Zablokował czy odmówił? A z jakiego konkretnego powodu?
A co ze skutecznością wypowiedzenia?
Tak czy siak wypowiedzenie ma swoją moc i jeśli złożyłeś je dzisiaj (wg wzoru ze str 10), to umowa kończy Ci się po zakończeniu jednego pełnego okresu wypowiedzenia. Powinieneś od T-m dostać informację, kiedy kończy Ci się umowa. Wówczas ponownie idziesz do nowego operatora i składasz wniosek o przeniesienie bez pełnomocnictwa i procedura rusza od nowa, przy czym już wiesz kiedy kończy Ci się umowa w T-m i u nowego operatora podajesz dzień następny jako początek świadczenia usług na Twoim dotychczasowym numerze.
Proponuję zgłosić sprawę do UKE na nowego operatora o tym, że nie wystawił zaświadczenia w ciągu 6 godzin roboczych i odmówił wydania go. Ja potwierdzenie odmowy wydania zaświadczenia uzyskałem na piśmie z podpisem i pieczątką kierownika salonu PLAY i w najbliższej wolnej chwili leci skarga właśnie do UKE. W sumie byłem w 2 salonach w międzyczasie ponownie dzwoniąc na infolinię. W obu próbowano mi wmówić że zaświadczeniem jest wniosek o przeniesienie numeru i moje oświadczenie o świadomości konsekwencji za
przedterminowe rozwiązanie umowy ze starym opem i zwolnieniu z odpowiedzialności w związku z tym nowego opa (zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia min. infrastruktury z dnia 16.10.2010 r.). Jedynie człowiek z infolinii sam przyznał mi, że "salon" powinien wydać mi oddzielne zaświadczenie, natomiast sam nic nie może poradzić, poza kontaktem mailowym z działem prawnym PLAY.
Na szczęście na załatwienie sprawy mamy jeszcze 2 tygodnie - nikt nie powiedział że będzie łatwo - ale nie można się poddawać. Od nas wymaga się przestrzegania prawa, umów i regulaminów więc wymagajmy też tego od operatorów
EDIT: małe przejęzyczenie wpadło w treść
