• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #214599  autor: Btk_Tomas
 22 sie 2007, 09:32
Nie czytałem.
Jest tam coś wartego uwagi???

 #214604  autor: [email protected]
 22 sie 2007, 09:54
no wlasnie i to jest najlepsze malo kto czyta regulamin a jak pozniej wychodza jakies kwasy to pretensje ma do operatora, a to jego wina bo zgodzil sie na warunki ktorych nie zna :)

 #214634  autor: Btk_Tomas
 22 sie 2007, 11:25
Czemu się tak Czepiłeś tego regulaminu?
Czy ja mam jakieś pretensje do kogoś?

 #214636  autor: [email protected]
 22 sie 2007, 11:37
niebierz tego tak do siebie :) bo wiesz najczesciej sa jakies kruczki ktore pozniej moga wyjsc i spowodowac nieprzyjemne sytuacje...

 #234920  autor: AdamB
 22 lis 2007, 15:42
yagi pisze:
malyniak pisze:Nie, dopiero wziąłem ten świstek z Playa, a do Ery wybieram się jutro lub pojutrze
Nie robisz z pelnomocnictwem? Przecierz to duuuzo upraszcza sprawe...
Witam,

Wcale nie jest łatwiej ani prościej z pełnomocnictwem. 28 pażdziernika byłem w punkcie sprzedaży Play, żeby przenieść mój numer z Ery do Play. Wybrałem wersję z pełnomocnictwem. Dzisiaj (22/11/2007) rozpoczynam wszystko od nowa. Era twierdzi, że żadnego pisma z Play nie otrzymała, a Play twierdzi, że oczywiście wszystko co trzeba do Ery wysłał, ale nie otrzymał niestety żadnej odpowiedzi i nic nie może zrobić. Na dodatek nikt nie ponosi za tą sytuację odpowiedzialności. Mam tylko komplet dokumentów z Play, które straciły już ważność.

Także dzisiaj rozpoczynam wersję bez pełnomocnictwa.

Aktualizacja: Wróciłem właśnie z Play.... Oni nic nie zrobią... wszystko w rękach Ery.

Ze strony Play proces trwa nadal, pomimo że zaświadczenie o możliwościach technicznych przeniesienia numeru utraciło ważność 18/11/2007, a wszelkie ustawowe terminy zostały przekroczone. Nie mam szansy na żadną reklamację, ani na żadne dochodzenie swoich praw. Tylko czekać... jak długo??? Nie wiadomo...
Ostatnio zmieniony 22 lis 2007, 18:32 przez AdamB, łącznie zmieniany 1 raz.

Pozdrawiam
AdamB

 #234925  autor: tomko111
 22 lis 2007, 15:54
W ogóle sprawa przenoszenia numeru nie jest tak prosta jak się wydaję. Ja próbuję przenieść mój numer z Orange do Playa już miesiąc i żadnych efektów.. :(

 #234991  autor: yagi
 22 lis 2007, 19:57
Wyglada na to ze nie wyslali w pore do archiwum. Ja spotkalem tylko kilka akcji ale to po prostu dokumentacja byla pozno wyslana.

Te punkty Play to Empiki czy Germanosy?

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #235065  autor: AdamB
 23 lis 2007, 10:22
yagi pisze:Wyglada na to ze nie wyslali w pore do archiwum. Ja spotkalem tylko kilka akcji ale to po prostu dokumentacja byla pozno wyslana.

Te punkty Play to Empiki czy Germanosy?
W moim przypadku to Germanos.

Czy ktoś się orientuje co w takim przypadku można zrobić? Sprawa totalnie utknęła w próżni. Play twierdzi, że nic nie może zrobić, bo dokumenty wysłał do Ery, a Era twierdzi, że nic nie otrzymała. Play nie chce rozpocząć ponownie procesu przenoszenia, bo w jego systemie widnieje, że mój numer jest w trakcie przenoszenia. Wszelkie terminy ustawowe zostały przekroczone. A co ja jako klient mam zrobić???

Pozdrawiam
AdamB

 #235074  autor: [email protected]
 23 lis 2007, 11:43
hmm jako klientowi to proponuje uzbroić sie w cierpliwosc :)
drugim rozwiazaniem moze byc wlasnie rozpoczecie calego procesu przenoszalnosci od poczatku, (ale raczej proponowalbym znowu upowaznic play, bo samemu jeszcze ciezej bedzie zachowac te wszystkie terminy) bo skoro play upiera sie ze dokumenty zostały wysłane.
trzecie rozwiazanie to przedłużenie umowy w erze ;)

 #235087  autor: AdamB
 23 lis 2007, 12:33
[email protected] pisze:hmm jako klientowi to proponuje uzbroić sie w cierpliwosc
Tylko nie jestem pewien czy dalsze czekanie ma sens? Czy coś jeszcze może się wydarzyć? W Germanosie twierdzą, że proces przenoszenia jeszcze trwa, a na infolinii Playa twierdzą, że proces przenoszenia numeru wygasł... I komu wierzyć?

Pozdrawiam
AdamB

 #235101  autor: [email protected]
 23 lis 2007, 13:38
jabym wierzył BOA poniewaz przy przenoszeniu numeru sa sztywne terminy po przekroczeniu ktorych fizycznie nie moze trwac proces tylko trzeba zaczac wszystko od poczatku krok po kroku

 #235178  autor: yagi
 23 lis 2007, 20:01
Niech Ci z Germanosa poprosza Sales Support o zamkniecie sprawy i niech zaloza nowy proces przenoszenia...

Sprobuj jeszcze raz - jak to nie wypali to zostan z siecia pod szyldem blekitnej podpaski :D

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #291139  autor: jahu
 05 paź 2008, 10:16
A czy przenosił ktoś numer z Playa do innego operatora? Jak wyglądała rocedura, jak bolesna, jakie koszta?

 #291144  autor: mikage1
 05 paź 2008, 10:53
nie przenosiłem, wypowiem się tylko o kosztach - koszt przeniesienia numeru jest zbliżony - bowiem jest to stawka narzucona przez UKE - a piszę, że zbliżony - choć teoretycznie powinien być taki sam - ponieważ koszt został ustalony na 50 PLN, tylko że niektórzy operatorzy (bodajże era) liczą to 50 PLN jako brutto, inni (np. Orange) - netto, więc wtedy wychodzi 61 PLN - w każdym razie - NIE WIĘCEJ NIŻ 61 PLN

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #291252  autor: yagi
 05 paź 2008, 18:35
Koszt to 50 zl brutto w przypadku Play.

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #305266  autor: bodalski
 21 gru 2008, 17:07
Witam, ja 17 grudnia podpisałem w Play wszystkie papiery potrzebne do przeniesienia do nich numeru. Przenosze się z Orange. Pan w punkcie sprzedazy powiedział, że cała operacja potrwa miesiąc max półtora miesiąca. Jestem bardzo ciekawy jak się sprawy potoczą, czy będą jakieś problemy.

Pozdrawiam

 #305356  autor: tomko111
 21 gru 2008, 23:42
bodalski, jeżeli wniosek został poprawnie wypisany, dane się zgadzają, nie będzie żadnych problemów. :wink:

 #308027  autor: bodalski
 04 sty 2009, 14:00
Już ponad dwa tygodnie minęły i cisza. Nikt nie dzwoni, ani z Orange ani z Play. Mam nadzieje, że to normalna sytuacja:)

 #308045  autor: Orfi
 04 sty 2009, 14:38
Pod koniec stycznia powinnii już się z tym uporać. Czasami operator od którego się przenosimy delikatnie mówiąc spowalnia ten proces.

Orfi

 #308412  autor: Tafel
 05 sty 2009, 20:30
Właśnie tu zobaczyłem pierwszy wpis, gdybym chciał przenieść (tego jeszcze nie wiem czy tak zrobię) numer z Ery do Play to ile by to trwało?

Bywają marzyciele, którzy obchodzą rocznice pojawienia się ich fantastycznych wizji