• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 4 z 54
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 54

 #334842  autor: ywis
 12 maja 2009, 13:18
Xander99, no to nie wiem, podejdź do Play, zapytaj dokładnie co i jak i będziesz wiedział na czym stoisz i co robić w momencie gdy otrzymasz wraz z rachunkiem nowy regulamin od Plusa.

 #334843  autor: wshk
 12 maja 2009, 13:19
mariusz9a pisze:To ja jeszcze raz powtórzę - zrywanie umowy z powodu zmian w regulaminie nie dotyczy MixPlusa. Jest to informacja pewna! ;-)
A gdzie moge zobaczyc potwierdzenie takie stanu rzeczy?

 #334850  autor: mariusz9a
 12 maja 2009, 13:45
wshk pisze:
mariusz9a pisze:To ja jeszcze raz powtórzę - zrywanie umowy z powodu zmian w regulaminie nie dotyczy MixPlusa. Jest to informacja pewna! ;-)
A gdzie moge zobaczyc potwierdzenie takie stanu rzeczy?
Zobaczyć to możesz pisząc do BOK Plusa lub usłyszeć dzwoniąc do BOK Plusa ;-)

 #334854  autor: wshk
 12 maja 2009, 14:21
mariusz9a pisze:
wshk pisze:
mariusz9a pisze:To ja jeszcze raz powtórzę - zrywanie umowy z powodu zmian w regulaminie nie dotyczy MixPlusa. Jest to informacja pewna! ;-)
A gdzie moge zobaczyc potwierdzenie takie stanu rzeczy?
Zobaczyć to możesz pisząc do BOK Plusa lub usłyszeć dzwoniąc do BOK Plusa ;-)
No a poza BOK Plusa?

 #334856  autor: ywis
 12 maja 2009, 14:22
Zapewne w pierwszym lepszym autoryzowanym salonie Plusa.

 #334857  autor: wshk
 12 maja 2009, 14:33
nie napisalem tego o co mi chodzilo, moj blad.
Z czego wynika (wg plusa bo jak dla mnie to nonsens) ze abonamentowcy moga zerwac umowe a mixowcy nie?

 #334866  autor: elrond
 12 maja 2009, 15:37
Dziś przyszły rachunki i JEST NOWY REGULAMIN. Więc pewnie jutro lece złożyć wymówienie...

 #334869  autor: luukkaassz
 12 maja 2009, 15:56
Przeczytałem gdzieś (zapewne na telepolis.pl), że przy składaniu wypowiedzenia umowy z powodu braku akceptacji umowy,na odpowiednim wniosku, należy napisać numer telefonu którego to dotyczy (logiczne). Jak ma się sprawa przy dwóch aktywacjach? Mogę zrezygnować i przenieś jeden z numerów do innej sieci, a drugi zostawić w Plusie? Numery są zarejestrowane na tą samą osobę. Można to argumentować tym, ze numery używane są przez dwie osoby (slaby argument), a może Plus nie będzie robić problemu chcąc utrzymać chociaż jedną aktywację u siebie?
Ostatnio zmieniony 12 maja 2009, 15:59 przez luukkaassz, łącznie zmieniany 1 raz.

 #334870  autor: Xander99
 12 maja 2009, 15:58
elrond pisze:Dziś przyszły rachunki i JEST NOWY REGULAMIN. Więc pewnie jutro lece złożyć wymówienie...
Przenosisz numer do innego operatora ?

INEA

 #334873  autor: Bloo
 12 maja 2009, 16:36
mariusz9a pisze:Dla osób składających rezygnację jest obecnie przygotowywana specjalna oferta utrzymaniowa.

Ciekawe, co to za oferta utrzymaniowa :?: . Mnie by interesował nowy telefon, a co do abonamentu i usług obniżających koszty rozmów, to mogą zostać takie jakie mam czyli bez zmian. Poza tym ktoś wiem jak powinno wyglądać takie wypowiedzenie :?:
Ostatnio zmieniony 12 maja 2009, 16:43 przez Bloo, łącznie zmieniany 2 razy.

Obrazek

 #334874  autor: elrond
 12 maja 2009, 16:39
Xander99 pisze:
elrond pisze:Dziś przyszły rachunki i JEST NOWY REGULAMIN. Więc pewnie jutro lece złożyć wymówienie...
Przenosisz numer do innego operatora ?
Z jednego rezygnuje całkowicie, a drugi przenoszę do Play.
Bloo pisze:elrond napisał/a:
Bloo, to nie moje słowa :wink:

 #334878  autor: Peet
 12 maja 2009, 16:56
luukkaassz pisze:[...]Mogę zrezygnować i przenieś jeden z numerów do innej sieci, a drugi zostawić w Plusie? Numery są zarejestrowane na tą samą osobę. Można to argumentować tym, ze numery używane są przez dwie osoby (slaby argument), a może Plus nie będzie robić problemu chcąc utrzymać chociaż jedną aktywację u siebie?
Nie rozumiem czym się przejmujesz, mówisz że chcesz rozwiązać jedną umowę i tyle. Nie musisz się z niczego tłumaczyć.

Ktoś z rachunkiem elektronicznym dostał już kopertę z nowym regulaminem. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś przed 20'stym przechodził już procedurę rezygnacji z przeniesieniem numeru do fresh'a i napisał jak to najlepiej zorganizować.

 #334906  autor: ywis
 12 maja 2009, 19:22
elrond, a do mnie jeszcze nie doszedł, jutro mam nadzieję, że już będzie i od razu drukam pismo i śmigam do salonu im to wlepić :P

 #334908  autor: elrond
 12 maja 2009, 19:25
ywis pisze:elrond, a do mnie jeszcze nie doszedł, jutro mam nadzieję, że już będzie i od razu drukam pismo i śmigam do salonu im to wlepić
Ja już mam napisane. Date wstawić, wydrukować, podpis rodziciela i do salonu :twisted:

 #334919  autor: ywis
 12 maja 2009, 21:02
Ja sądzę, że jutro do mnie dojdzie rachuneczek, więc pewnie nowy regulamin z nim również i jutro od razu złożę wymówienie i już w czerwcu będę wolny :D

 #334960  autor: dex
 13 maja 2009, 00:08
Ja razem z rachunkiem elektronicznym miałem plik z informacja o zmianie regulaminu i takie info:
"Pragniemy również poinformować Państwa, że zapowiadane zmiany Regulaminu i Cennika, w przypadku
braku akceptacji dokonywanych zmian, dają Państwu prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie
usług telekomunikacyjnych bez konsekwencji odszkodowawczych w terminie 7 dni od upływu
terminu płatności rachunku telefonicznego, z którym przesłane zostało niniejsze zawiadomienie."
Wypowiedzenie już poszło...

 #334969  autor: ywis
 13 maja 2009, 07:58
dex pisze:Wypowiedzenie już poszło...
Jak to rozumieć?

 #334971  autor: Tajemniczy28
 13 maja 2009, 08:34
Ciekawe,może będa dzwonić i coś proponować

 #334976  autor: ywis
 13 maja 2009, 09:32
Mnie już nic nie skłoni do pozostania przy tej umowie, 60 pln za neta z limitem 1GB? Granda w biały dzień.

 #335040  autor: baton_km
 13 maja 2009, 17:26
Jeśli ktoś by miał jeszcze wątpliwości co do możliwości przeniesienie numeru z plusa przy zerwaniu umowy:
Szanowny Panie,
W nawiązaniu do przesłanej korespondencji uprzejmie informuję, iż uprawnienie z art. 59 ust 2 Prawa telekomunikacyjnego do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w przypadku braku akceptacji zmian w regulaminie jest jednym ze sposobów rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.

Natomiast uprawnienie do przeniesienia numeru przy zmianie operatora wynika z art. 71 Prawa telekomunikacyjnego. Szczegółowe warunki korzystania z tego uprawnienia zawiera Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 1 marca 2006 roku w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych (Dz. U. Nr 42, poz. 289 i 290).

W tym miejscu należy zauważyć, iż na gruncie obowiązujących przepisów oba uprawnienia przysługują abonetom - nie wykluczają się wzajemnie.

Przepisy ww. rozporządzenia określają czynności, jakie podejmuje Abonent będący stroną umowy z dostawcą usług zapewniającym przyłączenie do publicznej sieci telefonicznej w celu realizacji uprawnienia tj. dokonania przeniesienia przydzielonego mu numeru do sieci innego dostawcy usług, a nie nowy dostawca usług, do którego Abonent chce przenieść numer. Zgodnie z przepisami to Abonent występuje z wnioskiem w formie pisemnej do nowego dostawcy usług o potwierdzenie możliwości technicznych zawarcia umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem numeru. Wniosek Abonenta podlega rozpatrzeniu przez nowego dostawcę w terminie 7 dni od dnia jego złożenia, a Abonent zostaje poinformowany w formie pisemnej o możliwości zawarcia umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru. Kolejno Abonent po otrzymaniu zawiadomienia o istnieniu możliwości przeniesienia numeru do sieci nowego dostawcy usług, składa wniosek, w formie pisemnej do dotychczasowego dostawcy usług o rozwiązanie umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru. Do tego wniosku załącza kopię zawiadomienia przekazanego przez nowego dostawcę. W terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku Abonent zostaje zawiadomiony w formie pisemnej o terminie i warunkach rozwiązania umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru. Termin i warunki rozwiązania umowy w tym przypadku winny być określone zgodnie z warunkami umowy o świadczenie usług zawartej z abonentem, a sama data przeniesienia nie może przypadać wcześniej niż przewidywany termin rozpoczęcia świadczenia usług przez nowego dostawcę.

Rozporządzenie nie uzależnia prawa do skorzystania z przeniesienia numeru od sposobu rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Zatem nie ma przeszkód do przeniesienia numeru do innego operatora w przypadku gdy powodem rozwiązania umowy z dotychczasowym jest brak akceptacji dokonanej zmiany regulaminu. Przy przenoszeniu numeru proszę jednak pamiętać, że w pierwszej kolejności należy niezwłocznie po otrzymaniu informacji o zmianie regulaminu zgłosić się do nowego operatora i ustalić dzień przeniesienia numeru, następnie złożyć rozwiązanie umowy z dotychczasowym przy zachowaniu odpowiednich terminów na wypowiedzenie.

3110 > c45 > t610 > cfx65 > 3100 > v3 > e50 > e51, 6300 > e51, e63
  • Strona 4 z 54
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 54
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 54