mateo_b88 pisze:Widzę że uraziłem kogoś kto pewnie pracuje w call center - sorry ale piszę jak było.
Racja, pracowałem i wiem, że jest to ciężki kawał chleba, a tacy jak, np. Twoja osoba raczej tego nie rozumieją i zawsze mnie taki klient bawił

pokrzyczał, przeklinał... ale w niczym mu to nie pomogło

miej szacunek do innych i zachowuj się w stosunku do innych z kulturą stary. Dobra rada na przyszłość, aczkolwiek ja nie mam co radzić, bo to nie moja sprawa w sumie.
mateo_b88 pisze:Ciekawe że u mnie nie widział... A po co miałbym ja albo konsultant kłamać?
U Ciebie nie widział? Hm... może nie chciał widzieć i nie chciał zbytnio się przemęczać widząc, że zawierałeś ofertę z SUK, może nie chciał się tłumaczyć za kogoś z SUK, kto popełnił błąd. Po prostu.
krzy$iek, należy pamiętać i to też masz w regulaminie promocji zapisane u każdego operatora, że warunki promocji i naliczanie upustów wchodzi w życie w przeciągu kilku dni, nie jest to z dnia na dzień, czy też w chwili w której coś zostaje załączone.