• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 253 z 318
  • 1
  • 251
  • 252
  • 253
  • 254
  • 255
  • 318

 #343150  autor: maxbike
 27 cze 2009, 10:18
Tak. Przecież gdyby było w twoim wypadku to niemożliwe, to oferta mijałaby się z celem.

MNIE BARDZO CIEKAWI CZY OPCJA JEST DARMOWA DLA PRZEDŁUŻAJĄCYCH JUŻ OD NE60 CZY DOPIERO OD NE 80?

I jeszcze jedno, oferta wchodzi 1 Lipca? Nigdzie nie znalazłem.

 #343158  autor: Radeonik
 27 cze 2009, 10:43
maxbike pisze:Tak. Przecież gdyby było w twoim wypadku to niemożliwe, to oferta mijałaby się z celem.

MNIE BARDZO CIEKAWI CZY OPCJA JEST DARMOWA DLA PRZEDŁUŻAJĄCYCH JUŻ OD NE60 CZY DOPIERO OD NE 80?
Wyglada na to ze od NE60 co jest jednak polepszeniem oferty ery.


http://gsmonline.pl/portal/show/showIma ... armo_1.jpg

 #343168  autor: kuwejt
 27 cze 2009, 11:21
Nie zgadzam sie. Pisze wyrazie ze w abonamencie od 65zl czyli wychodzi ze od NE 80

 #343178  autor: michal
 27 cze 2009, 11:58
tak wygląda dla nowych, dla nas powinny ceny być lepsze :-) ulotka era rodzinna

 #343202  autor: bora1410
 27 cze 2009, 13:22
Witam.
Ojciec mial pierwszy telefon odnosnie przedluzenia. Poprosil by skontaktowali sie z nim w przyszlym tygodniu. No i doradzcie co moze ugrac. Interesuje go jakas taryfa w biznesie do 100 PLNów brutto. Do tego Nokia e66 w dobrej cenie. Chodzi mu by mial duzo minut do ery i na stacjonarne. W Erze jest 10-12 lat. Srednie rachunki ok 120zl. Dosyc duzo rozmow przychodzacych, z roznych sieci. W firmie maja ok 10 telefonow w erze. Ale na ta chwile tylko jeden numer lapie sie na przedluzenie. Doradzcie co w takich kwotach mozna wytargowac z Era.

 #343205  autor: adriaanek
 27 cze 2009, 13:33
a ta sieć rodzinna wg ulotki to coś w deseń obecnej usługi 5 numerów za 15 zł dla stałych ? jeśli tak to teraz ograniczyli do 3 darmowych numerów tworząc kampanie reklamową próbując wcisnąc wszystkim, że to NOWOŚĆ?! Pewnie dla stałych będzie kosztowała z 15zl a dla nowych będzie za freee ... i bądź tu lojalny ...

Obrazek

 #343259  autor: arcyn
 27 cze 2009, 17:35
adriaanek pisze:a ta sieć rodzinna wg ulotki to coś w deseń obecnej usługi 5 numerów za 15 zł dla stałych ? jeśli tak to teraz ograniczyli do 3 darmowych numerów tworząc kampanie reklamową próbując wcisnąc wszystkim, że to NOWOŚĆ?! Pewnie dla stałych będzie kosztowała z 15zl a dla nowych będzie za freee ... i bądź tu lojalny ...
Równocześnie z wprowadzeniem nowej usługi ruszy promocja, w której można Sieć Rodzinną dla grona trzech osób aktywować w ramach opłaty abonamentowej w wybranych taryfach. Aby skorzystać z tej opcji należy w czasie trwania promocji podpisać aneks lub nową umowę na abonament o wartości co najmniej 65 złotych.

Dla przedłużających za darmo 3 osoby.
Wystarczy poczytać forum, JEDNĄ stronę wcześniej...

 #343286  autor: maxbike
 27 cze 2009, 20:08
Patrząc na to jak wyglądają teraz ceny przy przedłużeniu, to przy nowej ofercie powinniśmy dostawać od abonamentu NE60 3 osoby w rodzinie gratis... co by powodowało, że oferta będzie lepsza.... Bo do tej pory w NE 60 trzeba było dokupić minuty dodatkowe choćby do jednej osoby...

 #343288  autor: michal
 27 cze 2009, 20:15
Własnie tym bardziej ze to 5 numerów było przy wysokich abonamentach a teraz moze będzie w abo o jeden niższym te 3 sosoby darmo czyli juz bardziej przystępna cena.
Ja i tak od razu nie zdecyduje sie od razu na tą ofertę bo pewnie play da lepszą ofertą dla przechodzących z innych sieci.
Pozdrawiam

 #343329  autor: limakcki
 27 cze 2009, 22:44
Znając prawa rynku oferta wakacyjna bedzie gorsz aniz konczaca sie wlasnie oferta wiosenna, lepsza bedzie na jesieni wiec nie ma sie co podniecac chyba zobaczymy 1 lipca :-)

 #343339  autor: 2111
 27 cze 2009, 22:54
Sprawa jest jak dla mnie trochę skomplikowana. Jestem w Erze z abonamentem od grudnia 2003 roku, ale z tego, co wiem mój "rating" jako klienta nie jest najwyższy, bo w zeszłym roku z powodu zalegania z płatnościami miałem zablokowany telefon. Obecnie umowa kończy mi się w wakacje 2010 roku, jednak jeśli chodzi o koszty użytkowania telefonu jestem wyjątkowo niezadowolony.

Mój profil użytkowania telefonu to głownie rozmowy, ostatnio też GPRS. Ostatnio robiłem sobie wyliczenia, średni rachunek za 9 miesięcy miałem na poziomie 180 zł (do kwietnia 2008). Wtedy dzwoniłem sporo w sieci i ratowały mnie pakiety dodatkowe, średni koszt minuty połączenia wynosił 30 gr. Od niecałych 2 miesięcy korzystam też więcej z GPRS i dzwonię więcej poza sieć, więc pakietami się nie poratuję, średni rachunek śmiało skoczy do poziomu ponad 200 zł, a i średni koszt minuty znacząco mi wzrośnie. Żonglerka 2 telefonami (dodatkowo Play Fresh w celu obniżenia kosztów połączeń) nie jest zbyt wygodna, więc szukam konkretniejszego rozwiązania. Kiedyś miałem znajomego, który pracował w Erze i wtedy jego się radziłem przy przedłużaniu umowy, teraz niestety już takiego luksusu nie mam ;)

Czy w grę wchodzi renegocjacja warunków umowy, czy jako klient jestem dla swojego operatora "za wąski w uszach" i mało wiarygodny, przez tę historię z zawieszonym telefonem w zeszłym roku? Ów znajomy kiedyś, kiedyś... Tłumaczył mi "levele" klientów w Erze, nawet sprawdzał mi, jakim klientem ja jestem, ale to było kawał czasu temu i niewiele z tego już pamiętam. Jeśli renegocjacja jest możliwa, to jak to załatwić, a jeśli nie, to czy przy rozwiązywaniu umowy Dział Rezygnacji/Sekcja Utrzymania Klienta będą próbowały mnie w jakikolwiek sposób zatrzymać, zaoferować coś lepszego, żebym jednak z Erą został, czy położą na mnie krzyżyk i powiedzą, że muszę zapłacić karę umowną i do widzenia? Bo przyznaję, że przy moim obecnym korzystaniu z telefonu opłaca mi się zwyczajnie zapłacić ową karę i przenieść numer do oferty mBank mobile (promocja "Gwarancja niskiej ceny" dla klientów banku), gdzie będę mógł zaoszczędzić tyle, że zrekompensuję sobie ten 1000 zł, jakie mi przyjdzie zapłacić. A i czort jeden wie, czy w trakcie nie pojawi się coś lepszego, tylko że wtedy nie będę związany umową i będę mógł śmiało korzystać.

Czy ktoś miał podobne przejścia, próbował rozwiązać umowę z Erą przed czasem? Czy może klientom indywidualnym też przysługuje kontakt z dedykowanyn doradcą, który jest w stanie zaoferować jeszcze lepsze warunki? I nie chodzi o telefon, bo słuchawki to od kilku lat sam sobie finansuję. Nieskromnie dodam jeszcze tylko, że mam dobre rozeznanie jeśli chodzi "pierwszą linię" obsługi klienta w telekomunikacji stacjonarnej (i nie chodzi tylko o narodowy telekom...) oraz mam znajomych którzy pracują przy sprzedaży dodatkowych aktywacji dla klientów biznesowych w Orange. Tak zwany "front", który niewiele może. Kontakt z taką obsługą klienta nijak mnie nie urządza, szukam czegoś "głębiej". Jakieś rady, pomysły?

Na koniec jeszcze tylko jedna rzecz. Nigdy nie narzekałem na obsługę klienta w Erze, ale kiedy przedłużałem umowę po raz pierwszy przeżyłem kilka chwil grozy. Oprócz tego, że słyszałem sprzeczne informacje od konsultantów (różne ceny za słuchawkę, różne rabaty na abonament), to jeszcze chciałem spróbować "szantażu" i po dłuższej rozmowie w salonie (nie w sklepie firmowym, ale w salonie przy Złotej w Warszawie) zdecydowałem, że mnie to nie urządza i chcę przenieść numer do Plusa. Miła pani z obsługi nijak nie oponowała, poinformowała mnie co i jak i wydała dokumenty, z którymi miałem udać się do salonu Plusa. Wtedy miałem rachunki na poziomie 120 zł i zdziwiło mnie, z jaką łatwością mnie puszczają...

 #343354  autor: maxbike
 28 cze 2009, 00:15
Jedyna możliwość obniżenia kosztów na ponad rok przed końcem umowy to przejście na najnowsze abonamenty i skorzystanie z pakietów w nim dostępnych: http://www.era.pl/repositories/era_pl_r ... wa_era.pdf - czy to internetu w pakiecie skoro korzystasz, czy połączeń do 5 wybranych numerów... Nie znam aż tak dokładnie twojej sytuacji, jednak radykalna obniżka kosztów jest raczej niemożliwa, a to z powodu niewielkiej ilosci minut do wszystkich sieci w abonamentach Ery.
Bardziej znaczącą obniżkę mógłbyś uzyskac na 7 miesięcy przed końcem umowy (przedłużenie bez telefonu) - to dałoby Ci większy rabat na abonamet (nawet 50%).
Jeżeli dzwonisz do paru osób w Erze dość dużo to sens może mieć nowa usługa Rodzina o której pisaliśmy wcześniej.

Musiałbys dokładnie opisać jaki masz abonament, gdzie dzwonisz, siec poza siec, ile, po równo do wszystkich czy do jeden osoby szczególnie itp.

 #343364  autor: 2111
 28 cze 2009, 01:35
Mam Nową Erę 120, płacę 100 zł za abonament telefoniczny (obniżony ze 120 zł), dzwonię głównie poza sieć (kiedyś więcej do Ery, teraz bardzo różnie, zależnie od potrzeb). Korzystam z pakietów GPRS. Patrzyłem na ofertę Era Sieć Rodzinna, ale to mnie nijak nie urządza, dzwonię do zbyt wielu osób, żeby brać coś takiego. Chodzi ogólnie o fakt, czy jest możliwa renegocjacja umowy w Erze i wzięcia czegoś innego niż standardowe abonamenty, które naprawdę mnie nie satysfakcjonują - przy stawce 19 groszy za minutę i 50 MB, jaką daje mi mBank mobile, Era musiałaby się naprawdę postarać... Pytanie więc jest jedno, czy w trakcie umowy jest możliwa renegocjacja, czy mam zrywać umowę i pożegnać się z operatorem? Bo nie ma co tu ukrywać, wolę zapłacić im karę umowną i skorzystać z oferty mBank mobile 19 gr/min niż męczyć się z nimi. Czy jest ktoś w Erze, z kim mógłbym porozmawiać na ten temat poważnie, czy operator leje na tych klientów? Mówię, że wiem sam jak to wygląda w telefonii stacjonarnej, gdzie dla pracownika nie liczy się klient, który odchodzi z sieci, tylko prowizja od klienta, który zostaje i bierze nową taryfę. Podobnie w Orange biznesowym, gdzie pracownikowi końcowemu zależy na własnej prowizji, a nie na tym, czy klient zostanie w sieci, czy nie. Pytanie zatem - jak dotrzeć do osób, którym ewentualnie by na mnie zależało jako na kliencie, a nie olewałby klienta, bo tak czy siak nie dostanie za niego prowizji.

 #343396  autor: limakcki
 28 cze 2009, 11:07
Zamiast play fresh wez sobie taktaka tam mas mnóstwo mozliwosci obnizenia kosztow polaczen wewnatrz sieci!!!!!!!!!!!!!!!!!! A z tą taryfą to sie juz przemęcz, płacenie kar umownych jest bez sensu, pieniądze wyrzucone w błoto, wystaw na allegro za 1zł lepiej możliwość cesji umowy pokryj koszty cesji (do 120zł), koszty 2 miesięcy jako prezent dla kupującego, opisz dokładnie jaką masz taryfe, jakie promocje, ile jestes w erze ile do konca umowy pozostało, może ktoś sie skusi.

 #343397  autor: maxbike
 28 cze 2009, 11:08
2111: Ja nie spotkałem się z czymś takim i wątpie, żebyś miał szanse na zmianę. Sam próbowałem w trakcie umowy wynegocjować choćby pakiet minut do Ery, który wcześniej mi proponowano, ale nie brali tego pod uwagę. Dla nich to czysty zysk... Może bardziej doświadczeniu forumowicze się wypowiedzą czy coś takiego jest możliwe, z mojej wiedzy nie.

 #343399  autor: limakcki
 28 cze 2009, 11:28
Zawsze tez mozesz wykupic za punkty era premia minuty do ery, pewnie masz duzo pkt skoro takie duze rachunki placisz

 #343458  autor: 2111
 28 cze 2009, 16:25
limakcki, TT mnie nijak nie urządza. Pakiety już przerabiałem i efekt jest taki, a nie inny - 30 groszy za minutę wyszło mi średnio na przestrzeni ostatnich 9 miesięcy, a teraz i tak już idzie w górę. Kara umowna w moim przypadku ma jak najbardziej sens, jeśli mogę zaoszczędzić więcej niż zapłacę. Prosty rachunek zysków i strat.

Nie chodzi mi o standardowe rozwiązania, bo one są takie, jak widać... Czyli do bani. Cesja umowy też nie wchodzi w rachubę. Za maj miałem ponad 200 zł, za czerwiec przyjdzie mi zapłacić ponad 600 zł (taki miesiąc, cóż poradzić). Szukam możliwości negocjacji z Erą, albo w lipcu/sierpniu rozwiązuję umowę i przenoszę numer. Jeśli sieć nie potrafi dostosować się do moich potrzeb, zmienię sieć :) Nie interesują mnie rozwiązania, jakie usłyszę od każdego konsultanta w salonie czy BOA, tylko szukam możliwości konkretnych negocjacji. Konsultantowi na mnie bezpośrednio nie zależy, o czym dobrze wiem.

 #343471  autor: limakcki
 28 cze 2009, 17:40
A dlaczego cesja nie wchodzi w grę? Lepiej zapłacić karę?

 #343484  autor: thonka
 28 cze 2009, 18:11
adriaanek pisze:a ta sieć rodzinna wg ulotki to coś w deseń obecnej usługi 5 numerów za 15 zł dla stałych ? jeśli tak to teraz ograniczyli do 3 darmowych numerów tworząc kampanie reklamową próbując wcisnąc wszystkim, że to NOWOŚĆ?! Pewnie dla stałych będzie kosztowała z 15zl a dla nowych będzie za freee ... i bądź tu lojalny ...
patrz na to z innej strony
3 osoby (Ty i 2 polecone przez Ciebie, ktore maja nr w erze) dostaja po 2000 minut kazda na rozmowy w swoim gronie za darmo czyli lacznie jest to az 6000 minut na rozmowy miedzy soba co dla rodziny/przyjaciol jest iloscia wystarczajaca. mnie np. czasem irytuje, ze gdy dziewczyna chce ze mna pogadac, to musze do niej oddzwaniac, bo ona nie ma minut, a ja mam pakiet do niej... pakiet 'rodzinny' kosztuje wg. cennika 25zl za 3 osoby wiec nawet jezeli bedzie po 15zl to dla mnie jest calkiem niezle. wezme wtedy nr do dziewczyny i kolegi/kolezanki, a w razie czego oni miedzy soba tez beda mogli gadac za free
2111 pisze:Pytanie więc jest jedno, czy w trakcie umowy jest możliwa renegocjacja, czy mam zrywać umowę i pożegnać się z operatorem?
renegocjacja? pierwsze slysze... albo zrywasz i placisz, albo zostajesz. gdyby byla mozliwosc renegocjacji to znajac mentalnosc naszych rodakow co drugi kombinowalby jak tu przekrecic operatora... malo tego, w czasie trwania umowy nie mozna obnizyc oplaty abonamentowej.
2111 pisze:Za maj miałem ponad 200 zł
skoro masz takie wysokie rachunki to nie lepiej wybrac sobie oferte o wyzszej oplacie?
wszystko zalezy od tego ile potrzebujesz minut i w jakim kierunku no i oczywiscie ile zostalo Tobie do konca umowy.
jezeli mialbym jednak takie wahania jak u Ciebie to szczerze powiedziawszy juz dawno podziekowalbym za uslugi ery, bo co jak co, ale mbank przy dzwonieniu do wszystkich dookola wymiata.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #343533  autor: maxbike
 28 cze 2009, 21:04
W takim wypadku możesz wziąć tylko wyższy abonament czy to NE200 za 200zł (500 minut) czy Era Relaks, ale to już drastyczne 330zł za 1000 minut. BIORĄC ERA RELAKS DOSTAJESZ MOŻLIWOŚĆ WYMIANY TELEFONÓW Z WYSOKIEJ PÓŁKI PO BARDZO NOSKICH CENACH CO 12 MIESIĘCY, co w dużym stopniu kompensuje wysoki abonament...

Biorąc NE200 możesz mieć:

- 500 minut do wszystkich
- 2000 minut do 5 numerów w Erze
- 500 sms za 5zł

I nie chce mi się wierzyć, że takie rozwiązanie nie da Ci większej swobody niż masz teraz.



Inne rozwiązanie to telefon z dwiema kartami SIM...


Jest jeszcze 3 rozwiązanie ! Mniej rozmawiać !
  • Strona 253 z 318
  • 1
  • 251
  • 252
  • 253
  • 254
  • 255
  • 318
  • 1
  • 251
  • 252
  • 253
  • 254
  • 255
  • 318