• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 21 z 350
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 350

 #598707  autor: sorbo
 03 gru 2012, 13:02
Ktoś wie jakie sa oferty w SUK na obonament bez telefonu ?

 #598713  autor: PiT
 03 gru 2012, 13:21
Dziś t-mobile sie o mnie upomnialo dostalem mmsa że maj przygotowan oferte ia albo zebym sprawdzil na necie, zadzwonił albo odwiedził punkt :P

 #598721  autor: jack86
 03 gru 2012, 14:44
Ja nie dawno bo w sobotę miałem kontakt z SUK, aneksu jeszcze nie podpisałem a w iBOA już dziękują mi za podpisany aneks... ale nie w tym problem, podczas rozmowy z konsultantem nie było mowy o żadnych "ratach za sprzęt" a tak owe pojawiły się w zakładce płatności... 55zł co miesiąc domniemam że za HTD desire X czy wy też macie tak w swoich panelach na iboa?

 #598724  autor: trzeszcz
 03 gru 2012, 15:03
jack86

Tak :) Zobacz sobie ile wynosi abonament, u mnie 4 zł, a 95 zł rata za sprzęt, T-mobile ma taki sposób rozliczania na początku. Pani z SUK uprzedziła mnie o tym w rozmowie :)

 #598728  autor: Kaszanka11
 03 gru 2012, 15:16
Witam. Dzisiaj dzwonił pan z T-Mobile i proponował takie warunki
R60 za 64,90
550 minut
500mb
i 24 miesiące umowy.

Co sądzicie o tym? I o co chodzi z tym "skompresowanym" internetem, bo nie bardzo pojąłem.

 #598729  autor: Horacy
 03 gru 2012, 15:29
Oferta moim zdaniem OK, a co do skompresowanego internetu, coś kiedyś pamiętam że T-Mobile kompresował dane 1:3 czy coś takiego, w Heyah było gadane że pakiet 100 MB ma do wykorzystania 333 MB, ile w tym prawdy? nie wiem.

 #598748  autor: lalunia2208
 03 gru 2012, 16:59
Poziom obsługi klienta w T-Mobile jest po protu żenujący...
Od środy codziennie dzwonię z pytaniem co z moją wysyłką...
dzisiaj weszłam na konto iBoa i nie ma żadnego statusu wysyłki???
Co się stało???
dzownię zatem do BOA i dostaję informacje, ze musiałam nie odebrać przesyłki do kuriera...
Jakim cudem jak od piątku dzwonię z pytaniem, kiedy ja wyślą...
Po chwili Pani przeprasza i mówi, ze nie ma i nie będzie telefonów HTC i to dlatego wszystko zostało anulowane...
Miał dzwonić ktoś z działu utrzymania klienta i nic....
Po prostu brak mi słów i nie wiem co dalej będzie w związku z ta sytuacją...

 #598750  autor: jack86
 03 gru 2012, 17:11
lalunia2208 pisze:Poziom obsługi klienta w T-Mobile jest po protu żenujący...
Od środy codziennie dzwonię z pytaniem co z moją wysyłką...
dzisiaj weszłam na konto iBoa i nie ma żadnego statusu wysyłki???
Co się stało???
dzownię zatem do BOA i dostaję informacje, ze musiałam nie odebrać przesyłki do kuriera...
Jakim cudem jak od piątku dzwonię z pytaniem, kiedy ja wyślą...
Po chwili Pani przeprasza i mówi, ze nie ma i nie będzie telefonów HTC i to dlatego wszystko zostało anulowane...
Miał dzwonić ktoś z działu utrzymania klienta i nic....
Po prostu brak mi słów i nie wiem co dalej będzie w związku z ta sytuacją...
a jakiego HTC desire X wziołeś czarnego? bo i ja słyszałem tekst o tym że nie wiadomo czy będzie dlatego zdecydowałem sie na biały miał być dlatego jeszcze czekam...
dodam że ja wynegocjowałem R60 za 59zł 600minut 250mb i HTC X za 39zł.

 #598756  autor: lalunia2208
 03 gru 2012, 17:20
jack86 pisze:
lalunia2208 pisze:Poziom obsługi klienta w T-Mobile jest po protu żenujący...
Od środy codziennie dzwonię z pytaniem co z moją wysyłką...
dzisiaj weszłam na konto iBoa i nie ma żadnego statusu wysyłki???
Co się stało???
dzownię zatem do BOA i dostaję informacje, ze musiałam nie odebrać przesyłki do kuriera...
Jakim cudem jak od piątku dzwonię z pytaniem, kiedy ja wyślą...
Po chwili Pani przeprasza i mówi, ze nie ma i nie będzie telefonów HTC i to dlatego wszystko zostało anulowane...
Miał dzwonić ktoś z działu utrzymania klienta i nic....
Po prostu brak mi słów i nie wiem co dalej będzie w związku z ta sytuacją...
a jakiego HTC desire X wziołeś czarnego? bo i ja słyszałem tekst o tym że nie wiadomo czy będzie dlatego zdecydowałem sie na biały miał być dlatego jeszcze czekam...
dodam że ja wynegocjowałem R60 za 59zł 600minut 250mb i HTC X za 39zł.
Tak zdecydowałam się na czarny , gdyż taki był na stanie. W tym momencie dostałam informację, ze nie ma żadnych HTC na magazynie. Po prostu żenada. A najlepsze jest to, że wszystko z Iboa została usunięte, tak jakbym w ogóle miała nie mieć aneksu i Pani z działu utrzymania klienta powiedziała mi, ze ona nie zna sprawy i się tym nie zajmie.

 #598767  autor: gobee
 03 gru 2012, 17:48
To już wiem dlaczego w mojej sprawie od czwartku cisza.niech wk...ją bardziej to i SUK nie pomoże,
a trochę ich zaboli jak im 4 simy stacjonarny i internet wszystko w abo przeniosę do innego operatora. :evil:

 #598769  autor: lalunia2208
 03 gru 2012, 17:58
gobee pisze:To już wiem dlaczego w mojej sprawie od czwartku cisza.niech wk...ją bardziej to i SUK nie pomoże,
a trochę ich zaboli jak im 4 simy stacjonarny i internet wszystko w abo przeniosę do innego operatora. :evil:
Uważam, ze to po prostu bezczelność, żeby klient musiał sam się prosić o umowę.... W tym momencie to ja nawet nie wiem na czym stoję. Nikt łaskawie nie potrafił mi powiedzieć co teraz w tej sytuacji zrobią. Wystarczyłoby mi, gdyby np. powiedzieli, ze telefon będzie w piątek. Ale z tego co zrozumiałam, to nic nie będę miała. na nowo musiałabym prosić się o rozmowy z SUK. Po prostu chora sytuacja. Abonament mam do 22. grudnia i nie wiem co zrobić.

 #598773  autor: Maly745
 03 gru 2012, 18:15
lalunia2208 pisze:
gobee pisze:To już wiem dlaczego w mojej sprawie od czwartku cisza.niech wk...ją bardziej to i SUK nie pomoże,
a trochę ich zaboli jak im 4 simy stacjonarny i internet wszystko w abo przeniosę do innego operatora. :evil:
Uważam, ze to po prostu bezczelność, żeby klient musiał sam się prosić o umowę.... W tym momencie to ja nawet nie wiem na czym stoję. Nikt łaskawie nie potrafił mi powiedzieć co teraz w tej sytuacji zrobią. Wystarczyłoby mi, gdyby np. powiedzieli, ze telefon będzie w piątek. Ale z tego co zrozumiałam, to nic nie będę miała. na nowo musiałabym prosić się o rozmowy z SUK. Po prostu chora sytuacja. Abonament mam do 22. grudnia i nie wiem co zrobić.
Wyślij fax z wypowiedzeniem umowy na nr:224133993 będą sami cię napastować na drugi dzień

 #598775  autor: lalunia2208
 03 gru 2012, 18:16
Wyślij fax z wypowiedzeniem umowy na nr:224133993 będą sami cię napastować na drugi dzień
Ok dzięki za informację. Zatem pisze już wypowiedzenie :). Może poskutkuje.

 #598778  autor: zygikuleczka
 03 gru 2012, 18:19
lalunia2208, luz. To jest normalne. Oni tak mają-to nie jest tak,że Twoja sprawa jest wyjątkowa, tylko miałaś pecha albo trafilaś na łosia co źle to zamówienie skompletował-za późno czy cokolwiek innego.
Przedłużysz sobie na tych warunkach co wybrałaś. Poproś jeszcze o pakiet 100 min na 2 miesiące jak będziesz ponownie przedłużać o ile go nie otrzymałaś:)

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #598779  autor: lalunia2208
 03 gru 2012, 18:29
zygikuleczka pisze:lalunia2208, luz. To jest normalne. Oni tak mają-to nie jest tak,że Twoja sprawa jest wyjątkowa, tylko miałaś pecha albo trafilaś na łosia co źle to zamówienie skompletował-za późno czy cokolwiek innego.
Przedłużysz sobie na tych warunkach co wybrałaś. Poproś jeszcze o pakiet 100 min na 2 miesiące jak będziesz ponownie przedłużać o ile go nie otrzymałaś:)
Otrzymałam warunku: 59 zł abonament , a w tym 600min, 250 Mb.
Chodzi o to, że za chwile wrzucą mi jakieś kiepski telefon,a powiem szczerze, że jedyny jaki wchodzi w grę to właśnie HTC Desire X. Czułam, że coś będzie nie tak z moją przesyłką. Powiem szczerze, że gdyby na początku dostała informację z SUK, iż nie ma czarnych telefonów, to bym bez zastanawiania się długiego wzięła biały. Teraz dla zasady zostanę przy czarnej wersji.
Teraz pewnie na nowo wszystko będzie ustalane, bo przecież zamówienie całkowicie znikło...

 #598796  autor: vespero
 03 gru 2012, 19:13
Warunki są oferowane przez konkretnego konsultanta, dlatego inny jeśli widzi że oferta jest za dobra bo sam by dał Ci mniej mówi że się nie da, stąd jeśli chodzi o warunki utrzymaniowe musisz trzymać się w kontaktach jednego konsultanta lub negocjować warunki od nowa.

 #598797  autor: zygikuleczka
 03 gru 2012, 19:20
vespero, są dwa rodzaje oferty:) nie ma żadnych negocjacji:)

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #598808  autor: kamil112.18
 03 gru 2012, 19:50
Dzisiaj dzwoniłem do SUK, chciałem wybrać taryfę R40 bodajże za 45zł i telefon LG l9 ale nie na 24 miesiące tylko na 30 miesięcy. Niestety pani powiedziała mi że obniżka ceny abonamentu jest możliwa tylko w abonamencie na 24 miesiące. Czy to jest prawda? Czy mogę jeszcze negocjować, że ma być na 30 miesięcy? Nie ukrywam, że zależy mi na tym telefonie i cena jest dla mnie bardzo ważna

 #598818  autor: ajan
 03 gru 2012, 20:21
kaczy69 możesz czekać albo brać teraz. To jak wróżenie z fusów. Poczytaj Parę postów wyżej że kilka osób zwlekało z podpisaniem aneksu z np. z Xperia J która nag.e zmieniła cenę na 299 :(

Obrazek
Obrazek
  • Strona 21 z 350
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 350
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 350