• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #311096  autor: metpablo
 17 sty 2009, 15:17
Włącz bezpłatnego SMSa finansowego - to usługa, która może być uruchomiona niezależnie od e-f@ktury. A najbardziej polecam polecenie zapłaty ;-)

 #311104  autor: kuwejt
 17 sty 2009, 15:44
No ja mialem tak: w grudniu przyszedl mi sms: "Twoje rachunki płacą sie same, włączylismy Ci f@akture, dostaniesz za to 10min przez 6miesiecy, jesli nie chcesz wyslij sms na ble ble nle [...]" no a z f@aktury korzystać nie chce wiec wyslalem sms z rezygnacja. Wczoram mi przyszedl rachunek od Ery i jakiez bylo moje zdziwienie jak okazalo sie ze w kopercie oprocz kalendarza Era Premia i jednej(!) strony z faktura nie bylo nic innego tj. szczegulowego wykazy polaczen jaki zawsze byl dolaczony do faktury. Dzwonie wiec do BOK a Pani mi mowi ze przy rezygnacji z f@aktury (ktorej wogole nie zamawialem!!!) Era włącza wysylke samych faktur bez rozliczenia szczególowego (bilingu)!!! A jesli chce biling za ten miesiac to musze zaplacic 5zl+vat!!! i dopiero po moim telefonie od przyszego miesiaca bede dostawal tak jak zwykle: faktrure +szczegolowy wykaz polaczen bo Pani musiala dopiero recznie ta usuge wlaczyc na moim koncie Jak dla mnie to totalnie nieporozumienie! najpierw wlaczaja usugie ktorej nigdy nie zamawialem i z ktorej nie zamierzem korzystac a pozniej przy wylaczeniu tego badziewia na koncie abonenckim jest nieaktywna funcja rachunku szczegółowego!

 #311122  autor: metpablo
 17 sty 2009, 17:13
Jakby mi tak zrobili, to urządziłbym niezłą aferę. Przeginają w takim układzie. Moim zdaniem można by zgłosić taką praktykę do UKE i UOKiK. Na szczęście nie dostaję od Ery żadnego SMSowego spamu, więc ominęła mnie wątpliwa przyjemność ponownej aktywacji rachunku szczegółowego 8)

 #311133  autor: kuwejt
 17 sty 2009, 17:38
Napisalem pismo do Ery:
Witam.
W grudni włączyliście mi Państwo f@akturę - usługę której nigdy nie zamawiałem, z której nigdy nie korzystałem i nie zamierzam korzystać (przynajmniej dopóki nie będę widział w tym jednoznacznej korzyści). W związku z powyższym odpowiadając na sms zrezygnowałem z włączonej przez Państwa (bez mojej zgody) usługi. W kopercie z fakturą którą wczoraj otrzymałem nie ma jednak rozliczenia szczegółowego połączeń - jak sie okazało po wyłączeniu f@ktury funkcja ta była nieaktywna na moim koncie! Faktu tego dowiedziałem sie w telefonicznym BOKu gdzie również zostałem poinformowan, że jeśli chce dostać papierową wersję wyżej wymienionego rozliczenia (za miesiąc za który przyszła faktura) to muszę dopłacić 5zl +vat. I tu stwierdzam, że jest to kpina ze mnie jako klienta. Mam płacić za coś z czego nigdy nie rezygnowałem i co mi się należy przez to że Era włączyła mi f@kturę (jeszcze raz powtarzam - bez moeje zgody i chęci) nie informując jednocześnie, że po jej wyłączeniu nie będe dalej otrzmywał "papierowej" wersji rozliczenia szczegółowego tylko same faktury??? Proszę o wyjaśnienie przedstawionej sytuacji.
Z poważaniem

jak odpowiedzą dam znać tutaj jak sie sprawa skonczyla

[ Dodano: 2009-01-20, 15:58 ]
Od piątku aż do wczoraj nie dostałem żadnej odpowiedzi więc wyslalem swojego maila jeszcze raz. Dzisiaj patrze i dostałem 2 odpowiedzi i to jak różne:
Witam

W odpowiedzi na przesłaną prośbę uprzejmie wyjaśniam, że Biuro Obsługi Abonenta dokonuje zmian w pakietach usług jedynie na podstawie dyspozycji zawierających niezbędne dane identyfikacyjne takie jak numer telefonu, na kogo jest on zarejestrowany oraz jednej z poniższych danych:
- hasło
- kod PUK
- Erakod

W związku z tym informuję, że z powodu braku powyższych danych przesłana dyspozycja nie może zostać rozpatrzona. Proszę zatem o jej uzupełnienie i ponowne przesłanie na adres [email protected].

Zapewniam, iż niezwłocznie po otrzymaniu uzupełnionej korespondencji Pana zgłoszenie zostanie rozpatrzone.

Jednocześnie chcę wyjaśnić, że prawidłowa identyfikacja jest dla nas gwarancją, iż przedmiotowa korespondencja jest prowadzona z Abonentem lub osobą przez niego upoważnioną.

Liczę więc na zrozumienie i czekam na ponowienie listu.

z pozdrowieniami
XXXXXXX
oraz
Witam

W odpowiedzi na korespondencję uprzejmie informuję, że w ramach kampanii ekologicznej Klientom korzystającym z Polecenia Zapłaty jako formy płatności włączono usługę e-faktury.Serdecznie przerpaszam za uruchomienie e-faktury bez Pana akceptacji.
Nadmieniam, że w dniu 16.01.2009 r. dokonana została zmiana w systemie odnośnie wysyłania faktur papierowych wraz z rachunkiem szczegółowym.
Z uwagi na zaistniałą sytuację w dniu dzisiejszym wysyłam Panu bezpłatnie rachunek szczegółowy do faktury numer 504371510109.

Mam nadzieję, że powyższa informacja okaże się pomocna.


z pozdrowieniami
YYYYYYYYY
po odpowiedziach widać że pierwsza osobla zlała sprawe, natomiast druga rozwiązła mój "problem" w 100% za co Jej serdecznie dziękuję, tą drugą osobą była Kobieta (może ma to wpływ :lol: )

 #314501  autor: shanhaevel
 31 sty 2009, 21:19
Pierwsza osoba nie zlała sprawy tylko zrobiła wszystko według narzuconych jej zasad. Każdy konsultant jest monitorowany i np jeżeli w momencie monitoringu zrobi tak jak Pani poniżej pojechali by mu po pensji więc to należy też mieć na uwadze

 #314567  autor: kuwejt
 01 lut 2009, 00:47
yyy tzn. niby wg jakich zasad?? chyba mnie nie zrozumiales. ja nie chcialem zadnych modyfikacji na moim koncie (bo do tego to sie zgodze ze potrzebuja wiecej danych tak jak mi odpisala pierwsza osoba) ja chcialem tylko wyjasnic sprawe (o której wczesniej telefonicznie informowalem BOK), a to udalo sie kobiecie z 2go maila i do tego na 100% nie potrzeba moich zadnych dodatkowych danych. A jeśli chodzi o fragment:
"Nadmieniam, że w dniu 16.01.2009 r. dokonana została zmiana w systemie odnośnie wysyłania faktur papierowych wraz z rachunkiem szczegółowym."

jest to tylko potwierdzenie modyfikacji jaka została złożona podczas wcześniejeszej rozmowy telefonicznej ze mna!!!,
to tak jak pisalem wczesniej
kuwejt pisze: po moim telefonie od przyszego miesiaca bede dostawal tak jak zwykle: faktrure +szczegolowy wykaz polaczen bo Pani musiala dopiero recznie ta usuge wlaczyc na moim koncie
ta usługa zostałą wcześniej (przed moim mailem dzwonilem do BOKu) już podczas rozmowy telefonicznej spowrotem włączona na moim koncie (wtedy tez podawalem dodatkowe dane dotyczace konta). Tak więc pierwsza osoba ewidentnie odpisala na "odwal się"

 #321626  autor: Milon
 07 mar 2009, 19:59
yagi pisze:Milon, minuty powinny byc dodane na obydwa numery...
masz racje, w końcu wiadomość potwierdzona:
- pakiet 10 minut został dodany na 2 numery tel. niezależnie czyli łącznie dostaję gratis 20 min miesięcznie
(analogicznie im więcej masz aktywnych numerów tym więcej zyskujesz!)
jedyne co mnie zdziwiło to to że cały czas do domu w formie papierowej przychodzi rachunek szczegółowy na drugi numer

 #334132  autor: st.konsultant
 08 maja 2009, 21:42
odświeżam temat, bo może nie wszyscy wiedzą ale znowu są promocyjne minuty za e@fakturę :)

Przez 6 miesięcy 10 minut do Ery i Heya. Wykorzystywane w 1 kolejności.

 #334640  autor: Solos
 11 maja 2009, 13:59
A mozna otrzymywac od Ery faktury mailem? Tak zeby automatycznie po wygenerowaniu faktury byla ona wysylana do mnie wraz z rachunkiem szczegolowym na podany adres email?

 #334641  autor: Jedrker
 11 maja 2009, 14:01
Solos,
raczej nie ma takiej opcji u żadnego operatora ;)

 #335173  autor: Mel
 14 maja 2009, 15:50
Właśnie mnie spotkało to samo co Kuwejta.
Nie odpiszę smsem tylko od razu piszę @ a przy okazji załatwię parę innych spraw.
To jest nie do zniesienia.
 #335176  autor: Adami
 14 maja 2009, 16:08
Co się dzieje z Erą? Czyżby cięcia były tak duże, że cierpią na tym zwykli użytkownicy?
Wczoraj dostałem sms oto jego treść:
Twoje rachunki płacą się same więc włączyliśmy Ci fakturę na www.era.pl +gratis 10 min/mies. na 6 miesięcy. Aby przywrócić wersję papierową wyślij NIE na 80010.

Teraz już wiem skąd się wzięła na moim rachunku zawyżona kwota za usługi. Mianowicie skoro to co wyżej sami włączyli to i sami włączyli mi roaming międzynarodowy. Przez to zapłaciłem rachunek o 200zł wyższy niż powinienem bo przebywałem przy granicy i telefon zalogował się do innej sieci. Oczywiście reklamacja nic nie dała bo w/g Ery trzeba wyłączyć automat w telefonie. Problem polega jednak na tym, że ten telefon to tzw. klapka a ja odbierałem tylko połączenie, więc nie widziałem w jakiej sieci jestem.Zresztą nie przyszło mi to do głowy skoro roaming w Erze należy SAMEMU włączyć. Tak więc na własnej skórze przekonałem się, że zmiana regulaminu na 1 instancję odwoławczą w Erze jest niekorzystne dla klienta. Ewentualnie można wystąpić na drogę sądową ale koszty będą większe od tych 200zł. :evil:

 #335181  autor: kszyh2404
 14 maja 2009, 16:26
Mel pisze:Właśnie mnie spotkało to samo co Kuwejta.
Nie odpiszę smsem tylko od razu piszę @ a przy okazji załatwię parę innych spraw.
To jest nie do zniesienia.
chyba chcą wszystkich abonentów uszczęśliwić tą f@kturą - u mnie dziś na dwóch numerach włączyli.

 #335221  autor: thonka
 14 maja 2009, 20:16
kszyh2404 pisze:chyba chcą wszystkich abonentów uszczęśliwić tą f@kturą - u mnie dziś na dwóch numerach włączyli.
heh ja bym sie cieszyl, ze by mi cos takiego wlaczyli, bo juz druga z kolei papierowa faktura do mnie nie trafila odkad 3 miesiace temu zmienili PP na inpost...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet
 #335232  autor: st.konsultant
 14 maja 2009, 20:57
Adami pisze:Co się dzieje z Erą? Czyżby cięcia były tak duże, że cierpią na tym zwykli użytkownicy?
Wczoraj dostałem sms oto jego treść:
Twoje rachunki płacą się same więc włączyliśmy Ci fakturę na www.era.pl +gratis 10 min/mies. na 6 miesięcy. Aby przywrócić wersję papierową wyślij NIE na 80010.

Teraz już wiem skąd się wzięła na moim rachunku zawyżona kwota za usługi. Mianowicie skoro to co wyżej sami włączyli to i sami włączyli mi roaming międzynarodowy. Przez to zapłaciłem rachunek o 200zł wyższy niż powinienem bo przebywałem przy granicy i telefon zalogował się do innej sieci. Oczywiście reklamacja nic nie dała bo w/g Ery trzeba wyłączyć automat w telefonie. Problem polega jednak na tym, że ten telefon to tzw. klapka a ja odbierałem tylko połączenie, więc nie widziałem w jakiej sieci jestem.Zresztą nie przyszło mi to do głowy skoro roaming w Erze należy SAMEMU włączyć. Tak więc na własnej skórze przekonałem się, że zmiana regulaminu na 1 instancję odwoławczą w Erze jest niekorzystne dla klienta. Ewentualnie można wystąpić na drogę sądową ale koszty będą większe od tych 200zł. :evil:

No cóż, z roamingiem to nie da się wszystkim dogodzić :)
Wielu Klientów się skarży i żali, że roaming nie jest włączany z automatu, innym nie pasuje jak sieć sama włączy tą usługę.
Szkoda, że nie uznali Ci tej reklamacji bo zazwyczaj takie sytuacje są uznawane.

[ Dodano: 2009-05-14, 20:59 ]
thonka pisze:
kszyh2404 pisze:chyba chcą wszystkich abonentów uszczęśliwić tą f@kturą - u mnie dziś na dwóch numerach włączyli.
heh ja bym sie cieszyl, ze by mi cos takiego wlaczyli, bo juz druga z kolei papierowa faktura do mnie nie trafila odkad 3 miesiace temu zmienili PP na inpost...

jak chcesz to przecież możesz sobie wyłączyć papierowe:) chyba, że masz telefony na firmę.
A co do inpostu.....to najlepiej zadzwoń do BOA lub napisz maila i poproś żeby z powrotem przełączyli Cię na pocztę ;)

 #335237  autor: thonka
 14 maja 2009, 21:15
nie no chce papierowa, ale jakby mi przelaczyli na efakture to przynajmniej wiedzialbym co sie stalo z dwiema fakturami, ktore do mnie nie doszly ;)

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #335252  autor: osachorzow
 14 maja 2009, 22:28
thonka pisze:odkad 3 miesiace temu zmienili PP na inpost...
kilka dni temu dotarła do mnie faktura z Ery ale nie dostarczyła ją ani PP ani InPost... znów chyba zminili fimę ;) a może być już tylko gorzej bo PP dochodziły w terminie, InPost się ledwo mieścił przed terminem płatności za to ostatnia dotarła tydzień po terminie płatności... dobrze że są obrazy na Iboa ;)

 #335254  autor: yagi
 14 maja 2009, 22:48
osachorzow pisze:kilka dni temu dotarła do mnie faktura z Ery ale nie dostarczyła ją ani PP ani InPost...
Jest jeszcze PAF.

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #335255  autor: yagi
 14 maja 2009, 22:52
Adami pisze:Teraz już wiem skąd się wzięła na moim rachunku zawyżona kwota za usługi. Mianowicie skoro to co wyżej sami włączyli to i sami włączyli mi roaming międzynarodowy. Przez to zapłaciłem rachunek o 200zł wyższy niż powinienem bo przebywałem przy granicy i telefon zalogował się do innej sieci. Oczywiście reklamacja nic nie dała bo w/g Ery trzeba wyłączyć automat w telefonie.
Pisz odwolanie od tej decyzji. Masz do tego prawo wg regulaminu. Dopiero bedziesz w ciezkiej sytuacji jak drugi raz tego nie uznaja...

Co do automatycznego roamingu to najgorsze sa przypadki wlaczania roamingu na Blueconnectach - znam przypadek faktury na 6000 zl przy korzystaniu z BC niedaleko Przemysla... I to jest maksymalna glupota...

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #335259  autor: osachorzow
 14 maja 2009, 23:03
yagi pisze:Jest jeszcze PAF.
no i chyba właśnie PAF przyniósł fakturę wysłaną 20.04 około 11.05 :)