• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 33 z 54
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 54

 #340192  autor: bard
 10 cze 2009, 09:37
jacob wanderer pisze:Z moich doświadczeń przy próbie złożenia wypowiedzenia (a konkretnie mojej żony) - ciągle jeszcze mam nerwicę jak sobie przypomnę całą sytuację, ale od początku.
Ja załatwiałem swoją rezygnację ze względu na nowy RŚUT kilkanaście dni temu i nie miałem żadnych problemów...
U mnie 3 tyg temu tez bez najmniejszych problemow :twisted: ... mysle, ze z biegiem czasu, jak coraz wiecej osob przychodzilo, sie wycwanili i stali sie bardziej bezczelni. Poza tym czuja sie bezkarni majac ciche poparcie polkomtela (skoro wymyslili konkurs to zapewne nie beda wyciagali zadnych konsekwencji wobec pracownikow na ktorych klienci zlozyli skargi).
UKE i UOKiK nic nie zdzialaja, bo oficjalnie polkomtel pewnie bedzie potepial te praktyki...
Kolo sie zamyka
 #340197  autor: niczek12
 10 cze 2009, 10:23
chciałbym zrezygnować z abonentu w plusie bo mnei denerwują ;/ umowe podpisywałem w listopadzie 2008 okres rozliczeniowy mam do 10 a termin płatnosci do 24 każdego miesiąca. Zapłaciłem juz za fakturę z maja czy mogę pójść jeszcze dzisiaj i zrezygnowac z abonentu w ramach wprowadzenia zmian w regulaminie przez polkomtel?

 #340198  autor: kalion
 10 cze 2009, 10:31
Jeżeli fakturę z maja miałeś płatną do 24 czyli + 7 to mogłeś złożyć wymówienie maks 31 maja(ostateczny termin złożenia wypowiedzenia). Zakładając że informację o zmianach otrzymałeś w maju(jeżeli miałeś fakturkę przez ebook to pewnie tak miałeś, jeżeli wysyłaną listem to także pewnie otrzymałeś ją w maju).

 #340200  autor: niczek12
 10 cze 2009, 10:35
tak tak miałem przez ebok to co lipa juz ?
słyszałem cos ze do konca czerwca mozna bez zadnych konsekwencji... ehmmmm ;/ :smt010 to juz nie wiem jak to jest ;/

 #340201  autor: bard
 10 cze 2009, 10:37
niczek12 pisze:tak tak miałem przez ebok to co lipa juz ?
słyszałem cos ze do konca czerwca mozna bez zadnych konsekwencji... ehmmmm ;/ :smt010 to juz nie wiem jak to jest ;/
Musztarda po obiedzie, tak jak 'kalion' napisal - ostateczny termin dla Ciebie byl 31 maja. Teraz jak zlozysz wypowiedzenie to dofasolą Ci kare umowna...

 #340204  autor: niczek12
 10 cze 2009, 10:48
bo słyszałem ze to jest tak: termin płatnosci + 7 dni przed wprowadzeniem nowego regulaminu. Ja to tak rozumiem...

[ Dodano: 2009-06-10, 10:56 ]
dziękuje za info ;)

 #340205  autor: bard
 10 cze 2009, 11:00
niczek12 pisze:bo słyszałem ze to jest tak: termin płatnosci + 7 dni przed wprowadzeniem nowego regulaminu. Ja to tak rozumiem...
7 dni po terminie platnosci faktury z ktora przyszedl regulamin (to ostateczny termin), czyli 24 maja + 7 dni = 31 maja...
Natomiast mogles zlozyc wczesniej (od razu po ogloszeniu nowego regulaminu, nawet jak go jeszcze nie otrzymales).

 #340207  autor: niczek12
 10 cze 2009, 11:39
no tak ale sprawdizłem ebok'a i i tam nie mam wzmianki o nowym regulaminie nigdzie ;/ faktura byla wystawiona 10 maja ;p

 #340218  autor: Flapss
 10 cze 2009, 12:53
7 dni po terminie platnosci faktury z ktora przyszedl regulamin (to ostateczny termin), czyli 24 maja + 7 dni = 31 maja...
Ale proszę państwa, kto udowodni mi z którą fakturą przyszedł nowy regulamin i kiedy?
Ja z ostatnią go nie dostałem a następna będzie po 25 czerwca, a termin płatności do 1 albo 2 lipca... i co? + 7 dni, czyli do 8 albo 9 lipca mógłbym wypowiedzieć umowę?

To jakieś chore.

 #340240  autor: lucaPL
 10 cze 2009, 14:55
Witam,
Czytam sobie to forum i wierzyć mi się nie chce ilu tu jest ludzi bez honoru, bez jakichkolwiek zasad...
Moi "drodzy"....
Czy wy w ogóle wiecie w jakich punktach regulaminu się z polkomtelem nie zgadzacie?
Czy zdajecie sobie sprawę z tego, iż regulamin zmienia się na korzyść klienta???
Podpisując umowy z firmą polkomtel s.a. podpisywaliście zobowiązania na dany okres czasu - w większości przypadków były to dwa lata.
Otrzymywaliście nowe zabawki, stawki i się z nimi zgadzacie... Wtedy polkomtel był cacy, ale kiedy spółka w stosunku do swoich klientów jest lojalna, postępuje fair play i jako jedyny operator w polsce nie szarpie się UKE po sądach, nie płaci kar tylko postępująć zgodnie z zaleceniami UKE i UE... wy szanowni państwo jak hieny tylko patrzycie w jaki sposób coś ugrać dla siebie - nie ważne jak...
Uczciwość i przyzwoitość jak widać wśród szanownych użytkowników naszego forum jest cechą bardzo rzadką...
GRATULUJĘ I ŻYCZĘ POWODZENIA!!!
PS.
W PLUS GSM mam 18 kart sim, rachunki po 6-7 tysięcy... Nawet przez moment mi przez myśl nie przeszło żeby postąpić w tak niegodny sposób jak większość ludzi tutaj...
PSS.
Opłata 5 zł za billing nie jest naliczana w momencie uruchomienia bezpłątnej usługi bilingu elektorcznicznego i po bólu...
Ostatnio zmieniony 10 cze 2009, 14:57 przez lucaPL, łącznie zmieniany 1 raz.

 #340249  autor: DevilishChaos
 10 cze 2009, 15:13
zabiles mnie tym "honorem" :)

 #340250  autor: nicram
 10 cze 2009, 15:13
lucaPL pisze:Witam,
Czytam sobie to forum i wierzyć mi się nie chce ilu tu jest ludzi bez honoru, bez jakichkolwiek zasad...
Moi "drodzy"....
Czy wy w ogóle wiecie w jakich punktach regulaminu się z polkomtelem nie zgadzacie?
Czy zdajecie sobie sprawę z tego, iż regulamin zmienia się na korzyść klienta???
Podpisując umowy z firmą polkomtel s.a. podpisywaliście zobowiązania na dany okres czasu - w większości przypadków były to dwa lata.
Otrzymywaliście nowe zabawki, stawki i się z nimi zgadzacie... Wtedy polkomtel był cacy, ale kiedy spółka w stosunku do swoich klientów jest lojalna, postępuje fair play i jako jedyny operator w polsce nie szarpie się UKE po sądach, nie płaci kar tylko postępująć zgodnie z zaleceniami UKE i UE... wy szanowni państwo jak hieny tylko patrzycie w jaki sposób coś ugrać dla siebie - nie ważne jak...
Uczciwość i przyzwoitość jak widać wśród szanownych użytkowników naszego forum jest cechą bardzo rzadką...
GRATULUJĘ I ŻYCZĘ POWODZENIA!!!
PS.
W PLUS GSM mam 18 kart sim, rachunki po 6-7 tysięcy... Nawet przez moment mi przez myśl nie przeszło żeby postąpić w tak niegodny sposób jak większość ludzi tutaj...
PSS.
Opłata 5 zł za billing nie jest naliczana w momencie uruchomienia bezpłątnej usługi bilingu elektorcznicznego i po bólu...

Polecam abyś sobie poczytał felieton pod tytułem:
Nazwijmy rzeczy po imieniu
z dnia: 2009-VI-08
Pozdrawiam

 #340257  autor: Peet
 10 cze 2009, 16:09
lucaPL pisze: W PLUS GSM mam 18 kart sim, rachunki po 6-7 tysięcy... Nawet przez moment mi przez myśl nie przeszło żeby postąpić w tak niegodny sposób jak większość ludzi tutaj...
Jarek to TY? Podobno zostałeś preziem polkomtela, kiedy cię wywalą to wpadnij do mnie to spróbujemy trochę przepić te grube miliony odprawy.

 #340261  autor: Flapss
 10 cze 2009, 16:30
lucaPL człowieku, o co ci chodzi? A plus to jest taki w porządku?
Jestem w Plusie od 8 lat, a oferty przy nowych umowach mam gorsze niż nowi abonenci. Trzymało mnie to, że umowy kończyły się w różnym czasie. I tak bym od nich uciekł, ale dopiero w grudniu, po prostu wykorzystałem możliwość.
Zobacz jakie ceny ma Plus na telefony, z umową na 24 miesiące za cenę nowego telefonu na Allegro.
I jeszcze jedna sprawa... połączenie z BOKiem Plusa dla abonentów ma kosztować prawie 2 zł., toż to drugie audiotele!

 #340264  autor: kalion
 10 cze 2009, 16:37
no tak ale sprawdizłem ebok'a i i tam nie mam wzmianki o nowym regulaminie nigdzie ;/ faktura byla wystawiona 10 maja ;p
Bo była pewnie w liście plików i mogłeś nie wiedzieć o tym. Teraz jest nowa wersja tego pliku z 1 czerwca, ale pierwsza wersja była w maju.
lucaPL ale nie ja sugerowałem tego żeby ktoś podwyższał opłaty za połączenie z konsultantem, wprowadzał dodatkowe opłaty za połączenie z Automatycznym biurem(1 października).
Druga sprawa , może dla ciebie regulamin jest korzystny ale dla mnie trochę te zmiany brzmią dziwnie, każdy może to interpretować inaczej. Tu nie było przypadku, że powodem wypowiedzenia jest to że np. ktoś zmienia siedzibę firmy, tylko ogólnie zmiany!. Dla jednego mogą brzmieć korzystnie, dla drugiego nie. I nie mamy co dyskutować moim zdaniem w tej kwestii. Jeżeli zgadzasz się z tymi zmianami to ok, twoja sprawa(nie krytykuje cię za to), ale ty nie krytykuj tych co się z nimi nie zgadzają(każdy ma prawo sam ocenić czy zmiany dla niego są korzystne czy nie, i to jest każdego indywidualna sprawa).
baszar fakt te zmiany były przymuszone. Usunięto niekorzystne dla abonenta klauzule, ale jednocześnie wprowadzono przy okazji inne niekorzystne zmiany o których poinformowano w taki obojętny sposób.
Ostatnio zmieniony 10 cze 2009, 17:43 przez kalion, łącznie zmieniany 5 razy.

 #340266  autor: baszar
 10 cze 2009, 16:43
@lucaPL

Operator zawarł w regulaminie klauzule niedozwolone - czyli złamał prawo. Następnie postąpił zgodnie z prawem i wprowadził _nakazane_ poprawki, przy okazji wprowadzając poprawki niekorzystne dla abonentów.

Zgodnie z prawem abonent może umowę rozwiązać.

Honor, zasady - człowieku - o czym ty mówisz? to jest biznes po polsku - złapać klienta, przywiązać cyrografem i tyle - potem juz się nie liczy - ważne, że płaci.

W moim przypadku Plus dwa razy próbował postąpić niezgodnie z prawem - 1. nie chciał wydać opłaconego towaru (zmiana cennika terminala pomiędzy jego opłaceniem a wydaniem - wzrost o jakieś 800%) 2. próba nieprzyjęcia rozwiązania umowy.

W obu przypadkach, gdybym nie znał swoich praw i nie nalegał na przestrzegania prawa przez Plus - zostałbym oszukany.

W końcu Plus zachował się zgodnie z prawem, ale nie dlatego, że chciał, nie zrobił tak od razu; czy jak może wolisz, "postąpił honorowo i z zasadami" - musiałem to na nim wymusić.

Jest taka fajan scena w filmie "Quiz Show" - (opowiadam z pamięci). Facet w sądzie przyznaje się, że skłamał - publicznośc bije mu brawo. A tu ktoś zauważa - za co? za to, że dorosły człowiek powiedzaił w końcu prawdę?

 #340274  autor: Flapss
 10 cze 2009, 17:57
Z innej beczki. Czy ktoś jest w stanie wskazać jakiś paragraf mówiący o owych "mitycznych" 7 dniach od terminu płatności rachunku, którymi zasłaniają się "Plusiaki"? Wszędzie przewertowałem i nigdzie nie ma takiego zapisu. Może ktoś znalazł podstawę prawną, bo jedyne co ja znalazłem to dwie możliwości rozwiązania umowy wynikające z ustawu "Prawo telekomunikacyjne":

- Art. 59.
1. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych jest obowiązany do
określenia zakresu i warunków wykonywania usług telekomunikacyjnych w regulaminie
świadczenia usług telekomunikacyjnych, podanym do publicznej
wiadomości i dostarczanym nieodpłatnie abonentowi wraz z umową o świadczenie
publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, w tym o zapewnienie
przyłączenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej, a także na każde jego żądanie.
2. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych powiadamia abonenta
o każdej zmianie w regulaminie, o którym mowa w ust. 1, z wyprzedzeniem
co najmniej jednego okresu rozliczeniowego przed wprowadzeniem tych
zmian w życie. Jednocześnie abonent powinien zostać poinformowany o prawie
wypowiedzenia umowy w przypadku braku akceptacji zmian, a także o tym, że
w razie skorzystania z tego prawa dostawcy publicznie dostępnych
(...)


- Art. 61.
(...)
5. W razie podwyższenia cen usług telekomunikacyjnych dostawca publicznie dostępnych
usług telekomunikacyjnych jest obowiązany, z wyprzedzeniem co
najmniej jednego okresu rozliczeniowego, do powiadomienia:
1) o tym abonentów na piśmie;
2) innych niż abonenci użytkowników poprzez podanie tego do publicznej
wiadomości.
6. W przypadku, o którym mowa w ust. 5 pkt 1, abonent powinien zostać poinformowany
także o prawie wypowiedzenia umowy z powodu braku akceptacji
podwyższenia cen, a także o tym, że w razie skorzystania z tego prawa dostawcy
publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych nie przysługuje roszczenie
odszkodowawcze, z zastrzeżeniem art. 57 ust. 6.


Znalazłem, wcisnęli na koniec regulaminu :P.

 #340291  autor: rastaman
 10 cze 2009, 19:37
Flapss pisze:Z innej beczki. Czy ktoś jest w stanie wskazać jakiś paragraf mówiący o owych "mitycznych" 7 dniach od terminu płatności rachunku, którymi zasłaniają się "Plusiaki"? Wszędzie przewertowałem i nigdzie nie ma takiego zapisu. Może ktoś znalazł podstawę prawną, bo jedyne co ja znalazłem to dwie możliwości rozwiązania umowy wynikające z ustawu "Prawo telekomunikacyjne":
A dokładnie znajduje się to w &18, podpukt 5:

W przypadku zmian w Regulaminie Abonent ma prawo w terminie 7 dni od upływu terminu płatności rachunku telefonicznego, z którym przysłane zostało zawiadomienie, rozwiązać umowę za pisemnym wypowiedzeniem z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia.

 #340310  autor: lucaPL
 10 cze 2009, 21:01
Jedna tylko kwestia moi drodzy...
Gdzie zmiany regulaminów u innych operatorów?!?
W sądzie się szarpią tylko jeden polkomtel idzie na ugodę i zmienia regulamin.
I jeszcze jedno - teraz nagle wszystkim przeszkadzają zapisy regulaminu, a nie przeszkadzały przy podpisywaniu umów???
Dziwne... "biznes po polsku"
Pozdrawiam,
LuCa

 #340313  autor: rastaman
 10 cze 2009, 21:11
lucaPL pisze:Jedna tylko kwestia moi drodzy...
Gdzie zmiany regulaminów u innych operatorów?!?
W sądzie się szarpią tylko jeden polkomtel idzie na ugodę i zmienia regulamin.
I jeszcze jedno - teraz nagle wszystkim przeszkadzają zapisy regulaminu, a nie przeszkadzały przy podpisywaniu umów???
Dziwne... "biznes po polsku"
Pozdrawiam,
LuCa
Osobiście regulamin mi nie robi tylko zmiana cennika. Nie mam zamiaru płacić 5zł za każdy numer przy opcji z papierową fakturą. Poza tym EBOK działa jak chce, raz wszystko ok, a za innym razem - "Przepraszamy, trwają prace konserwacyjne". Obsługa klienta w Plusie poprzez mail'a również zostawia wiele do życzenia, a dzwonić do nich i jeszcze za to płacić nie mam zamiaru.
  • Strona 33 z 54
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 54
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 54