W dniu dzisiejszym wysłałam mailem wypowiedzenie do T-mobile. Stwierdziłam, że nie ma sensu wiązać się z siecią, która ma w d... starych klientów. Fakt, że do tej pory nigdy nie miałam problemów z tą siecią a jestem już u nich 7lat, ale co tam. Po godzinie od wysłania wypowiedzenia dzwoni do mnie bardzo sympatyczny Pan z działu marketingu i utrzymania klienta. Mówi, że chciałby przedstawić taką ofertę, żebym została, ok przedstawił 2 oferty:
1. Abonament 134zł
nielimitowane połączenia do wszystkich
nielimitowane smsy
2 gb z trzykrotną kompresją
bezpieczne urządzenie w cenie
Wymiana karty sim do mywallet
Samsung Galaxy SIV za 39zł
2. Abonament 119,90zł
nielimitowane połączenia do wszystkich
nielimitowane smsy
2 gb z trzykrotną kompresją
wymiana karty sim do mywallet
Samsung Galaxy SIV za 39zł.
Przeliczyłam i stwierdziłam, że druga opcja jest całkiem ok:) Miło zakończyliśmy rozmowę i obie strony zadowolone:) po 10 minutach ten sam miły Pan dzwoni, że doszło do strasznej pomyłki i ten telefon niestety będzie kosztował 299zł albo 399zł (już nie pamiętam), że bardzo mnie przeprasza i wogóle. W sumie pewnie to nie jego wina, biedny człowiek to tylko jego praca. No cóż pożegnałam się i poprosiłam o potwierdzenie wypowiedzenia. I wychodzi na to, że już niedługo pożegnam się z tą siecią ...