Do st.konsultant jak z wysyłką telefonów?
Bo w zeszłą środę dogadałem się z konsultantem na umowę z telefonem ale do dziś na ibok widzę adnotacje -przygotowanie wysyłki- a chciałbym dać żonie telefon przed nowym rokiem
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Dzisiaj były pakowane przesyłki bodajże z 20 grudnia więc może być ciężko z tą dostawę przed nowym rokiem.zaspany pisze:Do st.konsultant jak z wysyłką telefonów?
Bo w zeszłą środę dogadałem się z konsultantem na umowę z telefonem ale do dziś na ibok widzę adnotacje -przygotowanie wysyłki- a chciałbym dać żonie telefon przed nowym rokiem
Cześć. Mam takie pytanko, mogę przedłużyć w erze umowę na jeden z telefonów (posiadam razem z domowym w sumie 5). Obecna taryfa to bodajże nowa era 20. Chcę przedłużyć umowę ale i zmienić taryfę bo chcę lepszy telefon: SE Vivaz, w taryfie rodzinna 60 telefon kosztuje 99 zł i by mi to odpowiadało ale abonament wynosi wtedy 75 zł i to mi nie pasuje widzę, że niektórzy co mają taryfę rodzinna 60 płacą za abonament 57 zł ale ja nie mogę dzwoniłem już 3 razy do konsultantów i mówią 75 zł i, że dla tej oferty nie mogą mi obniżyć abonamentu do 57zł zaznaczam, że mam u nich wraz z domowym 5 telefonów (4 komórki+stacjonarny) miesięczny rachunek za wszystkie telefony około 300zł. O co w tym wszystkim chodzi ?
pawel2910, bylo juz kilkakrotnie pisane, ze szeregowy konsultant nie da Ci znizki, bo najczesciej nie moze.
znizki przyznaja konsultanci z dzialu utrzymania klienta, ktorzy pracuja w okreslonych godzinach. zamiast wdawac sie w dyskusje powiedz, ze chcesz rozmawiac z kims z tego dzialu ew. mozesz powiedziec, ze konkurencja daje lepsze warunki w tej cenie.
laczne przychody od Ciebie nic nie daja. kazda karta sim jest traktowana indywidualnie.
znizki przyznaja konsultanci z dzialu utrzymania klienta, ktorzy pracuja w okreslonych godzinach. zamiast wdawac sie w dyskusje powiedz, ze chcesz rozmawiac z kims z tego dzialu ew. mozesz powiedziec, ze konkurencja daje lepsze warunki w tej cenie.
laczne przychody od Ciebie nic nie daja. kazda karta sim jest traktowana indywidualnie.
Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet
Dzięki za odpowiedź, czyli mam zadzwonić do konsultanta i poprosić go o kontakt z działem utrzymania klienta tak ? Czy po prostu mam zadzwonić pod dany numer i wtedy będę mógł porozmawiać z konsultantem z działu utrzymania klienta ? Gdzie mogę znaleźć godziny pracy tych konsultantów ?
Zadzwoń i powiedz, że chcesz przedłużyć umowę. Wysłuchaj co ma szeregowy konsultant do powiedzenia i powiedz mu, że oferta jest nieciekawa, że konkurencja ma lepszą ofertę itp, wszystko zależy od Twojej inwencji i powiedz, że chcesz rozwiązać umowę. Wtedy konsultant przełączy Cie do działu, który niby zajmuje się rozwiązywaniem umów. Powiedz tam jeszcze raz co i jak, że oferta konkurencji jest lepsza dla nowego klienta. Myślę, że bez problemu dostaniesz zniżkę. Zazwyczaj zawsze tak robię, gdy negocjacje mailowe nie przynoszą skutku i zawsze dostawałem zniżkę. Powodzenia.pawel2910 pisze:Dzięki za odpowiedź, czyli mam zadzwonić do konsultanta i poprosić go o kontakt z działem utrzymania klienta tak ? Czy po prostu mam zadzwonić pod dany numer i wtedy będę mógł porozmawiać z konsultantem z działu utrzymania klienta ? Gdzie mogę znaleźć godziny pracy tych konsultantów ?
A nie można po prostu poprosić o przełączenie do działu rezygnacji niż robić głupka z konsultanta?bebe pisze:Zadzwoń i powiedz, że chcesz przedłużyć umowę. Wysłuchaj co ma szeregowy konsultant do powiedzenia i powiedz mu, że oferta jest nieciekawa, że konkurencja ma lepszą ofertę itp, wszystko zależy od Twojej inwencji i powiedz, że chcesz rozwiązać umowę. Wtedy konsultant przełączy Cie do działu, który niby zajmuje się rozwiązywaniem umów. Powiedz tam jeszcze raz co i jak, że oferta konkurencji jest lepsza dla nowego klienta. Myślę, że bez problemu dostaniesz zniżkę. Zazwyczaj zawsze tak robię, gdy negocjacje mailowe nie przynoszą skutku i zawsze dostawałem zniżkę. Powodzenia.pawel2910 pisze:Dzięki za odpowiedź, czyli mam zadzwonić do konsultanta i poprosić go o kontakt z działem utrzymania klienta tak ? Czy po prostu mam zadzwonić pod dany numer i wtedy będę mógł porozmawiać z konsultantem z działu utrzymania klienta ? Gdzie mogę znaleźć godziny pracy tych konsultantów ?
bebe pisze:Oni nie są tacy chętni do przełączania. Nie dziwię się temu, ponieważ jak konsultant Cię urobi to ma prowizję od sprzedaży. Myślę, że bez groźby się jednak nie obejdzieSam testowałem.
Konsultanci dobrze wiedzę komu i kiedy mogą coś sprzedać a kiedy dyskusja nie ma sensu. Także można i Klient i konsultant mogą sobie zaoszczędzić czasu na jałowej dyskusji

Mam prośbę do st.konsultant jak z wysyłką telefonów?
Dokładnie 16 grudnia zamówiłem telefony na dwa różne numery, jeden przyszedł przed świętami, zaś na drugi czekam już 2 tyg, a nadal kiedy loguje się na swoje konto jest napisane przygotowywanie wysyłki. Czy mam się z kimś konsultować w tych sprawach, czy po prostu czekać?
Dokładnie 16 grudnia zamówiłem telefony na dwa różne numery, jeden przyszedł przed świętami, zaś na drugi czekam już 2 tyg, a nadal kiedy loguje się na swoje konto jest napisane przygotowywanie wysyłki. Czy mam się z kimś konsultować w tych sprawach, czy po prostu czekać?
matce pisze:Mam prośbę do st.konsultant jak z wysyłką telefonów?
Dokładnie 16 grudnia zamówiłem telefony na dwa różne numery, jeden przyszedł przed świętami, zaś na drugi czekam już 2 tyg, a nadal kiedy loguje się na swoje konto jest napisane przygotowywanie wysyłki. Czy mam się z kimś konsultować w tych sprawach, czy po prostu czekać?
Lepiej się skontaktuj bo paczki z 16 powinny być już wszystkie przekazane do firm kurierskich. Otrzymałeś jakiś numer listu przewozowego?
Prośba do st.konsultant
Na ile przed końcem umowy jest oferta z wymianą aparatu? Logując się na iBoa wczoraj był baner do końca umowy 4miesiące 15 dni a dziś nie ma nic.
Na ile przed końcem umowy jest oferta z wymianą aparatu? Logując się na iBoa wczoraj był baner do końca umowy 4miesiące 15 dni a dziś nie ma nic.
Maly745 pisze:Prośba do st.konsultant
Na ile przed końcem umowy jest oferta z wymianą aparatu? Logując się na iBoa wczoraj był baner do końca umowy 4miesiące 15 dni a dziś nie ma nic.
Obecnie powinna być oferta z telefonem na 4,5 miesiąca przed końcem. Zadzwoń do BOA i zapytaj czy jest już taka możliwość. Czasem w IBOA nie widać oferty...
Ostatnio zmieniony 29 gru 2010, 23:30 przez st.konsultant, łącznie zmieniany 1 raz.
Właśnie nic, nadal pisze przygotowywanie wysyłki. Ok, dzięki za pomoc. Na pewno się skontaktuje!st.konsultant pisze:Lepiej się skontaktuj bo paczki z 16 powinny być już wszystkie przekazane do firm kurierskich. Otrzymałeś jakiś numer listu przewozowego?
[ Dodano: 2010-12-30, 10:29 ]
Dzwoniłem dzisiaj, konsultant powiedział mi, że przesyłka została nadana ale nie ma nr. przewozowego, czyli nic nie wiadomo na temat mojej przesyłki. Pozostaje tylko czekać...
Ostatnio zmieniony 29 gru 2010, 23:30 przez matce, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam!
Czy jeśli umowa kończy mi się na początku marca, czyli w zasadzie za dwa miesiące, a do tej pory państwo z Ery do mnie nie dzwonili w sprawie przedłużenia, to powinienem się tym milczeniem martwić?
Z tego, co czytam tu na forum, oferty są nawet na 4,5 miesiąca przed końcem...
Czy jeśli umowa kończy mi się na początku marca, czyli w zasadzie za dwa miesiące, a do tej pory państwo z Ery do mnie nie dzwonili w sprawie przedłużenia, to powinienem się tym milczeniem martwić?
