już mniejsza dla mnie, bo rozwiązanie mam 5-go lipca i rachunek, ostatni przyszedł na kwotę 60 pln, czyli naliczonej kary ze rozwiązanie nie ma.

 #341424  autor: lookzovt
 17 cze 2009, 15:11
No i proszę, jednak jest oferta :-) Też dostałem tego smsa. Oferty z telefonami nie dostałem, bo były problemy z serwerem, ale za to dostałem ofertę 50% ulgin na elastyczną 50, 75 i 40% ulgi na elastyczną 100.

 #341463  autor: Etanol
 17 cze 2009, 17:22
Witam. Po przeglądnięciu i przeczytaniu tego tematu na forum postanowiłem zerwać umowę ze względu na brak akceptacji RŚUT. Będąc pewny siebie poszedłem do salonu Plusa w Krakowie (MPunkt w CH Czyżyny) nastawiając się na dyskusje ze strony obsługi. Wziąłem ze sobą 2 szt. wydrukowanego wniosku o następującej treści:


W związku z brakiem akceptacji zmian wprowadzonych przez POLKOMTEL S.A. operatora sieci komórkowej Plus w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych, wnioskuję o rozwiązanie umowy bez ponoszenia konsekwencji finansowych z zachowaniem 30-sto dniowego okresu wypowiedzenia, w przypadku posiadanego przeze mnie numeru telefonu: 6xx 6xx 5xx.

Olbrzymie zdziwienie jednak nadeszło gdy pokazałem owe wnioski obsłudze mówiąc, iż chcę złożyć wypowiedzenie. Pracownik wziął obie kartki, następnie zapytał czy chcę potwierdzenie. Odparłem, że owszem. Nabił pieczątkę MPunktu nieczytelnie się podpisał oraz pod spodem napisał "potwierdzam przyjęcie wniosku 17.06.2009r" Zapytałem czy to wszystko. Mężczyzna odparł, że tak. Poinformował mnie dodatkowo, że do siedmiu dni przyjdzie na mój adres potwierdzenie listowne odnośnie przyjęcia wniosku do rezygnacji. To wszystko stało się w przeciągu max 120sek. Czy coś więcej jest mi potrzebne ? czy o coś nie zadbałem ? może powinienem odebrać jakieś inne potwierdzenie oprócz tego na kopii mojego wniosku ? Może macie jakieś sugestie ?

Z góry dziękuję za odpowiedz.

 #341488  autor: Kamil87
 17 cze 2009, 19:02
Niedawno wróciłem z salonu Plusa. Ta p.... pani mi powiedziała, że druczku nie ma a zreszta jakby nawet miała to nie może mi przyjąć bo to jest autoryzowny punkt sprzedaży i wysyłała mnie gdzieś indziej. Powiedziała żebym wysłał list polecony. Wiec zadzwonilem pod 2601. Tamta p..... pani jeszcze gorsza. Powiedziaem jej ze nie dostalem regulaminu z dwoma ostatnimi fakturami. To ona mi na to ze to nie mozliwe. A zreszta ciagle bylo o tym w prasie i telewizji. Powiedzialem wiec jej ze to ich obowiazek zeby mnie o tym poinformowali na fakturze. To ona na to zebym zazalenie zlozyl. A regulamin powiedziala ze zostal wyslaany 4 maja. Co otym myslicie, czy mam jakies szanse walki z nimi?
Ostatnio zmieniony 17 cze 2009, 19:06 przez Kamil87, łącznie zmieniany 1 raz.

 #341519  autor: kalion
 17 cze 2009, 21:00
Jeżeli nie złożyłeś w maju wypowiedzenia, to raczej masz małe szanse na rozwiązanie umowy. Chyba że masz siły i chęci, ale ciężko będzie ci udowodnić cokolwiek. A tak w ogóle tą fakturkę masz przesyłaną pocztą czy przez ebok?, z tego co zauważyłem normalnie pocztą.
Co do wypowiedzenia punkt powinien go przyjąć, czy już jest przed czy po czasie. Jedynie dostałbyś informację o karze.

 #341568  autor: stefbatory
 17 cze 2009, 23:39
Witam i o pomoc pytam,
wlasnie dostalem odpowiedz na rezygnacje zlozona w BOK.

Oczywiscie zostala przyjeta, ale:

"Przypominamy rowniez, ze umowa zostala podpisana w ramach oferty promocyjnej, w ktorej zobowiazali sie panstwo nie rozwiazywac jej przez okres 24 miesiecy. Zgodnie z postanowieniami regulaminu promocji, rozwiazujac umowe przed uplywem wyznaczonego okresu sa Panstwo zobowiazani do uregulowania oplaty umownej w wysokosci 1000 PLN."

WTF?

Promocja jak wszyscy, jakis telefon, nie pamietam juz.

Ktos dostal taki konkret?
Co robic? Czy tak moga?
Zaczyna mnie ta firma juz kompletnie wk...
Zostawilem jeden numer likwidujac inny zupelnie martwy od roku, a oni jeszcze w obrazalski sposob strasza.

Pozdr
Stefan

 #341597  autor: baranekk
 18 cze 2009, 10:25
stefbatory w pismie jakie mi przysłali takiego newsa nie było :) Było tylko, że numer będzie nieaktywny od dnia xx.xx.xxxx i że pobiorą opłatę za przeniesienie numeru.
Także chyba jest coś nie tak w Twoim przypadku. Prawdopodobnie przekroczyłeś termin albo Plus coś wykombinował....

 #341599  autor: lwilczek
 18 cze 2009, 10:43
stefbatory pisze:
"Przypominamy rowniez, ze umowa zostala podpisana w ramach oferty promocyjnej, w ktorej zobowiazali sie panstwo nie rozwiazywac jej przez okres 24 miesiecy. Zgodnie z postanowieniami regulaminu promocji, rozwiazujac umowe przed uplywem wyznaczonego okresu sa Panstwo zobowiazani do uregulowania oplaty umownej w wysokosci 1000 PLN."


Stefan
Jesli nie popelniłeś błądów w pismie rezygnacyjnym, zaznaczając ze rezygnacja jest z powodu braku akceptacji nowego regulaminu, i w szystko złozyłeś w odpwoiednim terminie, to nie maja prawa naliczyć Ci takiej opłaty. Wynika to zresztą z pisma jakie przysyłają z nowym regulaminem (... w przypadku braku akceptacji regulaminu mają państwo oprawo rozwiązać umowe bez ponoszenie kosztów tzw. kar umownych..).

Tak wiec upewniej sie czy spełniłes wszytkie warunki i jesli masz wątpliwości zadzwoń do nich i sie zapytaj o co chodzi.. ?

Pozdro.

 #341614  autor: mardall
 18 cze 2009, 12:20
Kamil87 - chyba nie czytałeś mojego wpisu, ja mam identyczną sytuację i pod 2601 usłyszałem, że mam wysłać pismo do działu reklamacji co wczoraj uczyniłem. Teraz czekam na odpowiedź, jak coś się wydarzy to napiszę.

 #341626  autor: ywis
 18 cze 2009, 13:26
stefbatory, w momencie gdy pierwszy raz poszedłem złożyć wypowiedzenie umowy, to Pani która mnie obsługiwała w powodzie podała "inne", no i dostałem pismo o takiej samej treści, po czym wcześniej i tak zorientowałem się, że powód jest błędny i poszedłem wycofać rezygnację i na następny dzień złożyłem nową z powodem jaki powinien być od samego początku ze względu na zmianę regulaminu. Zadzwoniłem do BOK i wtedy okazało się, że pismo przyszło o takiej treści ze względu na to, że powód był inny niż powinien być. Teraz dostałem już pierwszą i ostatnią fakturę po złożeniu wypowiedzenia i została naliczona kwota 60 pln, czyli normalny koszt abonamentu, a 1000 pln kary nie ma, a więc wszystko wygląda na to, że jest ok :)

 #341632  autor: stefbatory
 18 cze 2009, 14:10
Kurczę, złożyłem pismo w BOKu dawno temu, więc termin na pewno nie był przekroczony.
Chciałem złożyć własne, ale gość nie chciał tylko wydrukował ich druczek na którym wyraźnie był napisany powód - zmiana regulaminu.

Opieprzyłem ich zdrowo bo mieliśmy kłótnię w sprawie dwóch numerów. Likwidowałem jeden i zostawiłem drugi. W BOK powiedział mi że albo likwiduję oba albo zadnego. Na infolinii laska powiedziała że to bzdura. Mam dwie umowy i mogę je traktować oddzielnie.
Więc poszedłem po raz kolejny, opieprzyłem że nie wiedzą co mówią i wprowadzają w błąd. Na co gość rozbrajająco że mogę złożyć rezygnację z jednego numeru ale co będzie z drugim to nie wiedzą. No to pytam KTO MA MI POWIEDZIEĆ JEŚLI NIE WY? Może minister :-) ?

Zrobiłem rabanu, aż się ludzie patrzyli. Więc sądzę że gość mógł mi zrobić na złośc i po prostu coś namieszać.

Idę zaraz do tego BOKu. Chyba będzie ostro bo nie lubię jak debila z ludzi robią.
Kurde naprawdę ceniłem Plusa za jakość i obsługę zawsze. A jestem z nimi od lat.
Przez jednego przygłupa w obsłudze klienta firma może tak dużo stracić.

Dam znak jak poszło.

Pozdrawiam i dziękuję za info.

 #341635  autor: ywis
 18 cze 2009, 14:20
Może faktycznie jest tak jak piszesz, coś może namieszał i już, chciał się odegrać, no bo tak jak mówię, do mnie pryszedł normalny rachunek opiewający na kwotę 60 pln brutto (iPlus prywatnie), a rozwiązanie umowy na wypowiedzeniu jakie otrzymałem w salonie firmowym mam 05.07 br., więc jest to ostatni rachunek jaki płacę, a więc kary nie ma, bo gdyby była, to by przyszła wraz z ostatnią fakturą do opłacenia.

 #341638  autor: puchaty
 18 cze 2009, 14:32
czy w związku ze zmianą regulaminu jest możliwa migracja abonamentu na simplus?. Zależy mi na nowym telefonie i numerze. Czy mam szanse wyciągnąć :twisted: od plusa nowy telefon w związku ze zmianą regulaminu?

 #341647  autor: if22
 18 cze 2009, 15:02
Przejście do SimPLusa nie jest możliwa.

Czy jak jeszcze nie dostałem papieru o zmianie regulaminu, to czy jest szanasa, że go dostanę?

Czy mogę rozwiązać umowę pomimo tego, żę go nie dostałem.

Umowa podpisana rok temu.

;}
  • Strona 37 z 54
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 54
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 54