• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 23 z 217
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 217

 #448306  autor: 9tak
 22 gru 2010, 21:33
thonka pisze:9tak, a probowales napisac maila i opisac sytuacje?
nie ... spróbuję- jeśli otrzymam jakąś odpowiedź to dam znać.

 #448400  autor: janek.tys
 23 gru 2010, 14:58
Było już wiele razy mówione, że taryf multimedialnych nie można negocjować. Ale zauważyłem jedną rzecz - nowi abonenci na starcie dostają aktywację, pierwszy abonament i jakiś niedrogi telefon gratis. Czy przedłużający umowę mogą jakoś wywalczyć coś podobnego?

 #448415  autor: Guciu
 23 gru 2010, 16:56
Witam,

dziś zatelefonował do mnie "doradca biznesowy" Ery. Jeszcze 3 miesiące do końca umowy i chciał pewnie być najszybszy:) Powiedziałem mu, że nie chce przedłużać już teraz bo za 2 lata warunki promocyjne skończą mi się także 3 miesiące przed końcem umowy i będę zmuszony przedłużyć znów wcześniej i tak w kółko. Przyznał mi racje, zapisał numer i będzie jeszcze nękał. Ale pytanie brzmi:

Czy doradca biznesowy może zaproponować lepsze warunki niż SUK :?: (albo dział rezygnacji, nie wiem jak to teraz się zwie :) )

pozdrawiam :)

 #448421  autor: st.konsultant
 23 gru 2010, 17:31
janek.tys pisze:Było już wiele razy mówione, że taryf multimedialnych nie można negocjować. Ale zauważyłem jedną rzecz - nowi abonenci na starcie dostają aktywację, pierwszy abonament i jakiś niedrogi telefon gratis. Czy przedłużający umowę mogą jakoś wywalczyć coś podobnego?

Nie mogą. Ale spójrz jakie ceny przy multimedialnych są dla nowego Klienta a jakie dla przedłużającego.

 #448433  autor: janek.tys
 23 gru 2010, 18:40
W przypadku iPhone 4 (zapomniałem dodać, że rozważam tylko ten model) ceny są identyczne.

 #448449  autor: zaspany
 23 gru 2010, 20:58
Potwierdzam-tylko kontakt z SUK pozwoli dostać sensowną ofertę.
Ja wybrałem Rodzina 40- 40zł plus Sieć Rodzina dla 2 osób- I5800 149zł (myślałem jeszcze o E52 za 199zł- cekawe czy dobrze wybrałem?) po upustach za punkty 49zł płatne u kuriera- przesyłka niby gratis:). Ale od razu w SUK oferują zniżki z 1 strony postu tylko trzeba z u pierwszej osobą z BOK powiedzieć że chcemy zerwać umowę.
Jedynie przesyłkę z telefonem dostane po świętach

 #448665  autor: ywis
 25 gru 2010, 10:42
zaspany pisze:Potwierdzam-tylko kontakt z SUK pozwoli dostać sensowną ofertę.
Nie zgodzę się z tym :) ...no ale niech ludzie żyją w takim przekonaniu, że SUK "wszystko może".

 #448737  autor: Guciu
 25 gru 2010, 20:45
ywis pisze:
zaspany pisze:Potwierdzam-tylko kontakt z SUK pozwoli dostać sensowną ofertę.
Nie zgodzę się z tym :) ...no ale niech ludzie żyją w takim przekonaniu, że SUK "wszystko może".
Możesz napisać coś więcej? Wytłumaczyć dlaczego tak sądzisz ? :)

 #448779  autor: traber
 26 gru 2010, 01:20
ywis pisze:
zaspany pisze:Potwierdzam-tylko kontakt z SUK pozwoli dostać sensowną ofertę.
Nie zgodzę się z tym :) ...no ale niech ludzie żyją w takim przekonaniu, że SUK "wszystko może".
Trochę obok tematu: z jednej strony rozumiem, że firma (dotyczy to chyba wszystkich operatorów z W3) nie rozdaje cukierków przy pierwszej rozmowie, ale czy firma nie widzi, że dzięki takiej polityce konsekwentnie współtworzy "wieść gminną", że "jak nie zagrozisz odejściem, to nic nie dostaniesz"? Przecież nie trzeba czytać żadnego forum, wystarczy rozmawiać ze znajomymi, którzy donoszą ze zdziwieniem o takich przypadkach z własnego doświadczenia i wiadomo, że z czasem tych opowieści będzie coraz więcej... O przewadze informacji od znajomych (do których mamy zaufanie) nad najbardziej płomiennymi przemowami konsultantów rozpisywać się chyba nie trzeba? :)

 #448781  autor: ywis
 26 gru 2010, 08:44
traber pisze:ale czy firma nie widzi, że dzięki takiej polityce konsekwentnie współtworzy "wieść gminną", że "jak nie zagrozisz odejściem, to nic nie dostaniesz"?
Ja powiem Ci tak, wszystko zależy od tego na jakiego konsultanta trafisz i jak z nim będziesz prowadził rozmowę. Ja swoich klientów na pewno nie krzywdzę i są Oni zadowoleni z ofert jakie podpisują podczas gdy mają przedłużenie aneksów, tyle mogę powiedzieć :-) ...reasumując, zadowolenie pozostaje zarówno po mojej stronie, że udało mi się spełnić, zrealizować oczekiwania klienta jak również i po stronie klienta :)

 #448785  autor: zaspany
 26 gru 2010, 10:30
ywis chyba za bardzo cwaniakujesz .

Jakoś nie kojarzę żeby ktoś tu napisał że dostał takie warunki jak od SUK u konsultanta BOK już nie wspominając o ofercie w salonach ERY.

Przecież to jest system opracowany po dyktando zarządu ERY - a w korporacji trzeba działać według systemu bo cię inaczej zwolnią.

 #448790  autor: jowita
 26 gru 2010, 11:14
A ja myślę, że warunki zależą (w pewnych granicach) od dobrej woli konsultanta. Zachęcona czyjąś radą z tego forum, po dlugich wahaniach odważyłam się napisać maila do BOK-u i przedstawić swoją sprawę (od kilku miesięcy, z powodow rodzinnych czyli czegos co sie nie zmieni, znacznie wyższe rachunki, przecietnie 150 zl z 5 miesiecy zamiast promocyjnych 60 zl w NE80) i ze umowa konczy mi sie w maju; nie będę tu opisywać jak, ale byłam zmuszona wymienić aparat na cos, co dla mnie jest byleczym i bardzo chciałabym jak najprędziej zyskać nową, korzystniejszą taryfe i wymienić telefon.

I co? Odpowiedzieli mi ze aparat bede mogla wymienic dopiero 3 miesiace przed koncem, czyli w lutym. Czyli tak jakby moja srednia byla najwyzej 100 zl. Moze jak podliczyc wszystkie rachunki, to tak by bylo, ale nastapila zmiana. Od stycznia bede placic jeszcze wiecej, bo konczy sie aneks. Nie jestem wiec zadowolona z kontaktu z BOK. Postanowilam sobie ze juz nie bede ich o nic prosic. Czekanie moze jeszcze wyjsc mi na dobre jesli pojawia sie jakies ciekawe telefony. Ale jak sie tak za bardzo zmecze tym czekaniem i placeniem, to moze skonczyc sie na rezygnacji (prawdziwej, nie udawanej), zwlaszcza ze niezbyt podoba zmiana na T-Mobile - moja lojalnosc wobec sieci slabnie...

Tyle moich refleksji pod koniec roku, zobaczymy co bedzie dalej...

 #448798  autor: st.konsultant
 26 gru 2010, 12:34
jowita pisze:A ja myślę, że warunki zależą (w pewnych granicach) od dobrej woli konsultanta. Zachęcona czyjąś radą z tego forum, po dlugich wahaniach odważyłam się napisać maila do BOK-u i przedstawić swoją sprawę (od kilku miesięcy, z powodow rodzinnych czyli czegos co sie nie zmieni, znacznie wyższe rachunki, przecietnie 150 zl z 5 miesiecy zamiast promocyjnych 60 zl w NE80) i ze umowa konczy mi sie w maju; nie będę tu opisywać jak, ale byłam zmuszona wymienić aparat na cos, co dla mnie jest byleczym i bardzo chciałabym jak najprędziej zyskać nową, korzystniejszą taryfe i wymienić telefon.

I co? Odpowiedzieli mi ze aparat bede mogla wymienic dopiero 3 miesiace przed koncem, czyli w lutym. Czyli tak jakby moja srednia byla najwyzej 100 zl. Moze jak podliczyc wszystkie rachunki, to tak by bylo, ale nastapila zmiana. Od stycznia bede placic jeszcze wiecej, bo konczy sie aneks. Nie jestem wiec zadowolona z kontaktu z BOK. Postanowilam sobie ze juz nie bede ich o nic prosic. Czekanie moze jeszcze wyjsc mi na dobre jesli pojawia sie jakies ciekawe telefony. Ale jak sie tak za bardzo zmecze tym czekaniem i placeniem, to moze skonczyc sie na rezygnacji (prawdziwej, nie udawanej), zwlaszcza ze niezbyt podoba zmiana na T-Mobile - moja lojalnosc wobec sieci slabnie...

Tyle moich refleksji pod koniec roku, zobaczymy co bedzie dalej...

Ktoś się musiał pomylić, teraz wszyscy mają 4,5 miesiąca przed końcem telefon (niedawna zmiana). Jak kończy Ci się w maju to już w styczniu wymienisz.

Co do zmiany na T-Mobile to nic jeszcze nie wiadomo, a nawet jak będzie to skąd wiesz, że nie będzie Ci się podobać?

 #448805  autor: SACZI
 26 gru 2010, 13:48
jowita, od dłuższego czasu sledze z ciekawością Twoje wypowiedzi, bo po części mamy identyczna sytuację, tj około 6 m-cy do końca umowy i rachunki przekraczamy przynajmniej dwukrotnie.
jowita pisze:A ja myślę, że warunki zależą (w pewnych granicach) od dobrej woli konsultanta.
Nie zgodzę się, nie ma czegoś takiego jak "wola konsultanta", bo to biznes.
Konsultant może Ci dać zniżkę tylko w granicach ustalonych przez działy analityczne z tym, że najczęściej jest to standardowa oferta, która wisi na www.
Jeżeli klient jest niezadowolony i "marudzi", bo sprawdza oferty konkurencji, a przy tym "grozi" odejściem z sieci, dostaje ofertę "specjalną" z SUK.
To również jest standardowa oferta i nie ma się co oszukiwać, że coś się "wynegocjowało".
jowita pisze:… Zachęcona czyjąś radą z tego forum, po dlugich wahaniach odważyłam się napisać maila do BOK-u i przedstawić swoją sprawę (od kilku miesięcy, z powodow rodzinnych czyli czegos co sie nie zmieni, znacznie wyższe rachunki, przecietnie 150 zl z 5 miesiecy zamiast promocyjnych 60 zl w NE80) i ze umowa konczy mi sie w maju; nie będę tu opisywać jak, ale byłam zmuszona wymienić aparat na cos, co dla mnie jest byleczym i bardzo chciałabym jak najprędziej zyskać nową, korzystniejszą taryfe i wymienić telefon.

I co? Odpowiedzieli mi ze aparat bede mogla wymienic dopiero 3 miesiace przed koncem, czyli w lutym. Czyli tak jakby moja srednia byla najwyzej 100 zl. Moze jak podliczyc wszystkie rachunki, to tak by bylo, ale nastapila zmiana. Od stycznia bede placic jeszcze wiecej, bo konczy sie aneks. Nie jestem wiec zadowolona z kontaktu z BOK. Postanowilam sobie ze juz nie bede ich o nic prosic. Czekanie moze jeszcze wyjsc mi na dobre jesli pojawia sie jakies ciekawe telefony. Ale jak sie tak za bardzo zmecze tym czekaniem i placeniem, to moze skonczyc sie na rezygnacji (prawdziwej, nie udawanej), zwlaszcza ze niezbyt podoba zmiana na T-Mobile - moja lojalnosc wobec sieci slabnie...

Tyle moich refleksji pod koniec roku, zobaczymy co bedzie dalej...
Nie, nie, nie!!
Poważny błąd taktyczny!
Ty się zwracasz do usługodawcy o aneks, a więc nawet jeżeli zgodzą się na jego przedłużenie; jak piszesz 5 m-cy przed końcem umowy, to nie ma mowy o jakichkolwiek negocjacjach!
Uważam, że powinnaś się zastanowić nad ograniczeniem wydatków i poczekać do czasu, gdy era zaproponuje Ci aneks.
Wtedy to Ty jesteś na pozycji, gdzie możesz marudzić i wybrzydzać, grozić rezygnacja z usług sieci, prosić o przełączenie do SUK itd.

Jak pisałem wcześniej, jestem w prawie identycznej sytuacji jak Ty i obecnie chętnie bym podpisał aneks na warunkach, które oferuje SUK, ale moja umowa kończy się w lipcu, więc musze poczekać minimum 2 m-ce, zanim pojawi się jakakolwiek propozycja aneksu.
Potem dzwonią z BOA, aby sprawdzić, co klient sądzi o proponowanej ofercie.
Jest to właściwy moment, aby poprosić o kontakt z SUK.


Odnośnie samej oferty, to moim zdaniem jest ona w chwili obecnej nawet lepsza od tej, którą oferuje Play. Oczywiście mam na myśli to co proponuje SUK
Robiłem kalkulacje dla ofert R40 i R60 w cenach, jakie są oferowane przez sekcję utrzymania klienta, czyli 40pln i 57pln.
Z Nokią E52 wychodziło mi nawet o 15pln taniej niż w Play za porównywalne minutowo abonamenty.

 #448950  autor: jowita
 27 gru 2010, 10:25
st.konsultant pisze: Ktoś się musiał pomylić, teraz wszyscy mają 4,5 miesiąca przed końcem telefon (niedawna zmiana). Jak kończy Ci się w maju to już w styczniu wymienisz.
Ja właśnie myślałam, że od niedawna (kilka miesięcy) jest rozróżnienie w zależności od wysokości rachunków. Widocznie nie nadążam... Z tą wysokością rachunków jest tak, że liczyłaby się ogólna statystyka a nie aktualna sytuacja, co uderzałoby we mnie (i może wielu innych.)
SACZI pisze: Nie zgodzę się, nie ma czegoś takiego jak "wola konsultanta", bo to biznes.

:mrgreen:
SACZI pisze: Nie, nie, nie!!
Poważny błąd taktyczny!
Ty się zwracasz do usługodawcy o aneks, a więc nawet jeżeli zgodzą się na jego przedłużenie; jak piszesz 5 m-cy przed końcem umowy, to nie ma mowy o jakichkolwiek negocjacjach!
Uważam, że powinnaś się zastanowić nad ograniczeniem wydatków i poczekać do czasu, gdy era zaproponuje Ci aneks.
Wtedy to Ty jesteś na pozycji, gdzie możesz marudzić i wybrzydzać, grozić rezygnacja z usług sieci, prosić o przełączenie do SUK itd.
Przyznaję Ci rację, oczywiście. Poczekamy, zobaczymy. Kontakt z BOA w ogóle jest utrudniony, bo ja nie znalazłam wtedy maila, tylko kliknęłam w IBOA ze się chcę skontaktować, i system automatycznie wyslał sygnał. Co sprawiło że pani natrudziła się niepotrzebnie wypisując do mnie list z ofertą bez telefonu. Kiedy odmówiłam, nieważne, ze przedstawiając swój problem, być może jej się to nie spodobało? Nie jestem najlepsza w negocjacjach.
Będę teraz czekać na jakąś inną ofertę, i zobaczymy.

 #449031  autor: Osk92
 27 gru 2010, 16:14
Siemanko, jak co roku uderzam do was z pytankiem o przedłużenie.

Aktualnie jest NE60/45zł, rachunki często ok 70zł, a do tego Era Domowa i Blueconnect- co łącznie daje śr. rachunki w wysokości 140zł.
Ale widzę, że to nie ma żadnego znaczenia.
Co najciekawsze, nie było żadnych telefonów z BOA o przedłużenie umowy, a ta kończy się bodajże 17.02.

Aktualnie myślę o Rodzinie 40, która wydaje się okrutnie droga (55zł), jak za to, co oferuje. Za skandal uważam wymienialność w stosunku 1:1 minuty połączenia i smsów- na szczęście w tym przypadku to nie ma żadnego znaczenia, telefon służy jedynie do rozmów. Do tego wybrałbym chyba SE X8- prawdopodobnie pójdzie i tak do ludzi.

Z drugiej strony jest jednak Telefoniczna Okazja za 65zł i Xperia X10 mini pro- wtedy telefon, przynajmniej przez jakiś czas, zostałby u mnie. Oferty podobne, jeśli chodzi o cenę (nie mówiąc nic o zniżkach), a telefon wg mnie wyraźnie fajniejszy.

Era poleca Rodzinę 60, ale wydaje mi się zbędna. W ogóle co oznaczają symbole liczbowe przy nazwach ofert? Bo z cenami mają niewiele wspólnego.

Oferty bez telefonu nie biorę pod uwagę- uważam, że należy mi się nowy aparat.

Teraz pytania- ile można z tego urwać, czy czekać na nową ofertę, o ile takowa będzie po 16.01?

 #449045  autor: thonka
 27 gru 2010, 16:43
Osk92, wszystkie mozliwe znizki na abonament masz w pierwszym poscie.

w telefonicznej okazji nie dostaniesz zadnej znizki po za ta na telefon wynikajaca z punktow era premia. pamietaj tez, ze telefoniczna okazja nie ma minut do play.
Osk92 pisze:W ogóle co oznaczają symbole liczbowe przy nazwach ofert? Bo z cenami mają niewiele wspólnego.
maja ;) w podstawowym cenniku liczba przy ofercie to niepromocyjna cena abonamentu.

co do wymiennosci to prawie wszystkie sieci maja wymiennosc od 1:1 do 1:1,5 wyjatkiem jest chyba tylko orange w niskich abonamentach, gdzie wychodzi wymiennosc ponad 1:2.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #449048  autor: Osk92
 27 gru 2010, 16:57
Sorix, nie wiedziałem, że taki porządek jest w tym wątku ;) Już zabieram się do lektury pierwszej strony :)
Jak podpisywałem umowę rok temu, to oburzało mnie, że 1 min = 3 sms, więc teraz przeżyłem szok ;)

 #449066  autor: husky
 27 gru 2010, 18:34
thonka pisze:Osk92
Osk92 pisze:"]W ogóle co oznaczają symbole liczbowe przy nazwach ofert? Bo z cenami mają niewiele wspólnego.
maja ;) w podstawowym cenniku liczba przy ofercie to niepromocyjna cena abonamentu.


To ja bym chyba wolał tą niepromocyjną cenę 80 zł za Rodzinna 80, niż promocyjną 95 zł :)

 #449069  autor: thonka
 27 gru 2010, 18:58
husky, cene moze i tak, ale z pewnoscia nie warunki, w ktorych po za minutami (ktorych jest z reszta troche mniej niz na przedluzeniu) do W3 nie ma nic :D nawet pojedynczego smsa, ze o wymiennosci na cokolwiek juz nie wspominajac :) no i brak jest uslug dodatkowych jak siec rodzinna itp.

dla przykladu R80 w cenniku ma tylko 300 minut do W3 bez wymiennosci za 80zl. chcialbys cos takiego? ;)
bo ja chyba bym jednak wolal ponegocjowac na przedluzenie i miec 475 minut do wszystkich sieci wymienne na sms/mms/mb i 3 os. grupe rodzinna za 77zl ;) nawet za 95zl to i tak jest taniej niz jakby sie mialo dokupowac te rzeczy osobno do golego cennika.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet
  • Strona 23 z 217
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 217
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 217