Użytkownik
Ranga
Ostrożny rozmówca
Posty
198
Rejestracja
18 gru 2006, 19:08
Lokalizacja
Mińsk Mazowiecki
Juz zostało to napisane - nie musisz wskazywać punktów, z którymi się nie zgadzasz. Wystarczy, że nie zgodziesz się ze zmianą regulaminu.skibi_olawa pisze: Co robić teraz?
Faktura wysłana 23.04. Informacji o zmianie regulaminu i możliwości wypowiedzenia - brak.[ Dodano: 2007-04-26, 21:27 ]
dostał już może ktoś nowe pismo z Ery w sprawie zmiany regulaminu? chyba nie bo by się chwalili. poczekamy.
Na zmiane regulaminu... Nie ważne co zmienili, ważne że zmienili.Edit: Na co powołać się w uzasadnieniu wniosku o rezygnację?
UOKiK nie milczy, tylko nie będzie prowadził identycznej sprawy jeśli prowadzi ją UKE. Dopiero jak UKE zakończy postępowanie, do gry może włączyć się UOKiK.a swoją drogą zastanawia mnie milczenie UOKiK
Odpowiadają w ciągu 30 dni od daty otrzymania pisma. Jak Ci się spieszy to zadzwoń do Urzędu, podaj swoje imię i nazwisko, a dostaniesz numer do osoby która zajmuje się Twoją sprawą. Ta osoba Ci wszystko 'na gorąco' wytłumaczy, a na końcu zapyta czy chcesz w dalszym ciągu odpowiedź na piśmie, czy wystarczy coś w stylu pisma 'tak jak ustalono w rozmowie telefonicznej', czy może pełne stanowisko UOKiK.żadnego odzewu. czyżby mieli tyle zajęć że nie są w stanie odpowiadać każdemu?
Najlepiej to podwinac ogon i uciekac.D@rio pisze:no jeśli myślisz że taki prawnik z urzędu będzie się angażował w Twoją sprawę to szcześcia, zdrowia i krzyżyk na drogę...
Bzdura...repsol pisze:Sprzedawca ponformował mnie że trzeba złożyc pismo informujące z którym punktem nowego regulaminu się nie zgadzam i w ciągu 30 dni będzie rozpatrzone pismo.
Nie można przejść do TT ? To chyba im powinno zależeć na kliencie... Przy takim podejściu to nie długo ich Play wyprzedzirepsol pisze:Pozatym, poinformował mnie iż nie moge zachować swojego numeru