- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Do tych ofert nie jest wymagane wypowiedzenie. Zresztą nie wiem czy do jakichkolwiek jest wymagane. W playu te lepsze oferty są podobno dostępne jedynie jak abonent wyśle wypowiedzenie.
5XX XXX XXX: Plus
Orange
Play
T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile
Nju mobile
Play



6XX XXX XXX: T-mobile


Może trochę się nie zrozumieliśmy. Przy przedłużaniu umowy on sam wybrał niższy abonament, nie wiem natomiast dlaczego dostał 50% zniżkę na telefon (od ceny z cennika).st.konsultant pisze:kosaczek pisze:Witam,
W grudniu kończę umowę obecnie mam R110 (440 min+300Mb), wczoraj postanowiłem zadzwonić do BOA i zapytać jaką to wspaniałą ofertę mają dla mnie. Dodam jeszcze tylko że interesuję mnie iPhone 4 8Gb lub 4S 16 Gb.
I oto co zostało mi zaproponowane, konsultant zaoferował abonament: 99,90 PLN - 200 min+250Mb - na 30 miesięcy - iPhone 4 za 399PLN. Oferta na iPhone 4S była kosmiczna (cena telefonu).
A tymczasem sam znalazłem na stronie TM (oferta dla osób przenoszących numer do TM): abonament 99,90 PLN - 200 min+500Mb - na 36 miesięcy - iPhone 4 za 1 PLN.
I jeszcze ciekawa oferta do porównania (oferta dla osób przenoszących numer do TM): abonament 139,90 PLN - 200 min+500Mb - na 36 miesięcy - iPhone 4S za 0,99 PLN
Tak mnie zastanawia bo różnica 6 miesięcy to na mój gust nie wiele ale 250 Mb i 398PLN w kieszeni to jednak różnica. Na marginesie dodam że czuję się trochę olany.
Mogę jeszcze dodać że w ostatnim czasie znajomy przedłużał umowę w TM, zszedł z abonamentem o połowę ze 100 PLN na 50 PLN. A od TM otrzymał w prezencie 50% zniżki na każdy telefon.
Jak myślicie jest szansa urwać im te dodatkowe 250 Mb i jakąś specjalną cenę na telefon??
W żadnej opcji nie ma możliwości zejścia z abonamentem o połowę. Albo Twój kolega przedłużał umowę dawno temu albo Ci ściemnił.
A po za tym poczytaj troszkę temat, chociażby pierwszą stronę.
A i nie ściemnił bo byłem z nim w salonie w trakcie przedłużania umowy.
Czytam ten temat od pewnego czasu i mam nie odparte wrażenie że TM nadal bardziej zależy na pozyskaniu nowych abonamentów niż na utrzymaniu obecnych.
i niestety masz racjękosaczek pisze:
Czytam ten temat od pewnego czasu i mam nie odparte wrażenie że TM nadal bardziej zależy na pozyskaniu nowych abonamentów niż na utrzymaniu obecnych.

To chyba nic nie zrozumiałeś z tego co udało Ci się przeczytać. Przecież opisywane tu oferty są lepsze od sprzedażowych(tych dla nowych).Czytam ten temat od pewnego czasu i mam nie odparte wrażenie że TM nadal bardziej zależy na pozyskaniu nowych abonamentów niż na utrzymaniu obecnych.
Najpewniej nie dobiłeś do tego poziomu negocjacji na którym ten pakiet się dostaje:P Bo żeby nie było to nie działa tak, że komuś się coś należy. Umiesz się zakrecić dostaniesz a nie umiesz to potem narzekasz:)ericx pisze: ja nawet 500MB W R60 nie dostałem, obsługa też już nie taka jak w ERA.
A co do obsługi to częściowo się zgadzam.
5XX XXX XXX: Plus
Orange
Play
T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile
Nju mobile
Play



6XX XXX XXX: T-mobile


Może przedłużył umowę przed pojawieniem się opcji 500 MB. Ja, gdy przedłużałem 22 sierpnia dostałem 250 MB (w ofercie od jakichś 2 tygodni). Gdybym poczekał tydzień lub półtora to pewnie załapałbym się na te 500 MB. Choć z drugiej strony telefon 120 zł droższy.zygikuleczka pisze:Najpewniej nie dobiłeś do tego poziomu negocjacji na którym ten pakiet się dostaje:P Bo żeby nie było to nie działa tak, że komuś się coś należy. Umiesz się zakrecić dostaniesz a nie umiesz to potem narzekasz:)ericx pisze: ja nawet 500MB W R60 nie dostałem, obsługa też już nie taka jak w ERA.
A co do obsługi to częściowo się zgadzam.
P.S. Idąc tym torem myślenia, to może na święta będą dawać 1 GB

No i jednak zdecydowałem się dzisiaj przedłużyć umowę. Warunki takie jak na forum:
R40 - 45 zł = 240 min. + 500MB
Zadzwoniłem do iBOA i poprosiłem o przełączenie do SUK - i pani konsultant na wstępie pyta oburzona: w jakiej sprawie, czemu chcę z nimi rozmawiać, przecież ona mi wszystko załatwi.
Więc grzeczenie powiedziałem, że już wcześniej z nimi rozmawiałem w sprawie przedłużenia umowy i chcę rozmawiać z SUK. Więc z wielką łaską mnie przełączyła.
[To pierwszy taki przypadek - bo zawsze bez problemu przełączali mnie z iBOA do SUK bez zbędnych pytań).
Ale mniejsza o to - w SUK konsultant konkretny, powiedziałem co chcę i za ile i bez problemu zamienił 250MB na 500MB.
Dodatkowo sam z siebie wytłumaczył jak zostanie to rozpisane na fakturze i zaproponował, abym założył konto na Gmailu o ile nie mam, żeby wykorzystać w pełni funkcje telefonu.
Ogólnie po każdej rozmowie z SUK człowiek jest jednak zadowolony i jakoś optymistycznie nastawiony do różowego operatora.
Nie to co w iBOA - powinni być tam bardziej uprzejmi dla tych, którzy chcą porozmawiać z Działem Utrzymania. Nikt ich przecież na siłę nie trzyma w tej pracy. A że SUK ma sporo większe kompetencje i możliwości, a tym samym odbiera im prowizję, to juz przecież nie wina klienta. A potem My narzekamy na niemiłą obsługę w T-M.
To tyle moich wywodów.
R40 - 45 zł = 240 min. + 500MB
Zadzwoniłem do iBOA i poprosiłem o przełączenie do SUK - i pani konsultant na wstępie pyta oburzona: w jakiej sprawie, czemu chcę z nimi rozmawiać, przecież ona mi wszystko załatwi.
Więc grzeczenie powiedziałem, że już wcześniej z nimi rozmawiałem w sprawie przedłużenia umowy i chcę rozmawiać z SUK. Więc z wielką łaską mnie przełączyła.
[To pierwszy taki przypadek - bo zawsze bez problemu przełączali mnie z iBOA do SUK bez zbędnych pytań).
Ale mniejsza o to - w SUK konsultant konkretny, powiedziałem co chcę i za ile i bez problemu zamienił 250MB na 500MB.
Dodatkowo sam z siebie wytłumaczył jak zostanie to rozpisane na fakturze i zaproponował, abym założył konto na Gmailu o ile nie mam, żeby wykorzystać w pełni funkcje telefonu.
Ogólnie po każdej rozmowie z SUK człowiek jest jednak zadowolony i jakoś optymistycznie nastawiony do różowego operatora.
Nie to co w iBOA - powinni być tam bardziej uprzejmi dla tych, którzy chcą porozmawiać z Działem Utrzymania. Nikt ich przecież na siłę nie trzyma w tej pracy. A że SUK ma sporo większe kompetencje i możliwości, a tym samym odbiera im prowizję, to juz przecież nie wina klienta. A potem My narzekamy na niemiłą obsługę w T-M.
To tyle moich wywodów.
Mam pytanie: przedłużałem wczoraj umowę - wziąłem fona w smartfonowej okazji. W rozmowie z konsultantem mowa była, że nowa taryfa będzie obowiązywać od dnia kiedy kurier mi ją dostarczy i podpiszę ją. Logując się na swoje konto zauważyłem, że już obowiązuje. Druga sprawa: wydawało mi się, że pakiet danych jest w standardzie, a u mnie pisze, że bluconnect jest płatny po 6-miesięcznym okresie promocyjnym. Nie mam chwilowo ochoty dzwonić do BOA, dopóki nie dostanę fona. Ktoś wie czy to normalne czy zrobili mnie w konia?
Na początku była cisza, a wokół niej ciemność
Potem mrok przeszył okrzyk światła i powstał chaos
Gdy wypalił się jego ból, powstał Świat ...
MattRix
Potem mrok przeszył okrzyk światła i powstał chaos
Gdy wypalił się jego ból, powstał Świat ...
MattRix
witam, dzisiaj rozmawialem po raz pierwsz z SUK w sprawie przedluzenia umowy: zaproponowano mi(po nie wielkich negocjacjach) abonament 99zl w tym 900min, internet 1gb z tel. sony xperia s w cenie 399zl na 24miesiace. Jak sadzicie mozna cos jeszcze wynegocjowac?, obnizenie ceny za tel. wchodzi w gre czy nie ma juz takiej mozliwosci?
guerrero, trzy litery
N
I
E
przewija sie ten temat tysiace razy, a wciaz znajdzie sie osobnik, ktory mysli, ze dostanie cos wiecej niz wszyscy... rece opadaja...
N
I
E
przewija sie ten temat tysiace razy, a wciaz znajdzie sie osobnik, ktory mysli, ze dostanie cos wiecej niz wszyscy... rece opadaja...
Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet
Za takie bezmyślne zadawanie tych samych pytań na innych forach modowie lepią warny albo nawet bany by nie wałkować tego samego po sto razy...thonka pisze:co nie zmienia faktu, ze jest tu co rusz pisane, ze ceny telefonow sa nie do ruszenia...
...:::DiAbOlO:::...
Witam,
Powiedzcie mi prosze o co chodzi z harmonogramem spłaty rat ?
Przedłużyłam dziś umowę - taryfa R60 za 59 zł , 400 min do wszystkich, 500 mb net, tel za 1 zł z cennika dla przedłużających, dodatkowo 100 min.darmo do wszystkich przez 2 miesiące + kurs j.angielskiego - tak ustalone zostało z miłą Panią z SUK.
Po czym Pani dzwoni drugi raz, że zapomniała dodać, że do faktury będzie dołączony harmonogram spłaty rat za tel. przez 12 mies., ale kwota faktury będzie oczywiście 59 zł brutto, więc nie mam się tym przejmować, bo oni sobie tak to rozliczają..
Czy faktycznie nie mam się czym przejmować? Czy nie okaże się że muszę płacić jakieś raty za tel, który miał być za 1 zł.. Czy każdemu przedłużającemu umowę z wymianą telefonu dają ten harmonogram spłaty rat czy mogę wziąć umowę bez tego?
Pani mnie zbiła trochę z tropu tym zagadnieniem..
Powiedzcie mi prosze o co chodzi z harmonogramem spłaty rat ?
Przedłużyłam dziś umowę - taryfa R60 za 59 zł , 400 min do wszystkich, 500 mb net, tel za 1 zł z cennika dla przedłużających, dodatkowo 100 min.darmo do wszystkich przez 2 miesiące + kurs j.angielskiego - tak ustalone zostało z miłą Panią z SUK.
Po czym Pani dzwoni drugi raz, że zapomniała dodać, że do faktury będzie dołączony harmonogram spłaty rat za tel. przez 12 mies., ale kwota faktury będzie oczywiście 59 zł brutto, więc nie mam się tym przejmować, bo oni sobie tak to rozliczają..
Czy faktycznie nie mam się czym przejmować? Czy nie okaże się że muszę płacić jakieś raty za tel, który miał być za 1 zł.. Czy każdemu przedłużającemu umowę z wymianą telefonu dają ten harmonogram spłaty rat czy mogę wziąć umowę bez tego?
Pani mnie zbiła trochę z tropu tym zagadnieniem..
Rata to część opłaty abonamentowej. W praktyce Twój rachunek wyniesie tyle ile ustaliłaś.
Ostatnio zmieniony 04 paź 2012, 20:51 przez zygikuleczka, łącznie zmieniany 1 raz.
5XX XXX XXX: Plus
Orange
Play
T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile
Nju mobile
Play



6XX XXX XXX: T-mobile


co to za taryfy R40, R60 ? to skrót od czego ? od rodzinne ? jak nie to jak się nazywają te taryfy ?
już o to pytałem ale jakoś nikt nie odpisuje.
przedłużał ktoś umowę na net mobilny blue connect ? jak tak to jakie warunki są na przedłużenie mobilnego netu ?
już o to pytałem ale jakoś nikt nie odpisuje.
przedłużał ktoś umowę na net mobilny blue connect ? jak tak to jakie warunki są na przedłużenie mobilnego netu ?
Rodzina....ciekawy pisze: to skrót od czego
Bydlaki.....już o to pytałem ale jakoś nikt nie odpisuje.

5XX XXX XXX: Plus
Orange
Play
T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile
Nju mobile
Play



6XX XXX XXX: T-mobile

