• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 318 z 350
  • 1
  • 316
  • 317
  • 318
  • 319
  • 320
  • 350

 #703208  autor: spirou
 09 mar 2014, 11:37
Von Brzydal pisze:W tym przypadku to jest faktycznie 20zł,ale lumia 625 w Iboa przy tych taryfach ma cene 129zł a Galaxy Core Plus (G350) to koszt 149zł.Więc troche zaszaleli.
Skoro chcecie robić to w iBoa w niższej cenie i dostać telefon z wyprzedaży (uwielbiam to :D) to Wasza decyzja :)

Tylko, żeby nie było jak oddacie sprzet do serwisu bo padnie ekran i wam nie uznają "bo upadł lub większy nacisk" a wcale nie musi być to widoczne po obudowie - ostatnio był fajny wywiad z prezesem regenersis Telefon nie jest ruszony z zewnątrz a wewnątrz jest totalny sajgon.

Uszkodzenie mechaniczne widać na pierwszy rzut oka.
Nie zawsze. Może być tak, że na zewnątrz nic nie pękło, obudowa nie jest podrapana, a w środku telefonu jest miazga. Albo telefon był przegrzany, w środku jest wręcz spalony na węgiel, a obudowa wygląda jak nowa.
--http://pieniadze.gazeta.pl/Gospodarka/1 ... .html?as=2

 #703237  autor: mnd017
 09 mar 2014, 13:59
spirou pisze:Mnd017
Regulamin zawiera oferte od ktorej stosowane sa rabaty okreslone w naszym wewnetrznym systemie
Dzięki za odp. No ja chciałem zapytać właśnie o te rabaty. Co jestem w stanie wynegocjować gdy powiem, że z takimi warunkami zrywam umowę i zadzwoni do mnie SUK (i nie będzie to blef)?

Czy jestem w stanie wynegocjować np. 800min (choć może być dużo mniej), nolimit na sms i stacjonarne, 1GB internetu za 40zł/mc ?

 #703307  autor: Mikimik
 09 mar 2014, 20:15
Wczoraj chciałam przedłużyć umowę z SUK ale niestety konsultantka poinformowała mnie , iż jest odgórny zakaz dawnia zniżek na iPhone 4s:(szkoda bo byłam gotowa podpisać aneks do umowy i przedłużyć współpracę.
Czy jest jednak szansa aby skorzystać przy przedłużeniu umowy z obniżki na iPhone z4s ???Czy wybrać inny telefon?:(

 #703335  autor: mls38
 09 mar 2014, 23:25
Panowie, rozwaliłem smartfona a za 7msc kończy mi się 24msc umowa.
Jak się orientuje 6msc przed końcem przedstawią mi ofertę.

Zazwyczaj jest to dobra oferta czy byle co rzucone z nadzieją na złapanie jelenia?
Posiadam abonament firmowy 72netto Moja Firma 410.
Chciałbym do 70pln netto wziąć jakiś abonament z fajnym smartfonem.
Tak aby nie zdublowali mi abonamentów, aby nowy włączył się automatycznie po wygaśnięciu starego.

Jest szansa czy raczej trzeba czekać do końca umowy na coś sensownego?

 #703336  autor: Von Brzydal
 09 mar 2014, 23:37
spirou napisał/a:,
Von Brzydal napisał/a:
W tym przypadku to jest faktycznie 20zł,ale lumia 625 w Iboa przy tych taryfach ma cene 129zł a Galaxy Core Plus (G350) to koszt 149zł.Więc troche zaszaleli.


spirou napisał/a:
Skoro chcecie robić to w iBoa w niższej cenie i dostać telefon z wyprzedaży (uwielbiam to ) to Wasza decyzja

Tylko, żeby nie było jak oddacie sprzet do serwisu bo padnie ekran i wam nie uznają "bo upadł lub większy nacisk" a wcale nie musi być to widoczne po obudowie - ostatnio był fajny wywiad z prezesem regenersis Telefon nie jest ruszony z zewnątrz a wewnątrz jest totalny sajgon.
spirou, Tutaj nie chodzi o rozważanie na temat tego,czy brać z salonu,czy też Iboa.Problem polega na tym że zostało mi 5 tygodni umowy a konsultanci proponują rozwiązania,które są gorsze niż te proponowane w internecie.Korespondencja i rozmowy,które prowadziłem z działem utrzymania klienta nic nie dały.W każdym oferowanym wariancie dają rabat 10zł na abonament,ale cena telefonu automatycznie idzie w górę np:lumia 520 z 1zł na 21zł,lumia 625 ze 129zł na 259zł,Galaxy Core Plus (G350)ze 149 na 469zł!!!.Chciałbym poprostu wiedzieć czy faktycznie tak jest, i co jeszcze ewentualnie mogą zaproponować.

 #703362  autor: usiu128
 10 mar 2014, 10:44
telefony z iboa pochodzą z 10dniowych zwrotów dlatego ich ceny są niższe.
Ostatnio zmieniony 13 mar 2014, 09:47 przez usiu128, łącznie zmieniany 1 raz.

 #703386  autor: spirou
 10 mar 2014, 13:28
mnd017 pisze:Czy jestem w stanie wynegocjować np. 800min (choć może być dużo mniej), nolimit na sms i stacjonarne, 1GB internetu za 40zł/mc ?
Niestety nie
Apropo oferty bez tel - kod różni się o tyle że w salonie oferta ta sama ale o pół roku dłuższa.

Von Brzydal
Możesz mieć albo rabat na tel albo na abonament nie mam wgladu jaki masz segment ale na 99% nie ten uprzywilejowany do dwóch rabatów bo tak jak wspominałem do max suka ma uprawnienia z 3% klientów

Wyśli mi numer tel na PW bede w srode w pracy zerkne co tam masz

 #703389  autor: zygikuleczka
 10 mar 2014, 13:44
Nie wiem od kiedy jest ta segmentacja ale nie pociągnie długo:) Tak jak np. było to w UPC czy Cyfrze.
mls38 pisze:Jest szansa czy raczej trzeba czekać do końca umowy na coś sensownego?
Jak już pojawi Ci się oferta od razu możesz dostać maxa.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #703399  autor: mnd017
 10 mar 2014, 14:47
spirou pisze:
mnd017 pisze:Czy jestem w stanie wynegocjować np. 800min (choć może być dużo mniej), nolimit na sms i stacjonarne, 1GB internetu za 40zł/mc ?
Niestety nie
Apropo oferty bez tel - kod różni się o tyle że w salonie oferta ta sama ale o pół roku dłuższa.
Czyli SUK jest jednynie skrócić umowe z 24 do 18mc? Nic obniżyć, nic dodać? To bida.. kiedyś chyba dawali więcej... zawsze o te 5zł była szansa zejścia z abonamentu, czasem dołożyli jakąś usługę za free (która powiedzmy była tam za 5zł)

 #703400  autor: gordon555
 10 mar 2014, 14:56
Witam,
planuję przedłużyć umowę na firmę - zainteresowany jestem abonamentem proFirma frii M. Czytając regulamin, zatrzymałem się na punkcie 1.5 (raty za "Zestaw"). Czy to oznacza, że niezależnie od wartości wybranego przeze mnie telefonu przez 18 m-cy doliczane do faktury będzie dodatkowe 36,90 zł?

Z góry dzięki za pomoc!

 #703417  autor: Mobo43
 10 mar 2014, 15:48
@usiu128, spirou W związku z waszymi twierdzeniami jakoby telefony sprzedawane w iBoa nie były nowe, a z 10 dniowych zwrotów, pozwoliłem sobie napisać maila dzisiaj rano do T. Właśnie otrzymałem odpowiedź z T że telefony sprzedawane poprzez Internetowe Biuro Obsługi Abonenta są nowe, z 24 miesięczną gwarancją producenta. Więc ktoś tu mija się z prawdą.

 #703427  autor: Micho
 10 mar 2014, 16:43
Mobo43 pisze:Więc ktoś tu mija się z prawdą.
Może nie wszystkie ale przecież tych co wrócą nie zutylizują :)

 #703432  autor: Mobo43
 10 mar 2014, 16:58
W mailu pytałem się o Core Plus, Lumia 625, Galaxy S III mini i Xperia J

 #703486  autor: usiu128
 10 mar 2014, 21:53
Mobo43, bo mają 24 mce gwarancji producenta :) ale może Ci się trafić egzemplarz który nie jest w 100% nowy.

Niech by na miesiąc przez iboa przedłużyło 50tys. klientów umowę przedłużyło, i niech by 500 z nich się rozmyśliło i telefon odesłało.
Niech by konsultanci BOA wcisnęli 10tys nowych aktywacji miesięcznie i rozmyśliło się tylko 1000 osób to zobacz ile masz sztuk do zwrotu których przecież nie wyrzucą :wink:

 #703494  autor: Rafael.dz
 10 mar 2014, 22:34
Tak bo takie zwroty trafia do promocji "wyprzedaż" choc podejrzewam że do nowych też trafia nowo zaplombowane

 #703570  autor: margeo
 11 mar 2014, 15:47
Mobo43 pisze:@usiu128, spirou W związku z waszymi twierdzeniami jakoby telefony sprzedawane w iBoa nie były nowe, a z 10 dniowych zwrotów, pozwoliłem sobie napisać maila dzisiaj rano do T. Właśnie otrzymałem odpowiedź z T że telefony sprzedawane poprzez Internetowe Biuro Obsługi Abonenta są nowe, z 24 miesięczną gwarancją producenta. Więc ktoś tu mija się z prawdą.
A czy Ty wierzysz, że konsultant w mailu prawdę Ci powie?
Wiesz jaka afera by się zrobiła, gdybyś w oficjalnej odpowiedzi otrzymał informację, że telefon był już choć przez chwilę w posiadaniu kogoś innego i został przesłany ponownie jako nowy?
Nikt sobie w stopę nie strzeli :-)
Nie licz również na szczerość i prawdę - to biznes :-) Muszą sprzedać towar/usługę i to się liczy.
Oni nie pytają, czy babcia będzie używała "internetu" - włączą (nie mówię o konkretnym opie) promocyjną paczkę, a jak sobie babcia później nie wyłączy, to jej problem. Kasa będzie przychodzić. Wyśle jednego sms na 3 miesiące, ale warto wykupić nielimitowane sms, żeby nie dopłacać powyżej abo... Podobnie z usługami typu Granie na czekanie itp...
Na szczęście jest wielu uczciwych konsultantów, którzy nie wciskają niepotrzebnych rzeczy na siłę, bo mają minimum empatii... :-)

**********************
POZDRAWIAM!

 #703581  autor: napoleon
 11 mar 2014, 17:13
Wracając do tematu..

Za ile dostanę IP4S lub SG3 w Pro Firma M?

 #703628  autor: st.konsultant
 11 mar 2014, 21:11
margeo pisze:
Mobo43 pisze:@usiu128, spirou W związku z waszymi twierdzeniami jakoby telefony sprzedawane w iBoa nie były nowe, a z 10 dniowych zwrotów, pozwoliłem sobie napisać maila dzisiaj rano do T. Właśnie otrzymałem odpowiedź z T że telefony sprzedawane poprzez Internetowe Biuro Obsługi Abonenta są nowe, z 24 miesięczną gwarancją producenta. Więc ktoś tu mija się z prawdą.
A czy Ty wierzysz, że konsultant w mailu prawdę Ci powie?
Wiesz jaka afera by się zrobiła, gdybyś w oficjalnej odpowiedzi otrzymał informację, że telefon był już choć przez chwilę w posiadaniu kogoś innego i został przesłany ponownie jako nowy?
Nikt sobie w stopę nie strzeli :-)
Nie licz również na szczerość i prawdę - to biznes :-) Muszą sprzedać towar/usługę i to się liczy.
Oni nie pytają, czy babcia będzie używała "internetu" - włączą (nie mówię o konkretnym opie) promocyjną paczkę, a jak sobie babcia później nie wyłączy, to jej problem. Kasa będzie przychodzić. Wyśle jednego sms na 3 miesiące, ale warto wykupić nielimitowane sms, żeby nie dopłacać powyżej abo... Podobnie z usługami typu Granie na czekanie itp...
Na szczęście jest wielu uczciwych konsultantów, którzy nie wciskają niepotrzebnych rzeczy na siłę, bo mają minimum empatii... :-)

Czemu mieliby oficjalnie tego nie napisać, skoro nawet w regulaminie jest o tym mowa:

"4.
W ramach niniejszej promocji, oferowane telefony, o których mowa w pkt 4.1
powyżej, sprzedawane pojedynczo lub w zestawach
oraz urządzenia telekomunikacyjne lub akcesoria, o których mowa w tym podpunkcie, sprzedawane w odpowiednich zestawach,
pochodzą z realizacji przez klientów Operatora prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży
w trybie ustawy z dnia 2 marca 2000r. o
ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny
(Dz.U.2000,22,271). Telefony i dostępne w odpowiednich zestawach inne urządzenia telekomunikacyjne lub akce
soria, o których
mowa w zdaniu bezpośrednio poprzedzającym, są w stanie niezmienionym, poza zmianami wynikającymi ze zwykłego zarządu, przy
czym:
4.1.
możliwy jest brak fabrycznych foli na obudowach i wyświetlaczu;
4.2.
akcesoria wchodzące w skład zestawu sprzedaż
owego mogą nie być fabrycznie zwinięte i zapakowane;
4.3.
opakowania urządzeń mogą nosić widoczne ślady transportu / użytkowania. "

 #703636  autor: Mobo43
 11 mar 2014, 21:40
Regulamin
Ale ten punk regulaminu tyczy się tylko promocji ''wysprzedaż telefonu''
Lista telefonów lub odpowiednich zestawów
,
ceny promocyjne telefonów lub odpowiednich zestawów oraz dla poszczególnych
Zestawów i
taryf znajdują się w Załączniku cenowym „Wyprzeda
ż telefonów, wymiana telefonu
” dla taryf Rodzinnych, stanowiącym
załącznik do niniejszych Warunków. Podstawę wyliczenia przyznanej w umowie ulgi w cenie telefonu lub odpowiedniego zestawu



, o
którym mowa
w pkt 4.1 powyżej, stanowi równowartość 95% ceny odpowiednich nowych telefonów lub odpowiednich nowych
urządzeń telekomunikacyjnych (pojedynczo lub w odpowiednich Zestawach), określonej w ofercie „Telefony i Urządzenia bez umowy

Oferta specjalna w T
-
Mo
bile”.
A po za tym jak się przedłuża aneks przez SUK, to jest inny regulamin (tak przynajmniej było 2 lata temu)
Ostatnio zmieniony 11 mar 2014, 22:00 przez Mobo43, łącznie zmieniany 2 razy.

 #703639  autor: pawelci
 11 mar 2014, 21:48
margeo pisze:
Mobo43 pisze:@usiu128, spirou W związku z waszymi twierdzeniami jakoby telefony sprzedawane w iBoa nie były nowe, a z 10 dniowych zwrotów, pozwoliłem sobie napisać maila dzisiaj rano do T. Właśnie otrzymałem odpowiedź z T że telefony sprzedawane poprzez Internetowe Biuro Obsługi Abonenta są nowe, z 24 miesięczną gwarancją producenta. Więc ktoś tu mija się z prawdą.
A czy Ty wierzysz, że konsultant w mailu prawdę Ci powie?
Wiesz jaka afera by się zrobiła, gdybyś w oficjalnej odpowiedzi otrzymał informację, że telefon był już choć przez chwilę w posiadaniu kogoś innego i został przesłany ponownie jako nowy?
Nikt sobie w stopę nie strzeli :-)
Nie licz również na szczerość i prawdę - to biznes :-) Muszą sprzedać towar/usługę i to się liczy.
Oni nie pytają, czy babcia będzie używała "internetu" - włączą (nie mówię o konkretnym opie) promocyjną paczkę, a jak sobie babcia później nie wyłączy, to jej problem. Kasa będzie przychodzić. Wyśle jednego sms na 3 miesiące, ale warto wykupić nielimitowane sms, żeby nie dopłacać powyżej abo... Podobnie z usługami typu Granie na czekanie itp...
Na szczęście jest wielu uczciwych konsultantów, którzy nie wciskają niepotrzebnych rzeczy na siłę, bo mają minimum empatii... :-)
Koledzy wystarczy przeczytać regulamin Warunki Oferty Promocyjnej ”Wymiana telefonu na raty” (I/01/2014) (dalej „Warunki”) oferta t-mobile Polska S.a. z Siedzibą W Warszawie, dalej „operator”
D_007_0006800.pdf

W regulaminie jest jasno napisane:
4. W ramach niniejszej promocji, oferowane telefony, o których mowa w pkt 4.1 powyżej, sprzedawane pojedynczo lub w zestawach oraz urządzenia telekomunikacyjne lub akcesoria, o których mowa w tym podpunkcie, sprzedawane w odpowiednich zestawach, pochodzą z realizacji przez klientów Operatora prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży w trybie ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U.2000,22,271). Telefony i dostępne w odpowiednich zestawach inne urządzenia telekomunikacyjne lub akcesoria, o których mowa w zdaniu bezpośrednio poprzedzającym, są w stanie niezmienionym, poza zmianami wynikającymi ze zwykłego zarządu, przy czym:
4.1. możliwy jest brak fabrycznych foli na obudowach i wyświetlaczu;
4.2. akcesoria wchodzące w skład zestawu sprzedażowego mogą nie być fabrycznie zwinięte i zapakowane;
4.3. opakowania urządzeń mogą nosić widoczne ślady transportu / użytkowania


Dodatkowo wspomnę, że ostatnio byłem w Punkcie dealerskim gdzie sprzedawca sam mi powiedział, aby uważać na sprzęt kupiony przez iBOA czy przez rozmowę z konsultantem telefonicznie bo sprzęt może być używany i może posiadać też uszkodzenia fizyczne czy braki w pudełku ze względu na zwrot poprzedniego klienta :), a ja jako nowy klient mogę tylko wykonać również odstąpienie od umowy ze względu na zakup na odległość. Brak np. słuchawek czy kabla do ładowarki (albo ich uszkodzenie) nie podlega reklamacji, bo wg. T produkt jest fabrycznie nowy, a akcesoria takie nie podlegają reklamacji i w regulaminie jestem poinformowany, że towar jest ze 'zwrotów'.
Osobiście nie umniejsza to sytuacji takiej, że może trafić się fabrycznie nowy telefon, nie otwierane pudełko, bo T może w dniu wysyłki nie posiadać telefonu ze zwrotu więc daje nówkę. Morał taki, aby dokładnie przy kurierze przeczytać podpisywane dokumenty i sprawdzić zawartość oraz czy sprzęt działa.
margeo ma rację: konsultant, może kit wcisnąć - co tylko mu do głowy przyjdzie, abyś tylko się zgodził i podpisał umowę. Treść wypowiedzi konsultanta zgodnie z prawem nie jest podpisaniem umowy, a tylko nie wiążącą 'reklamą'. W Polsce prawo ważne jest, jaki dokument się podpisało, nawet jak by było na papierze toaletowym !!!

PS. Sam jestem na etapie przedłużenia umowy i interesi mnie multimedialna basic oferta, czyli 400 minut na komórk i 0.5GB za 0zł z tel. Lumia 625 na raty, gdzie 129 zł płace przy odbiorze (oferta z iBOA i standard ze strony T). Obecnie średnia moich faktur to 52zł i nigdy nie miałem opóźnienia w płatności. Czy jest możliwość na jakiś bonus przy rozmowie z konsultantem czy od razu kontaktować się z SUK?. Dodam, że nie chce więcej płacić na start za tel.
  • Strona 318 z 350
  • 1
  • 316
  • 317
  • 318
  • 319
  • 320
  • 350
  • 1
  • 316
  • 317
  • 318
  • 319
  • 320
  • 350