• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 30 z 217
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 217

 #451169  autor: lalunia2208
 05 sty 2011, 20:27
mam pytanie,
dzisiaj jak weszłam na konto iBoa to na pierwszej stronie znikła inf. przygotowanie wysyłki i mam napis dziekujemy za podpisanie ankesu! i teraz nie wiem co jest grane , bo:
1. nie podpisaąłam żadngo aneksu
2. nie dostałam żadnego smsa na temat nr listu przewozowego??
nie wiem już sama kiedy tego tel. moge się spodziewa.....
Poza tym jestem przerażona ta inf. o kwocie FV podobno będzie mega wysoka.......Bo chcą zsumowac pare kwot... ne rozumiem tego za bardzo... a w zakłądce wykorzystanie limitów mam tylko 36 minut!!!!!!!!!!!!!!!!!!przeciez tyle minut nie starczy mi do kolejnego miesiąca....

Bieżący cykl rozliczeniowy: 05.01.2011 - 04.02.2011

Suma faktur wymagalnych wraz z fakturą bieżącą
(wartość ujemna oznacza nadpłatę): 149,00 zł

Z tego wynika że mam 150 zł do zapłacenia???????????????????????????????????

 #451181  autor: st.konsultant
 05 sty 2011, 21:09
lalunia2208 pisze:mam pytanie,
dzisiaj jak weszłam na konto iBoa to na pierwszej stronie znikła inf. przygotowanie wysyłki i mam napis dziekujemy za podpisanie ankesu! i teraz nie wiem co jest grane , bo:
1. nie podpisaąłam żadngo aneksu
2. nie dostałam żadnego smsa na temat nr listu przewozowego??
nie wiem już sama kiedy tego tel. moge się spodziewa.....
Poza tym jestem przerażona ta inf. o kwocie FV podobno będzie mega wysoka.......Bo chcą zsumowac pare kwot... ne rozumiem tego za bardzo... a w zakłądce wykorzystanie limitów mam tylko 36 minut!!!!!!!!!!!!!!!!!!przeciez tyle minut nie starczy mi do kolejnego miesiąca....

Bieżący cykl rozliczeniowy: 05.01.2011 - 04.02.2011

Suma faktur wymagalnych wraz z fakturą bieżącą
(wartość ujemna oznacza nadpłatę): 149,00 zł

Z tego wynika że mam 150 zł do zapłacenia???????????????????????????????????

Taryfa zmienia się jeszcze przed podpisaniem aneksu. Taka zmiana pojawia się mniej więcej w momencie jak przesyłka jest spakowana więc powinnaś dostać w najbliższym czasie numer listu przewozowego.

Co do minut i abonamentu to są one rozliczane proporcjonalnie. Masz już podgląd do faktury?

 #451184  autor: lalunia2208
 05 sty 2011, 21:18
Jestem przerażona w tym momencie mam informacje: nformacje finansowe

Bieżący cykl rozliczeniowy: 05.01.2011 - 04.02.2011
Koszty bieżące od ostatniej faktury: 1,01 zł
Łączna kwota niezapłaconych faktur: 221,78 zł
Bieżąca forma płatności: Przelew bankowy

Suma faktur wymagalnych wraz z fakturą bieżącą
(wartość ujemna oznacza nadpłatę): 149,00 zł
Kwota ostatnio zaksięgowanej wpłaty: 65,61 zł
Suma wpłaconych kaucji: 0,00 zł


Fv mam tylko taką
Data i miejsce wystawienia: 05.12.2010, Warszawa
Abonament telefoniczny za: 05.12.2010 - 04.01.2011
Okres rozliczeniowy: 05.11.2010 - 04.12.2010



ja naprawde jestem już przerazona bo nie wyobrażam sobie zapłacic kwoty 220 zł!!


Pozatym przeciez wybrałam abonament 335 minut, a dziś rozpoczął sie przecież nowy cykl rozliczeniowy wiec dlaczego mam tylko (!) 36 minut


Poprzedni abonament miałam na kwotę 65zł i 22 zmieniła się niy taryfa na 57. w związku z tym jakiej Fv mogę się spodziewać...?


Przejrzałam wszystko i w sumie wszystko by sie zgadzało gdyby:
(wartość ujemna oznacza nadpłatę): 149,00 zł-- to była kwota za telefon , który zamówiłam
Łączna kwota niezapłaconych faktur: 221,78 zł
i teraz 221,78 - 149= kwota abonamentu, która wyliczyłam z proporcji ( 10 zł więcej wydzwoniłam)

Tyllko pytanie dlaczego umieśliciby opłatę za telefon skoro będę płaciła na miejscu..????

 #451200  autor: jowita
 05 sty 2011, 22:16
Cóż, coś trzeba było zdecydować - wybrałam przez IBOA najtańszą taryfę multimedialną z Nokią 97 mini, która była widoczna w opcjach przedłużania. Zobaczymy jak długo poczekam, ale z tego co pisał St. Konsultant, telefony rzeczywiście były.

Nie wiem czy konsultant od Vivaza to zauważy, ale pewnie tak i - trudno. Nie odezwał się do tej pory, a ja z nim żadnej formalnej umowy nie zawarłam. Szczerze mówiąc, denerwował mnie sposób, w jaki ze mną rozmawiał - jakbym była dzieckiem, powtarzając słowo Vivaz w różnych tonach i odmieniając przez wszystkie przypadki, jak duchowny arabski słowo Prorok;) Przyczyniło się to do mojego zniechęcenia. (To wskazówki dla młodszych Kolegów Konsultantów...)

Przeanalizowałam moje dotychczasowe rozmowy i prócz konsultantki Avonu, która dostaje ode mnie 1 sms miesięcznie nie mam nikogo spoza 'wielkich graczy'. Na dodatek w moim otoczeniu nie ma innych maniaków pięknych komórek czy chytrych negocjatorów (do tej ostatniej grupy brak odpowiednich talentów również nie pozwala mnie zaliczyć..)
Chciałam tylko podkreślic, że wydaje mi się nieprawdopodobne, aby osoby do których często dzwonię zechciały przejść do Play. Rozmawiam co nieco, ale na stacjonarne, do Ery i Orange.

Internet tak po troszku przyda mi się, hmm, nie do celów zawodowych tylko dla uspokojenia nerwów w trakcie jazdy tramwajami czy czekania w urzędach lub przychodniach. Nic tak nie uspokaja mnie, jak wolno działająca przeglądarka internetowa nie obsługująca flasha i konieczność cierpliwego czekania na kolejną stronę;)
A jak dostanę w swoje łąpki nowego Symbiana, to zacznę go podrasowywać i może nie będzie tak źle......

Apropos tylko poprzedniego postu, boję się rachunku, jaki niedługo zobaczę w iboa.
(Ale może część z tego będzie do zwrotu, co?..)

 #451245  autor: Krystus
 06 sty 2011, 02:39
Dzieki wam rowniez wynegocjowalem 28.12 rodzina 60 w cenie 57zl i jakiez jest moje zdziwienie jak teraz sprawdzam i widze ze kwota abonamentu to 60,49zl. Kurier oczywiscie jeszcze nie przyjechal i teraz wlasnie zastanawiam sie co z tym zrobic. Nie chodzi mi o te 3,49zl tylko o sam fakt tego, ze konsultant zaproponowal mi abonament za 57zl a nie 60,49zl. Mial ktos moze podobny przypadek?

Ponadto w zakladce Moja taryfa mam link do tego cennika: http://www.era.pl/r/era_pl_repo1/docume ... dzinne.pdf
z niego wynika ze wlasnie powinienem placic 60,49zl za 200 minut.
Konsultant podczas rozmowy telefonicznej zaproponowal mi natomiast 325 minut za 57zl tak jak wynika z tego cennika(tabelka na dole): http://www.era.pl/pl/indywidualni/moje_ ... en_telefon

 #451257  autor: bebe
 06 sty 2011, 09:53
Krystus pisze:Dzieki wam rowniez wynegocjowalem 28.12 rodzina 60 w cenie 57zl i jakiez jest moje zdziwienie jak teraz sprawdzam i widze ze kwota abonamentu to 60,49zl. Kurier oczywiscie jeszcze nie przyjechal i teraz wlasnie zastanawiam sie co z tym zrobic. Nie chodzi mi o te 3,49zl tylko o sam fakt tego, ze konsultant zaproponowal mi abonament za 57zl a nie 60,49zl. Mial ktos moze podobny przypadek?

Ponadto w zakladce Moja taryfa mam link do tego cennika: http://www.era.pl/r/era_pl_repo1/docume ... dzinne.pdf
z niego wynika ze wlasnie powinienem placic 60,49zl za 200 minut.
Konsultant podczas rozmowy telefonicznej zaproponowal mi natomiast 325 minut za 57zl tak jak wynika z tego cennika(tabelka na dole): http://www.era.pl/pl/indywidualni/moje_ ... en_telefon
Jak realizowałem aneks w salonie to konsultant powiedział mi od razu, że abo jest nie 57 a 60,49. Zapytałem dlaczego, odpowiedział, że nie wie czym to jest spowodowane i dlaczego SUK wprowadza w błąd. Dobrze, że przynajmniej to powiedział. Co do mniejszej liczby minut, to masz je obliczone proporcjonalnie do bieżącego cyklu rozliczeniowego. W nowym cyklu będziesz mieć tych minut 325.


-edit: Właśnie zalogowałem się na konto i kwotę abonamentu mam 57,47 więc chyba wszystko wróciło do normy.


Jeszcze mam pytanie do st. konsultanta: Na poprzednim aneksie miałem włączony numer stacjonarny z 1000 minut ze strefy za 5 zł/miesiąc. Teraz po podpisaniu aneksu widzę, że ta strefa jest nadal aktywna i mam na niej minuty. Czy w kolejnych miesiącach też za 5zł/miesiąc będę miał tą usługę wraz z minutami, czy może jak minie 24 miesiące od momentu jej włączenia to będę płacił 5zł, ale minut mieć nie będę? Dzięki za odp.
Ostatnio zmieniony 06 sty 2011, 10:06 przez bebe, łącznie zmieniany 2 razy.

 #451259  autor: zaspany
 06 sty 2011, 10:03
Jaka firmą kurierską Era wysyła aneks?
Bo w sms mam napisane
,, nr listu przewozowego DHL 124392.... .... info o przesyłce www.masterlink.pl ''

po wpisaniu strony pasterlink przerzuca mnie na stronę DPD :)

Tzn nie pytał bym się ale w żadnej w systemie tych firm nie ma takiej przesyłki

 #451264  autor: Maly745
 06 sty 2011, 10:57
zaspany pisze:Jaka firmą kurierską Era wysyła aneks?
Bo w sms mam napisane
,, nr listu przewozowego DHL 124392.... .... info o przesyłce www.masterlink.pl ''

po wpisaniu strony pasterlink przerzuca mnie na stronę DPD :)

Tzn nie pytał bym się ale w żadnej w systemie tych firm nie ma takiej przesyłki
Jeśli twój numer przesyłki zaczyna się DHL..... to zadzwoń na infolinie DHL 0 801 345 345 i podaj ten numer, a miła pani poda ci faktyczny numer listu przewozowego i będziesz widział przesyłkę można też wysłać maila.

 #451282  autor: Krystus
 06 sty 2011, 12:18
bebe pisze:Jak realizowałem aneks w salonie to konsultant powiedział mi od razu, że abo jest nie 57 a 60,49. Zapytałem dlaczego, odpowiedział, że nie wie czym to jest spowodowane i dlaczego SUK wprowadza w błąd. Dobrze, że przynajmniej to powiedział. Co do mniejszej liczby minut, to masz je obliczone proporcjonalnie do bieżącego cyklu rozliczeniowego. W nowym cyklu będziesz mieć tych minut 325.


-edit: Właśnie zalogowałem się na konto i kwotę abonamentu mam 57,47 więc chyba wszystko wróciło do normy
A czy na umowie miales podana kwote 60,49 czy 57,47?
Rozumiem ze pierwszy miesiac bede mial inna ilosc minut a dopiero od nastepnego miesiaca 325?

 #451283  autor: bebe
 06 sty 2011, 12:23
Na umowie nie mam napisanej kwoty abonamentu. Jest wyszczególniona tylko taryfa Rodzina 60 i informacja, że aneks jest promocyjny ( kod H1RSUK czy jakoś tak) Z tym kodem są zniżki na abo. Jak napisałem poprzednio, zalogowałem się do BOA i dziś mam info, że abo to 57 z groszami, przedwczoraj było 60 i kilka groszy po przecinku. Pewnie to był jakiś błąd systemowy.

 #451286  autor: Bl@dy
 06 sty 2011, 12:52
Bebe mam do ciebie takie pytanie. Czy ciężko było ci załatwić przedłużenie telefoniczne na zasadzie zrealizowania go w salonie?. Sam będe musiał wynegocjować coś lepszego przez SUK tylko chciałem się dowiedzieć czy jest możliwość zrealizowania aneksu na tych wynegocjowanych warunkach od ręki w salonie? Bo chciałbym to rozwiązać w 1 dzień aniżeli czekać Bóg wie ile na kuriera.

 #451294  autor: st.konsultant
 06 sty 2011, 13:29
zaspany pisze:Jaka firmą kurierską Era wysyła aneks?
Bo w sms mam napisane
,, nr listu przewozowego DHL 124392.... .... info o przesyłce www.masterlink.pl ''

po wpisaniu strony pasterlink przerzuca mnie na stronę DPD :)

Tzn nie pytał bym się ale w żadnej w systemie tych firm nie ma takiej przesyłki

Jeżeli jest w numerze listu DHL to na pewno przesyłka idzie firmą DHL. Błędnie jest podpięty adres strony w smsie.

Sam numer listu nie wystarczy do sprawdzenia.
Zrób tak:
Wejdź na http://www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylk ... j.aspx?t=0 , przejdź na zakładkę "Po numerze referencyjnym", następnie tam gdzie jest numer SAP wpisz 2306632, a pod spodem tam gdzie jest "Numer referencyjny przesyłki:* " wpisz swój numer listu przewozowego.

[ Dodano: 2011-01-06, 13:32 ]
lalunia2208 pisze:Jestem przerażona w tym momencie mam informacje: nformacje finansowe

Bieżący cykl rozliczeniowy: 05.01.2011 - 04.02.2011
Koszty bieżące od ostatniej faktury: 1,01 zł
Łączna kwota niezapłaconych faktur: 221,78 zł
Bieżąca forma płatności: Przelew bankowy

Suma faktur wymagalnych wraz z fakturą bieżącą
(wartość ujemna oznacza nadpłatę): 149,00 zł
Kwota ostatnio zaksięgowanej wpłaty: 65,61 zł
Suma wpłaconych kaucji: 0,00 zł


Fv mam tylko taką
Data i miejsce wystawienia: 05.12.2010, Warszawa
Abonament telefoniczny za: 05.12.2010 - 04.01.2011
Okres rozliczeniowy: 05.11.2010 - 04.12.2010



ja naprawde jestem już przerazona bo nie wyobrażam sobie zapłacic kwoty 220 zł!!


Pozatym przeciez wybrałam abonament 335 minut, a dziś rozpoczął sie przecież nowy cykl rozliczeniowy wiec dlaczego mam tylko (!) 36 minut


Poprzedni abonament miałam na kwotę 65zł i 22 zmieniła się niy taryfa na 57. w związku z tym jakiej Fv mogę się spodziewać...?


Przejrzałam wszystko i w sumie wszystko by sie zgadzało gdyby:
(wartość ujemna oznacza nadpłatę): 149,00 zł-- to była kwota za telefon , który zamówiłam
Łączna kwota niezapłaconych faktur: 221,78 zł
i teraz 221,78 - 149= kwota abonamentu, która wyliczyłam z proporcji ( 10 zł więcej wydzwoniłam)

Tyllko pytanie dlaczego umieśliciby opłatę za telefon skoro będę płaciła na miejscu..????

Tą ceną telefonu się nie przejmuj. Płacisz kwotę kurierowi. W momencie, gdy kurier rozliczy się z tych pieniążków z Erą i kwota zostanie zaksięgowana, ta zaległość z Twoja konta zniknie. Zawsze tak to wygląda.

 #451298  autor: SACZI
 06 sty 2011, 13:54
bebe pisze:Na umowie nie mam napisanej kwoty abonamentu. Jest wyszczególniona tylko taryfa Rodzina 60 i informacja, że aneks jest promocyjny ( kod H1RSUK czy jakoś tak)
A jakie są kody taryf dla R40 i R80 w SUK?
Pytam, bo dla mnie jako abonenta jakieś cyferki nie są miarodajne. Jak podpiszę umowę na R60 za 57, a konsultant "przez pomyłkę" wpisze R60 za 75PLN, to będzie za późno na reklamacje.


Sprawa 2, taryfy bez abonamentu.
Delikatnie mówiąc, niezbyt ciekawe w porównaniu do konkurencji.
Czy R60 da się "stargować" z 45 do 35 PLN, a R80 z 60 na 40-45 PLN??
Niewiele się o tym pisze, ale np ja w tej chwili mam taryfę bez telefonu i min rozważam przedłużenie umowy również w takiej taryfie.

 #451322  autor: redstar
 06 sty 2011, 16:36
Witam,
mam pytanie na temat warunków oferty bez telefonu. Podpisałem aneks z taryfą Rodzinna 60 (cena abonamentu 45zł). W regulaminie znalazłem zapis, że mogę aktywować w ciągu 60 dni od podpisania aneksu promocyjny pakiet 500 SMS/MMS. W i-boa nie znalazłem nigdzie takiej opcji, więc skorzystałem z formularza kontaktowego. Oddzwonił konsultant z informacją, że pakiet ten można aktywować tylko telefonicznie przez BOA i w i-boa nie ma takiej opcji. Dodał, że pakiet ten można aktywować tylko raz i po jego wyłączeniu już takiej opcji nie będzie dłużej.
W regulaminie jest natomiast zapis:
4.10. „Promocyjna paczka 500 SMS/MMS-ów” - promocyjna opłata za usługę obowiązywać będzie przez cały okres trwania Aneksu do Umowy. Abonent ma możliwość wyłączenia usługi w każdym kolejnym Cyklu Rozliczeniowym następującym po dacie aktywacji usługi. Ponowna aktywacja usługi spowoduje ponowne naliczenie promocyjnej opłaty 5 zł z VAT, pod warunkiem, że usługa została pierwotnie uruchomiona w ciągu 60 dni licząc od daty realizacji Aneksu do Umowy. W przypadku uruchomienia usługi po 60 dniach licząc od daty realizacji Aneksu do Umowy w ramach niniejszej Oferty opłata za usługę będzie naliczana w kwocie 15 zł z VAT miesięcznie.
Wynika z tego, że powinna być możliwość ponownej aktywacji usługi w promocyjnej cenie 5zł z VAT.

Jak to właściwie jest z tą kwestią? Jest to jednorazowy bonus, czy można pakiet wyłączyć na jakiś czas i znów go aktywować na preferencyjnych warunkach?

 #451331  autor: bebe
 06 sty 2011, 17:17
Bez problemu wrzuciła mi konsultantka umowę na konto. Powiedziałem, że wyjeżdżam na dłużej i nie mam czasu czekać na kuriera, a potrzebowałem nowego telefonu. Mi się udało, ale mojemu wujkowi jakieś 2 tyg. temu już nie. Też mu zależało, ponieważ jego syn utopił telefon i przestał on działać i nie pomagały żadne prośby. Myślę, że to zależy od dobrej woli konsultanta. Jak się jeden nie zgodzi, zadzwoń jeszcze raz. Małe prawdopodobieństwo byś trafił jeszcze raz do niego.


Co do kodów to chyba na wszystkich promocyjnych aneksach widnieje ten sam ( tak przynajmniej mam na innym aneksie realizowanym jakiś czas temu). Aby mieć promocyjne warunki musisz mieć ten kod i informację jaka taryfa.

 #451371  autor: jowww
 06 sty 2011, 21:47
Witam, czy ktoś może się orientuje kiedy mniej więcej powinien być znowu dostępny Vivaz? Jest sens czekać?

 #451374  autor: st.konsultant
 06 sty 2011, 22:16
bebe pisze:
Jeszcze mam pytanie do st. konsultanta: Na poprzednim aneksie miałem włączony numer stacjonarny z 1000 minut ze strefy za 5 zł/miesiąc. Teraz po podpisaniu aneksu widzę, że ta strefa jest nadal aktywna i mam na niej minuty. Czy w kolejnych miesiącach też za 5zł/miesiąc będę miał tą usługę wraz z minutami, czy może jak minie 24 miesiące od momentu jej włączenia to będę płacił 5zł, ale minut mieć nie będę? Dzięki za odp.

Na pewno sam numer stacjonarny będzie cały czas za 5 zł, aż do momentu w którym go nie wyłączysz. Natomiast minuty w zasadzie powinny zniknąć zaraz po zmianie taryfy bo już poprzednia promocja Cie nie obwiązuje. Także lepiej pilnuj tego ;)

 #451378  autor: pawel2910
 06 sty 2011, 22:47
Ktoś wcześniej pisał, że niby 5 grudnia miały pokazać się na magazynie, ja również czekam na jakiś odzew, od 30 grudnia ale na razie nic.

 #451449  autor: alc
 07 sty 2011, 14:13
Szykuję się po raz kolejny do podpisania aneksu i po raz kolejny zamierzam wykorzystać w tym celu SUK:)

Abonament który mnie interesuje to Rodzina 60. Plus usługi dodatkowe i tu mam kilka pytań:

1) chcąc zapoznać się z ofertą odwiedziłem salon ery i po dłuższych negocjacjach dostałem w salonie 5zł zniżki + ubezpieczenie telefonu. Czy komuś udało się dostać te 5zł z ubezpieczeniem w SUK? Zakładając oczywiście cenę wyjściową już ze zniżką, czyli np.: rodzina 60 za 57zł - 5zł (z ubezpieczeniem) 52zł?

2) Tu pytanie do st.konsultant czy te 5zł to może zniżka na pakiety dodatkowe?

3) czy udało się komuś otrzymać, po negocjacjach w SUK, zniżkę na pakiety dodatkowe? Interesuje mnie tu
- internet BC 14 na 6m-cy: za 14zł
- strefa domowa 1000 na 6 m-cy: za 16zł
- 500 sms lub mms: za 5zł
- 3/5 numerów w sieci era lub stacjonarne : za 10/15zł

Ceny dla uproszczenia zaokrągliłem do starych z 22% VAT:)

 #451491  autor: jowita
 07 sty 2011, 17:14
To ja też dołaczyłam do grona oczekujących i mam nadzieję, ze to się dobrze skończy i nie będę musiała po raz drugi zmieniać zdania. 4.01. wieczorem zamówiłam aneks z telefonem Nokia 97 mini - bo uznałam to za dobrą okazję, że były na tą chwilę dostępne.

Dziś mam wciąż w IBOA 'przygotowywanie przesyłki', dzwoniłam zatem aby zapytać o to i miałam nadzieję, ze dowiem się czegoś konkretnego. W swietle tego co na tym forum było mówione o wycofywaniu niektórych telefonów, chciałam się upewnic że skoro telefon wtedy był, a ja go zamówiłam, to go dostanę, choćby za dwa tygodnie.

Niestety, takiej pewności nie mam - wprawdzie konsultant prosił mnie o cierpliwe oczekiwanie, ale wywinął się od jednoznacznych deklaracji. Poza jedną informacją: że w tej chwili tych telefonów już nie ma ;(
Ja naprawdę nie muszę tego mieć zaraz, ale nie bardzo mi się to podoba, że wciąż nie mam pewności czy to dostanę w ogóle. Może powinna tam w tym IBOA być uwaga, że stan wyświetlany nie jest adekwatny do możliwości realizacji zamówienia, właśnie z powodu opóźnien?
Bo jeśli ten telefon przepadnie (kiedy mi o tym powiedzą?), będę musiała wybrać inny (już naprawdę mam dosyć tych zmian pomysłów) i być może inną taryfę, i wszystko jeszcze bardziej się przedłuży.
  • Strona 30 z 217
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 217
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 217