• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 33 z 187
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 187
 #596911  autor: Maruda
 23 lis 2012, 11:38
Hej.
Zanim zacznę dzwonić i chodzić po salonach, chciałbym się dowiedzieć od was.Ile miesięcy przed końcem umowy, można pisać nowa, przedłużając ją w sieci Plus?

Moja aktualna umowa zawarta była na dwa lata
Ostatnio zmieniony 23 lis 2012, 13:22 przez Maruda, łącznie zmieniany 1 raz.

 #596918  autor: banderas
 23 lis 2012, 12:02
w plusie chyba na 3 mc przzed bedziesz mial oferte

banderassso

 #596922  autor: Maruda
 23 lis 2012, 12:25
Ale 3 miesiące przed końcem umowy teoretycznie, w sensie zapłaconych rachunków/okresu rozliczeniowego, czy tak jak napisane w umowie? W moim przypadku koniec umowy to 1 kwiecień,bo umowę podpisywałem w marcu.Następny rachunek mam 11 grudnia w zasadzie pozostaną jeszcze 3 rachunki do zapłacenia.

Pytam bo chce skorzystać jeszcze w tym roku z tej promocji LTE 150Mb/s i zrobić sobie prezent świąteczny :)

Może się ktoś jeszcze orientuje, oprócz przedłużania umowy ile kosztuje ten nowy modem huawei e3276 czy jakoś tak na taryfach "często" 49,90 i "codziennie" 59,90 na umowie 24miechy?

@@edit

Właśnie miałem telefon z Plusa i jak na talerzu informacje, że można przedłużyć już umowę.Otrzymam również jakieś rabaty z modemem ZTE za 1zł w taryfie codziennie 45,90, czyli temat już nie aktualny, wszystko już wiem :)
Pozdro

 #597021  autor: Wiola_K
 23 lis 2012, 21:51
Maruda pisze:Zanim zacznę dzwonić i chodzić po salonach, chciałbym się dowiedzieć od was.Ile miesięcy przed końcem umowy, można pisać nowa, przedłużając ją w sieci Plus?
Już 5 miesięcy wcześniej. Mąż miał umowę do 21.07. a dzwonili do niego już w lutym i to jakoś na początku :)

 #597074  autor: JanuszJ
 24 lis 2012, 01:29
Okres, przed końcem umowy, w jakim można już przedłużyć tą umowę wynosi zazwyczaj 3 miesiące ale nie jet to okres sztywny. Jak operator potrzebuje pilnie aktywacji bo plan nie jest realizowany to wydłuża ten okres. W ofertach dla firm w Orange , zdarzało się , ze okres ten, przez pewien czas, wynosił nawet 8 miesięcy. Wiem bo pracowałem w salonie Orange.

Największy zasięg telefonii komórkowej jest w sieci t-mobile

 #597095  autor: Maruda
 24 lis 2012, 10:34
Wydaje mi się że zawsze można się dogadać,tak jak w moim przypadku,bo przecież pozostałe miesiące i tak zostają dopisane do nowej umowy.Różnica w tym że korzystamy już z nowej oferty, tak wiec czym szybciej tym lepiej,moim zdaniem.Promocje zimowo/świąteczne są najlepsze potem długo,długo nic :)

Sam próbowałem coś wczoraj ugrać, ale oferta modemowa jest bardzo skromna,wiec pocieszam się dodatkowymi GB, których już pewnie nie wykorzystam ,10x szybszym łączem i rabatem na abonament za przedłużenie umowy.
Mam tylko nadzieję,że zamawiając z Warszawy nie wyślą mi jakiegoś wadliwego modemu :smt006

 #599825  autor: ŁB
 09 gru 2012, 10:38
Poniżej szczegóły mojej oferty (klient indywidualny, kończąca się umowa 2letnia, średnie rachunki ok. 40zł). Oferta dostępna oczywiście po wypowiedzeniu obecnej umowy (zadzwonił konsultant), bez wypowiedzenia nie ma wogóle o czym rozmawiać.

12 miesięcy, bez telefonu
Taryfa Rozmowna 39,90 z opłatą obniżoną o 50%, czyli miesięczny abonament 20zł
w ramach taryfy:
100min/sms do wszystkich (nie przechodzi na kolejne miesiące, zużywane jako pierwsze), dodatkowo 175min co miesiąc przez cały okres trwania umowy do wszystkich (nie przechodzi, niewymienne),
5 numerów z nielmitowanymi połączeniami do Plusa i stacjonarnych,
600 MMS do Plusa co miesiąc,
100MB przez pierwsze 2 miesiące za darmo.

Ogółem za 20zł jest 275min + 5 bezpłatnych numerów + inne drobniejsze rzeczy.

Byłem niemal zdecydowany na przeniesienie numeru do Play, gdzie za te same pieniądze oferowano 180min, zatem oferta Plusa moim zdaniem jest znacząco lepsza. Mam nadzieję, że to już będzie stały trend w ofertach utrzymaniowych.
Ostatnio zmieniony 11 gru 2012, 10:08 przez ŁB, łącznie zmieniany 1 raz.

 #599989  autor: ciekawy
 09 gru 2012, 17:26
ŁB

tą zniżkę 20 zł to masz na cały okres umowy ?

 #599995  autor: ŁB
 09 gru 2012, 17:46
Tak, zniżka 20zł (50% abonamentu) jest na cały czas obowiązywania nowej umowy.

 #599998  autor: ciekawy
 09 gru 2012, 18:01
dużo takich ofert Plus proponuje czy to tylko z jakiejś okazji dali tą zniżkę ?

 #600012  autor: Ruben
 09 gru 2012, 18:56
ciekawy, od października takie oferty proponują przy przedłużeniu. Oczywiście wcześniej dobrze jest wyrazić niezadowolenie z oferty i zasugerować zdecydowanie rozwiązanie umowy.
Widać, że w Plusie nastąpiły pozytywne zmiany. Oferta dla przenoszących poprawili, na utrzymanie także. Pozostaje wierzyć, że to nie jest chwilowa sytuacja a trend, który będzie utrzymywany.

 #600037  autor: ciekawy
 09 gru 2012, 19:27
Ruben
poczekamy,zobaczymy czy zmiany w Plusie są na chwilę czy na stałe,to logiczne,że dobrze dla sieci kiedy nie traci klientów i kiedy aktywuje nowych,tylko kto powiedział,że oferty muszą być logiczne, do tej pory jak sam zauważyłeś było trochę gorzej.

a jak tam z ofertami netu mobilnego w Plusie ? co Plus proponuje ? o tym też piszcie.

 #600123  autor: riordian
 09 gru 2012, 23:58
Witam,

Mam pytanie troszkę z innej beczki: czy jest ktoś kto przedłużał abonament przez internet ostatnimi czasy?

Chciałbym się tylko dowiedzieć jak przebiegał ów proces.

Ostatnio przedłużałem właśnie abonament i wyglądało to tak:

-utworzenie konta na stronce do mojego numeru telefonu
-wybranie telefonu i oferty
-potwierdzenie danych i adresu
-odebranie linku który aktywuje zamówienie
-kliknięcie w link i wyświetlenie informacji o przekazaniu zlecenia do realizacji w przeglądarce

nie dostałem żadnego maila, który zawierałby dla potwierdzenia wszystkie dane i datę którą wybrałem na przyjazd kuriera,

po wyświetleniu się komunikatu w przeglądarce nie dostałem żadnych informacji w mailu o faktycznym przekazaniu zamówienia do realizacji.

Troszkę słabe rozwiązanie na stronie - mianowicie brak możliwości sprawdzenia statusu zamówienia.

Czy jest to normalna procedura plusowa, czy może powinienem dostać jakiegoś "ostatecznego" maila potwierdzającego moje zamówienie?

Pozdrawiam

 #600367  autor: Rhode4321
 11 gru 2012, 09:26
Witam
Oto mój przypadek (myślę że skomplikowany):
Z plusem jestem ponad 10 lat jako indywidualny na abonament. Od 4 lat mój średni miesięczny rachunek to około 1300 zł (to nie pomyłka, dużo przebywam i dzwonię zza granicy) Właśnie kończy mi się umowa i chciałbym uzyskać jakąś korzystną ofertę.
Ze względu na to że chcę część punktów uzyskanych z programu 5 plus wymienić na rabat na telefon umowę będę podpisywał w salonie firmowym plusa. Problemem u mnie jest to że nie zależy mi na setkach darmowych minut esemesów itd. I tak tego nie wykorzystuję gdyż tak jak pisałem większość miesięcy w roku jestem za granicą.
Nie mam parcia na Iphona, ale może w końcu warto by było go wypróbować ;-) Niestety nie zamierzam płacić abonamentu 109 zł w umowie na 2 lata.
Widziałem, że chyba T-Mobile ma Iphone w rozsądniejszych abonamentach. Jak myślicie, czy z moim miesięcznym rachunkiem Plus będzie się starał mnie zatrzymać i zaproponuje mi coś rozsądnego? Milo by było zostać w Plusie ale ten Iphone w T-Mobile kusi.
Ma ktoś doświadczenie w wyciskaniu plusa jak cytryne?
Pozdrawiam

 #600390  autor: ciekawy
 11 gru 2012, 11:10
napewno musisz złożyć wypowiedzenie umowy, potem rozmawiaj na temat przedłużenia umowy, bez wypowiedzenia to raczej Plus nie potraktuje cię poważnie.

jak płacisz 1300 zł słownie tysiąc trzysta złotych to nie lepiej korzystać np. z Lyca i robić zasilenia przez net który pewnie masz gdzieś tam za granicą niż tak przepłacać w Plusie ?

to czy Plus będzie chciał cię zatrzymać czy nie to wiedzą chyba tylko osoby od utrzymania klienta, nie zdziwie się jeśli się okaże, że ten T-Mobile o którym napisałeś będzie miał lepszą ofertę dla nowych klientów niż Plus dla stałych, wszystko jest możliwe.

 #600402  autor: Rhode4321
 11 gru 2012, 13:10
Dzięki ,,ciekawy,, za sugestie. W sumie to nie wiedziałem, że Lyca jest dostępna w Polsce. Będę się musiał przyjrzeć bliżej ich ofercie. Może to będzie jakaś alternatywa

Pozdrawiam

 #600713  autor: Dominooo
 12 gru 2012, 13:07
ciekawy pisze:bez wypowiedzenia to raczej Plus nie potraktuje cię poważnie.
Nie zdziwiłbym się gdyby Cie nie potraktował poważnie nawet z tym wypowiedzeniem.
Wszystko zalezy od dobrej woli konsultanta.

Ja wypowiedziałem umowę drugi raz bo pierwsze wypowiedzenie zostało anulowane. Do tej pory nikt nie zadzwonił. Jak nikt nie zadzwoni to idę do Play. W moim przypadku negocjowałem 3 razy i ofertę dostałem kiepską.

Poprostu odejdę po 7 latach...

 #601004  autor: Rhode4321
 13 gru 2012, 19:19
Witam ponownie
A jakoś nie chce mi się bawić w wypowiedzenia ;-) Jutro zobaczę jakie warunki przedłużenia umowy mi zaproponują. Jak na razie to w abonamencie za 79,9 zł mogę mieć Galaxy S3 za 300 zł, bo wymienię sobie punkty z programu 5 Plus. Więc nie jest tak źle.
Dzięki za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam

 #601326  autor: ciekawy
 14 gru 2012, 22:12
i co zaproponowali bez wypowiedzenia ?

 #601469  autor: Rhode4321
 15 gru 2012, 18:59
Witam
W sumie nie zaproponowali nic ciekawego. A ja, jak się okazało nie miałem za bardzo o co walczyć ;-) Nie zależało mi na tysiącach darmowych minuta. Nie chciałem też płacić wysokiego abonamentu a zależało mi na Galaxy 3. I tylko dzięki moim punktom z 5Plus dostałem ten telefon za 180 zł w taryfie 59,9 zł/24 miesiące. Standardowo 600 MB transferu miesięcznie. Jestem zadowolony, że nie musiałem podwyższać abonamentu. W salonie firmowym wszystko przebiegło sprawnie szybko i bezboleśnie. Karta micro-sim została aktywowana w ciągu sekundy. I jeszcze jedno miłe zaskoczenie, bo myślałem, że Plus nie ma internetu w pre-paid na micro-sim. I tu się myliłem, bo dostałem taką od ręki.
Pozdrawiam
  • Strona 33 z 187
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 187
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 187