• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 25 z 54
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 54

 #339105  autor: rumpelstylzkin
 04 cze 2009, 10:41
Witam.
Jestem tu nowy, ale śledzę temat od początku. Mam czas na zerwanie umowy do 16.06 więc mam zamiar jeszcze trochę poczekać, aż atmosfera w plusie zagęści się jeszcze bardziej :)
Więc mam taką prośbę, piszcie co wam oferują i co udaje się wam wynegocjować.
Za każdą odpowiedź serdecznie dziękuję i pozdrawiam.

 #339115  autor: DevilishChaos
 04 cze 2009, 11:15
Ktos juz pisal tutaj na temat szkolenia konsultantow w Plusie do tej sytuacji itd. Jest cos wiecej na rzeczy, gdyz znajomy ostatnio probowal oddac wypowiedzenie w salonie firmowym Plusa... Jakie bylo zdziwienie kiedy uslyszal od konsultanta ze ten nie przyjmie tego wypowiedzenia :) po pol godz przepychanek slownych, konsultant przyznal ze Plus odgornie wprowadzil (oczywiscie nie oficjalnie) konkurs na to ktory salon przyjmie mniej rozwiazan umowy hehehe

 #339116  autor: Gordek
 04 cze 2009, 11:26
Witam!

Postanowiłem się zarejestrować na tym forum, aby opisać moje przygody przy rozwiązywaniu umowy, a właściwie ich brak. Ale od początku.

Moja dotychczasowa umowa na abonament w plusie (Taryfy Kubali 55) skończyła by się dopiero w maju 2010, a ponieważ mam dodatkowy telefon w MIXie i ten na abonament służył jedynie do sporadycznych rozmów z inną siecią, to stwierdziłem, że bez sensu jest dopłacać te 55 miesięcznie, jak można zaoszczędzić i postanowiłem rozwiązać umowę.

Przeczytałem 31 stron (do wczoraj tyle było) tego tematu i muszę przyznać, że byłem zaniepokojony po wypowiedziach niektórych użytkowników i poszedłem do sklepu firmowego Plusa w Gorzowie w wielkim stresie. Poszedłem z ojcem, bo nr był na niego, miałem wypowiedzenie umowy w związku z brakiem akceptacji nowego RŚUT wydrukowany i podpisany i nastawiałem się na ostrą pyskówkę.

Po wejściu do salonu okazało się, że wszystkie "stoiska" są zajęte, więc stanęliśmy w kolejce. Po chwili zwolniło się miejsce, przy okazji okazało się, że to koleżanka mojej siostry i zna też ojca. Wypowiedzenie umowy trwało nawet nie 5 minut. Pani spytała najpierw po co przyszliśmy, przy odpowiedzi, że wypowiedzieć umowę stwierdziła "no to trudno". Potem tata opowiedział jej o słabym marketingu Plusa (był 10 lat w plusie z innym numerem i nie chcieli mu obniżyć ceny telefonu o 98 zł, więc od nich odszedł), w tym momencie pani wydrukowała już 3 kopie wypowiedzenia - powód: Nowy RŚUT - brak akceptacji i wyłączą mi nr 25 lipca.

Podsumowując jestem bardzo zadowolony ze sposobu w jaki zostaliśmy potraktowani. Nie wiem, czy z powodu znajomości, czy z powodu wizyty w salonie firmowym, ale nie narzekam. Od 25 lipca jestem wolny. :)

 #339152  autor: Xander99
 04 cze 2009, 15:28
A oto moja przygoda :)

Najpierw poszedłem do salonu Play. Powiedziałem, że chcę przenieść do nich numer po rozwiązaniu umowy z Plusem ze względu na brak akceptacji nowego regulaminu. Pani z Play była doskonale zorientowana w temacie. Poprosiła o dowód osobisty i wydrukowała mi Zaświadczenie o technicznej możliwości przeniesienia numeru oraz gotowe podanie o rozwiązanie umowy dla Plusa. Wszystko w dwóch egzemplarzach. Owe dokumenty zaniosłem do punktu Plusa. Przy stanowisku powiedziałem, że chcę zerwać umowę i przedłożyłem te dokumenty. Pracownica Plusa bez "szemrania" wydrukowała Potwierdzenie wypowiedzenia umowy z zaznaczeniem powodu:
Nowy RŚUT - brak akceptacji - z przeniesieniem numeru - PLAY.
Z tym potwierdzeniem wróciłem do salonu Play, gdzie zostawiłem oryginał a dostałem ksero.
Mimo wizyty w salonie Plusa kobieta w Play zaadresowała kopertę do Działu Obsługi Klienta Plusa i wrzuciła do niej drugi egzemplarz Zaświadczenia o technicznej możliwości przeniesienia numeru oraz drugi egzemplarz podania. Tak dla pewności 8) Teraz mam czekać na SMS od Play.
Pozdrawiam

INEA

 #339172  autor: Krzysieknec
 04 cze 2009, 17:05
W moim przypadku już tak pięknie nie jest, co prawda wysłałem osobę na którą ten mój iPlus był zarejestrowany, nie miałem czasu jej towarzyszyć, choć ostrzegałem co mogą wykombinować. I niestety, dali mu skserowaną formułkę wypowiedzenia, każąc przesłać to pocztą, sami nie chcieli przyjąć, a tłumaczyłem tej osobie że mają taki OBOWIĄZEK. Niestety wolał wysłać wypowiedzenie pocztą niż wykłócać się o przyjęcie papierka ;-(

Ps. bez znajomości siostry Gordka nie jest to takie proste :x

 #339179  autor: big_muzzy
 04 cze 2009, 17:38
Ja wczoraj poszedłem wypowiedzieć 2 numery, miałem przygotowane, awaryjne własnoręcznie napisane wypowiedzenie. Kiedy panowie usłyszeli, że chce wypowiedzieć od razu kazali udać mi się na pocztę i wysłać poleconym, bo system nie działa :roll: . Wzorem kogoś, z forum zadzwoniłem na miejscu do BOK podałem adres placówki i inne dane, następnie konsultant poprosił do słuchawki kierownika punktu i nakazał wysłać mu moje wypowiedzenie faksem, uczynili to kserując również mój dowód osobisty, nie dostałem żadnego potwierdzenia tego faktu, dziś dzwoniłem do BOKu i nic jeszcze do nich nie wpłynęło, później ponownie zadzwoniłem do punktu plusa czy wstukał to do systemu zarzekał się, że tak... Nie wspomnę, że cała sytuacja była nieprzyjemna i sporo nerwów mnie to kosztowało...
Czy wszystko będzie ok, czy może powinienem dostać od nich jakieś potwierdzenie??
pzdr.

 #339180  autor: kalion
 04 cze 2009, 17:50
Krzysieknec ale dlaczego, jeżeli nie chcieli przyjąć i dali prawidłową formułkę, wysłano to poleconym za potwierdzeniem odbioru, to także powinno być ok ;). Chyba że dali tej osobie formułkę o wypowiedzenie umowy, ale nie podali przyczyny brak akceptacji zmian, bez konsekwencji finansowych itp. ;) . To wtedy mogą uznać to wiadomo za przedwczesne zerwanie umowy.

big_muzzy jeżeli papierki dojdą i będzie wszystko ok, dostaniesz pismo o rezygnacji z usługi, z nr telefonu , dniem , oraz informację o wypowiedzeniu na starych zasadach regulaminu(z 2006 r.) .

 #339182  autor: big_muzzy
 04 cze 2009, 18:06
Ile czasu to powinno zająć?
Jeśli konsultanci pracujący w salonie okażą się kompetentni i uczciwi to powinno dojść, z tym że mam co do tego pewne wątpliwości...
Czy konieczne jest jakieś potwierdzenie dla mnie, że przyjeli moje wypowiedzenie?

 #339183  autor: kalion
 04 cze 2009, 18:14
U mnie wypowiedzenie doszło 19 maja(listowne), 27 jakoś dostałem od nich pisemko. W salonie powinieneś dostać potwierdzenie od nich przyjęcia do systemu, tak jak pisano już o tym.

 #339185  autor: mendes
 04 cze 2009, 18:45
big_muzzy pisze:Wzorem kogoś, z forum zadzwoniłem na miejscu do BOK podałem adres placówki i inne dane, następnie konsultant poprosił do słuchawki kierownika punktu i nakazał wysłać mu moje wypowiedzenie faksem, uczynili to kserując również mój dowód osobisty, nie dostałem żadnego potwierdzenia tego faktu, dziś dzwoniłem do BOKu i nic jeszcze do nich nie wpłynęło, później ponownie zadzwoniłem do punktu plusa czy wstukał to do systemu zarzekał się, że tak... Nie wspomnę, że cała sytuacja była nieprzyjemna i sporo nerwów mnie to kosztowało...
Czy wszystko będzie ok, czy może powinienem dostać od nich jakieś potwierdzenie??
pzdr.
Powinieneś dostać kopię tego druku, który oni w tym salonie wysłali faxem z datą i pieczątką punktu. Ja dostałem. Potem pozostaje Ci czekać na list z Plusa, w którym poinformują Cię, że rozwiązałeś umowę, etc. Ja na to pisemko czekam już 6sty dzień (4rty roboczy). A że mają tam niezły młyn teraz, to pewnie szybciej niż tydzień to trwać nie będzie. Z resztą gdyby nie doszło to chyba problemu nie ma, bo masz tą popieczętowaną kopię pisma z salonu - czyli wypowiedzenie złożyłeś i zostało przyjęte, a w razie czego można z tym się udać do jakiegoś UKE czy innego UOKiK i dochodzić swego. Poprawcie mnie jeśli się mylę :)

 #339186  autor: big_muzzy
 04 cze 2009, 18:47
tak, tylko, ze wtedy rzekomo system u nich nie działał i poszło to faksem na drugi dzień dzwoniłem do salonu to facet obiecywał, że wklepał do systemu, więc wybierając się do nich znowu jutro takie potwierdzenie (mam nadzieje) powinien mi dać..
thx

 #339187  autor: sonicpb
 04 cze 2009, 18:49
jak sprawdzic czy do plusa doszla rezygnacja?

 #339189  autor: elrond
 04 cze 2009, 19:01
sonicpb pisze:jak sprawdzic czy do plusa doszla rezygnacja?
Zadzwonić na BOK.

 #339225  autor: Shadowm
 04 cze 2009, 21:35
A czy będą problemy, jeśli przenoszę numer do Play poprzez upoważnienie? W razie czego umowę z Plusa i tak rozwiązałem sam, mam potwierdzenie. Ale jutro mija mi te 7 dni i niechciałym nic przegapić. Czy wszystko przejdzie poprawnie?

 #339232  autor: elrond
 04 cze 2009, 22:12
Shadowm pisze:A czy będą problemy, jeśli przenoszę numer do Play poprzez upoważnienie?
Podobno nie da się (tak inforumuje Plus), i nie ryzykowałbym tym bardziej jeśli do jutra masz termin. Na wniosku z Play jest miejsce na podpis pod połnomicnictwem - tam musi być miejsce puste, bez podpisu. Należy też o tym powiedzieć pracownikowi Play'a, żeby opcji pełnomicnictwa w systemie nie zaznaczał.

 #339237  autor: vinc
 04 cze 2009, 22:20
Przecież jak jest składana rezygnacja wraz przeniesieniem za pośrednictwem Play to nie ma opcji, że Play to zrobi w Twoim imieniu zaznaczając jako powód bark zgody na zmianę RŚUT. Wobec tego Plus może naliczyć opłatę za zerwanie umowy.

Obrazek

 #339241  autor: Shadowm
 04 cze 2009, 22:52
vinc tyle, że umowa jest już zerwana przeze mnie. Mam papier, że zerwanie umowy ze względu na nowy RŚUT, przeniesienie numeru - Play itp. Kazali mi też w Plusie podać numer sprawy w Play, jeśli chodzi o przeniesienie numeru. Więc kary chyba nałożyć nie mogą?

Czyli co sugerujecie Panowie? Dzwonić do BOK Plusa? Iść znowu do salonu Play po nowy wniosek o rozwiązanie umowy, potem znów do Plusa? Jeszcze jutro mogę wszystko zrobić..

BTW, zaczyna mnie męczyć ten cały bajzel z przeniesiem, najpierw Play pomylił mój numer telefonu i trzeba było wszystko odkręcać, teraz to. A w salonie oczywiście nikt nic o tym nie wspomniał, a dokładnie mówiłem, że rozwiązuje z Plusem umowę ze względu na RŚUT

 #339242  autor: vinc
 04 cze 2009, 22:58
Shadowm skoro rezygnacje złożyłeś wcześniej w Plusie z powodu braku akceptacji nowego RŚUT to problemów nie powinno być :)
Shadowm pisze:Czyli co sugerujecie Panowie? Dzwonić do BOK Plusa?
Ja bym dla pewności zadzwonił ;)

Obrazek

 #339244  autor: luukkaassz
 04 cze 2009, 22:59
Dzisiaj zrobiłem drugie podejście do salonu Plusa - znowu niepowodzenie, system nie działał. Pani pokazała mi nawet mail'a z którego wynika,że system będzie spowolniony, ale ona twierdziła, że system nie działa:) Nie chciałem się kłócić bardzo, nie miałem czasu. Aktywacja jest na mojego tatę, on jutro nie może podjeść do Plusa, a upływa nam termin 7 dni. Stąd moje pytanie: czy mogę sam zanieść wypowiedzenie czy muszę mieć upoważnienie? Jeżeli tak to czy Plus posiada jakiś wzór upoważnienia? Lub czy ktoś może miał taka sytuację, co polecacie zrobić?

 #339245  autor: Shadowm
 04 cze 2009, 23:08
vinc mam taki dokument, to chyba wystarczy?

Obrazek

Tak czy inaczej napędziliście mi stracha :P Jakby co, to dzwonić pod 2601?
  • Strona 25 z 54
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 54
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 54