
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Ja nie dawno bo w sobotę miałem kontakt z SUK, aneksu jeszcze nie podpisałem a w iBOA już dziękują mi za podpisany aneks... ale nie w tym problem, podczas rozmowy z konsultantem nie było mowy o żadnych "ratach za sprzęt" a tak owe pojawiły się w zakładce płatności... 55zł co miesiąc domniemam że za HTD desire X czy wy też macie tak w swoich panelach na iboa?
jak myslicie, do lutego/marca spadna ceny telefonow w ofercie tmobile? w polowie marca konczy mi sie umowa, interesuje mnie Xperia J, ale w moim abo kosztuje 400zł. jest sens czekać?
Witam. Dzisiaj dzwonił pan z T-Mobile i proponował takie warunki
R60 za 64,90
550 minut
500mb
i 24 miesiące umowy.
Co sądzicie o tym? I o co chodzi z tym "skompresowanym" internetem, bo nie bardzo pojąłem.
R60 za 64,90
550 minut
500mb
i 24 miesiące umowy.
Co sądzicie o tym? I o co chodzi z tym "skompresowanym" internetem, bo nie bardzo pojąłem.
Poziom obsługi klienta w T-Mobile jest po protu żenujący...
Od środy codziennie dzwonię z pytaniem co z moją wysyłką...
dzisiaj weszłam na konto iBoa i nie ma żadnego statusu wysyłki???
Co się stało???
dzownię zatem do BOA i dostaję informacje, ze musiałam nie odebrać przesyłki do kuriera...
Jakim cudem jak od piątku dzwonię z pytaniem, kiedy ja wyślą...
Po chwili Pani przeprasza i mówi, ze nie ma i nie będzie telefonów HTC i to dlatego wszystko zostało anulowane...
Miał dzwonić ktoś z działu utrzymania klienta i nic....
Po prostu brak mi słów i nie wiem co dalej będzie w związku z ta sytuacją...
Od środy codziennie dzwonię z pytaniem co z moją wysyłką...
dzisiaj weszłam na konto iBoa i nie ma żadnego statusu wysyłki???
Co się stało???
dzownię zatem do BOA i dostaję informacje, ze musiałam nie odebrać przesyłki do kuriera...
Jakim cudem jak od piątku dzwonię z pytaniem, kiedy ja wyślą...
Po chwili Pani przeprasza i mówi, ze nie ma i nie będzie telefonów HTC i to dlatego wszystko zostało anulowane...
Miał dzwonić ktoś z działu utrzymania klienta i nic....
Po prostu brak mi słów i nie wiem co dalej będzie w związku z ta sytuacją...
a jakiego HTC desire X wziołeś czarnego? bo i ja słyszałem tekst o tym że nie wiadomo czy będzie dlatego zdecydowałem sie na biały miał być dlatego jeszcze czekam...lalunia2208 pisze:Poziom obsługi klienta w T-Mobile jest po protu żenujący...
Od środy codziennie dzwonię z pytaniem co z moją wysyłką...
dzisiaj weszłam na konto iBoa i nie ma żadnego statusu wysyłki???
Co się stało???
dzownię zatem do BOA i dostaję informacje, ze musiałam nie odebrać przesyłki do kuriera...
Jakim cudem jak od piątku dzwonię z pytaniem, kiedy ja wyślą...
Po chwili Pani przeprasza i mówi, ze nie ma i nie będzie telefonów HTC i to dlatego wszystko zostało anulowane...
Miał dzwonić ktoś z działu utrzymania klienta i nic....
Po prostu brak mi słów i nie wiem co dalej będzie w związku z ta sytuacją...
dodam że ja wynegocjowałem R60 za 59zł 600minut 250mb i HTC X za 39zł.
Tak zdecydowałam się na czarny , gdyż taki był na stanie. W tym momencie dostałam informację, ze nie ma żadnych HTC na magazynie. Po prostu żenada. A najlepsze jest to, że wszystko z Iboa została usunięte, tak jakbym w ogóle miała nie mieć aneksu i Pani z działu utrzymania klienta powiedziała mi, ze ona nie zna sprawy i się tym nie zajmie.jack86 pisze:a jakiego HTC desire X wziołeś czarnego? bo i ja słyszałem tekst o tym że nie wiadomo czy będzie dlatego zdecydowałem sie na biały miał być dlatego jeszcze czekam...lalunia2208 pisze:Poziom obsługi klienta w T-Mobile jest po protu żenujący...
Od środy codziennie dzwonię z pytaniem co z moją wysyłką...
dzisiaj weszłam na konto iBoa i nie ma żadnego statusu wysyłki???
Co się stało???
dzownię zatem do BOA i dostaję informacje, ze musiałam nie odebrać przesyłki do kuriera...
Jakim cudem jak od piątku dzwonię z pytaniem, kiedy ja wyślą...
Po chwili Pani przeprasza i mówi, ze nie ma i nie będzie telefonów HTC i to dlatego wszystko zostało anulowane...
Miał dzwonić ktoś z działu utrzymania klienta i nic....
Po prostu brak mi słów i nie wiem co dalej będzie w związku z ta sytuacją...
dodam że ja wynegocjowałem R60 za 59zł 600minut 250mb i HTC X za 39zł.
Uważam, ze to po prostu bezczelność, żeby klient musiał sam się prosić o umowę.... W tym momencie to ja nawet nie wiem na czym stoję. Nikt łaskawie nie potrafił mi powiedzieć co teraz w tej sytuacji zrobią. Wystarczyłoby mi, gdyby np. powiedzieli, ze telefon będzie w piątek. Ale z tego co zrozumiałam, to nic nie będę miała. na nowo musiałabym prosić się o rozmowy z SUK. Po prostu chora sytuacja. Abonament mam do 22. grudnia i nie wiem co zrobić.gobee pisze:To już wiem dlaczego w mojej sprawie od czwartku cisza.niech wk...ją bardziej to i SUK nie pomoże,
a trochę ich zaboli jak im 4 simy stacjonarny i internet wszystko w abo przeniosę do innego operatora.
Wyślij fax z wypowiedzeniem umowy na nr:224133993 będą sami cię napastować na drugi dzieńlalunia2208 pisze:Uważam, ze to po prostu bezczelność, żeby klient musiał sam się prosić o umowę.... W tym momencie to ja nawet nie wiem na czym stoję. Nikt łaskawie nie potrafił mi powiedzieć co teraz w tej sytuacji zrobią. Wystarczyłoby mi, gdyby np. powiedzieli, ze telefon będzie w piątek. Ale z tego co zrozumiałam, to nic nie będę miała. na nowo musiałabym prosić się o rozmowy z SUK. Po prostu chora sytuacja. Abonament mam do 22. grudnia i nie wiem co zrobić.gobee pisze:To już wiem dlaczego w mojej sprawie od czwartku cisza.niech wk...ją bardziej to i SUK nie pomoże,
a trochę ich zaboli jak im 4 simy stacjonarny i internet wszystko w abo przeniosę do innego operatora.
Ok dzięki za informację. Zatem pisze już wypowiedzenieWyślij fax z wypowiedzeniem umowy na nr:224133993 będą sami cię napastować na drugi dzień

lalunia2208, luz. To jest normalne. Oni tak mają-to nie jest tak,że Twoja sprawa jest wyjątkowa, tylko miałaś pecha albo trafilaś na łosia co źle to zamówienie skompletował-za późno czy cokolwiek innego.
Przedłużysz sobie na tych warunkach co wybrałaś. Poproś jeszcze o pakiet 100 min na 2 miesiące jak będziesz ponownie przedłużać o ile go nie otrzymałaś:)
Przedłużysz sobie na tych warunkach co wybrałaś. Poproś jeszcze o pakiet 100 min na 2 miesiące jak będziesz ponownie przedłużać o ile go nie otrzymałaś:)
5XX XXX XXX: Plus
Orange
Play
T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile
Nju mobile
Play



6XX XXX XXX: T-mobile


Otrzymałam warunku: 59 zł abonament , a w tym 600min, 250 Mb.zygikuleczka pisze:lalunia2208, luz. To jest normalne. Oni tak mają-to nie jest tak,że Twoja sprawa jest wyjątkowa, tylko miałaś pecha albo trafilaś na łosia co źle to zamówienie skompletował-za późno czy cokolwiek innego.
Przedłużysz sobie na tych warunkach co wybrałaś. Poproś jeszcze o pakiet 100 min na 2 miesiące jak będziesz ponownie przedłużać o ile go nie otrzymałaś:)
Chodzi o to, że za chwile wrzucą mi jakieś kiepski telefon,a powiem szczerze, że jedyny jaki wchodzi w grę to właśnie HTC Desire X. Czułam, że coś będzie nie tak z moją przesyłką. Powiem szczerze, że gdyby na początku dostała informację z SUK, iż nie ma czarnych telefonów, to bym bez zastanawiania się długiego wzięła biały. Teraz dla zasady zostanę przy czarnej wersji.
Teraz pewnie na nowo wszystko będzie ustalane, bo przecież zamówienie całkowicie znikło...
Warunki są oferowane przez konkretnego konsultanta, dlatego inny jeśli widzi że oferta jest za dobra bo sam by dał Ci mniej mówi że się nie da, stąd jeśli chodzi o warunki utrzymaniowe musisz trzymać się w kontaktach jednego konsultanta lub negocjować warunki od nowa.
vespero, są dwa rodzaje oferty:) nie ma żadnych negocjacji:)
5XX XXX XXX: Plus
Orange
Play
T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile
Nju mobile
Play



6XX XXX XXX: T-mobile


Dzisiaj dzwoniłem do SUK, chciałem wybrać taryfę R40 bodajże za 45zł i telefon LG l9 ale nie na 24 miesiące tylko na 30 miesięcy. Niestety pani powiedziała mi że obniżka ceny abonamentu jest możliwa tylko w abonamencie na 24 miesiące. Czy to jest prawda? Czy mogę jeszcze negocjować, że ma być na 30 miesięcy? Nie ukrywam, że zależy mi na tym telefonie i cena jest dla mnie bardzo ważna