• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 249 z 624
  • 1
  • 247
  • 248
  • 249
  • 250
  • 251
  • 624
 #835700  autor: peioter
 18 lis 2015, 21:50
peioter pisze:Witam,
wszyscy tylko ten Comfort :) a ktoś brał ostatnio może jump start plus ? potrzebuje mamie przedłużyć i byłby dla niej najodpowiednieszy.
Pewnie uzyskam 39,99zł za abo miesiecznie, a ile internetu mogę wyciągnąć i jaka znizka na telefon? (jak przedluzalem pol roku temu dla zony to było to z 250 mb na 0,5 GB i znizka na telefon 150 zł).
Może coś się zmieniło w tym temacie ?
Interesowało by mnie Lumia 735 za 1 zł i 1 GB internetu.
wynegocjował ktoś ?
Nikt nie odpowiedzial, wiec poszedłem na żywioł i sam ponegocjowałem :D
Ta więc: Jump start plus za 39,99 zł (czyli ze standardową zniżka -10 zł), no limit rozmowy T-Mobile, no limit SMS/MMS, 300 minut do innych sieci kom, płatne rozmowy na stacjonarne (jest chyba 0,3 gr za min), internet chyba 1 GB (choć podsumowujac rozmowe konsultant mówił cos o 2 gb, juz nie wnikalem bo mamie i tak spokojnie wystarczy 1 GB, jak by kogoś interesowalo to zaloguje się na boa i sprawdze w przyszłości), telefon Lumia 735 za 49 zł (czyli - 200 zł od cennika), kurier 19 zł, pozdrawiam
 #835719  autor: lalas
 19 lis 2015, 02:41
Na iBOA dostępną mam opcję przedłużenia umowy w ofercie na 6 miesięcy i jest to Jump Start za 29,99 bez telefonu. Jest informacja, że po 6 miesiącach opłata ta wzrośnie do 39,99 i teraz moje pytanie. Orientuje się ktoś czy po tych 6 miesiącach opłata wzrasta owszem do 39,99 ale umowa przechodzi na czas nie określony i mogę np wziąć sobie telefon i podpisać następną umowę np na 24 miesiące? Czy to jakaś ściema i po 6 miesiącach opłata wzrasta do 39,99 przez kolejne 18 miesięcy?
Będę wdzięczny za udzielenie odpowiedzi :)
 #835751  autor: sirpiotr
 19 lis 2015, 12:57
W kwietniu wynegocjowałem umowę na takich warunkach:
- Taryfa Jump Start+ (rabat - 10 zł) w cenie 39 zł
- Nielimitowane do Ery
- Nielimitowane SMS/MMS
- 300 min do wszystkich komórkowych (bez stacjonarnych)
- 500 MB internet
- Lumia 640 za 19zł (rabat - 200zł)
- Wymiana karty SIM gratis
- Kurier gratis

Mam teraz drugi telefon do przedłużenia czy wyciągnę coś z T-mobile więcej w cenie abonamentu 30 - 40 zł?
 #835888  autor: marlok
 20 lis 2015, 11:31
Dziś przedłużona umowa (SUK):

Jump Comfort za 49,99 zł/miesiąc (czyli -20zł od ceny cennikowej) umowa na 24 miesiące, +plus stacjonarki 6 zł, Internet 5GB, telefony do wyboru w cenie:

Huawei P8 ---------------- 359 zł (tylko jeden kolor, chyba szary)
Sony Xperia M4 Aqua -- 199 zł (biały , czarny)
Sony Xperia Z3 ----------- 929 zł (czarny na pewno jest, biały nie wiem)

Ceny brutto.

W taryfie Jump Relax tylko -10 zł na abonament, wiec się chyba nie opłaca (mimo 40 minutowej rozmowy)

Dwa lata znowu spokoju :smt006
 #835958  autor: Xy
 20 lis 2015, 18:57
^^ Dostałem mniej więcej taką samą ofertę z tym, że u mnie kwota 49,99 to była netto (brutto coś w okolicach 61 zł). Wszystkie rozmowy bez limitu, ceny telefonów raczej podobne, za to Internet tylko w ilości 2 GB. Ja wybrałem się z numerkiem do innej sieci, gdzie na start dostałem duuuużo więcej.

W zasadzie oferta nie jest zła. Tym bardziej, że P8 jest w ludzkiej cenie i dają nawet dużo pakietu internetowego. Ja bym jeszcze się z nimi poszczypał o dorzucenie w pakiet rozmów na telefony stacjonarne.
Anyway miała wejść w T-Mobile jakaś super oferta, a tu ani widu ani słychu...

Alcatel OT301 ➡ Motorola T180 ➡ Ericsson R310s ➡ SE K700i ➡ Samsung SGH-X450 ➡ Nokia 3310 ➡ SE K550i ➡ Nokia 6650d ➡ Xperia Neo ➡ Lumia 820 ➡ Xperia S ➡ HTC Desire 820 ➡ HTC One M8 ➡ Huawei P9 ➡ Galaxy S6 ➡ Nokia 7.2 ➡ Galaxy A71
 #836056  autor: KrisMilan
 21 lis 2015, 14:59
Witam
Chodzi oczywiście o przedłużenie umowy. Niedługo wygasa umowa z T-Mobile mojemu tacie. Dokładnie 17 stycznia, raczej przedłużać jej nie zamierzamy,no ale po przeczytaniu kilku stron z tego tematu i kilku jeszcze innych stron internetowych pomyślałem, że nic nie stratę jak spróbuję porozmawiać z konsultantami ws. przedłużenia umowy.
Obecnie tata ma Rodzina 60>40zł miesięcznie i 400 minut bez niczego więcej
Na stronie T-Mobile po zalogowaniu mam propozycję 35zł>300min, 1 GB i nielimitowane sms no i telefony które nas interesują w przedziale 200-400zł
Spojrzałem na jeden z telefonów w Play i tam jest w niższej cenie oraz sam abonament jest niższy, więc już myślę , że mam jakiś argument w "walce" z konsultantem. Druga sprawa to porównałem ofertę dla taty oraz tę dla nowych klientów różnica polega na tym , że telefon który jest naszym faworytem jest dla nas jedynie 100zł tańszy. Piszę jedynie, no bo jednak jesteśmy 9-lat w Erze/T-Mobile i człowiek myślał(chyba jednak błędnie), że może liczyć na nieco większe bonusy jako stały klient, choć cudów że wszystko za darmo też nie oczekujemy. Ta wspomniana oferta od T-Mobile 35zł to przez 3-miesiące potem 50zł i minus 10zł za posiadanie już umowy w T-Mobile bo mamy jeszcze jedną poza tą taty, więc wychodzi 40zł miesięcznie, jeśli dobrze rozumiem tą promocję?

I tu moje pytanie, prośba o radę. Dzwoniąc do Biura Obsługi rozmawiać z konsultantką/tem czy prosić od razu o przekierowanie do SUK? Dzwonić raz, czy najlepiej pogadać, ale niby odroczyć decyzję na tzw. zastanowienie i zadzwonić ponownie za tydzień/dwa? I czy orientuje się czy w ogóle przy takim abonamencie da się negocjować? Wiecie inaczej mogą rozmawiać jak mówimy o kliencie na poziomie 100zł(i wyżej) miesięcznie a inaczej przy np. 40.

Dodam jeszcze na koniec, że pismo o rozwiązanie umowy gotowe, ale nie wysłane. Czy wysłanie go jakoś może pomóc?
Z góry dziękuje za pomoc.
 #836102  autor: Xy
 21 lis 2015, 19:06
KrisMilan pisze:Niedługo wygasa umowa z T-Mobile mojemu tacie. Dokładnie 17 stycznia, raczej przedłużać jej nie zamierzamy,no ale po przeczytaniu kilku stron z tego tematu i kilku jeszcze innych stron internetowych pomyślałem, że nic nie stratę jak spróbuję porozmawiać z konsultantami ws. przedłużenia umowy.
Dokładnie, nic nie stracisz :-)
KrisMilan pisze:Obecnie tata ma Rodzina 60>40zł miesięcznie i 400 minut bez niczego więcej
Na stronie T-Mobile po zalogowaniu mam propozycję 35zł>300min, 1 GB i nielimitowane sms no i telefony które nas interesują w przedziale 200-400zł
Obecna umowa jakaś archaiczna, a zaproponowana nowa to jakaś pomyłka...
KrisMilan pisze:Spojrzałem na jeden z telefonów w Play i tam jest w niższej cenie oraz sam abonament jest niższy, więc już myślę , że mam jakiś argument w "walce" z konsultantem.
To nie jest żaden argument. Uwierz mi, przechodziłem przez to...
KrisMilan pisze:Druga sprawa to porównałem ofertę dla taty oraz tę dla nowych klientów różnica polega na tym , że telefon który jest naszym faworytem jest dla nas jedynie 100zł tańszy. Piszę jedynie, no bo jednak jesteśmy 9-lat w Erze/T-Mobile i człowiek myślał(chyba jednak błędnie), że może liczyć na nieco większe bonusy jako stały klient, choć cudów że wszystko za darmo też nie oczekujemy.
Ja byłem 10 lat w T-Mobile. Oferta jaką mi zaproponowano była taka sama jak dla człowieka z ulicy. Natomiast w tych samych pieniążkach za abonament w konkurencyjnym Play otrzymałem cztery razy więcej Internetu (w czym przez pierwsze pół roku bez limitu), nielimitowane rozmowy do Unii, na stacjonarne i komórkowe. Dodatkowo telefon, który mnie interesował był o 150 zł tańszy. W abonamencie Play mam także przez dwa lata uruchomioną usługę Tidal.
W sumie z T-Mobile rozstałem się w pewnym sensie ze smutkiem bo jednak łącznie w sieci byłem około 13 lat (wcześniej Era TakTak) ale skoro operator tak traktuje klienta rzucając mu ochłap jak psu to nie pozostało mi nic innego jak ewakuacja z T-Mobile.
KrisMilan pisze:I tu moje pytanie, prośba o radę. Dzwoniąc do Biura Obsługi rozmawiać z konsultantką/tem czy prosić od razu o przekierowanie do SUK? Dzwonić raz, czy najlepiej pogadać, ale niby odroczyć decyzję na tzw. zastanowienie i zadzwonić ponownie za tydzień/dwa? I czy orientuje się czy w ogóle przy takim abonamencie da się negocjować? Wiecie inaczej mogą rozmawiać jak mówimy o kliencie na poziomie 100zł(i wyżej) miesięcznie a inaczej przy np. 40.
Z mojego punktu widzenia to tracisz czas na tę sieć. Przejdź się do tego Pleja i złóż wniosek o przeniesienie numeru. Im szybciej tym lepiej bo pamiętaj, że musi minąć jeden pełny okres rozliczeniowy aby numerek się przeniósł.
Ale wracając do pytania: Zadzwonić możesz, nic nie stracisz. A nuż widelec otrzymasz konkurencyjną ofertę? I to, czy płacisz miesięcznie 15 złotych czy 300 nie powinno mieć znaczenia. W moim mniemaniu klient to klient, bez podziału na mniej lub bardziej wartościowego.
KrisMilan pisze:Dodam jeszcze na koniec, że pismo o rozwiązanie umowy gotowe, ale nie wysłane. Czy wysłanie go jakoś może pomóc?
Podobno tak. Ja chęcią rozwiązania umowy nic nie wskórałem :-)

Alcatel OT301 ➡ Motorola T180 ➡ Ericsson R310s ➡ SE K700i ➡ Samsung SGH-X450 ➡ Nokia 3310 ➡ SE K550i ➡ Nokia 6650d ➡ Xperia Neo ➡ Lumia 820 ➡ Xperia S ➡ HTC Desire 820 ➡ HTC One M8 ➡ Huawei P9 ➡ Galaxy S6 ➡ Nokia 7.2 ➡ Galaxy A71
 #836109  autor: Robi
 21 lis 2015, 20:46
Witam

Czy może ktoś negocjował aneks do umowy z SUK z telefonem huawei G8. Jesłi tak to w jakiej cenie można go otrzymać i w jakim abonamencie

Dzięki za info.
 #836124  autor: marlok
 21 lis 2015, 22:54
Czy może ktoś negocjował aneks do umowy z SUK z telefonem huawei G8. Jesłi tak to w jakiej cenie można go otrzymać i w jakim abonamencie
Jak ja negocjowałem wczoraj, to SUK nie miał go w ofercie
 #836144  autor: KrisMilan
 22 lis 2015, 10:36
Xy Dziękuje za odpowiedź.
Odnośnie tego przenoszenia numeru to raczej odpada, ponieważ tata skłania się raczej przy "uwolnieniu" się od umów, więc przedłużenie z T-Mobile to też ewentualność. Do Play się pewnie przeniesie, ale bez umowy a na kartę zwykłą. Natomiast moja umowa kończy się za nieco ponad pół roku więc będę pamiętał o tej uwadze i zachowaniu tego jednego okresu rozliczeniowego.

Nie wiem czy to coś da, ale stwierdziłem że zanim wyślę pisemko o rozwiązanie umowy zadzwonię do nich i zapytam co mi proponują zaznaczając że zamierzam rozwiązać umowę. Jak nic specjalnego to wyślę pisemko i dodam od siebie kilka słów o tych ofertach, a potem się zobaczy dalej.

To tak jeszcze celem uściślenia. Według Was da się coś wynegocjować(obniżkę abo i ceny telefonu) zakładając taryfę Jump Start+ i HTC 820 lub 626? Może ktoś już próbował i podzieliłby się efektem?
 #836244  autor: Maciej119
 22 lis 2015, 21:53
Jak teraz wygląda kwestia przedłużania w SUK. Na stronie t-mobile oferta, która mnie interesuje to :

Jump Pro Firma M za 59.99 netto + HTC ONE M9 za 1299 zł
Ile z tego mozna wynegocojowac ??? Jak ostatnio przedłużał brat to 10 na abo + 100 zł telefon. Da się więcej ?
 #836264  autor: kokos-
 23 lis 2015, 00:39
KrisMilan pisze:Witam
Dodam jeszcze na koniec, że pismo o rozwiązanie umowy gotowe, ale nie wysłane. Czy wysłanie go jakoś może pomóc?
Z góry dziękuje za pomoc.
Nic nie daje
 #836286  autor: iPlus
 23 lis 2015, 09:39
KrisMilan,

lepiej skorzystać z oferty tylko sim wszystko no limit za plus minus 30 zł w T kiedyś czytałem w tym temacie, że chyba za 37 zł ktoś taką oferte dostał, a jak nie dadzą to masz jeszcze Virgin do wyboru, Red Bull Mobile, a telefon możesz kupić w sklepie i to wyjdzie korzystniej niż przeplacanie w abonamencie i dopłacanie do telefonu,

ja sam tak zrobiłem bo nie znalazłem opłacalnej oferty z telefonem w żadnej sieci i jestem zadowolony,

jak sieci nie mają sentymentu do klientów, żeby dać lepsze warunki to dlaczego klienci mają mieć sentyment do sieci, jak tak to weź oferte tylko sim wszystko no limit jak T tego nie da to złóż wniosek o przeniesienie numeru do np Plus karty, do końca roku jest pomocja no limit rozmowy za 10 zł, potem jeśli nie przedłużą promocji możesz się przenieść do Virgin na wszystko no limit za 29 zł,

nie siedź w T z sentymentu bo nie warto,

zresztą teraz jest okres strzyżenia klientów z kasy, powrót do drożyzny, nie warto teraz korzystać z ofert z telefonami bo można dużo przepłacić,

zamiast wypowiedzenia złóż w innej sieci wniosek o przeniesienie numeru
  • Strona 249 z 624
  • 1
  • 247
  • 248
  • 249
  • 250
  • 251
  • 624
  • 1
  • 247
  • 248
  • 249
  • 250
  • 251
  • 624