• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 22 z 54
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 54

 #338508  autor: kalion
 31 maja 2009, 22:33
Rezygnacja, bez przenoszenia.

 #338554  autor: torque
 01 cze 2009, 09:17
A istnieje jakiś myk, żeby zrezygnować, ale zachować swój numer, bez podpisywania umów z innym operatorem?

 #338557  autor: pawellldef
 01 cze 2009, 09:43
WITAM PODAJE INFORMACJE PEWNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JESTEM W PLUSIE PARE LAT - OBECNIE TARYFA SYBERYJSKA 120 + 10ZL PAKIET DO PLUSA. I TAK MIALEM PODSTAWY 220min. do wszystkich + 600 min. do plusa


Propozycje jakie otrzymalem od Plusa to:
1. nowa 24miesieczna umowa z tym co mam + 70min. do wszystkich + nowy fon z cennika.....

2. umowa na 12 m-cy (bez telefonu)za to rabat tj.
pierwsze 4-mce 50%, potem nastepne 40% na 4 m-ce, ostatnie 4 m-ce 40% rabatu - liczac lacznie przez 12 m-cy oszczednosc 40%.

3. umowa na 12 m-cy (bez telefonu) + dodatkowe 130 min. miesiecznie do wszystkich

4. umowa na 18 m-cy + dodatkowe 160 min. miesiecznie do wszystkich z mozliwoscia przejcia na lepsza promocje lub nowy tel. po 6 miesiacach....


Co o tym sadzicie. pozdrawiam :D

 #338558  autor: baranekk
 01 cze 2009, 09:49
Na stronie PLAY w statusie mojego przenoszenia widnieje informacja, że otrzymali zgodę od Plusa na przeniesienie numeru i zapraszają od 15 czerwca po odbiór zestawu lub podpisanie umowy. Czy może ktoś próbował mimo tego podpisać umowę wcześniej? Zależy mi na taryfie miesiąca bo wiem, że łączy się z bonusem za przeniesienie numeru tylko pytanie czy 15 czerwca będzie jeszcze dostępna ta promocja.

 #338559  autor: torque
 01 cze 2009, 09:50
Ale kończy Ci się umowa, czy na zasadzie - chcę zrezygnować, co proponujecie??

 #338562  autor: baranekk
 01 cze 2009, 09:57
pawellldef pisze:Propozycje jakie otrzymalem od Plusa to:
1. nowa 24miesieczna umowa z tym co mam + 70min. do wszystkich + nowy fon z cennika.....
Moim zdaniem to żadna rewelacja. Przy takim abo powinni Ci zaproponować więcej minut ewentualnie tańszy telefon a nie z cennika. Ale to tylko moje zdanie :)

 #338563  autor: pawellldef
 01 cze 2009, 10:24
torque pisze:Ale kończy Ci się umowa, czy na zasadzie - chcę zrezygnować, co proponujecie??
Umowe mam jeszcze na 12 miesiecy....To są warunki gdybym pozostal w plusie

[ Dodano: 2009-06-01, 10:26 ]
baranekk pisze:
pawellldef pisze:Propozycje jakie otrzymalem od Plusa to:
1. nowa 24miesieczna umowa z tym co mam + 70min. do wszystkich + nowy fon z cennika.....
Moim zdaniem to żadna rewelacja. Przy takim abo powinni Ci zaproponować więcej minut ewentualnie tańszy telefon a nie z cennika. Ale to tylko moje zdanie :)
Dokladnie najlepsza opcja wydaje sie ta ostatnia:D

 #338565  autor: torque
 01 cze 2009, 10:36
Ale wypowiedziałes im umowe, i oni oddzwonili z taka oferta?
Bo mi bardzo odpowiada oferta Plusa i jesli bylaby mozliwosc "renegocjacji" warunkow chetnie bym skorzystał.

A jesli chodzi o oferty dla Ciebie, moim zdaniem najlepsza 4.

 #338566  autor: Tajemniczy28
 01 cze 2009, 10:53
pawellldef pisze:WITAM PODAJE INFORMACJE PEWNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JESTEM W PLUSIE PARE LAT - OBECNIE TARYFA SYBERYJSKA 120 + 10ZL PAKIET DO PLUSA. I TAK MIALEM PODSTAWY 220min. do wszystkich + 600 min. do plusa


Propozycje jakie otrzymalem od Plusa to:
1. nowa 24miesieczna umowa z tym co mam + 70min. do wszystkich + nowy fon z cennika.....

2. umowa na 12 m-cy (bez telefonu)za to rabat tj.
pierwsze 4-mce 50%, potem nastepne 40% na 4 m-ce, ostatnie 4 m-ce 40% rabatu - liczac lacznie przez 12 m-cy oszczednosc 40%.

3. umowa na 12 m-cy (bez telefonu) + dodatkowe 130 min. miesiecznie do wszystkich

4. umowa na 18 m-cy + dodatkowe 160 min. miesiecznie do wszystkich z mozliwoscia przejcia na lepsza promocje lub nowy tel. po 6 miesiacach....


Co o tym sadzicie. pozdrawiam :D

Ja dostałem propozycję nr 2 dla syberyjskiej 90 z tym że ostatnie 4 mies nie 40 a 305 rabatu + dodatkowo 25 min do wszystkich na cąły rok miesięcznie co daje odpowiednio z rabatami: 45(zł) -175(min), 54 -175, 63-175, czyli minuta wychodzi odpowiednie 0,26, 0,31, 036 do wszystkich ajak dokupię za 10 zł 70 min to wtedy min.odpowiednio: 0,22;0,26;0,30 gr/min

 #338568  autor: torque
 01 cze 2009, 11:01
Super! Powiedzcie co zrobić żeby to zaproponowali :D

 #338570  autor: Tajemniczy28
 01 cze 2009, 11:08
Miła i rzeczowa rozmową i nie z szeregowym konsultantem i wybadanie jaki kto ma znich możliwości manewru. mi np.tez proponowali godziny 75 z rabatem 45zł za godziny 75 ale nieopłacalne bo tam minuta 0,60.

 #338589  autor: wiper
 01 cze 2009, 12:56
Wypowiedzialem umowe iplus z netbookiem samsunga w salonie firmowym bez najmniejszego problemu. Wczesniej odeslano mnie z punktu dealerskiego z kwitkiem wiec jesli chcecie oszczedzic sobie zbednych pogadanek walcie prosto do salonu Plusa, a zalatwicie wszystko bezproblemowo. Acha we wniosku powod wypowiedzenia musi pisac: nowy rśut-brak akceptacji. W samym salonie chwilke trzeba czekac ale kolejka szla sprawnie. Nie zaproponowano mi zadnej propozycji na pozostanie. Wzorem Allegro moge napisac komentarz w stylu: szybko, sprawnie, bezprobelmowo.

 #338624  autor: torque
 01 cze 2009, 14:46
Tajemniczy28 pisze:Miła i rzeczowa rozmową i nie z szeregowym konsultantem i wybadanie jaki kto ma znich możliwości manewru. mi np.tez proponowali godziny 75 z rabatem 45zł za godziny 75 ale nieopłacalne bo tam minuta 0,60.
Telefoniczni czy w salonie? Bo mi bardziej odpowiada zadzwonić i to załatwić.

 #338653  autor: Tajemniczy28
 01 cze 2009, 17:30
Tylko telefonicznie i tylko 2699

 #338656  autor: illumanti
 01 cze 2009, 17:46
Moje dzisiejsze przeżycie :wink:
Idę do salonu, i mówię, że chciałem zobaczyć oferte. No to zaczęła mi nawijać sprzedawczyni. W pewnym momencie powiedziałem, że chcę rozwiązać umowę z powodu braku akceptacji nowego regulaminu. Ona wrzasnęla, powiedziala, że nie działa coś u nich, i poprosiła następnego klienta (ja nawet nie odszedłem od biurka!). No więc ja sie zdenerwowałem, dzwonie na 2601, po 5 minutach zgłasza się konsultant, i stwierdził, że ona nie ma prawa tak sie zachowywać, i ma obowiązek przyjąć moje wypowiedzenie, poprosił o miasto, i adres salonu, oraz o nazwisko sprzedawczyni ( wyczytałem z tej blaszki co miała przypiętą do koszuli, oczywiście już była "zgaszona". Pan na infolini powiedział, że zgłasza sprzedawczynie i salon do jakiegos działu i koordynatora, i powiedział, że jeśli chcę, mogę na nią zgłosić skarge. Ja głośno odpowiedziałem, żeby ona usłyszała " Tak chcę zglosić skargę na p. Marte *****". Więc mnie gdzies przełączył, i poprosil, żebym tam poczekał, to w ciągu kilku minut ich pracownik odbędzie rozmowę z kierownikiem oraz sprzedawczynią, i moje wypowiedzenie zostanie przyjęte odrazu, poza kolejką. Oczywiście złożyłem skarge, po chwili przekazali słuchawkę od pana Marcina - wielkie dzięki! i już mogę złożyć wypowiedzenie!

:)

 #338666  autor: HAL
 01 cze 2009, 18:10
Dla kontrastu moje dzisiejsze przeżycie:
Wizyta w autoryzowanym punkcie, rezygnacja z trzech numerów.
Obsługiwał sam kierownik punktu. Na widok pisemnej rezygnacji krótkie stwierdzenie - nie musiał pan tego pisać, my wszystko drukujemy z systemu. Wydrukowanie rezygnacji - pięć mniut, niezbędne podpisy i zaproszenie do wizyty po telefonie z Plusa lub po nowe numery po okresie wypowiedzenia.
Widocznie wszystko zależy od dobrej woli obsługi.

 #338667  autor: Kaczy
 01 cze 2009, 18:16
torque pisze:ale zachować swój numer, bez podpisywania umów z innym operatorem?
Numer musisz przenieść, ale nie musisz podpisywać umowy. Można przejść na kartę (Orange Go, Tak-Tak, Heyah czy inna oferta konkurencji).

...::: Made for loneliness :::...

 #338668  autor: torque
 01 cze 2009, 18:23
@Tajemniczy28
Co mniej więcej mówiłeś? Bo nie chciałbym tego spieprzyć, a w moim wypadku najlepszą ofertę ma Plus tak więc nie chciałbym nigdzie przechodzić, tylko co najwyżej wynegocjować sobie lepsze warunki :mrgreen:

 #338674  autor: Shadowm
 01 cze 2009, 18:49
a spotkał się ktoś z taką sytuacją?

Wypowiedziałem umowę, mam zaświadczenie itp, i chciałem przenieść numer do Fresha. Problem w tym, że w statusie w Play pokazuje mi, ze nie ma takiej sprawy. Niby zaswiadczenia z Play mam.

I jeszcze jedna sprawa, najwazniejsza? Czy moge wciaz jeszcze zmienic wszystko i przeniesc numer do Nowego Heyah, zamiast do Fresha?

 #338675  autor: Nien
 01 cze 2009, 18:51
Hej, bylam dzisiaj zrezygnowac z umowy. Plus mnie bardzo brzydko oszukał przy jej podpisywaniu, długa historia, i ta zmiana regulaminu spadła mi z nieba. Teraz poszło tak szybko i gładko, że aż nie wierzę i doszukuje sie ukrytego haczyka :p Poszłam prawie 2 tygodnie przed data upływu terminu, zaraz po otrzymaniu imformacji wraz z rachunkiem hehe. W każdym razie, polecam pójść do głownego salonu Plusa, nie jakiegos mniejszego saloniku bo to tam wykręcaja numery. W głównych salonach jest zawsze tyle ludzi, że trudno by im było wciskać kit, że im system padł, bo by nikogo nie obsłużyli. Wniosek mi wydrukowano, podpisalam i od lipca jestem wolna od tego cholerstwa. Pomimo, że bylam w plusie bardzo długo, (wczesniej w mixie) to zraziłam się przeogromnie. Już na pewno zadnej umowy nigdy z nimi nie podpiszę ;) A że tę na abonament podpisywałam w lutym tego roku to wyszło, że jednak skorzystałam na tym zdecydowanie więcej niż oni. Pozdrawiam i życze sukcesów w walce :D
  • Strona 22 z 54
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 54
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 54