i wlasnie JEDNOZNACZNIE sie dowiedziec nie moge czy jest mozliwosc podpisania aneksu na tą oferte za 19.50 brutto będąc w rynku firmowym ...
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Mam umowę na czas nieokreślony FORMUŁA PLAY Unlimited za 9 zł w nim miałem pół roku LTE za darmo i 2 GB neta na cały czas. Z tej oferty korzystam na tablecie. Czy jest szansa renegocjować żeby znów w podobnej cenie pojawiło się LTE do oferty - wakacje się zbliżają byłby mi bardzo potrzebny ten internet zwłaszcza na wyjeździe?
Najlepiej złóż wypowiedzenie z miesięcznym okresem z przeniesieniem na kartę a potem musisz dzwonić i rozmawiać o propozycji ... Przy rozmowie określ co potrzebujesz , jeśli wiesz że dana oferta istnieje a nie chcą jej dać poproś o telefon z działu utrzymania klienta i czekasz 3-4 dni ... Wielu osobą to się sprawdza ..
......
Rezygnację możesz odwołać nawet w ostatni dzień obowiązywania umowy
Rezygnację możesz odwołać nawet w ostatni dzień obowiązywania umowy
no ja raczej nie odwołam bo nic ciekawego nie ma w play. Słucham nowej oferty i kiszka, posłucham do końca to może coś więcej będę wiedział.
dzis ponowny telefon z DUK play i mega chała .
49,19zl brutto umowa 15mcy
3mce=0zl
nolimit PL
3GB
obecnie jestem w FIRMA55 z 50% upustem mam 200zl do wygadania co miesiac oraz 1GB danych za 45zl brutto - wiec nie warto na nową oferte przechodzic w moim przypadku
49,19zl brutto umowa 15mcy
3mce=0zl
nolimit PL
3GB
obecnie jestem w FIRMA55 z 50% upustem mam 200zl do wygadania co miesiac oraz 1GB danych za 45zl brutto - wiec nie warto na nową oferte przechodzic w moim przypadku
Może nie warto jeśli dzwonić na międzynarodowe i/lub wyjeżdżasz za granicę i korzystasz z roamingu, natomiast jeśli siedzisz wyłącznie w PL i dzwonisz wyłącznie po PL numerach, to ten abonament wychodzi Ci w kwocie 39,35 brutto, więc taniej niż to co masz obecnie, a do tego pakiet danych znacznie większy.nowy57 pisze:zis ponowny telefon z DUK play i mega chała .
49,19zl brutto umowa 15mcy
3mce=0zl
nolimit PL
3GB
obecnie jestem w FIRMA55 z 50% upustem mam 200zl do wygadania co miesiac oraz 1GB danych za 45zl brutto - wiec nie warto na nową oferte przechodzic w moim przypadku
To zależy wszystko od tego, co kto potrzebuje.
Jak dałem zrobić się w balona ......KU PRZESTRODZE . Jeśli możecie pomóc proszę na priva
Do Play
"Dotyczy numeru 794xxxxxx ( wcześniej 794511824 )
Dziś otrzymałem anulację zamówienia co bardzo mnie rozczarowało. Jestem z Państwem od samego początku. Mam na końcie aż 5 numerów i czuję się oszukany przez firmę Play ale po kolei
1. W dniu 12.04 zgodziłem się telefonicznie na anulację rezygnacji i zawarcie aneksu do umowy na taryfę FORMUŁA 4.0 Unlimited + RePlay FORMUŁA 4.0 Unlimited 250 MB (SIM) II +
2. Po kilku godzinach udałem się do salonu Play ( jestem niepełnosprawny i mam problemy z poruszaniem a była okazja by kolega mnie zawiózł ) gdzie z numeru x zmieniłem na numer y czyli 794xxxxxx ( poprzednio 794511824)
3. Na pytanie czy to nic nie zmieni w salonie Play potwierdzono że nie gdyż konto zostaje to samo
4. 13.04 otrzymałem potwierdzenie zamówienia.
5. W dniu 20.04 7 dni od podpisania aneksu zglosiłem problem w zgłoszeniu 102427155 na co otrzymałem odpowiedż gdzie Pan Piotr xxx podziękował mi za rozmowę, podczas której rozwiał moje wszystkie wątpliwości i ustaliliśmy przybliżony czas realizacji Pana zamówienia do końca tygodnia.
6. Nadal nie zmieniono mi taryfy więc w dniu 23.04 znów telefonicznie złożyłem zawiadomienie i poinformowano mnie że wszystko będzie OK . Problem wystąpił ze względu na zmianę numeru ale poproszono mnie o cierpliwość i poczekanie na roztrzygnięcie zgłoszenia.
7. W dniu 27.04 wysłałem do Państwa załączony e-mail z potwierdzeniem zamówienia
8. W dniu dzisiejszym zadzwoniłem do Państwa i Pan poinformował mnie że nie może zaproponować mi tej promocji i przekiwrował mnie do reklamacji gdzie kazano mi spokojnie czekać na pozytywne rozpatrzenie moich zgłoszen
I zgłoszenia nadal rozpatrywane , anulacja zamówienia otrzymana ....
Ale ... pomijam wydane już kilkanaście złotych na rozmowy , 49 zł za zmianę numeru (przyczyny nieporozumień) ale mam umowę do 07.05 a potem będę dodatkowo obciązany kwotą 20 zł za internet a przecież złożyłem wypowiedzenie umowy by to pominąć i anulowałem by aneks wszedł w życie , ale nie wszedł do dziś . Dlatego pytam czy do 07.05 wprowadzą Państwo aneks z ustaloną umową telefoniczną by nie obciążać mnie dodatkowymi kosztami ? Proszę o szybkie i pozytywne rozpatrzenie mojej reklamacji Jeżeli nie to proszę o przywrócenie mojego poprzedniego numeru , zwrot 49 zł za zmianę numeru oraz rozwiązanie umowy zgodnie z moim pismem na koniec obowiązywania umowy czyli do 07.05.2015 r gdyż zostalem oszukany i niedoinformowany a Państwa telefon z nową ofertą okazał się tylko wyłudzeniem usunięcia rozwiązania umowy"
I dziś poinformowano mnie że ponownie mam złożyć rezygnację co będzie kosztowało mnie dwa abonamenty ze stratą 58 zł .... Czy tak traktuje się w miarę dobrych klientów ? No cóż oszustwo ma zawsze krótkie nogi więc powalczę ......
Do Play
"Dotyczy numeru 794xxxxxx ( wcześniej 794511824 )
Dziś otrzymałem anulację zamówienia co bardzo mnie rozczarowało. Jestem z Państwem od samego początku. Mam na końcie aż 5 numerów i czuję się oszukany przez firmę Play ale po kolei
1. W dniu 12.04 zgodziłem się telefonicznie na anulację rezygnacji i zawarcie aneksu do umowy na taryfę FORMUŁA 4.0 Unlimited + RePlay FORMUŁA 4.0 Unlimited 250 MB (SIM) II +
2. Po kilku godzinach udałem się do salonu Play ( jestem niepełnosprawny i mam problemy z poruszaniem a była okazja by kolega mnie zawiózł ) gdzie z numeru x zmieniłem na numer y czyli 794xxxxxx ( poprzednio 794511824)
3. Na pytanie czy to nic nie zmieni w salonie Play potwierdzono że nie gdyż konto zostaje to samo
4. 13.04 otrzymałem potwierdzenie zamówienia.
5. W dniu 20.04 7 dni od podpisania aneksu zglosiłem problem w zgłoszeniu 102427155 na co otrzymałem odpowiedż gdzie Pan Piotr xxx podziękował mi za rozmowę, podczas której rozwiał moje wszystkie wątpliwości i ustaliliśmy przybliżony czas realizacji Pana zamówienia do końca tygodnia.
6. Nadal nie zmieniono mi taryfy więc w dniu 23.04 znów telefonicznie złożyłem zawiadomienie i poinformowano mnie że wszystko będzie OK . Problem wystąpił ze względu na zmianę numeru ale poproszono mnie o cierpliwość i poczekanie na roztrzygnięcie zgłoszenia.
7. W dniu 27.04 wysłałem do Państwa załączony e-mail z potwierdzeniem zamówienia
8. W dniu dzisiejszym zadzwoniłem do Państwa i Pan poinformował mnie że nie może zaproponować mi tej promocji i przekiwrował mnie do reklamacji gdzie kazano mi spokojnie czekać na pozytywne rozpatrzenie moich zgłoszen
I zgłoszenia nadal rozpatrywane , anulacja zamówienia otrzymana ....
Ale ... pomijam wydane już kilkanaście złotych na rozmowy , 49 zł za zmianę numeru (przyczyny nieporozumień) ale mam umowę do 07.05 a potem będę dodatkowo obciązany kwotą 20 zł za internet a przecież złożyłem wypowiedzenie umowy by to pominąć i anulowałem by aneks wszedł w życie , ale nie wszedł do dziś . Dlatego pytam czy do 07.05 wprowadzą Państwo aneks z ustaloną umową telefoniczną by nie obciążać mnie dodatkowymi kosztami ? Proszę o szybkie i pozytywne rozpatrzenie mojej reklamacji Jeżeli nie to proszę o przywrócenie mojego poprzedniego numeru , zwrot 49 zł za zmianę numeru oraz rozwiązanie umowy zgodnie z moim pismem na koniec obowiązywania umowy czyli do 07.05.2015 r gdyż zostalem oszukany i niedoinformowany a Państwa telefon z nową ofertą okazał się tylko wyłudzeniem usunięcia rozwiązania umowy"
I dziś poinformowano mnie że ponownie mam złożyć rezygnację co będzie kosztowało mnie dwa abonamenty ze stratą 58 zł .... Czy tak traktuje się w miarę dobrych klientów ? No cóż oszustwo ma zawsze krótkie nogi więc powalczę ......
Napisz na forum Play w dziale Pomoc, w moim przypadku (podobny do Twojego w tym sensie, że Play nie spełnił tego, co obiecał konsultant przez telefon) ich interwencja poskutkowała i reklamacja została załatwiona w ten sam dzień.
Potwierdzam to, co parę postów wyżej. Wypowiedzenie złożyłem tydzień temu. Nie dzwoniłem w tym czasie na *500. Dziś dostałem telefon z DUK o rozpatrzenie promocyjnej oferty. Najpierw abo za 29,99zł, potem popytałem jak bez stacjonarnych itp, znowu dostałem propozycję za (chyba) 24,99zł, a potem jak powiedziałem, że nie potrzebuję w sumie internetu dostałem dopiero ofertę za 19,50zł, czyli Formula 4.0 Unlimited 250MB (SIM) II +. Wniosek taki, że oferta dalej jest dostępna.
Czy po złożeniu wypowiedzenia zawsze dzwonią ?
Być może istotne jest wpisanie w wypowiedzeniu że powodem rezygnacji jest kiepska oferta ?
Być może istotne jest wpisanie w wypowiedzeniu że powodem rezygnacji jest kiepska oferta ?
Jaką miałeś wcześniej umowę przed wypowiedzeniem na jaką kwotę abo?Goorsky pisze:Potwierdzam to, co parę postów wyżej. Wypowiedzenie złożyłem tydzień temu. Nie dzwoniłem w tym czasie na *500. Dziś dostałem telefon z DUK o rozpatrzenie promocyjnej oferty. Najpierw abo za 29,99zł, potem popytałem jak bez stacjonarnych itp, znowu dostałem propozycję za (chyba) 24,99zł, a potem jak powiedziałem, że nie potrzebuję w sumie internetu dostałem dopiero ofertę za 19,50zł, czyli Formula 4.0 Unlimited 250MB (SIM) II +. Wniosek taki, że oferta dalej jest dostępna.
Umowa kończy mi się około 10 czerwca.
Złożyłem wypowiedzenie.
Dzwonili do mnie z działu obsługi w celu przedłużenia umowy, jak powiedziałem że czytałem o ofercie za 19,50 to niemiła pani stwierdziła, że jeśli ktoś dostał to nie znaczy że ja dostanę. W głosie słychać było pretensje do mnie, podkreślam, konsultantka była bardzo niemiła. Zakończyłem rozmowę.
W czasie drugiej rozmowy z konsultantem powiedziałem jakiej oferty oczekuję po czym połączenie zostało zerwane... jakby konsultant się rozłączył. Dziwna sprawa.
Poczekam jeszcze miesiąc i przejdę do innej sieci.
Złożyłem wypowiedzenie.
Dzwonili do mnie z działu obsługi w celu przedłużenia umowy, jak powiedziałem że czytałem o ofercie za 19,50 to niemiła pani stwierdziła, że jeśli ktoś dostał to nie znaczy że ja dostanę. W głosie słychać było pretensje do mnie, podkreślam, konsultantka była bardzo niemiła. Zakończyłem rozmowę.
W czasie drugiej rozmowy z konsultantem powiedziałem jakiej oferty oczekuję po czym połączenie zostało zerwane... jakby konsultant się rozłączył. Dziwna sprawa.
Poczekam jeszcze miesiąc i przejdę do innej sieci.
Alcatel OT301 ==> Nokia 3310 ==> Nokia 3510i ==> SE K550i ==> SE Elm ==> Nokia X2-00
Moim zdaniem oferta za 19,5 jest tylko dla tych co mają teraz umowy poniżej 20zł a jeśli ktoś ma powyżej to takiej oferty nie dostanie, ponieważ zawsze dają nową umowę w takiej samej cenie albo wyższą.
Dla abonamentu 24.99 i 34.99 formula tez sa przedłużenia na warunkach 19.50 tylko wola klienta czy chce zostać w Play,
Czy inny operator może np. Dac 30%-50% zniżki na abonament. Wtedy dopiero zaczyna się liczyć kwotę całej umowy
Czy inny operator może np. Dac 30%-50% zniżki na abonament. Wtedy dopiero zaczyna się liczyć kwotę całej umowy
Proponuję napisać na oficjalnym forum Play. Oni przyszpieszają sprawy.Krzysiullek pisze:Jak dałem zrobić się w balona ......KU PRZESTRODZE . Jeśli możecie pomóc proszę na priva
Do Play
"Dotyczy numeru 794xxxxxx ( wcześniej 794511824 )
Dziś otrzymałem anulację zamówienia co bardzo mnie rozczarowało. Jestem z Państwem od samego początku. Mam na końcie aż 5 numerów i czuję się oszukany przez firmę Play ale po kolei
1. W dniu 12.04 zgodziłem się telefonicznie na anulację rezygnacji i zawarcie aneksu do umowy na taryfę FORMUŁA 4.0 Unlimited + RePlay FORMUŁA 4.0 Unlimited 250 MB (SIM) II +
2. Po kilku godzinach udałem się do salonu Play ( jestem niepełnosprawny i mam problemy z poruszaniem a była okazja by kolega mnie zawiózł ) gdzie z numeru x zmieniłem na numer y czyli 794xxxxxx ( poprzednio 794511824)
3. Na pytanie czy to nic nie zmieni w salonie Play potwierdzono że nie gdyż konto zostaje to samo
4. 13.04 otrzymałem potwierdzenie zamówienia.
5. W dniu 20.04 7 dni od podpisania aneksu zglosiłem problem w zgłoszeniu 102427155 na co otrzymałem odpowiedż gdzie Pan Piotr xxx podziękował mi za rozmowę, podczas której rozwiał moje wszystkie wątpliwości i ustaliliśmy przybliżony czas realizacji Pana zamówienia do końca tygodnia.
6. Nadal nie zmieniono mi taryfy więc w dniu 23.04 znów telefonicznie złożyłem zawiadomienie i poinformowano mnie że wszystko będzie OK . Problem wystąpił ze względu na zmianę numeru ale poproszono mnie o cierpliwość i poczekanie na roztrzygnięcie zgłoszenia.
7. W dniu 27.04 wysłałem do Państwa załączony e-mail z potwierdzeniem zamówienia
8. W dniu dzisiejszym zadzwoniłem do Państwa i Pan poinformował mnie że nie może zaproponować mi tej promocji i przekiwrował mnie do reklamacji gdzie kazano mi spokojnie czekać na pozytywne rozpatrzenie moich zgłoszen
I zgłoszenia nadal rozpatrywane , anulacja zamówienia otrzymana ....
Ale ... pomijam wydane już kilkanaście złotych na rozmowy , 49 zł za zmianę numeru (przyczyny nieporozumień) ale mam umowę do 07.05 a potem będę dodatkowo obciązany kwotą 20 zł za internet a przecież złożyłem wypowiedzenie umowy by to pominąć i anulowałem by aneks wszedł w życie , ale nie wszedł do dziś . Dlatego pytam czy do 07.05 wprowadzą Państwo aneks z ustaloną umową telefoniczną by nie obciążać mnie dodatkowymi kosztami ? Proszę o szybkie i pozytywne rozpatrzenie mojej reklamacji Jeżeli nie to proszę o przywrócenie mojego poprzedniego numeru , zwrot 49 zł za zmianę numeru oraz rozwiązanie umowy zgodnie z moim pismem na koniec obowiązywania umowy czyli do 07.05.2015 r gdyż zostalem oszukany i niedoinformowany a Państwa telefon z nową ofertą okazał się tylko wyłudzeniem usunięcia rozwiązania umowy"
I dziś poinformowano mnie że ponownie mam złożyć rezygnację co będzie kosztowało mnie dwa abonamenty ze stratą 58 zł .... Czy tak traktuje się w miarę dobrych klientów ? No cóż oszustwo ma zawsze krótkie nogi więc powalczę ......
Witam, mam takie pytanko.. Czy jak mam umowę do 04.06 i wypowiedziałem umowę, to czy jest szansa na dostanie ofertę za 79,99 i S4 za zeta?? Na tej ofercie by mi najbardziej zależało, ubiegałem się o rabat pracowniczy ale szybciej zrobię się siwy niż się doczekam. Słyszałem kiedyś o Azaitarze, że jest to pracownik PLAY i on mógłby coś w tej sprawie zrobić. Jeżeli nadal jest taka możliwość, proszę o odpowiedź! 

witam, wypowiedziałem umowe w Play i chciałbym przedłużyć umowe ale na innych warunkach, interesuje mnie zebym płacił 49.99zl z telefonem i mial w tym nielimitowane rozmowy do wszyskich i na stacjonarne, nielimitowane smsy i mmsy do wszystkich oraz internet 750mb tak jak na stronie 304. czy istnieje taka mozliwosc i z kim mam o tym rozmawiac?
No cóż dziś dostałem odpowiedż z Play że mam ponownie podpisać aneks ale już na nowe oferty ....
Nie zgadzam się i napisałem to
"Odpowiedż na zgłoszenie nr 102663209 udzielona przez Pana Adama xxxxx jest niezgodna z ustaleniami gdyż nie daje mi możliwości otrzymania taryfy jaka otrzymałem 13.04.2015 r potwierdzenie wysłałem Państwu e-mailem. Uważam że jeśli zrezygnowałem z anulacji rezygnacji na moim koncie skuszony abonamentem za 19,50 a Play nie wywiązał się z umowy to po prostu mnie oszukał . Dlatego w dniu dzisiejszym złożyłem ponownie rezygnację co powoduje że muszę jeszcze zapłacić abonament - tylko albo aż 58 zł ale tak nie postępuje się z klientem , który zawsze płacił w terminie , który ma 5 numerów telefonu. No cóż w takim wypadku złożyłem również wypowiedzenie na następny numer gdzie umowa kończy mi się 31.08 . Co do pozostałych numerów jeszcze się zastanawiam ale wszystko zmierza że po prostu pożegnam się z Państwem . Ja wywiązałem się z umowy a Państwo ? Czuję się oszukany na śmieszne 58 zł dodatkowo na 49 za zmianę numeru na co Państwo wyrazili zgodę nie informując mnie że to będzie problem w otrzymaniu oferty na jaką wyraziłem zgodę. Proszę o ponowne odsłuchanie rozmów i podjęcie decyzji o wprowadzeniu obiecanej taryfy."
Nie liczę już na jakąkolwiek zmianę ... ale próbuję .
Nie zgadzam się i napisałem to
"Odpowiedż na zgłoszenie nr 102663209 udzielona przez Pana Adama xxxxx jest niezgodna z ustaleniami gdyż nie daje mi możliwości otrzymania taryfy jaka otrzymałem 13.04.2015 r potwierdzenie wysłałem Państwu e-mailem. Uważam że jeśli zrezygnowałem z anulacji rezygnacji na moim koncie skuszony abonamentem za 19,50 a Play nie wywiązał się z umowy to po prostu mnie oszukał . Dlatego w dniu dzisiejszym złożyłem ponownie rezygnację co powoduje że muszę jeszcze zapłacić abonament - tylko albo aż 58 zł ale tak nie postępuje się z klientem , który zawsze płacił w terminie , który ma 5 numerów telefonu. No cóż w takim wypadku złożyłem również wypowiedzenie na następny numer gdzie umowa kończy mi się 31.08 . Co do pozostałych numerów jeszcze się zastanawiam ale wszystko zmierza że po prostu pożegnam się z Państwem . Ja wywiązałem się z umowy a Państwo ? Czuję się oszukany na śmieszne 58 zł dodatkowo na 49 za zmianę numeru na co Państwo wyrazili zgodę nie informując mnie że to będzie problem w otrzymaniu oferty na jaką wyraziłem zgodę. Proszę o ponowne odsłuchanie rozmów i podjęcie decyzji o wprowadzeniu obiecanej taryfy."
Nie liczę już na jakąkolwiek zmianę ... ale próbuję .
Mój tata przed chwilą miał telefon z playa po wypowiedzeniu. Najpierw zaproponowali ofertę za 29 zł a potem zszedł na 19,50 - tata nie potrzebuje nie wiadomo ile minut - tyle że konsultant powiedział że oferta będzie dostępna od poniedziałku.Goorsky pisze:Potwierdzam to, co parę postów wyżej. Wypowiedzenie złożyłem tydzień temu. Nie dzwoniłem w tym czasie na *500. Dziś dostałem telefon z DUK o rozpatrzenie promocyjnej oferty. Najpierw abo za 29,99zł, potem popytałem jak bez stacjonarnych itp, znowu dostałem propozycję za (chyba) 24,99zł, a potem jak powiedziałem, że nie potrzebuję w sumie internetu dostałem dopiero ofertę za 19,50zł, czyli Formula 4.0 Unlimited 250MB (SIM) II +. Wniosek taki, że oferta dalej jest dostępna.
Co dokładnie w tej ofercie za 19,50 zł będzie?