• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 303 z 624
  • 1
  • 301
  • 302
  • 303
  • 304
  • 305
  • 624
 #870199  autor: skorek
 07 cze 2016, 12:59
turystasj pisze:
turystasj pisze:Witam.
Dzisiejsza rozmowa na temat warunków przedłużenia umowy:
Comfort
No Limit all
7gb
Brak opłaty za kuriera.
Huawei P9 699,00
P9 Lite 0,04
Umowa na 24 miesiące, kwota abonamentu 59,99.
No to chyba tego swojego nie odbiorę jednak. Raz, że zamiast 4 grosze za telefon mi wychodzi 119 zł ale to do przeżycia, ale z drugiej strony wolę umowę na 12 miechów niż na 24. Nawet jak jest 10 zł drożej abonament.
 #870201  autor: roofi93
 07 cze 2016, 13:11
Witam
Dzisiaj również przedłużyłem oferte. Poszło szybko, gładko i przyjemnie.
Comfort 59.99zł - 24msc
non limit all
7gb internetu (walczyłem o 10gb, bo ktoś tak kiedyś pisał na forum ale się nie dało uzyskać ;) )
Nowa karta sim
P9 lite plus kurier = 20zł
 #870203  autor: arasel
 07 cze 2016, 13:14
wojcio7 pisze:Witam
Dostał ktoś gratis licencję NaviExpert do comfortu za 59zł?
Tak, ja dostałem, ale teraz to "Nawigacja T-Mobile by Naviexpert".
roofi93 pisze:(walczyłem o 10gb, bo ktoś tak kiedyś pisał na forum ale się nie dało uzyskać )
Nie dostałeś, bo nie ma takiej oferty. Wyjaśnienie tego w którymś z poprzednich moich postów.
 #870210  autor: Algatox
 07 cze 2016, 13:20
Nie wiem czy mnie dobrze zrozumiałeś.

z Huawei P9 lite na 12 miesięcy abonament 69.99zł jeżeli chcesz przedłużyć umowę cena telefonu to 450zł. Mnie udało się urwać do 350zł. Zastanów się czy ci taka oferta odpowiada.

Nowy klient może bez problemu to mieć za 250zł. Ewentualnie jeżeli twój abonament wkrótce kończy się przenieś numer z abonamentu na kartę i już wtedy będziesz mógł wrócić jako nowy klient abonamentu i dostać 250zł ;]

Jakiś idiota wymyślił ten sposób ofertowania ... Nie bez powodu T-mobile ma największy odpływ klientów.
 #870218  autor: miarek
 07 cze 2016, 13:36
skorek pisze: wolę umowę na 12 miechów niż na 24. Nawet jak jest 10 zł drożej abonament.
Jako abonent T-mobile nie możesz wziąć tego telefonu na 12 mc. za 199zł. Każda inna opcja (nowy numer, przejście z innej sieci, karta tak-tak) może, ale dla abonenta cena to 419zł.

Trzeba najpierw złożyć wypowiedzenie z przejściem na kartę i jak będzie jeszcze ta oferta dopiero wtedy przejść ponownie na abonament.

PS. Powoli rozumiem, dlaczego sieci telekomunikacyjne tak traktują klientów. Skoro klienci nie szanują własnego słowa (decyzji), bo ma takie prawo, to i sieć nie szanuje klienta, byle było zgodnie z prawem.
 #870259  autor: Algatox
 07 cze 2016, 14:58

PS. Powoli rozumiem, dlaczego sieci telekomunikacyjne tak traktują klientów. Skoro klienci nie szanują własnego słowa (decyzji), bo ma takie prawo, to i sieć nie szanuje klienta, byle było zgodnie z prawem.
Nie rozumiem dlaczego dajesz wszystkich do jednego worka. Wiele abonentów nie oczekuje specjalnych ofert. Chcą tylko tego co ma nowy klient. Płacą terminowo rachunki, wywiązują się z zobowiązań.

Jeżeli operator nie docenia takiego klienta i wciska mu gorsze warunki to kto kogo tutaj nie szanuje?
 #870270  autor: miarek
 07 cze 2016, 15:16
Algatox pisze:Jeżeli operator nie docenia takiego klienta i wciska mu gorsze warunki to kto kogo tutaj nie szanuje?
Jeśli oferta danego operatora nie odpowiada, idzie się do innego. To najlepszy sposób na wyrażenie swojego niezadowolenia z oferty.

Piszę o sytuacji, kiedy ktoś zgadza się na jakieś warunki, a potem mu nie odpowiada i nie obiera przesyłki. Kiedyś podobno umowa słowna była wiążąca, teraz to już większość słowo ma za nic. Pewnie takie czasy.
Wyobrażasz sobie lustrzaną sytuację, kiedy zamawiasz ofertę bez telefonu, a operator w dniu rozpoczęcia umowy stwierdza, że jednak mu się klient nie podoba i nie aktywuje numeru?
 #870276  autor: Algatox
 07 cze 2016, 15:27
sprzedając na odległość trzeba się liczyć z prawem do odstąpienia od umowy.

Jednak zgadzam się z tym, że nie odebranie przesyłki jest czymś idiotycznym. Moim zdaniem taka osoba powinna przesyłkę przyjąć i pofatygować się do salonu T-mobile, żeby ewentualnie odstąpić od umowy.
 #870294  autor: Algatox
 07 cze 2016, 15:50
osobiście to oferty bez telefonu bym nie wziął z T-mobile. Zobowiązanie na 6/18/24 miesiący abonament od 30zł [1GB internetu no limit]], gdy to samo można dostać w ofertach na kartę od 25zł [od 6GB internetu] bez podpisywania umowy.
 #870305  autor: skorek
 07 cze 2016, 16:28
Algatox pisze:sprzedając na odległość trzeba się liczyć z prawem do odstąpienia od umowy.

Jednak zgadzam się z tym, że nie odebranie przesyłki jest czymś idiotycznym. Moim zdaniem taka osoba powinna przesyłkę przyjąć i pofatygować się do salonu T-mobile, żeby ewentualnie odstąpić od umowy.
Czymś idiotycznym? Skąd ten wniosek?
Zadzwoniłem do konsultanta T-mobile. Powiedział, że rozumie i żebym po prostu nie odbierał przesyłki. O prawie odstąpienia od umowy 14 dniowej również mam świadomość. Nie odbierając przesyłki uniknę zbędnej papierologii.
 #870314  autor: miarek
 07 cze 2016, 17:13
skorek pisze: Zadzwoniłem do konsultanta T-mobile. Powiedział, że rozumie i żebym po prostu nie odbierał przesyłki. O prawie odstąpienia od umowy 14 dniowej również mam świadomość. Nie odbierając przesyłki uniknę zbędnej papierologii.
Zgodnie z prawem możesz to zrobić i co miał odpowiedzieć konsultant?
Inna rzecz to uczciwość. Wytłumaczę łopatologicznie, może zrozumiesz.

Postanawiasz otrzymany telefon sprzedać. Umówiłeś się z klientem, że zapłaci za niego 1000zł, wysyłasz mu przesyłkę za pobraniem. Opłaciłeś przesyłkę, a następnego dnia dostajesz wiadomość, że jednak tamten nie odbierze przesyłki, ale jest skłonny rozmawiać i jak będzie 900zł to możesz mu wysłać ponownie. Wyślesz? Co o nim pomyślisz? Bo ma prawo tak postąpić.
 #870526  autor: skorek
 08 cze 2016, 15:23
miarek pisze:
skorek pisze: Zadzwoniłem do konsultanta T-mobile. Powiedział, że rozumie i żebym po prostu nie odbierał przesyłki. O prawie odstąpienia od umowy 14 dniowej również mam świadomość. Nie odbierając przesyłki uniknę zbędnej papierologii.
Zgodnie z prawem możesz to zrobić i co miał odpowiedzieć konsultant?
Inna rzecz to uczciwość. Wytłumaczę łopatologicznie, może zrozumiesz.

Postanawiasz otrzymany telefon sprzedać. Umówiłeś się z klientem, że zapłaci za niego 1000zł, wysyłasz mu przesyłkę za pobraniem. Opłaciłeś przesyłkę, a następnego dnia dostajesz wiadomość, że jednak tamten nie odbierze przesyłki, ale jest skłonny rozmawiać i jak będzie 900zł to możesz mu wysłać ponownie. Wyślesz? Co o nim pomyślisz? Bo ma prawo tak postąpić.
Ale skąd ten lament z Twojej strony? 1. Mam prawo rozwiązania umowy w 14 dni. Nie odbierając paczki - unikam papierologii. 2. Gdybym się z kimś umówił że mu sprzedam, to nie zmieniam zdania, bo się umówiłem i mu sprzedaje. 3. Gdybym sprzedał poprzez allegro - wysłałbym i przyjął kasę. Więc o co chodzi? Jakąś złudną moralność? Uczciwość - jak sam nazwałeś? Ktoś jest tutaj nieuczciwy? Inni po prostu dostali lepsze warunki i takie też chcę albo przejść do plusa w pakiecie smart dom. Owszem - umowy ustne obowiązywały w starożytnym Rzymie. Jednak trochę czasy się zmieniły.... Przysługuje również specjalna ochrona zawierania umów na odległość. Poczytaj trochę. Jakoś Tmobile się nie pieprzy z żadnym swoim klientem. Przeżyłem z nimi z 8 lat w tym obowiązkowe podniesienie abonamentu. I nie płacę im 9 zł co miesiąc, tylko blisko 100 zł. I tak od 8 lat. Nie tylko ja, ale też moja rodzina. Więc chyba nie będą bardzo skrzywdzeni jak nie odbiorę tej paczki i zmienię ofertę na inną? Wyluzuj czasem chłopcze...
 #870540  autor: miarek
 08 cze 2016, 16:59
skorek pisze: Gdybym się z kimś umówił że mu sprzedam, to nie zmieniam zdania, bo się umówiłem i mu sprzedaje.
No tak. Niewiele zrozumiałeś. Tacy też bywają. Niestety prościej wytłumaczyć nie można.

"Verbum nobile debet esse stabile" - to (mimo łaciny) przysłowie znacznie późniejsze - umowy ustne nie tylko obowiązywały w starożytnym Rzymie, ale też obowiązują dotychczas (kupując coś w sklepie, spisujesz pisemną umowę kupna-sprzedaży?).

Skoro jestem chłopcem, to rozumiem, że Twój wiek jest już na tyle zaawansowany, że niedługo takie indywiduum przestanie chodzić po tym świecie. Nie ma w takim razie sensu tłumaczyć zagadnienia uczciwości.
 #870574  autor: PetMat
 08 cze 2016, 18:41
Druga rozmowa z konsultantem, abo Relax+ (89,99) brak zniżki, telefon P8 za 299 (przedłużając przez strone telefon w cenie 259,-), i to wszystko co mogą mi zaproponować, w promocji pierwszy abonament obniżony o 50%. Chyba zostaje złożenie wypowiedzenia i oczekiwanie na reakcję.
Konsultant stwierdził że nie może dać upustu 10,- na abonament jeżeli nie mam drugiej usługi w TM.
 #870601  autor: Mesmerised
 08 cze 2016, 20:58
Dzwonił do mnie ostatnio ktoś z TM z numeru 608 959 992, możliwe ze w sprawie przedłużenia, nie mogłem odebrać. Jest sens z nimi w ogóle gadać?

I jeśli sam chciałbym do nich przedzwonić to jaki jest numer do suk?
 #870617  autor: Tajemniczy28
 08 cze 2016, 21:34
Ja miałem przedłużać umowe z tel, ale wyhaczyłem w necie tel z chin za 500 zł, aparat 13 mpx, plus robi za powerbank dla innych, plus 5,5 cali plus bateria az 6000maH, ( ajest wersja z baterią 10000). \dlatego chyba zamówie (wiekszość aparatów z chin więc wsio ryba) http://aliholik.pl/oukitel-k6000-z-aliexpress-recenzja/

A standardowo mi proponują abo 59 7 gb no limi a p9 lite za 20 zł. Bez tel natomias 39 zł i 7 gb+ no limit. Co najciekawsze na jednym nr-rze na którym mam więcej niż 6mcy do zakończenia, standardowy konsultant mi proponował przedłużenie (oczywiście ceny z kosmosu) a po przełączeniu do suk inna wersja -że mają regulamin że iles tam musisz wydać kasy z abonamentów i wtedy można (musiałbym spłacić wczesniej raty). Dlatego olac temat kupić na wolnym rynku i już
 #870704  autor: miarek
 09 cze 2016, 09:19
PetMat pisze:Konsultant stwierdził że nie może dać upustu 10,- na abonament jeżeli nie mam drugiej usługi w TM.
Jeśli nie rozmawiasz z działem sekcji utrzymania, a "zwykłym" konsultantem, to ci nie obniżają abonamentu.
Najprościej zadzwoić na infolinię handlową, a stamtąd poprosić o przełączenie do SUK. Robią to bez problemu. -10zł na abonament to norma i w SUK nie zdarzyło mi się, aby zaproponowano ofertę bez zniżki na abonament.
Inna sprawa to cena telefonu. Nie wiem dokładnie, jak jest z Relax+, ale -200zł na telefon na pewno można uzyskać. Jednak SUK ma inne cenniki wyjściowe i nie oznacza to, że będzie to -200zł od ceny z internetu. Dla przykładu jeszcze niedawno Huawei P9 lite w internecie był za 249, ale SUK miał w cenniku 349, więc dawał minimalnie za 149zł. Teraz mają ceny takie same - 199zł, więc SUK oferuje nawet za 0,04zł. Może być więc różnie.
  • Strona 303 z 624
  • 1
  • 301
  • 302
  • 303
  • 304
  • 305
  • 624
  • 1
  • 301
  • 302
  • 303
  • 304
  • 305
  • 624